Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pon, 23.06.2025, 22:17
Dnes je pondelok 23. júna 2025, meniny má Sidónia a zajtra Ján




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 42 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3
 Mitsubishi Pajero vs. Toyota Landcruiser 
Autor Správa
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6668
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
jenki píše:
Moje má jedinú chybu - a to, že je krátke (napriek tomu, že jazdím často sám a krátke som dlho hľadal).
...
Na tvojom mieste by som asi zvážil Pajero II v plnej výbave s motorom 2,8TD SuperSelect s automatom tak roky 1999-2000. Pohľadať auto v slušnom stave, ošetriť podvozok a potom sa už len voziť a voziť. A je úplne jedno či po diaľniciach alebo v lese, stále luxusne, to mi ver. Pri slušnej údržbe je to naviac nezmar.

Vyborne, konecne nie som s nazorom sam. (az na ten automat, ale to je subjektivny nazor, chapem, ze ma svoje caro :-)))


Pia, 18.11.2011, 9:02
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 15.11.2011, 10:15
Príspevky: 17
Bydlisko: Trnava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
finder: No čaro svoje má (pre mňa ani to nie), najčastejšie do doby, než sa poserie... :-D


Pia, 18.11.2011, 14:14
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2389
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
A ty už máš takú nejakú skúsenosť, že automat na Pajere II sa serie?
Keby som o takom niečom vedel, asi by som ti ho neradil, nemyslíš?
Takže máš asi nejaké "info zo zákulisia" o ktorom tu nikto nevie. Lebo ja viem len toľko (aj z vlastnej skúsenosti/mám 3. Pajero), že je extrémne vydarený a osvedčený.
Netvrdím, že sa ten automat nedá zničiť, ale podľa toho, čo si písal by také auto u teba malo prežiť všetko (snáď okrem korózie).
Preto som toto auto doporučil práve v takej konfigurácii.

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Pia, 18.11.2011, 14:42
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 15.11.2011, 10:15
Príspevky: 17
Bydlisko: Trnava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
jenki: Ja som písal vo všeobecnosti o automate ako takom. Ale to je jedno, s automatom som mal možnosť jazdiť vo viacero autách, aj v Pajere III, ako nehovorím, že je to zlé ale jednoducho nemusím...
Zvlášť u auta, ktoré mám mať pre zábavu...

Uvidí sa zajtra ideme pozrieť to Pajero, čo mám vyhliadnuté a podľa toho sa uvidí, čo a ako.

Volal som tam do toho bazáru a povedal mu narovinu, že nech mi povie, že v akom to je stave, že nechcem sa trepať zbytočne a už od plotu vidieť, že klamali.

Zdal sa byť celkom pohoďák (pripadal mi ako taký flegmatik => zamestnanec, ktorému moc na tom, či predá nezáleží, takže pôsobil, celkom tak dôveryhodne) a že on zrovna ho pozeral dôkladne tento týždeň s jedným záujemcom a že nič závažné nenašli, že len jemne otečený motor od oleja, čo vraj býva u Pajera bežné. (??) + že je vypálená jedna žiarovka v budíkoch (jedno koleso pri indikátore režimu 4x4 nesvieti).

Ale inak spomínal, že toto je 4. Pajero, čo tam mali a že toto sa mu z nich najvac pozdáva a že síce to nemá ako dosvedčiť, že to nemá servisku, tomu nájazdu Km by on osobne veril, že jednak podľa stavu a tiež že ten chlap čo to tam dal, nemal dôvod to stáčať.

1. Býva normálne ten motor otečený?

2. Čo by ste poradili skontrolovať (to čo sa dá na mieste, prípadne ako)
Myslím, že základ viem (kupoval som už pár aut) ale skor také špeciality u OFF Roadu, resp. Pajera a aby som niečo nezabudol.

3. Uzávierku zadku moc reálne neodskúšam, aby som zistil či funguje, ale stačí sa keď po zapnutí nahodí sa kontrolka, nie?
(=> či je kontrolka riešená na vypínač alebo má samostatný spínač v diferáku a ten zas zopne až pri jej úspešnom zaradení)


Pia, 18.11.2011, 14:47
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2389
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
všeobecnosti ma nezaujímajú, len realita

1. nebýva
2. geometriu podvozku, najmä excentrické skrutky na nastavovanie geometrie, či sa vôbec dajú pohnúť, inak hrozí výmena celých ramien... stav čerpadla
3. odskúšať jednoducho, zapnúť uzávierku zadku a skúsiť (pri pomalej jazde, citlivo) zatáčať, auto sa musí na suchej ceste "priečiť" a obe zadné kolesá sa musia točiť rovnako. Alebo jedným zadným kolesom do vzduchu a skúsiť sa pomaly pohnúť (priekopa, vykrížiť podvozok na húpačku a je to).

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Pia, 18.11.2011, 19:07
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 05.01.2010, 20:33
Príspevky: 360
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tak tak suhlasim s jenkim :-D , a myslim si ze pajerko je fajn auticko, kompromis medzi dospelym offroadom a nejakym vhodnym len na luku. my uz na nasom mame co to odjazdene aj po asfalte,aj po horach,a spokojnost. po ceste 130 po dialnici v pohode,v hore tiez bez problemov, mame na nom Ironman podvozok, a 31ky kolesa. na konto pajera len jedno velke minus, a to je korozia, my mame 98ku, ram ma len povrchovu hrdzu, ale napriklad brzdove trubky, trubky na naftu a karoseria su na tom horsie,takze pri vybere bacha. my sme tiez zbytocne vyberali cerpadlo, a na chybe bolo hrdzave kolienko palivovej trubky hned na nadrzi :twisted:

_________________
Nissan Doublecab 2,5 D

Mitsubishi Pajero 2,8 TD


Ned, 20.11.2011, 11:59
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 15.11.2011, 10:15
Príspevky: 17
Bydlisko: Trnava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak chlapi, bol som to pozrieť a teda dosť sklamaný...

Celkovo to auto bolo jednak búrané (ale to som vedel) neriešim. Ale celkovo, malo to mať 180 000 km (čiže podobne, ako jedno Pajero, čo som už pozeral tu v SR, ktoré sa mi po technickej stránke pozdávalo, ale malo dosť poničený interiér a úplne nanič gumy, ale tu bol už napohľad viac zošliapaný pedál spojky, zodratý volant, vôľa radiacej páky bola aj5 cm (u toho predtým tak 1cm), po natočení dosť ostrý zvuk a to aj po natlačení oleja do zdvíhatiek (a to aj na pomery Pajera), navyše bolo počuť od motora trochu šum (kladka, ložisko, či remeň). Pneumatiky s takým 50% vzorkom, navyše cestným a hlavne jedna už od pohľadu naseknutá.
Čo sa týka jazdy, podvozok úplne OK, nič neklepalo, spojka OK, aj keď mekáno viac vymäknuté ako u toho predchádzajúceho, to radenie rozlietané, brzdy asi nedávno stočené, takže tie boli OK.
Potom (aj keď mi tvrdili, že pohon 4x4 ide bez problémov), že pre istotu ho preskúšam, tak hodím 4H, OK, hodím 4HLC, hodím 4LLC, tiež OK, hovorím si fajn, idem vykvaltovať naspäť, hodím 4HLC, potom 4h a stále svietilo 4HLC, tak asi ho len nevyhodilo, tak zastavím, nič, cúvnem, nič, hodím do 4H a šup ho do servisného módu (blikala len kontrolka medz. diferáku), ukazujem mu to, on, že to len asi niečo zblblo a že po štarte to zas pojde (čo som si spomenul, že párkrát urobilo aj na "služobnom" Pajere). Ale nedalo mi to, tak znova opakujem to isté a znova to vyhodilo... A tretí krát znova...

Ako on hovoril, že on keď mal tiež Pajero, tak že mu to tiež robilo a že stačilo vymeniť nejaký servomotorček za cca 60 eur a že už to bolo v poriadku. (?)

Ale to som riskovať nemienil, takže dovi dopo...
Ešte že sme do ČR išli za rodinou, lebo inak by ma asi kleplo, kebyže tam mám ísť len kvôli tomu...


Str, 23.11.2011, 9:51
Profil
Mitsubishi Man
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54
Príspevky: 1375
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ahoj,takže mám Pajero 3.2DID Wagon som s ním max. spokojný mám naj.400 000km prevážne najazdené s autoprepravníkom.Podľa mňa na polné cesty bohato stačí aj keď chalani majú pravdu že na údržbu je stále ešte s tých drahších.Ja som mal asi fakt šťastie na kus lebo pri mojej údržbe-neúdržbe je to auto zlaté,ale to som tu už niekedy písal.Bolo 2x cez strechu,menil som vstrekovacie čerpadlo (dával som zas staršie-použité),dvojhmotný zotrvák(tiež použitý som dával) a ložiská na predných kolesách.Niečo o tomto Pajere som riešil teraz tutok :
http://forum.autobazar.eu/mitshubishi-p ... 40475.html
Len Ťa poprosím,ak sa rozhodneš pre toto auto dávaj opravy robiť niekomu kdo týmto autám rozumie a nie niekomu kdo si to len myslí.Toto je asi najväčší problém týchto aut že ich majitelia dávajú opravovať "všelijakým" majstrom a oprava alebo teda náprava opravy potom vychádza strašne draho a každý nadáva na auto že aký je drahý servis a pod. Inak do núdzového režimu to Pajero hádzalo preto lebo môžu byť zlepené čidlá na prevodovke,sú tam guličky a tie môžu byť zlepené a preto to vyhadzuje núdzový režim.Buď to rozchodiť alebo vymeniť čidlá na prevodovke zvrchu.Inak chalani Ti nechceli zle poradiť ani s Toyotou je to určite tiež super auto,ale podľa mňa dobré kusy sú drahé.A nediv sa im že Ťa tlačia do zdvíhania je to tu Off Road fórum tak preto :D .Inak porozmýšlaj nad tým čo písal Finder a Jenki Pajero II s 2.8TD motorom je v modeli od r.v. 98 hore ten nafúknutý model(classic) tiež pekné a dobré auto.Tak ak budeš niečo potrebovať kľudne sa ozvi,ahoj :wink:

_________________
Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!


Sob, 26.11.2011, 21:10
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Citácia:
Rudi
PríspevokZaslal:

Len Ťa poprosím,ak sa rozhodneš pre toto auto dávaj opravy robiť niekomu kdo týmto autám rozumie a nie niekomu kdo si to len myslí.


toto som musel po Rudim zopakovat, lebo fakt to je asi dolezitejsie ako to v akom stave auto kupis...

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pon, 28.11.2011, 9:28
Profil ICQ WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 15.11.2011, 10:15
Príspevky: 17
Bydlisko: Trnava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak už je to vyriešené, v piatok sme už kúpili krátke Pajero 3.2 DI-D r. 2000.

Zo všetkých OFF Road aut čo sme reálne pozerali cca. 8 (a aj jazdne "testovali"), z toho 4 Pajerá, tak ako toto bolo naj.
Proste už ten samotný inzerát, fotky nielen z tej dobrej strany, ale aj z tej čo bola horšia (škrábnuté lišty plus jemne prevalený blatník), chlapík na to hneď aj upozornil v telefóne, žiadne ojebávačky a tlačenie do hlavy. Interiér zachovalý, nikde škrabance a to dokonca ani v kufri, volant nezodretý, spojka, brzda nezošliapaná, motor (bol studený) natočil prakticky ihneď, po naplačení oleja do zdvihátiek ešte viac stíchnul, pohoda, vôla radiacej páky minimálna.
Majiteľ to doviezol tak cca pred mesiacom z nemecka (živí sa tým, mal tam x iných aut na dvore), nechal tam vymeniť spojku (vraj bolo už horšie mekáno), a vymenil predné aj zadné kotúče.
Hovoril, že on ťahá takto autá, takže pôvodne myslel, že ho bude mať dlhšie a že keďže jazdí s prívesom,, nechcel nič riskovať.

Gumy sú na tom zimné, na cesty ešte úplne v pohode, do terénu no dajme tomu (ale keď to porovnám s tými, čo sme už mali na Samuraji, tak ako spokojnosť) + dal k tomu 2 ks skoro nových zimných s už dosť zaujímavým dezénom aj mimo cestu.

Vyskúšal som samozrejme aj 4x4 a to po predchádzajúcej skúsenosti radšej párkrát a vyradenie jednak "nahor" a patom nadol úplne bez problémov.

Keď som prišiel domov, tak na zadných sedadlách a stredovej opierke boli všade poťahy, tak hovorím, asi budú KO. Keď som ho po ceste domov ten poťah na stredovej opierke trochu natiahol, tak pod ním celá opierka vyprašivená, až predraná. Ale hovorím, neriešim, nie je to auto do divadla, na to mám iné auto.
Na druhý deň, že idem to pretepovať (to robím s každým autom, ktoré príde do rodiny) a komplet preumývať (proste až potom sa cítim v aute ako vo svojom). A tak dotiahnem tepovač a že hodím aj tie poťahy, nechám ich aspoň vyprať a aspoň povysávam tie sedačky...
Už keď som ich dával dole, a videl, že ako dôkladne boli ušité a nalepené, tak sa mi zdalo, že to tam asi nejaký normálny Fanz s hornej dolnej niekde D asi nedával, tak začal som mal pocit, že by tam mohli byť aj od predaja a teda s tými samotnými sedačkami by to nemuselo byť až tak hrozné...
Tak som začal rozbaľovať jak darčeky a moja predtucha sa naplnila...
Poťahy boli od novoty (resp. od predaja) a fakt snáď ani nesedené, natož zašpinené či predraté (a to ani zozadu, čo boli na všetkých Pajerách čo som videl). Tak ešte idem pozrieť na tu lakťovku, dám to dole a celá vyprašivená, ale nederavá. A jak som ten poťah strhol, tak sa zaprášilo... A to bol len vydrolený ten molitan, takže vysávač, potom ešte aj tepovač a opierka tiež nešáhnutá.
Takže fakt bombaaa :!:

Má to ešte svoje muchy, chýba plastový kryt okolo prednej ľavej hmlovky, plastové uško (zámok) lakťovej opierky, aj keď nápravy sú tuhé tak pri prejazde sérií nerovností trochu niekde niečo klepe (ale keďže nie na úplne všetkých nerovnostiach, tak by som to tipoval na tyčky stabilizátora, občas vyskočí kontrolka hladiny oleja ale po chvíli zhasne a už sa nerozsvieti, centrálny displej nezobrazuje všetky znaky (ale týmto trpeli všetky Pajerá, čo som videl :() , prasknuté pravé zadné spodné svetlo a potom nechať vytiahnuť to prevalenie a nechať streknúť tie lišty.

Ale keďže sme pôvodne pozerali auto do 7 000 eur, toto stále menej a jeho cenu sa podarilo stiahnuť, tak máme 500 eur na investovanie do neho, takže spokojnosť...

A všetkým dík za rady... :smt023


Mám ale ešte pár otázok:
1. Dispelej - to fakt tak odchádzajú? Dá sa s tým niečo robiť, prípadne koľko stojí nový / jazdený?

2. Kontrolka hladiny oleja - občas sa rozsvieti oranžová kontrolka hladiny mot. oleja, ktorá svieti ale tak 30 s. a potom zhasne a už sa počas tej istej jazdy nerozsvieti. Na to ma upozornil on sám a pamätám si matne, toto som občas pozoroval aj na vtedy služobnom Pajere a že som to "nemal riešiť"...
=> čo to môže byť, čidlo, kabeláž?

3.Diagnostika - čím sa to diagnostikuje Mitsubishi? Sú na to špeciálne mašiny, či pôjde to aj napríklad všeobecnou mašinou Bosch KTS?

3. Nemá niekto na predaj veci na takéto Pajero?
- krytka okolo ľavej hmlovky
- zadné pravé dolné svetlo (alebo aj oboje),
- zadná opierka prípadne 2
- prípadne šedé plastové lišty nárazníka a lemov blatníkov, ktoré by nebolo treba lakovať.

Ale keďže toto sú už technické záležitosti, tak som to hodil aj sem
viewtopic.php?p=207616#207616 .


Pon, 28.11.2011, 10:57
Profil
Mitsubishi Man
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54
Príspevky: 1375
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak gratulujem nech slúži.
1.Displeje odchádzajú väčšinou nie je vidno hodiny,cena staršieho displeja rátaj okolo 30€
2.Kontrolka hladiny oleja-tak toto Ti neviem poradiť pri mojich 400 tis. km mne ani raz nepreblikla.Aby to nebolo niečo s mazaním,radšej to kontroluj (hladinu)
3.Najlepšie bude zohnať niekoho kdo má diagnostiku origo MUTT II (OBD II) ale či Ti pôjde aj na tej čo si spomínal neviem.
Krytku pozriem,svetlá do nárazníka by mali byť tiež,opierky by som mal mať tiež a tie lišty radšej nalakuj lebo sú drahé a pochybujem že za dobrý peniaz zoženieš nejaké ktoré nebudeš musieť tiež lakovať. :wink:

_________________
Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!


Pon, 28.11.2011, 11:47
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 15.11.2011, 10:15
Príspevky: 17
Bydlisko: Trnava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak tie lišty, to fakt len ak by náhodou, tiež si myslím, že nič iného mi nezostane... :-D

1. Tak to je presne môj prípad...:(

Ok, a ten displej by sa nenašiel?
Tie lišty, opierky, svetlá prosím pozri a keď tak pošli (kľudne aj cez SS) čo máš a za koľko by si to vedel ponúknuť...

+ ešte jedna otázka, je tam vypálená jedna žiarovka v budíkoch u zobrazenia 4x4 (jedno koleso nesvieti).
Ide tam normálna "budíková" žiarovka?
+ nejaký stručný návod, ako sa tam dostať (hore nad budíkmi som videl 2 šróby) ale neviem, čo všetko ešte treba dať dole (a hlavne aký je to pruser to rozobrať :D )


Pon, 28.11.2011, 12:01
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 42 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: