Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 28.03.2024, 19:07
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 44 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší
 DEKARBONIZÁCIA MOTOROV 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2047
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
môžeš ten proces bližšie popísať?

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Str, 08.04.2009, 20:42
Profil WWW
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6674
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Bude to nieco obdobne (ak nie to iste).
http://www.bgcare.sk/zazih.html
http://www.bgcare.sk/vznet.html
---
pokec
http://forum.mazdaklub.sk/viewtopic.php?t=2108

Ohlasy su celkom pekne.

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Pon, 25.05.2009, 10:58
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 07.03.2009, 21:15
Príspevky: 528
Bydlisko: Žilina-Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
zdravim Palo. Chcem sa spytat. Ci by to bolo vhodne aj pre mna. Teda motor bezi dobre len ako prevencia....
Ma to vyznam? Aka je cena cca?
vdaka

_________________
F.O.R.D Bronco Fullsize 1991 V8 5.8 351 EFI LPG
made in USA/Michigan

Bronchitida

http://bronconamiestohotela.com/
http://www.fordbronco.eu


Pon, 25.05.2009, 11:08
Profil ICQ WWW
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6674
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Po vikendovom snoreni po roznych forach a snazeni sa najst nejake negativum na produktoch BG CARE, som sa po dohode s Palom odhodal strcit bosu nohu k hadom (rozumej - islo sa dekarbonizovat).

Po prichode do ZA som sa prezeriavo zastavil na pumpe (co sa neskor ukazalo ako velmi dobry napad vzhladom nato, ze som vedel s kym sa stretnem a ako do casovo dopadne - rozumej bude sa kecat, kecat, kecat :D).

Auto sa odstavilo, nachystali nezbytne procedury a hura do toho.
Faza 1 - cistenie vstrekov. Auto si veselo chrumkalo (na gebuzinu, palivo odstavene), az dochrumkalo (dosla gebuzina vo flasi).
Tak sa preslo na fazu 2.
Palivo sa pripojilo naspet a pre zmenu sa gebuzina vstrekovala do sania.
Po nejakej dobe volnobehu, ma Palo s pobavenym uspevom poslal za volant s tym, ze sa ide turovat ...
Tak som na pokyn motoru trochu upalil - a za autom ostala dymova clona :D

Uz bolo dost sero, ale to co ostalo za autom stalo zato.
Dym vsade okolo, a bolo ho tym viac, cim boli vyssie otacky.
Keby nas niekto videl, asi by z nas mal radost :-)
(Andrej mozno zavesi fotku :-D)
Takto sme sa hrali viac menej, az dosla gebuzina zase.

Tak sme zase vsetko vratili naspet, este sa naliala jedna plechovica gebuziny do nadrze, a po nejakom obsmrdani na firme sme snem rozpustili.

Prva vec co som si na aute vsimol boli vyssie otacky, ale tie sa viac menej cakali (asi 1250 miesto 850?). To sa kludne este mohla ucit ECU nove hodnoty.

Kedze som vedel, kde boli slabe miesta, hned som sa ich snazil nasimulovat.

Rovinky a kopceky na 3-jke, pri otackach od 1500.
Ak mi to predtym malo tendenciu akurat zrat benzin, a triast sa, teraz sa viac menej ochotne rozbehne. (hovorim o benzinovom motore).

Pokial podradim a su otacky nad 2000, tak je akceleracia okamzita.
Po ziline som toho vela nenacaroval, tak hura na dialnicu.
Boli pomerne prazdne cesty, tak sa mi blbo skusalo co auto vie ....
Az som dobehol kamion. 5-ka, stupil som na plyn, a o poznanie rychlejsie som kamion smykol (to uz bolo znatelne, este rano sa auto pomerne flakalo na dialnici).

Dorazil som do PB, este boli nejake vybavovacky, reku fajn, pomotkam sa po meste na trojke, uvidim ako casto bude musiet podradovat.

Snazil som sa zase auto tyrat na cca 1500 otackach. (nie naschval, ale aby som vedel, ci sa nieco zmenilo). Ocividne tie otacky nesvedcia motoru, ale isiel a neprotestoval. Dokazal som behat zakruty, ked som norma radil 2-3, teraz len 3. Tiahly stupacik, prudka pohoda. Sice 2, ale tam by trojka aj s rozbehom vydrzala len chvilu.
A prisiel prvy kamen urazu - na volnobehu 1500 otacok.

What the fuck ? Chvilu som meditoval, a vykaslal sa na to s tym, ze sak ECU sa este uci ... Po vypnuti motora, miernom ochladeni a nastartovani spadli na asi 1200 ... Fajn reku ...

Dofrcim domov ... Kua co je ? Otacky 2000 ....
Ebenci ... Vykaslal som sa na to opet s tym, ze sa motor nejako uprace sam casom ...

V zapeti mi trklo - ved ja som zvysoval pred nejakou dobou volnobezne otacky !!! Auto malo tendenciu sa pohravat s otackami (teraz neviem ci za studena ale o tepla, ale dost ma to iritovalo), tak som mu dohovoril. Radsej mierne zvysene otacky ako kolisanie.

Zajtra (teda vlastne dnes :D), sa tomu pozriem na zubok, urcite v tom budu mat prsty tie zvysene otacky mojim zasahom.

Snazil som sa tak nejak odosobnit od nejaky pocitov, a sledovat auto objektivne.

Nakolko bolo pomerne chladno, a viem ze za tepla je to swina leniva, zreferujem, ked ho vyskusam za tepla, ak sa tam prejavi na akceleracii, bude to znak toho, ze sa nieco naozaj udialo.

Momentalny zaver - ak by sa aj nic nezlepsilo, aspon sa nic nepokazilo :-D Auto sa zda mierne sviznejsie, ale chce to cas, a skusanie.
Celkovo sa mi plyn zda nejaki zivsi ... Proste tuknem do pedalu, a uz tolko nespekuluje, ze ci pridavam, alebo sa m to len zda :-D

Dalsie postrehy casom.

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Štv, 28.05.2009, 1:30
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 15.02.2007, 19:45
Príspevky: 679
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pockam kym to Andrej rozbehne aj v BA, kolko to cca stoji?

_________________
Patrol 3,0 TDi


Štv, 28.05.2009, 11:41
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
No tak nejaké slubené foto :-D fotené mobilom nevalnej kvality no čo chceme od motoroli že ano, Canon to nieje :-D

To bol len začiatok dymenia, Dindaj musíš sa polepšiť toto bolo lepšie :-D

Obrázok

Obrázok

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Štv, 28.05.2009, 11:44
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34
Príspevky: 2183
Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Andrej, To šero tam bolo už predtým než ste spustili motor, alebo ................:-D

_________________
ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP)
.... alebo ....
*Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*


Štv, 28.05.2009, 11:47
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6674
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No dnes som chudaka cely den trapil aj na dialnici aj po meste, a myslim, ze objektivne mozem povedat, ze sa nieco udialo.

5-ka taha tak (na dialnici), ze si mozem dovolit obiehat, pokial zrovna nemam za sebou auto a nie som nuteny mat 4. (plynule zrychlenie z povedzme 100 na 140, v porovnani so stavom predtym).

5-ka taha aj do tiahlejsieho kopca, bez vyraznejsie spomalovania, a teda nutnosti podradit.

Trojka aj 4, je celkovo pruznejsia (trochu sirsie pasmo otacok od spodu), a nie som nuteny castejsie podrazdovat.
Nakolko som ho nahanal kade tade, spotrebu momentalne zreferovat neviem, ale checknem aj to.

A pomerne razantne ma jednotka ochotu odfrcat zo stopky (ci krizovatky). Nie ze by predtym nemala, ved je samozrejme najsilnejsia, ale je to take ine ... Sviznejsi nastup ...

----
Palo, kolko si povedal, ze dostanem zlavu za tieto PR clanky ? :-D

Nie, vazne, za vsetkym nad ciarou si stojim, a su to samozrejme moje subjektivne pocity, aj ked som sa snazil to porovnavat s autom, ake ho mam vzite z jazdy a teda sa na to divat objektivne.

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Pia, 29.05.2009, 22:02
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03
Príspevky: 553
Bydlisko: xx
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pripada mi to nieco podobne ako SEAFOAM, ak to nie je to iste, teda pribuzny produkt
1/3 do motora, 1/3 do nadrze a 1/3 do sania, nechas posobit asi 10-15 minut a potom nastartujes , zadymis a hotovo. potom menis olej, pripadne sviecky


Pia, 12.06.2009, 22:08
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03
Príspevky: 553
Bydlisko: xx
Odpoveď s citáciou
Poslať 
hej finder...ziadne nove postrehy? Ako to funguje dalej?


Ned, 21.06.2009, 6:34
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6674
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Spotrebu som naozaj nemal cas nejak merat (resp, vzdy som bol nuteny po dialnici rychlejsie ako som chcel, co by mi zkreslilo vysledky). Celkovo je auto sviznejsie ako som pisal, a mierne sa pohlo "efektivne" pole otacok, kde este motor neprotestuje. (teraz 1500 este ok, predtym uz chrchlal - benzin- ja viem, nemal by ist pod 2000, to teraz neriesme, pisem pre uplnost postrehy).
V kazdom pripade sa neposralo nic, mozem to odporucit, myslim ze to za to stalo (koniec koncov o tom som sa sam presvedcil pri vybuchu dymu z vyfuku pri 2. faze :-D, to co sa valilo a valit sa prestalo, tam asi nemalo co robit).
Ak uvazime ze motor ma sviznejsi nastup, a trochu sa pohlo aj to pole otacok, za predpokladu ze sa stale vstrekuje rovnaka davka paliva (co ano, kedze s RJ sa nehybalo), predpokladajme, ze je tam ucinnejsi tlak, teda asi spotreba trochu padla (zatial nemeratelne, mozno 0.5l ?).

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Ned, 21.06.2009, 8:59
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
Príspevky: 889
Bydlisko: Ruzindol (TT)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
skor si myslim ze v dosledku absencie karbonu vo valci dochadza tazsie ku detonacnemu spalovaniu, teda je mozne pouzivat vacsie predzapaly. Vyssi pracovny tlak vo valci - vacsi krutak. Teda v neposlednom rade aj mensia merna spotreba. Takisto aj hydraulicke straty pri vymene naplne budu mensie (hladkejsia hlava, ventily), dostanes do valca viacej vzduchu - mozes zvacsit davku paliva.
Aj cistejsie vstreky - vacisa atomizacia paliva...

_________________
zelena mrdka


Ned, 21.06.2009, 11:06
Profil ICQ
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03
Príspevky: 553
Bydlisko: xx
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Finder....ake su dlhodobe postrehy z dekarbonizacie motora?


Pon, 09.11.2009, 19:22
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6674
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
:-D nuz viac som postrehol degradaciu 31" pneu na 30" .. Auto je nejake zivsie :-D ... Vobec som sa nevenoval spotrebe paliva, ale subjektivne by som povedal, ze auto ma skor ochotu ist do vyssich otacok bez nejakeho reptania ci pocitu ze vyskoci zo silentblokov ...

Povedzme si to tak, ze ak aj nie je prinos ktovie aky, aspon sa nic nepokazilo :-D

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Pon, 09.11.2009, 20:32
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03
Príspevky: 553
Bydlisko: xx
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja tiez ked som zhodil 265/70 z chera a nahodil 215/75 tak auto zrazu zacalo brzdit, bolo omnoho zivsie, niekedy az prilis zive...a samozrejme spotreba sla dole v priemere z 20 na asi 13. sice auto uz nevyzeralo ako tank, ale malo to ine prinosy.


Ned, 15.11.2009, 19:34
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 44 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron