4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Tretia prevodovka
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=9&t=8793
Stránka 1 z 3

Autor:  samuaz [ Uto, 08.09.2009, 13:10 ]
Predmet príspevku:  Tretia prevodovka

Zacal som premislat ze na samca nadelim kola 33az 34" len mam strach ze mi zacne zomierat motor+spojka a este to odost zrichli auto preto mi zacalo v hlave vihravat nadelit prevodofku medzi hlavnu a reducku jednalo bi sa o prevodovku napr. z moschvica je rozmerovo tak akurat alebo mam este pridavnu z Uazu mozno mi viaceri napisete je to blbost ale ak nahodou to uz niekto riesil alebo bi poradil pripadne vedel o nejakej malej prevodovke tak sem snou :-D Dik

Autor:  Juraj Surovec [ Uto, 08.09.2009, 13:19 ]
Predmet príspevku:  .

Viac ich bude proti to máš pravdu ale neboj je to dobrá vec už som to robil 2krát a aj na Blahošovom ARE sme to tak riešili ..Sice nie preto aby sme dali večie kolesá ale pre silu. záleží na tom či ti to zvládnu poloosi .

Autor:  samuaz [ Uto, 08.09.2009, 13:24 ]
Predmet príspevku: 

poloosi mozna zvladnu mam napravi z Uazu a v rezerve z kazdej minimalne po jednej z coho isla prevodovka do arecka?

Autor:  Juraj Surovec [ Uto, 08.09.2009, 13:47 ]
Predmet príspevku:  .

Prevodovka bola z Pežota 505 ako aj motor.Musela sa ale spojit prírubou aby boli spolu ako jedna a nedával sa medzi kardan ale pevná oska. Tak som riešil dávnejšie aj Uaz tam bol motor REnolt a prevodovka Dácia. A ešte aro 240 tiež 2 prevodovky ale prepojené kardanom . Len ked to urobíš častejšie musíš používat tú prvú lebo v zábere s tou druhou nebudeš moct normálne radit (nebude mat spojku a tlak kolies ti bude tlačit na zuby prevodovky)Nerád vysvetlujem písaním ale ti to pochopíš ! http://www.4x4club.sk/pictures/viewer ... 0f4g8x.jpg Medzi tou prvou sa dorábala ešte príruba. Este budes asi skracovat,predlžovat kardany nie!?

Autor:  samuaz [ Uto, 08.09.2009, 14:05 ]
Predmet príspevku: 

stym radenim vpohode ostal bi som pri hlavnej ci uz pre pohodlie radenia taktiez aj funkcnosti spojky sluzila bi len ako pridavna tiez mam v umisle vihodit kardan hlavnu prevodovku mam z Lady ako aj motor takze isla bi len hardyspojka z ladackej a priamo na reducku samuraj pozeral som uazacku teoretycky bi vosla ale bi som ju zmensil a odstranil snej vivod na predny nahon a sluzila bi len na velke male richlosti

Autor:  Juraj Surovec [ Uto, 08.09.2009, 14:17 ]
Predmet príspevku:  .

Tú Uazácku by som nedával neviem ako si myslel odpojit z nej predok,potrebujes priamu .Uazácku predáš mne !!!!! :smt045 :smt045 :smt043 :smt043

Autor:  Kapo [ Uto, 08.09.2009, 14:34 ]
Predmet príspevku: 

To samuaz: no, okrem toho, že strášne hrozne píšeš, /až sa to nedá čítať/ tak aj vymýšľaš hrozné paskvili. :twisted:

Autor:  samuaz [ Uto, 08.09.2009, 14:36 ]
Predmet príspevku: 

priama bi snej bola pri pouziti vstupu a vistupu vivod na predok je uz vedla to bi som odrezal proste zmensil obal

Autor:  samuaz [ Uto, 08.09.2009, 14:39 ]
Predmet príspevku: 

Kapo berem aj tvoj nazor :-D

Autor:  Juraj Surovec [ Uto, 08.09.2009, 14:41 ]
Predmet príspevku:  .

Kápo čakal som kedy napíšeš a dočkal som sa . No ale samuaz chce poradit tak premíšlaj a rad !!!!!!

Autor:  Kapo [ Uto, 08.09.2009, 17:53 ]
Predmet príspevku: 

...čo mu mám radiť? Keď chce rezať uazovú prevodovku? :roll:
A hlavne keď má určite aj Uaz prevodovku hlavnú a prídavnú zošrobovanú.

Ak má moc času a chuti, tak nech sa radšej zamerá na užitočnejšie veci.
Čo tak na nápravy prispôsobiť reduktory z PV3S? Alebo vymyslieť a vyrobiť poriadny hydraulický alebo mechanický navijak? /a po večeroch nech sa z gazdzinu doučuje pravopis/
:wink:

Autor:  samuaz [ Uto, 08.09.2009, 18:29 ]
Predmet príspevku: 

ten pravopis ma netrapi cas s gazdinou travim inac :wink: reduktory z Pv3s riesi kamos na Mku ak to zvladne okopirujem :lol: navijak mam chcem to auto len spomalit kvoli vacsim kolam uaz reducka sa asi rezat nebude nech si spokojny ale poobzeram sa po nejakej preodovke

Autor:  marisko [ Uto, 08.09.2009, 19:11 ]
Predmet príspevku:  Re: .

Juraj Surovec píše:
...Tak som riešil dávnejšie aj Uaz tam bol motor REnolt a prevodovka Dácia.


Dácia je ako jej vzor R12 predokolka, teda s výstupmi na poloosi, ako sa dá spojiť s ďalšou skriňou ??

Autor:  Juraj Surovec [ Uto, 08.09.2009, 19:50 ]
Predmet príspevku:  Re: .

marisko píše:
Juraj Surovec píše:
...Tak som riešil dávnejšie aj Uaz tam bol motor REnolt a prevodovka Dácia.


Dácia je ako jej vzor R12 predokolka, teda s výstupmi na poloosi, ako sa dá spojiť s ďalšou skriňou ??
Ups no dík ze si si to všimol ale aj tak si to zu nepametám čo som to tam daval alebo to bol motor z dácie ,vlastne dácia mala renolt motor nie?pojdem sa niekedy na to pozriet a potom napíšem .

Autor:  tibik [ Uto, 08.09.2009, 20:08 ]
Predmet príspevku: 

Zozen si nejaku silnejsiu len nieeee moskvic ako aj nejaka ina s osobaku. Najlepsie by bola s nejakeho ROBURA , alebo MULTIKARI. Us som to niegde pisal ale z vlastnej skusenosti mne na š1202. prdli cez leto asi 2-3r. dozadu 3 moskvicove na 2 vylamalo zuby pri prejazde par jam a jednu dokonca rozdraplo tak ,ze bolo vydet creva . Osobne by som uz do niecoho takeho z osobaka ziadnu prevodovku nevkladal :smt018 Podla mna tam pri zabere kolies vznika veeelke napetie ktore tie zuby na prevodoch nemozu vydrzat a to skvor pri prejazde terenom. :wink:

Stránka 1 z 3 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/