4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Tretia prevodovka http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=9&t=8793 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | samuaz [ Uto, 08.09.2009, 13:10 ] |
Predmet príspevku: | Tretia prevodovka |
Zacal som premislat ze na samca nadelim kola 33az 34" len mam strach ze mi zacne zomierat motor+spojka a este to odost zrichli auto preto mi zacalo v hlave vihravat nadelit prevodofku medzi hlavnu a reducku jednalo bi sa o prevodovku napr. z moschvica je rozmerovo tak akurat alebo mam este pridavnu z Uazu mozno mi viaceri napisete je to blbost ale ak nahodou to uz niekto riesil alebo bi poradil pripadne vedel o nejakej malej prevodovke tak sem snou Dik |
Autor: | Juraj Surovec [ Uto, 08.09.2009, 13:19 ] |
Predmet príspevku: | . |
Viac ich bude proti to máš pravdu ale neboj je to dobrá vec už som to robil 2krát a aj na Blahošovom ARE sme to tak riešili ..Sice nie preto aby sme dali večie kolesá ale pre silu. záleží na tom či ti to zvládnu poloosi . |
Autor: | samuaz [ Uto, 08.09.2009, 13:24 ] |
Predmet príspevku: | |
poloosi mozna zvladnu mam napravi z Uazu a v rezerve z kazdej minimalne po jednej z coho isla prevodovka do arecka? |
Autor: | Juraj Surovec [ Uto, 08.09.2009, 13:47 ] |
Predmet príspevku: | . |
Prevodovka bola z Pežota 505 ako aj motor.Musela sa ale spojit prírubou aby boli spolu ako jedna a nedával sa medzi kardan ale pevná oska. Tak som riešil dávnejšie aj Uaz tam bol motor REnolt a prevodovka Dácia. A ešte aro 240 tiež 2 prevodovky ale prepojené kardanom . Len ked to urobíš častejšie musíš používat tú prvú lebo v zábere s tou druhou nebudeš moct normálne radit (nebude mat spojku a tlak kolies ti bude tlačit na zuby prevodovky)Nerád vysvetlujem písaním ale ti to pochopíš ! http://www.4x4club.sk/pictures/viewer ... 0f4g8x.jpg Medzi tou prvou sa dorábala ešte príruba. Este budes asi skracovat,predlžovat kardany nie!? |
Autor: | samuaz [ Uto, 08.09.2009, 14:05 ] |
Predmet príspevku: | |
stym radenim vpohode ostal bi som pri hlavnej ci uz pre pohodlie radenia taktiez aj funkcnosti spojky sluzila bi len ako pridavna tiez mam v umisle vihodit kardan hlavnu prevodovku mam z Lady ako aj motor takze isla bi len hardyspojka z ladackej a priamo na reducku samuraj pozeral som uazacku teoretycky bi vosla ale bi som ju zmensil a odstranil snej vivod na predny nahon a sluzila bi len na velke male richlosti |
Autor: | Juraj Surovec [ Uto, 08.09.2009, 14:17 ] |
Predmet príspevku: | . |
Tú Uazácku by som nedával neviem ako si myslel odpojit z nej predok,potrebujes priamu .Uazácku predáš mne !!!!! |
Autor: | Kapo [ Uto, 08.09.2009, 14:34 ] |
Predmet príspevku: | |
To samuaz: no, okrem toho, že strášne hrozne píšeš, /až sa to nedá čítať/ tak aj vymýšľaš hrozné paskvili. |
Autor: | samuaz [ Uto, 08.09.2009, 14:36 ] |
Predmet príspevku: | |
priama bi snej bola pri pouziti vstupu a vistupu vivod na predok je uz vedla to bi som odrezal proste zmensil obal |
Autor: | samuaz [ Uto, 08.09.2009, 14:39 ] |
Predmet príspevku: | |
Kapo berem aj tvoj nazor |
Autor: | Juraj Surovec [ Uto, 08.09.2009, 14:41 ] |
Predmet príspevku: | . |
Kápo čakal som kedy napíšeš a dočkal som sa . No ale samuaz chce poradit tak premíšlaj a rad !!!!!! |
Autor: | Kapo [ Uto, 08.09.2009, 17:53 ] |
Predmet príspevku: | |
...čo mu mám radiť? Keď chce rezať uazovú prevodovku? A hlavne keď má určite aj Uaz prevodovku hlavnú a prídavnú zošrobovanú. Ak má moc času a chuti, tak nech sa radšej zamerá na užitočnejšie veci. Čo tak na nápravy prispôsobiť reduktory z PV3S? Alebo vymyslieť a vyrobiť poriadny hydraulický alebo mechanický navijak? /a po večeroch nech sa z gazdzinu doučuje pravopis/ |
Autor: | samuaz [ Uto, 08.09.2009, 18:29 ] |
Predmet príspevku: | |
ten pravopis ma netrapi cas s gazdinou travim inac reduktory z Pv3s riesi kamos na Mku ak to zvladne okopirujem navijak mam chcem to auto len spomalit kvoli vacsim kolam uaz reducka sa asi rezat nebude nech si spokojny ale poobzeram sa po nejakej preodovke |
Autor: | marisko [ Uto, 08.09.2009, 19:11 ] |
Predmet príspevku: | Re: . |
Juraj Surovec píše: ...Tak som riešil dávnejšie aj Uaz tam bol motor REnolt a prevodovka Dácia. Dácia je ako jej vzor R12 predokolka, teda s výstupmi na poloosi, ako sa dá spojiť s ďalšou skriňou ?? |
Autor: | Juraj Surovec [ Uto, 08.09.2009, 19:50 ] |
Predmet príspevku: | Re: . |
marisko píše: Juraj Surovec píše: ...Tak som riešil dávnejšie aj Uaz tam bol motor REnolt a prevodovka Dácia. Dácia je ako jej vzor R12 predokolka, teda s výstupmi na poloosi, ako sa dá spojiť s ďalšou skriňou ?? |
Autor: | tibik [ Uto, 08.09.2009, 20:08 ] |
Predmet príspevku: | |
Zozen si nejaku silnejsiu len nieeee moskvic ako aj nejaka ina s osobaku. Najlepsie by bola s nejakeho ROBURA , alebo MULTIKARI. Us som to niegde pisal ale z vlastnej skusenosti mne na š1202. prdli cez leto asi 2-3r. dozadu 3 moskvicove na 2 vylamalo zuby pri prejazde par jam a jednu dokonca rozdraplo tak ,ze bolo vydet creva . Osobne by som uz do niecoho takeho z osobaka ziadnu prevodovku nevkladal Podla mna tam pri zabere kolies vznika veeelke napetie ktore tie zuby na prevodoch nemozu vydrzat a to skvor pri prejazde terenom. |
Stránka 1 z 3 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |