Dnes je utorok 17. júna 2025, meniny má Adolf a zajtra Vratislav
Autor |
Správa |
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
gulvas píše: Volvo XC90 2.4 diesel: - ze vraj poruchove 4x4 ... haldex ani nie tak haldex, ako chatrne podvozky a skoro neopravitelne poruchy automatov, novsie verzie DPF
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Str, 20.02.2013, 20:48 |
|
 |
OGO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33 Príspevky: 1923
|
XC90 má kamarát. Kúpil ho spod ruky, vo veľmi dobrom stave, s málo km, komplet serviska. Prvé čo spravil, načipoval ho. Volvo predáva nejaký čip s továrenskou zárukou, pridá to pár koníkov aj točák zvýši, spotreba dobrá. Potom si naň dal niekde v čechách namontovať nejaký supervýfuk so 4 koncovkami, ale asi to je viac na efekt ako na účel, ale údajne má pozitívny vplyv na ľahší odvod spalín, hlučnosť sa nezvýšila. Na aute jazdí hodne, najmä v zimnom období, lenže čo viem, ešte z asfaltu nezišiel. Celkove ho chváli, že je pohodlné, že doň naprace bagáže na 2týždňovú dovolenku. Je to vyložene taký crosower, v teréne by rýchlo ľahol skazou.
|
Str, 20.02.2013, 20:54 |
|
 |
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
ak chce pathfindera v automate, tak rataj tiez cca 12l/100km
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Str, 20.02.2013, 21:01 |
|
 |
gulvas
Koumák
Registrovaný: Pia, 07.05.2010, 12:01 Príspevky: 173 Bydlisko: Surany
|
fajer píše: ...bla bla bla, zena mi rano nedala, tak som podrazdeny a pisem kraviny bla bla bla... dakujem za podnetny prispevok, ozaj mi pomohol, si pašák 
_________________- Opel Frontera 2,4i ... bez uprav  - Volvo XC90 136 kW ... leštenka 
|
Str, 20.02.2013, 21:32 |
|
 |
Xader
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 19.06.2007, 17:51 Príspevky: 135 Bydlisko: BA
|

Pronto: K tomu Pathfinderu - uz som si presiel hocijakym offom ... od WJcka 4.0, Patrol GR Y61, XJ 4.0 a teraz mam Pathfinder. Vykon mu teda nechyba ! To neviem, ako si na nieco take dosiel. Ty bezne lietas 200 na auto cez 2 tony ? Lebo ja nie, skusal som vmax a da 180km/h na 265/65 R17 ATckach, spotrebovo som na 8.5L kombinovanu, ak jazdim viac mesto, tak je to 9.0L. Na rozbehoch - ma kratsie prevody, viac kvaltujem, ale dost osobakov je prekvapenych, ako je to auto zive a predbieha doslova, ako bruchoplaz. V terene, neskusal som ziaden extrem - len nejake vyjazdy na snehu a podobne...nie je to sice Patrol, ale presiel co som potreboval, i ked som musel radit redukciu, ale na to tam je...s Patrolom by som to presiel asi aj na zadny nahon, ale to su dve nezrovnatelne auta, kedze Path je skor SUV urcene na lahsi teren, ale ten zvlada. Prejazdnost lepsie ako Grand Cherokee WJ, horsi ako Patrol, horsi ako XJ ... je to taky kompromis auta co je zive na ceste, zvlada lahky teren a vela odvezie. Btw. 60kg diviacik sa v kufri skoro stratil Mal som, aj mam Pajero 3.2 DiD ... to je v terene zase neporovnatelne lepsie, ale na ceste dost tvrde, spotreba trochu vyssia - mozno kvoli automatu.
_________________ Nissan Patrol GR Y61 ex - Mitsubishi Pajero 2, 2.5td, Profender 2", 31" MT ex - Nissan Navara D40, IM, 32" BFG AT ex - Jeep Cherokee XJ 4.0, 4.5" Rubicon Express, 31" BFG AT ex - Nissan Patrol GR Y61, IM, Warn, 35" BFG MT
|
Str, 20.02.2013, 21:58 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
Patfinder-je skor pracant-hlavne ten batozinovy priestor ale ak bude s autom ist len sem tam do lahkeho terenu-napriklad na chatu tak na ceste mu bude lepsie v comanderi a ten 3liter diezel s nim aj pekne ,,hybe,, ak sa dobre pamatam-a ak chce lacnu srandu na chatu a sem tam do terenu tak pajero2 alebo pajero3-podla chuti 
|
Str, 20.02.2013, 22:08 |
|
 |
fajer
Proviantak
Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
|

gulvas píše: fajer píše: ...bla bla bla, zena mi rano nedala, tak som podrazdeny a pisem kraviny bla bla bla... dakujem za podnetny prispevok, ozaj mi pomohol, si pašák  no takto panacku.. ci ti dala alebo nie., mas tu 4 strany prispevkov .. zatial si sa nedostal temer nikde.. a ked ti to prilepim neaku recenziu kde bude nakladene na XC90 budes sklamany ale bude super ze som ti napisal podstatnu vec.. pls. si na off fore.. = skus klast otazky typu: je lepsie ked ma auto rebrinak? alebo integrovany ram.. je potrebna pre mna redukcia... budem chodit do .. cca 120km/hod., a moja expedicka ma 3,5t. utyram motor 2.0TDI v AMAROKu?? darmo sa na mna rozculujes.. chces odpovede na temy , ktore su tu (ked pouzijes HLADAT) na stovky sposobov prebrate. A ked uz teda chces posudit neake auto (je to tu bezna vec) tak sa drz niecoho konkretneho , nie menis vozidla od buka do buka.. su to zasadne ine vozidla. OFF/CROSS/LEDVAPIESOK.. ZMETKUJES. Vsekobecna rady: nove diesle sa kurvia . Je jedno od koho ., proste vysokotlakove vstrekovanie COMMONRAIL potrebuje kvalitne palivo. Plati to ako pre NISSAN tak aj pre JEEP. nove vozidla maju vseobecne strasnu spustu elektroniky obzvlast LR. Tu je problemom zmeska vyrobcov : BOSCH, DELPHI, MAGNETTI... a kopa inych co sa kedy dozvedeli o ANG. Dalsim problemom je prepoziciavanie motorovych agregatov. MITSUBISHI bezne pouziva PSA aj VW MB pouziva RENAULT JEEP pouziva VM a MB.. Proste ked ti tu niekto napise ze v PAJERE je naj volba 3,5V6 , TAK VIE PRECO.
_________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
|
Str, 20.02.2013, 22:30 |
|
 |
fajer
Proviantak
Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
|
NISSAN Patfinder vs. NAVARA : Patfinder - vyroba Spanielsko NAVARA - vyroba od 2011 - thajsko mitsubishi NMKV Co, Ltd
Je to dost postatny parameter v spolahlivosti. NISSAN prisiel aj s motorom 3.0L V6 . Zatial je kratko na trhu ale ma kladne hodnotenia. Takze pokial padnes k NISSANu , pockaj si na tento 3.0 V6.
_________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
|
Str, 20.02.2013, 22:44 |
|
 |
Pronto
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.07.2009, 9:45 Príspevky: 576 Bydlisko: BA/Zvol.Slatina
|
Xader - Ak si s autom spokojný, teším sa s tebou. Pre mňa je Pathfinder proste v teréne len záťaž na ťahanie. Skutočne som ešte nebol svedkom aby sa nejaké auto dokázalo opakovane tak krásne zahrabať. Čo sa týka pomeru 2,5tony / 2,5Litrový dízel - na auto, ktoré je veľkosťou len o málo menšie od Suburbana je proste ten motor smiešny. Pre mňa začína Pathfinder tu.
_________________ Pajero Wagon 3,0 V6 24V - 35x13,5R15 Maxxis Mudzilla, Superwinch 12000, CB Intek, Sirio 1000 + LPG STAG Stavba - Nissan Patrol K160, 3.3TD, OME podvozok, ARB vzadu+kompresor, 36" SuperSwamper TSL, Warn winch, Tripmaster, CB, klietka...
|
Str, 20.02.2013, 23:08 |
|
 |
Igor
Frajer
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:12 Príspevky: 204
|
Pronto píše: ...... Čo sa týka pomeru 2,5tony / 2,5Litrový dízel - na auto, ktoré je veľkosťou len o málo menšie od Suburbana je proste ten motor smiešny.... Aha. Takze cca. 1900kg a 163k je OK. Ale cca. 2050kg a 170k uz nie. Hm. Iste vies o com pisem.
_________________ EX: Nissan Patrol GR SUVčkár...
|
Štv, 21.02.2013, 0:52 |
|
 |
Igor
Frajer
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:12 Príspevky: 204
|
fajer píše: ..... Ale pocul som ze RENAULT upgrejdol skrz mercedes LOGO ... pridal ochlpenie  (Mercedes ma novy model CITAN = RENAULT KANGO a aj mnoho dalsich modelov od MB ma "novy" motor 1,5DCi a 2,2DCi ) V ktorom MB hladat tu 2,2dCi?
_________________ EX: Nissan Patrol GR SUVčkár...
|
Štv, 21.02.2013, 1:09 |
|
 |
Igor
Frajer
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:12 Príspevky: 204
|
gulvas píše: ale kde  uz sa to krystalizuje ... v uzsom vybere ostali 3 Jeep Commander Nissan Pathfinder Volvo XC90 (lebo zena povedala  ) A spat k teme. Seriozne - poznas, co mozu obnasat servisne naklady? Ides do starsieho auta. Ani boh nevie ako sa s nim nakladalo, jedine, ze by si osobne poznal majitela a auto. Uz len oprava lubovolneho automatu so zanedbanym servisom moze byt peklo. Mas uz predstavu a v okoli moznosti, kde niektoreho z tych troch tatosov kvalitne servisovat (asi to nekupujes na pol roka...)? Ak si to uz zahrnul do uvahy, nic som nepovedal.
_________________ EX: Nissan Patrol GR SUVčkár...
|
Štv, 21.02.2013, 1:14 |
|
 |
gulvas
Koumák
Registrovaný: Pia, 07.05.2010, 12:01 Príspevky: 173 Bydlisko: Surany
|

fajer píše: pls. si na off fore.. = skus klast otazky typu: je lepsie ked ma auto rebrinak? alebo integrovany ram.. je potrebna pre mna redukcia... budem chodit do .. cca 120km/hod., a moja expedicka ma 3,5t. utyram motor 2.0TDI v AMAROKu??
Ospravedlnujem sa fajer za moju prehnanu reakciu  Tento tvoj prispevok k novym dieselom je super Co sa tyka mojich nie-off otazok mas pravdu, asi lepsie zhrniem to co hladam: - nepotrebujem upravovany off-road, nemam ambiciu jazdit Tisovec ... ak ma to diskvalifikuje z tohto fora, tak mam smolu no - vsade kde som doteraz jazdil a budem jazdit, som zvladol s osobakom (a retazami v zime), takze v skutocnosti nepotrebujem ani 4x4 a SUV ... beriem to ako "panske huncutstvo" ... ale predpokladam ze 99% ludi z fora ma tiez offroad ako konicek - ci rebrinovy ram alebo integrovany? je mi to uplne jedno - potrebujem redukciu? na Frontere som ju doteraz nemusel pouzit, takze v zasade nie, nepotrebujem - co sa tyka rychlosti, urcite nebudem porusovat predpisy ... a teda do 120 - ziadne expedicie, ziadne tahania 3,5 tonovych privesov - 90% casu na asfalte ... 10% pohodova lesna cesta na chatu + lyziarske strediska - nehladam automat (jedine ak Jeep), na spolahlivost sa pytam preto, ze vela aut z mojho vyberu sa predava v automate - moja primarna poziadavka je na spolahlivost motora, nech neostanem niekde stat - a kvoli 3 detom to musi byt VELKE Nemysli si, ze nepocuvam co sem pisete, beriem si z toho vela
_________________- Opel Frontera 2,4i ... bez uprav  - Volvo XC90 136 kW ... leštenka 
|
Štv, 21.02.2013, 11:40 |
|
 |
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
Tvoje kvalitatívne požiadavky smerujú skôr k autám z pred 2000 roku. Ako už bolo napísané napr. Pajero II 3,5 V6.
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Štv, 21.02.2013, 12:06 |
|
 |
gulvas
Koumák
Registrovaný: Pia, 07.05.2010, 12:01 Príspevky: 173 Bydlisko: Surany
|
To si ozaj myslite ze auta z roku 2006, ktore nove stali skoro 2 miliony korun, su po 6 rokoch a 200 000 km v stave, ze proste zlyha motor ?
_________________- Opel Frontera 2,4i ... bez uprav  - Volvo XC90 136 kW ... leštenka 
|
Štv, 21.02.2013, 12:25 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|