Dnes je piatok 27. júna 2025, meniny má Ladislav, Ladislava a zajtra Beáta
Autor |
Správa |
Jano JP
Pajero compatibile
Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:04 Príspevky: 2172 Bydlisko: Licavca City
|
SittingBull píše: ...vraj patrol je trochu smadny aj v tom diesli a mitsubishi nemam ziadne skusenosti.
šport v klasickom td mi pri cca 2tonách robí mimo terén dlhodobo 9-9,5l a v zime o liter viac; kamarátovi L 200 so zhodným motorom ako novšia verzia športu (oproti môjmu s riadiacou jednotkou) robí prakticky rovnakú spotrebu...
priemerná podľa výrobcu je 10,5 ale tá záleží od podielu mesto/mimo...
pozn. nemám zrovna ľahké auto, naviják vpredu a kopa krámov v kufri...záleží aj od štýlu jazdy...ale určite pôjdem hore, lebo idem na 31" AT...ale nenahováram, len si napísal, že nemáš skúsenosti s mitsubishi...
_________________ Krásnu blondínu, abo nadupaný off????? .....  Poradím sa s tou brunetou v mojom pajero šport!!!!!... 
|
Štv, 25.01.2007, 15:28 |
|
 |
mello
Koumák
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:55 Príspevky: 193 Bydlisko: Kosice
|

cau,
ja mozem napisat len za Nissan a moj nazor je, ze keby si trochu priplatil resp. riesil rozumny leasing tak by mozno stalo za uvahu Nissan Pathfinder 2,5 diesel, ma 174PS, 403 Nm krutiaci moment 6 rychl. manual, mam teraz najazdene nieco cez 40.000km a spotreba v lete na rozumnych pneu( 235/75 R16 , pneu od vyrobcu) 8,5 ltr. pri rychlosti cca. 140Km/hod.(bezna prevdzkova rychlost, ktoru nie je citit!!!) v zime o 1 ltr. viac(255/70 R16), je velke pohodlne a v zakladnej vybave tam mas v podstate vsetko, 4xAirback, digi dual klima, koml.elektrika, ma 4 druhy pohonu: len zadny nahon, auto 4x4, pevna 4x4, redukcvia 4x4... pri tomto aute je automat s vyssiou spotrebou: radi pri dost vysokych otackach, zbytocne, auto jazdi bez problemov 150 Km/h a necitis rychlost na 6-ke pri 3000 otac./min, mesacne jazdim priemerne 5.000km a som velmi spokojny
off road mam Nissan Terrano I V6 3l benzin, predtym som mal 2x Patrol a musim objektivne povedat nikdy som nemal nejaky vaznejsi problem, motor, prevodovka a pod.
s pozdravom mello
_________________ LR DII, ARB, EP9, OME, 32",sanie, CB
|
Štv, 25.01.2007, 20:16 |
|
 |
Rudi
Mitsubishi Man
Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54 Príspevky: 1375 Bydlisko: Púchov
|

No ono to tu vypadá ako nejaké "námluvy" na Mitsubishi.  No ale na začiatok si dovolím opraviť Findera.Pajerá od r.v.2000,nie Šport a Classic mám na mysli obsah 3.2 DID a benzín 3.5GDI už nemajú rám.Majú nezávislé zavesenie kolies.A späť k téme.Súhlasím s tu prítomnými názormi,radiť je ťažko môžeme len doporučiť podľa vlastných skúseností.Tu sú moje.Mám Pajero Wagón 3.2DID,r.v.2001 naj.155 000km.Najazdil som na ňom asi 40 000km za rok čo ho mám.Musím tomu autu vysloviť poklonu.Používam ho denne,na dlhé cesty super,spotreba okolo 11l a to dosť na tom ťahávam autovlek.Niekedy sa mi zdá že sa spotreba ani nezmenila(ako já stále hovorím:To auto potrebuje vlek!)Poruchovosť?Zatiaľ neviem o čom hovoriť.(zaklopal som si 3x)A chcem Ťa ubezpečiť že nie som žiadny pedant.Vždy hovorím že keby malo moje auto ruky,tak chodím krvavý.Bohužiaľ nie je čas.Doteraz som menil len spotrebný materiál(platničky,olej)Akurát teraz po roku ho idem dať trochu do poriadku.Slabiny,no nevien či to sú nejaké extra slabiny,ale mne sa zdá že má slabšie brzdy(uvidím teraz keď vymením brzdy) a odchádzajú tam častejšie predné ložiská.Treba dať aj pozor na šponovák reťaze,vie sa predrať a narobiť šarapatu v motore.Ale to sú len také vychytávky,nie na každom aute sa to stane.Auto mám prevážne na cestu a na tej je ako doma.V teréne by to nebol až taký problém "keby" bolo vyššie.ND už nie sú žiadny problém a to platí o každej značke.Všetko sa dá zohnať,len treba s tým rátať že máš Off .Môj osobný názor:SUPER AUTO A SUPER ZNAČKA.Ale ono všeobecne je jedno aká značka,hlavne musíš mať šťastnú ruku pri kúpe.Tak držím palce. 
_________________ Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!
|
Štv, 25.01.2007, 20:35 |
|
 |
Xader
|

SittingBull: tccccccssssss ... tak s tymi + - u Patrola si ma sokoval
To auto si fakt radsej nekupuj
Inak si myslim , ze tvoje kriteria celkom splna PAJERO , ale zda sa mi , ze ich nerobili 2.5 TD - to len u starsich modelov ... tie novsie su tusim 3.2 DiD - to by som kupil na tvojom mieste. Isiel som v tom a motor je dostacujuco temperamentny a ked vovnutri sedis , tak mas pocit viac miesta ako v Patrola,ak ovsem tam toho miesta fakt viac nie je ??? neviem.
Inak auto z miesta vodica fakt posobi mohutnejsie , lebo ma vystupene blatniky az ku kapote co sa mne osobne paci  ono tie auta maju nadych offroadu , aj ked su to uz viacmenej SUVcka ...
Ale tvoje kriteria splni ... velky priestor / kufor , dieslak - spotreba nie je ziadna katastrofa , temperament , dobra vozba , s nahr. dielmi nie je problem a nepocul som o nikom koho by tento motor "trapil" .
Jeep s tymto motorom 2.7 CRD ... EE ... aj ked to je mercedesacky motor, tak to ... hmm ... nechcem nikoho urazit , tak sa nevyjadrujem.
Radsej by som volil 4.0 alebo 4.7 a podobne objemy - ten motor neznicis,ale kedze chces mensiu spotrebu nie je to nic pre teba a pod 13/15 litrov sa nedostanes.
Land Rover ... fajn ... o tych nahradnych dieloch som tiez pocul , aj ked auta su to pekne, skusenost nemam.
Pajero vychadza zo vsetkeho v nasich podmienkach asi najlepsie, "teren" na ktory ho potrebujes zvladne a na ceste ked jazdis mimo mesta,tak spotreba na normalnych predpisanych gumach bude dobra.
|
Štv, 25.01.2007, 20:37 |
|
 |
Palino
Koumák
Registrovaný: Sob, 07.10.2006, 15:53 Príspevky: 180 Bydlisko: Čadca
|
Harley píše: S těch jmenovaných aut,žádný pod deset nejezdí . Když budeš jezdit průměr 13L ,tak budeš rád. 
A hneď sa ti bude zdať, že tie benzínové motory predsa len toľko nežerú. 
_________________ Jeep Cherokee 4,6i
Suzuki KQ 700
|
Štv, 25.01.2007, 21:38 |
|
 |
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3306 Bydlisko: Nitra
|
Ja som povodne isiel po Mercedesi G,bol v bazari za 370 000 sk.Masina dobra,podvozok totalne vybuchany v terene a bez STK.Dva mesiace som po nom isiel ako po vypinaci ale bol tam 3 liter namiesto 2.8 v papieroch.Isiel som do Tesca a vidim Mercedez v prdeli,tak som tam nabehol s tym preco ho predali inemu.A ze si ho majitel odviezol,pozeram a vidim Patrola,hovorim ak nieco spustia tak ho berem.[ ale 10 000]Chalan zavolal a spustili 30 000 sk.Za 4 min som kupil autak,samozrejme ze som ho trochu pozrel aby mal to co som chcel.Doteraz nebanujem a uz by som sa s nim tazko lucil.Ked som mamke povedal [cakala ma pri Tescu]ze som kupil Patrola skoro ju jeblo .
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Štv, 25.01.2007, 22:09 |
|
 |
Jacko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07 Príspevky: 907 Bydlisko: EU
|
Milan,tak to bolo Gut  Viem si to živo predstaviť  Sediaci, skús aj Audi Allroad,je to 4x4 ma to 2,5 tdi nastavitelnú svetlú výšku,aj do terénu sa s ním dá ísť,potiahne vlečku a robí sa aj v automate.Ja viemže to nieječistokrvný OFF,ale myslím že by ti to mohlo poslúžiť... 8)
|
Pia, 26.01.2007, 0:02 |
|
 |
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6668 Bydlisko: PB
|
Rudi píše: No ono to tu vypadá ako nejaké "námluvy" na Mitsubishi.  No ale na začiatok si dovolím opraviť Findera.Pajerá od r.v.2000, (mám na mysli obsah 3.2 DID a benzín 3.5GDI) už nemajú rám.
Of course (samozrejme) ze maju ram ... Aj ked integrovany v karoserii ...
By si videl co je to ist s 2t autom do terenu bez ramu ... Pobehal by si si, vystupil ..a uz nezatvoril dvere
Ono ale nejde o to ci je priamo vonku alebo v karoserii, ale ci je alebo nie je ... Pokracujeme v diskusii 
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda  . 31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ... http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html
|
Pia, 26.01.2007, 0:28 |
|
 |
Rudi
Mitsubishi Man
Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54 Príspevky: 1375 Bydlisko: Púchov
|
finder píše: Rudi píše: No ono to tu vypadá ako nejaké "námluvy" na Mitsubishi.  No ale na začiatok si dovolím opraviť Findera.Pajerá od r.v.2000, (mám na mysli obsah 3.2 DID a benzín 3.5GDI) už nemajú rám. Of course (samozrejme) ze maju ram ... Aj ked integrovany v karoserii ... By si videl co je to ist s 2t autom do terenu bez ramu ... Pobehal by si si, vystupil ..a uz nezatvoril dvere Ono ale nejde o to ci je priamo vonku alebo v karoserii, ale ci je alebo nie je ... Pokracujeme v diskusii  OK  Mysleli  sme obaja to isté. 
_________________ Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!
|
Pia, 26.01.2007, 0:33 |
|
 |
KOŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53 Príspevky: 629 Bydlisko: Bratislava
|
Harley píše: S těch jmenovaných aut,žádný pod deset nejezdí . Když budeš jezdit průměr 13L ,tak budeš rád. 
Ten môj pri rozumnej jazde (dialnica do 125 a mimo mesta do 100) jazdí aj za 9l. Mal som priemerku aj 8,8l. Ale dlho ma to nebavilo. Bežne okolo 10,5l. Samozrejme na cestných gumách. Ono záleží na čo to auto Sediaci býk potrebuje. Ten Jeep je na normálne jazdenie po ceste trochu nepohodlný. Na dialnici je to síce OK, ale nemá rád prudšie zmeny smeru. Ale ak to chce do terénu tak potom nieje žiaden problém. ja som sa stým dostal zatiaľ všade kam som potreboval. Aj keď to na prvý krát niekedy nevyšlo, tak na druhý s rozbehom vždy.
_________________ JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...
|
Pia, 26.01.2007, 10:41 |
|
 |
SittingBull
Frajer
Registrovaný: Str, 24.01.2007, 14:19 Príspevky: 205 Bydlisko: Bratislava vidiek
|
Xader píše: SittingBull: tccccccssssss ... tak s tymi + - u Patrola si ma sokoval To auto si fakt radsej nekupuj .
co s tym patrolom? paci sa mi, velkost, kufor mi vyhovuje. asi som trochu konzervativny, ale tie plasty sa mi tam velmi nepacia. co sa tyka toho radenia 4kolky, tiez to nie je super user friendly, aspon podla popisu sa mi to zda. mozno v praxi to nie je az take zle.
nechcem nasierat, ale mitsubishi mi nikdy nebolo nejak zvlast sympaticke. vlastne som ho do vyberu dopisal na poslednu chvilu. asi by bol najlepsi toyota landcruiser, ale to presahuje moje financne moznosti.
|
Pia, 26.01.2007, 12:18 |
|
 |
SittingBull
Frajer
Registrovaný: Str, 24.01.2007, 14:19 Príspevky: 205 Bydlisko: Bratislava vidiek
|
RRR II bol moj tajny favorit, ale nikto za neho nehlasoval. Mate s tum nejake konkretne skusenosti, alebo viete o tom nieco blizsie?
tym vas samozrejme nechcem navadzat na klikacku
viacmenej som rozhodnuty pre toho jeepa. avsak ak s tym mate nejake zle skusenosti, rad si dam poradit.
ako je to s tym quadra drivom a viskoznou spojkou? je to problem?
|
Pia, 26.01.2007, 12:26 |
|
 |
SittingBull
Frajer
Registrovaný: Str, 24.01.2007, 14:19 Príspevky: 205 Bydlisko: Bratislava vidiek
|

KOŤO píše: Harley píše: S těch jmenovaných aut,žádný pod deset nejezdí . Když budeš jezdit průměr 13L ,tak budeš rád.  Ten môj pri rozumnej jazde (dialnica do 125 a mimo mesta do 100) jazdí aj za 9l. Mal som priemerku aj 8,8l. Ale dlho ma to nebavilo. Bežne okolo 10,5l. Samozrejme na cestných gumách. Ono záleží na čo to auto Sediaci býk potrebuje. Ten Jeep je na normálne jazdenie po ceste trochu nepohodlný. Na dialnici je to síce OK, ale nemá rád prudšie zmeny smeru. Ale ak to chce do terénu tak potom nieje žiaden problém. ja som sa stým dostal zatiaľ všade kam som potreboval. Aj keď to na prvý krát niekedy nevyšlo, tak na druhý s rozbehom vždy.
ja uz mam z 3 a viac litrami uz cosi nabehane, mam lahku nohu. co sa tyka auta, so sedmickou som lietal po autobahne 180-200, teraz s jimnym rezkou 100-vkou. nemam problem prisposobit jazdu autu. okrem toho, uz som sa vyblaznil za mlada, takze (az na idiotske 40ky) nezvyknem prekracovat rychlost. a kedze sa o mne vie, ze vsade meskam, nerobim si stresy z jazdenia.
|
Pia, 26.01.2007, 12:30 |
|
 |
SittingBull
Frajer
Registrovaný: Str, 24.01.2007, 14:19 Príspevky: 205 Bydlisko: Bratislava vidiek
|
este som sa chcel opytat na vas nazor na hondu crv, toyotu rav4 (rozmyslal som nad nimi, zvlast nad hondou ako docasne riesenie, kym zlacnie RRR III  )
alebo na korejske imitacky ci mercedes ml, kia sorento, vw touareg, porsche cayenne.
mne osobne to pripada skor ako kombicka na rozbite cesty. a myslim si, ze cim menej elektroniky, tym menej sa toho poserie. asi vyzeram ako schizofrenik
povodne som strasne, ale strasne chcel landrover defender 110  , ale to sa ako rodinne auto na dlhe cesty pouzivat neda  .
lr disco sa mi nikdy nepacil, okrem toho tam nemam kam dat nohy. ale znacka mi je sympaticka, neviem preco. je to tak znak gentlemanstva.
|
Pia, 26.01.2007, 12:47 |
|
 |
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|

SittingBull píše: RRR II bol moj tajny favorit, ale nikto za neho nehlasoval. Mate s tum nejake konkretne skusenosti, alebo viete o tom nieco blizsie? tym vas samozrejme nechcem navadzat na klikacku viacmenej som rozhodnuty pre toho jeepa. avsak ak s tym mate nejake zle skusenosti, rad si dam poradit. ako je to s tym quadra drivom a viskoznou spojkou? je to problem?
Hned v mojím prvním přízpěvku jsem ti psal,že já bych bejt tebou a mít takovýhle požadavky co píšeš,volil bych RR! Nějak mi uniklo,že tu je hlasování.
Já Quadra drive nemám ale vím,že je to velice úspěšnej druh pohonu 4x4 pro lehčí střední terén a že je to všeobecně chválený.
O proti staršímu Qudra tracu(NV 249OD),kterej pro připojení předku až na 99% používá vizkospojku,která kolem 150tis. stárne a musí se vyměnit tak novější Qudratrac II(NV 247) kterej je v WJ Grandech ,má vizkospojku přepracovanou a s progresivním účinkem(není to přímo vizko spojka ale jsou tam čerpadla s gerorotorama a ty pak vytvářejí přítlak na lamely a ty pak přenáší výkon ).
Pak jsou taky WJ lacinější verze jako Laredo a ty mají rozdělovku Quadra trac I (NV 147) . Tam není redukce ani možnost mechanický uzávěrky mezidifu.
Když je celý systém nazýván Qudra driveII,tak to znamená,že v nápravách jsou samosvory s progresivním účinkem,jako v rozdělovací převodovce,tzv. systém Hydra-lock a tyhle samosvory jsou taky velice účinný mají vysokou svornost a i životnost je veliká a s běžným lamelovým samosvorem se to nedá srovnat(trac-lokem).
Kdybys ses rozhodl pro Jeep,tak určitě hledej se systémem Qudra driveII. Overland to má určtě,Limited to mít nemusí všechny, u Lareda je to nepravděpodobný.Jak je to je to ještě s dieselama to už nevím,tenhle pohon mě nezajímá.
Kdybych se v něčem mejlil,tak mě opravte. Tohle znám jen s teorie. Mám ZJ.
koukni dyštak sem pro představu:
http://www.jeep.auto.ru/Grand_Cherokee/WJ/index.htm
http://www.jeep.auto.ru/Grand_Cherokee/WJ/xfer.htm
http://www.jeep.auto.ru/lockers/Dana/gerodisk.htm
www.wjjeeps.com
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
Naposledy upravil Harley dňa Pia, 26.01.2007, 15:29, celkovo upravené 1
|
Pia, 26.01.2007, 13:08 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|