4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

vadne cidlo teploty pre riadiacu jednotku?
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=9&t=5001
Stránka 1 z 2

Autor:  MIrec01 [ Pon, 23.06.2008, 14:58 ]
Predmet príspevku:  vadne cidlo teploty pre riadiacu jednotku?

nazdar chcem sa spytat moze byt ta vada co som mal na suzuky v RS vadne cidlo teploty pre riadiacu jednotku za odpovede dakujem

edit: zmenil som ti názov na menej zlý.
d.

Autor:  Tunki [ Pon, 23.06.2008, 16:03 ]
Predmet príspevku: 

A skúsil si dať miesto neho 100% funkčné?

Proste vylučovacou metódou vuriešiť všetky snímače.

Autor:  MIrec01 [ Pon, 23.06.2008, 16:55 ]
Predmet príspevku: 

Tunki píše:
A skúsil si dať miesto neho 100% funkčné?

Proste vylučovacou metódou vuriešiť všetky snímače.


Peto toto mi povedali ze je vadne v servise odpojili cidlo a uz ide super akurat ze riadiaca jednotka nevie ako ma davat benzin teda zmes

Autor:  Tunki [ Pon, 23.06.2008, 17:11 ]
Predmet príspevku: 

To je to cidlo na boku vystupneho potrubia vody z hlavy?

To snaď nájdem z vitary, ešte v dielni po rozborke šéfovej mašinky dačo zostalo.

Autor:  MIrec01 [ Pon, 23.06.2008, 17:19 ]
Predmet príspevku: 

Tunki píše:
To je to cidlo na boku vystupneho potrubia vody z hlavy?

To snaď nájdem z vitary, ešte v dielni po rozborke šéfovej mašinky dačo zostalo.

peto ale musi byt dvoj vivodove

Autor:  Tunki [ Pon, 23.06.2008, 17:20 ]
Predmet príspevku: 

Pokukam. Uvidim. A možno aj závit trafíme. keď nie tak redukcia :-)

Autor:  MIrec01 [ Pon, 23.06.2008, 23:37 ]
Predmet príspevku: 

Tunki píše:
Pokukam. Uvidim. A možno aj závit trafíme. keď nie tak redukcia :-)


Peto nemusis uz som objednal new :-)
Ale za snahu ti velmo krasne dakujem :-)

A diselko kujeem ja som to sem pisal na rychlo ci vobec moze byt daco take ako porucha :-)

np :smt156
d.

Autor:  rustycj [ Uto, 24.06.2008, 8:17 ]
Predmet príspevku: 

toto cidlo poskytuje vstupy ECU akurat pri starte. ak ti ide motor zle aj za behu problem je inde. Skotroluj skor bateriu a uzemnenie

Autor:  MIrec01 [ Uto, 24.06.2008, 13:36 ]
Predmet príspevku: 

Takze v servise sa zmilili nie je to cidlo tepltoty a auto stale nece ist vo vissich otackach ako na volnobech ide vsetko oki ale ked sa mu stupi na krk pri dakej rychlost zaradenej tak brbloce a nechce ist do otacok do 1000 otacok ide ako maa ale potom to zacne vynechavat a nechce ist :shock:

Autor:  MoostanQue [ Uto, 24.06.2008, 17:56 ]
Predmet príspevku: 

Filtre si predpokladam kontroloval.. ?

Autor:  Tunki [ Uto, 24.06.2008, 19:58 ]
Predmet príspevku: 

A spomeň si čo sme ešte z klasiky nepozreli na zapaľovaní.

Kondenzátor.

Teda pokial tam je.

Autor:  MIrec01 [ Uto, 24.06.2008, 20:56 ]
Predmet príspevku: 

Tunki píše:
A spomeň si čo sme ešte z klasiky nepozreli na zapaľovaní.

Kondenzátor.

Teda pokial tam je.


peto nie je tam ziadny alebo aspon onom neviem

Autor:  Tunki [ Uto, 24.06.2008, 21:03 ]
Predmet príspevku: 

:smt017

Pozri si na tom co tam je miesto karbeca estli tam neni ešte jeden nejaký filtrik na vstupe paliva. Alebo podobná zrada. Veď vieš kolko bordelu bolo v tom starom filtri, čo si menil v RS.

Alebo nejaká pripchatá hadička.
Tryska čo dávkuje benzín.
je vôbec funkčná?

Autor:  MIrec01 [ Str, 25.06.2008, 21:52 ]
Predmet príspevku: 

rustycj píše:
toto cidlo poskytuje vstupy ECU akurat pri starte. ak ti ide motor zle aj za behu problem je inde. Skotroluj skor bateriu a uzemnenie

a moze to mat aj suvis ze alternator je prebudeny alebo ako sa tomu vravi ze dava viac ako maaa????

Autor:  MIrec01 [ Štv, 26.06.2008, 23:45 ]
Predmet príspevku: 

dakujem vsetkym za vyčerpávajúce odpovede :cry:

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/