Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto, 17.06.2025, 23:42
Dnes je utorok 17. júna 2025, meniny má Adolf a zajtra Vratislav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 89 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší
 Velke rodinne 4x4 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
gulvas píše:
Volvo XC90 2.4 diesel:
- ze vraj poruchove 4x4 ... haldex


ani nie tak haldex, ako chatrne podvozky a skoro neopravitelne poruchy automatov, novsie verzie DPF

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Str, 20.02.2013, 20:48
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33
Príspevky: 1923
Odpoveď s citáciou
XC90 má kamarát. Kúpil ho spod ruky, vo veľmi dobrom stave, s málo km, komplet serviska. Prvé čo spravil, načipoval ho. Volvo predáva nejaký čip s továrenskou zárukou, pridá to pár koníkov aj točák zvýši, spotreba dobrá. Potom si naň dal niekde v čechách namontovať nejaký supervýfuk so 4 koncovkami, ale asi to je viac na efekt ako na účel, ale údajne má pozitívny vplyv na ľahší odvod spalín, hlučnosť sa nezvýšila. Na aute jazdí hodne, najmä v zimnom období, lenže čo viem, ešte z asfaltu nezišiel. Celkove ho chváli, že je pohodlné, že doň naprace bagáže na 2týždňovú dovolenku. Je to vyložene taký crosower, v teréne by rýchlo ľahol skazou.


Str, 20.02.2013, 20:54
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
ak chce pathfindera v automate, tak rataj tiez cca 12l/100km

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Str, 20.02.2013, 21:01
Profil
Koumák

Registrovaný: Pia, 07.05.2010, 12:01
Príspevky: 173
Bydlisko: Surany
Odpoveď s citáciou
fajer píše:
...bla bla bla, zena mi rano nedala, tak som podrazdeny a pisem kraviny bla bla bla...

dakujem za podnetny prispevok, ozaj mi pomohol, si pašák :roll:

_________________
- Opel Frontera 2,4i ... bez uprav
Obrázok
- Volvo XC90 136 kW ... leštenka
Obrázok


Str, 20.02.2013, 21:32
Profil ICQ
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.06.2007, 17:51
Príspevky: 135
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Pronto: K tomu Pathfinderu - uz som si presiel hocijakym offom ... od WJcka 4.0, Patrol GR Y61, XJ 4.0 a teraz mam Pathfinder. Vykon mu teda nechyba ! To neviem, ako si na nieco take dosiel. Ty bezne lietas 200 na auto cez 2 tony ? Lebo ja nie, skusal som vmax a da 180km/h na 265/65 R17 ATckach, spotrebovo som na 8.5L kombinovanu, ak jazdim viac mesto, tak je to 9.0L. Na rozbehoch - ma kratsie prevody, viac kvaltujem, ale dost osobakov je prekvapenych, ako je to auto zive a predbieha doslova, ako bruchoplaz. V terene, neskusal som ziaden extrem - len nejake vyjazdy na snehu a podobne...nie je to sice Patrol, ale presiel co som potreboval, i ked som musel radit redukciu, ale na to tam je...s Patrolom by som to presiel asi aj na zadny nahon, ale to su dve nezrovnatelne auta, kedze Path je skor SUV urcene na lahsi teren, ale ten zvlada. Prejazdnost lepsie ako Grand Cherokee WJ, horsi ako Patrol, horsi ako XJ ... je to taky kompromis auta co je zive na ceste, zvlada lahky teren a vela odvezie.
Btw. 60kg diviacik sa v kufri skoro stratil :lol:

Mal som, aj mam Pajero 3.2 DiD ... to je v terene zase neporovnatelne lepsie, ale na ceste dost tvrde, spotreba trochu vyssia - mozno kvoli automatu.

_________________
Nissan Patrol GR Y61
ex - Mitsubishi Pajero 2, 2.5td, Profender 2", 31" MT
ex - Nissan Navara D40, IM, 32" BFG AT
ex - Jeep Cherokee XJ 4.0, 4.5" Rubicon Express, 31" BFG AT
ex - Nissan Patrol GR Y61, IM, Warn, 35" BFG MT


Str, 20.02.2013, 21:58
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2588
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Patfinder-je skor pracant-hlavne ten batozinovy priestor ale ak bude s autom ist len sem tam do lahkeho terenu-napriklad na chatu tak na ceste mu bude lepsie v comanderi a ten 3liter diezel s nim aj pekne ,,hybe,, ak sa dobre pamatam-a ak chce lacnu srandu na chatu a sem tam do terenu tak pajero2 alebo pajero3-podla chuti :-D


Str, 20.02.2013, 22:08
Profil
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
gulvas píše:
fajer píše:
...bla bla bla, zena mi rano nedala, tak som podrazdeny a pisem kraviny bla bla bla...

dakujem za podnetny prispevok, ozaj mi pomohol, si pašák :roll:


no takto panacku.. ci ti dala alebo nie., mas tu 4 strany prispevkov .. zatial si sa nedostal temer nikde.. a ked ti to prilepim neaku recenziu kde bude nakladene na XC90 budes sklamany ale bude super ze som ti napisal podstatnu vec..

pls. si na off fore.. = skus klast otazky typu:
je lepsie ked ma auto rebrinak? alebo integrovany ram..
je potrebna pre mna redukcia...
budem chodit do .. cca 120km/hod., a moja expedicka ma 3,5t. utyram motor 2.0TDI v AMAROKu??

darmo sa na mna rozculujes.. chces odpovede na temy , ktore su tu (ked pouzijes HLADAT) na stovky sposobov prebrate.
A ked uz teda chces posudit neake auto (je to tu bezna vec) tak sa drz niecoho konkretneho , nie menis vozidla od buka do buka.. su to zasadne ine vozidla. OFF/CROSS/LEDVAPIESOK.. ZMETKUJES.

Vsekobecna rady: nove diesle sa kurvia . Je jedno od koho ., proste vysokotlakove vstrekovanie COMMONRAIL potrebuje kvalitne palivo. Plati to ako pre NISSAN tak aj pre JEEP.
nove vozidla maju vseobecne strasnu spustu elektroniky obzvlast LR. Tu je problemom zmeska vyrobcov : BOSCH, DELPHI, MAGNETTI... a kopa inych co sa kedy dozvedeli o ANG.
Dalsim problemom je prepoziciavanie motorovych agregatov.
MITSUBISHI bezne pouziva PSA aj VW
MB pouziva RENAULT
JEEP pouziva VM a MB..
Proste ked ti tu niekto napise ze v PAJERE je naj volba 3,5V6 , TAK VIE PRECO.

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Str, 20.02.2013, 22:30
Profil WWW
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
NISSAN Patfinder vs. NAVARA :
Patfinder - vyroba Spanielsko
NAVARA - vyroba od 2011 - thajsko mitsubishi NMKV Co, Ltd

Je to dost postatny parameter v spolahlivosti. NISSAN prisiel aj s motorom 3.0L V6 . Zatial je kratko na trhu ale ma kladne hodnotenia. Takze pokial padnes k NISSANu , pockaj si na tento 3.0 V6.

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Str, 20.02.2013, 22:44
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 19.07.2009, 9:45
Príspevky: 576
Bydlisko: BA/Zvol.Slatina
Odpoveď s citáciou
Xader - Ak si s autom spokojný, teším sa s tebou. Pre mňa je Pathfinder proste v teréne len záťaž na ťahanie. Skutočne som ešte nebol svedkom aby sa nejaké auto dokázalo opakovane tak krásne zahrabať. Čo sa týka pomeru 2,5tony / 2,5Litrový dízel - na auto, ktoré je veľkosťou len o málo menšie od Suburbana je proste ten motor smiešny.
Pre mňa začína Pathfinder tu.

_________________
Pajero Wagon 3,0 V6 24V - 35x13,5R15 Maxxis Mudzilla, Superwinch 12000, CB Intek, Sirio 1000 + LPG STAG
Stavba - Nissan Patrol K160, 3.3TD, OME podvozok, ARB vzadu+kompresor, 36" SuperSwamper TSL, Warn winch, Tripmaster, CB, klietka...


Str, 20.02.2013, 23:08
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:12
Príspevky: 204
Odpoveď s citáciou
Pronto píše:
...... Čo sa týka pomeru 2,5tony / 2,5Litrový dízel - na auto, ktoré je veľkosťou len o málo menšie od Suburbana je proste ten motor smiešny....


Aha.
Takze cca. 1900kg a 163k je OK.
Ale cca. 2050kg a 170k uz nie.
Hm.
Iste vies o com pisem.

_________________
EX: Nissan Patrol GR
SUVčkár...


Štv, 21.02.2013, 0:52
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:12
Príspevky: 204
Odpoveď s citáciou
fajer píše:
.....
Ale pocul som ze RENAULT upgrejdol skrz mercedes LOGO ... pridal ochlpenie :-)
(Mercedes ma novy model CITAN = RENAULT KANGO a aj mnoho dalsich modelov od MB ma "novy" motor 1,5DCi a 2,2DCi )


V ktorom MB hladat tu 2,2dCi?

_________________
EX: Nissan Patrol GR
SUVčkár...


Štv, 21.02.2013, 1:09
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:12
Príspevky: 204
Odpoveď s citáciou
gulvas píše:
ale kde :) uz sa to krystalizuje ... v uzsom vybere ostali 3

Jeep Commander
Nissan Pathfinder
Volvo XC90 (lebo zena povedala :oops: )


A spat k teme. Seriozne - poznas, co mozu obnasat servisne naklady? Ides do starsieho auta. Ani boh nevie ako sa s nim nakladalo, jedine, ze by si osobne poznal majitela a auto. Uz len oprava lubovolneho automatu so zanedbanym servisom moze byt peklo. Mas uz predstavu a v okoli moznosti, kde niektoreho z tych troch tatosov kvalitne servisovat (asi to nekupujes na pol roka...)? Ak si to uz zahrnul do uvahy, nic som nepovedal.

_________________
EX: Nissan Patrol GR
SUVčkár...


Štv, 21.02.2013, 1:14
Profil
Koumák

Registrovaný: Pia, 07.05.2010, 12:01
Príspevky: 173
Bydlisko: Surany
Odpoveď s citáciou
fajer píše:
pls. si na off fore.. = skus klast otazky typu:
je lepsie ked ma auto rebrinak? alebo integrovany ram..
je potrebna pre mna redukcia...
budem chodit do .. cca 120km/hod., a moja expedicka ma 3,5t. utyram motor 2.0TDI v AMAROKu??


Ospravedlnujem sa fajer za moju prehnanu reakciu :oops: Tento tvoj prispevok k novym dieselom je super

Co sa tyka mojich nie-off otazok mas pravdu, asi lepsie zhrniem to co hladam:
- nepotrebujem upravovany off-road, nemam ambiciu jazdit Tisovec ... ak ma to diskvalifikuje z tohto fora, tak mam smolu no
- vsade kde som doteraz jazdil a budem jazdit, som zvladol s osobakom (a retazami v zime), takze v skutocnosti nepotrebujem ani 4x4 a SUV ... beriem to ako "panske huncutstvo" ... ale predpokladam ze 99% ludi z fora ma tiez offroad ako konicek

- ci rebrinovy ram alebo integrovany? je mi to uplne jedno
- potrebujem redukciu? na Frontere som ju doteraz nemusel pouzit, takze v zasade nie, nepotrebujem
- co sa tyka rychlosti, urcite nebudem porusovat predpisy ... a teda do 120
- ziadne expedicie, ziadne tahania 3,5 tonovych privesov

- 90% casu na asfalte ... 10% pohodova lesna cesta na chatu + lyziarske strediska
- nehladam automat (jedine ak Jeep), na spolahlivost sa pytam preto, ze vela aut z mojho vyberu sa predava v automate
- moja primarna poziadavka je na spolahlivost motora, nech neostanem niekde stat
- a kvoli 3 detom to musi byt VELKE

Nemysli si, ze nepocuvam co sem pisete, beriem si z toho vela

_________________
- Opel Frontera 2,4i ... bez uprav
Obrázok
- Volvo XC90 136 kW ... leštenka
Obrázok


Štv, 21.02.2013, 11:40
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01
Príspevky: 1932
Bydlisko: TO
Odpoveď s citáciou
Tvoje kvalitatívne požiadavky smerujú skôr k autám z pred 2000 roku. Ako už bolo napísané napr. Pajero II 3,5 V6.

_________________
Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!


Štv, 21.02.2013, 12:06
Profil
Koumák

Registrovaný: Pia, 07.05.2010, 12:01
Príspevky: 173
Bydlisko: Surany
Odpoveď s citáciou
To si ozaj myslite ze auta z roku 2006, ktore nove stali skoro 2 miliony korun, su po 6 rokoch a 200 000 km v stave, ze proste zlyha motor ?

_________________
- Opel Frontera 2,4i ... bez uprav
Obrázok
- Volvo XC90 136 kW ... leštenka
Obrázok


Štv, 21.02.2013, 12:25
Profil ICQ
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 89 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron