Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 01.11.2024, 2:16
Dnes je piatok 1. novembra 2024, meniny má Denis, Denisa a zajtra nikto




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 26 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 Výmena Jeepu 
Autor Správa
Učeň

Registrovaný: Štv, 29.05.2014, 11:48
Príspevky: 24
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Čaute chlapci tak sa pohrávam s myšlienkou vymeniť moje WJčko 3,1 TD za benzínové s plynom by bolo asi ideálne chcel by som vás poprosiť o radu či meniť či nemeniť poprípade prečo meniť a aké by bolo lepšie či 4,0 alebo 4,7 l a prečo. Teoreticky som s dieslom spokojný len ten pocit praskajúcich hláv ma stále desí. Finančný rozpočet bude taký za koľko by som predal moje. A ak by ste mi radili nechať si to čo mám tak poprosím aj o rady ako si dávať pozor aby sa mi nestalo nešťastie. Toto je moje prvé SUV pred ním som mal octávku tiež dieslovú ale s ňou problém nebol tá vydržala. Za rady vopred ďakujem.
P.S: Môžete radiť aj iné SUV nemusí byť zrovna WJčko ide o to že sa mi WJčko páči asi najviac ale nebránim sa dobrým radám len berte do úvahy že som v tomto úplny nováčik takže nie všetkým offroad výrazom rozumiem dik.


Štv, 12.06.2014, 7:05
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37
Príspevky: 2138
Bydlisko: Lipt. Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Týmto istým, resp. podobným som si prešiel zhruba pred rokom. Kúpil som si Grand Cherokee ZJ 2.5TD, tzv. na skúšku, lenže potom som zistil, že to nieje to pravé orechové + strašne problémový motor. Zbavil som sa toho kým to šlo a začal pokukovať po benzínoch. Pozeral som 4.0 ale nakoniec som kúpil 5.9, aby som neriskoval, že ma aj ten 4.0 omrzí a budem chcieť V8, resp. niečo silnejšie, tak som kúpil to najsilnejšie čo sa do daného modelu dávalo. Spotreba je dosť podobná pri 4.0 a 4.7, resp pri I6 a V8. Výkon je úplne niekde inde (takisto kto má V8 vie aké to je návykové) a keď to ešte bude na LPG, tak náklady na spotrebu budú podobné ako pri nafte.

Toť môj postreh k danej problematike :smt139

_________________
...Respect Nature...
Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!


Štv, 12.06.2014, 9:00
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7953
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
mnoo ja som mal 3,1 dnotku WJcko a predal som ho,, mne sice isiel OK este ale mal som nanom kopec roboty kym som ho dal do poriadku,,k tym motorom 3.1=== JE TO KOPA NESTASTIA,,som sice ropák ale tento druh motora v zivote nie, ked som prerabal svoje xj, cko z 2.1 , na 2,5 tak som sice uvazoval o motore VM, ale po podrobnej studie som od toho odstupil a vimoplantoval som tam motor z Pajerka2,5, ponevac konstrukcne je to 1000xlepsi motor.......tieto motory VM drbu do eu modelov,, skratka su to lajna,, ked Jeeepka tak radsej benzin!!!!!!!!!!!!!minimum 4liter :smt151 a ked jazdis viacej tak tam dat vmontovat LPG a mas pokoj...benzinaky vydrzia neskutocne vela v Jeepkach a su takmer blbuvzdorne,,tym nechcem povedat ze su neznicitelneee, ale su velmi dobre,,jediny motor co som videl vo VM kach 2.5 ze je COOL ma v jeepke Palko Cheroke :smt151 :smt023

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Štv, 12.06.2014, 9:33
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31
Príspevky: 1393
Bydlisko: Revúca
Odpoveď s citáciou
ja mam momentálne WJ 4,7 LPG a takmer plná spokojnosť. Za tu cenu neni nič lepšie. Motor oprosti 4.0 je omnoho silnejší, s ťahaním nemá absolutny problém, ťahávam za ním občas 2t špeciála (kvoly tomu som si ho kupil) tak ja by som už do menšieho nešiel určite, chalani čo tu píšu tak nemôžem oponovať, a s VM nemám dobré skúsenosti ani ja ani moji známi ktorí si to aj napriek mojim radám kúpili. Nehovorím že každý je v pi#i ale vačšina je.

_________________
vek: 25
ex: Wrangler 2,5i
ex: Wrangler 4,0i
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 2,5TD
ex: Cherokee 4,0i
ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál
ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka
now: Ford Explorer


Štv, 12.06.2014, 11:47
Profil ICQ
Učeň

Registrovaný: Štv, 29.05.2014, 11:48
Príspevky: 24
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Ok takže vidím to tak že všetci jednoznačne radíte WJčko benzín a ak som dobre pochopil tak je jedno či 4,0 alebo 4,7 hlavne nech je to benzín :D


Štv, 12.06.2014, 12:02
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37
Príspevky: 2138
Bydlisko: Lipt. Mikuláš
Odpoveď s citáciou
Keď kúpiš 4.0 nič nepokazíš :wink: ale V8 je V8

_________________
...Respect Nature...
Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!


Štv, 12.06.2014, 12:08
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 29.08.2011, 22:22
Príspevky: 78
Bydlisko: LM
Odpoveď s citáciou
Za mňa jednoznačne 4,7 nakoľko 5,9 sa do WJ nemontovalo :smt011

_________________
WJ 4,7 V8 QD


Štv, 12.06.2014, 12:22
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
No len tá poznámka za koľko predám 3,1TD Wj je hoodne scestná, buď nájdeš kupca čo Ti dá za to slušnú cenu, alebo budeš musieť doložiť.

Dobré WJ v benzíne a LPG je od 5 vyššie, a to rátaj že časom do toho čosi dáš, nakoľko podvozok na WJ je absolútny spotrebák.

Osobne mám WJ 4l LPG, spokojnosť nadovšetko aj keď mám socku v hadru (rozumej LAREDO), ale to som chcel, nakoľko kožených sedačiek som si užil dosť a v zime lete žiadna sláva. Nehovoriac o minime elektriky čo mám. Druhá vec v serii mám 242 selectrak, takže zábava kedy sa človeku zľúby.

4,7V8 fajnové návykové, ale má to vyššiu spotrebu ako dobrá 5,2 v ZJ čo mal :-D

Na bežné jazdenie, vozenie fajn aj 4l. Pretekár to nieje, ale už som na ňom nabehal od novembra skor 10 tisc. km a aj tak by znova bral 4l.
Ťahať sa za tým dá bez problémov, poznám xy ludí čo za tým ťahajú kone.

Či sa rozhodneš tak či tak priprav sa na nasledovné (všetko závisí od stavu vozidla)
- klapky kúrenia to poznáš aj z WJ 3,1
- podvozok
- ak 4,7 tak celý systém pohonu má nejakú ú svoju životnosť - odchádzajú lamely vo vari lokoch v nápravách a v prídavke, potom docela drahá oprava.
- LPG - musí byť dobre namontované a nadstavené, ináč pri 4l máš problém z piestami, na 4,7 tiež vieš odpáliť motor ak to chodí chudobné.
- obe verzie extrémne citlivé na kvalitu a pravidelnú výmenu oleja, žiadny longlive a pod hovadiny, max 10 tisc. km a je pokoj. 4,7 ak jej niekto dal pakes začne žrať olej a pri náplni 4,7l motorového oleja treba často kontrolovať výšku hladiny.
osobne mením olej po 8 tisc. km
- servis 4l je cenovo trochu lacnejší ako 4,7, hlavne prístup je pohodlnejší, aj ked niektorý naši LPG montéri dokážu dokonale zabiť servisovateľnosť auta.
- pri 4l stará 4kvalt. automatka citlivá na olej a pravidelné doštelovanie. naproti tomu 4,7 a jej automatka citlivá na olej ale docela buková.
- pri 4,7 špecifická náplň pre prídavnú prevodovku.

Asi tak v hodne veľkej skratke.

A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Štv, 12.06.2014, 12:52
Profil
Učeň

Registrovaný: Štv, 29.05.2014, 11:48
Príspevky: 24
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Tak dik za rady vidím to tak že každé WJčko má nejaký ten problém ale tak či tak hlava praská len na 3,1čke takže uvidíme či sa podarí predaj a nato kúpa. Necháme sa prekvapiť ale aj tak dik všetkým za rady aspoň mám nejaký obraz jak ďalej :-)


Štv, 12.06.2014, 13:05
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4304
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Pista píše:
Tak dik za rady vidím to tak že každé WJčko má nejaký ten problém


nie len WJ - toto platí pre každé auto :-)


Pista píše:
ale tak či tak hlava praská len na 3,1čke


kravina

ak sa bavíme špeciálne o WJ, tak napríklad 4.0 vo WJ má už 0331 hlavu ktorá oproti svojim bukovým predchodcom praská tiež celkom rada (hlavne medzi 3-4 valcom) - ak neveríš tak UTFG :-D

4,7 je zasa citlivá na prehriate a skrútenie hláv, 4,7 nonHO má záfalo málo oleja a pridiera sa na vačke....

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Str, 16.07.2014, 12:43
Profil WWW
Učeň

Registrovaný: Štv, 29.05.2014, 11:48
Príspevky: 24
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
No asi ideálne autá niesú. Ono já som fakt že max spokojný s týmto autom a ohladne tej výmeny to nevyzerá nejak reálne keďže to mám už dosť dĺho v ponuke a stále nič okrem nejakých smiešnych ponúk na výmenu za passata a caddy. Takže na inzeráte to nechám ďalej bo aj tak by som chcel ten 4.0 liter s plynom ale tlačiť to nebudem.

PS: Inak poradíte mi ako sa zbaviť toho strašného hojdania? Pripadám si ako v traktore vraj by stačilo rozšíriť a vymeniť tlmiče môže byť?
Ďakujem všetkým za rady cením si to.


Str, 16.07.2014, 13:32
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25
Príspevky: 1805
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
naftových WJčiek je plná inzercia,s predajom to nevidím moc rúžovo...o to väčší problém je nájsť dobrého benzínového :wink:

_________________
Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG


Str, 16.07.2014, 14:54
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7953
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
Pista píše:
PS: Inak poradíte mi ako sa zbaviť toho strašného hojdania? Pripadám si ako v traktore vraj by stačilo rozšíriť a vymeniť tlmiče môže byť?
Ďakujem všetkým za rady cením si to.



co sa tyka hojdania, tak na totok si u Jeepkach musis zvyknut, respektive u Jeepkach, ktore maju v predu tuhe-teda pevne nápravy,, nevyriesis to ziadnym tlmicom a ani rozsirovanim naprav :smt138 :smt139
hoci napr. Patrol ma v predu tuhu napravu, ale v nej sa nehojdas,,ponevac ma insie ulozenie napravy a hlavne je váhovo insia kategoria :smt151

ked som predal 3.1dnotku WJ som oslavoval tyzden,,uz nikda viac taku sracku,, ked uz tak yedine benziiin :smt151

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Str, 16.07.2014, 18:06
Profil
Učeň

Registrovaný: Štv, 29.05.2014, 11:48
Príspevky: 24
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Si ma teda potešil :( ale ak by som ho snaď raz predal tak asi budem tiež oslavovať veľmi dlho :D


Str, 16.07.2014, 19:54
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 16.08.2012, 19:54
Príspevky: 450
Bydlisko: Trenčianske Teplice
Odpoveď s citáciou
Za dobrú cenu sa vždy všetko predá resp. za rozumnú aby predávajúci nebol moc stratoví a kupujúci bol spokojní :smt156

_________________
Už len bruchpláž TDI
Ex Nissan Patrol y61 wagon 2,8td
Bejvalo Jeep Cherokee XJ 2,5td 31x10,5R15 T3


Str, 16.07.2014, 19:58
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 26 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron