Dnes je nedela 28. apríla 2024, meniny má Jarmila a zajtra Lea
Nissan Terrano - vhodný motor
Autor |
Správa |
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
Terano 2 ma len 2.4 benzin. Min. v nasich koncinach. S lpg myslim uplne v pohode, akurat po r.v. 2000 zozenies tazko, ak vobec.
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Sob, 21.02.2015, 22:40 |
|
|
Klokan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 28.12.2009, 20:22 Príspevky: 1037 Bydlisko: Pezinok Lošonec
|
_________________ Jeep zj 4.0 1994 Jeep xj 4.0 H.O.1996 Mazda 323 bf turbo 4wd Multipla CNG Ex. Jeep cherokee 2.1 Ex.LKT 81 T Ex.UKT 6340 Ex .suzuki samurai 1,3 sj510 0904976223
|
Sob, 21.02.2015, 22:48 |
|
|
Kuhejda
Učeň
Registrovaný: Štv, 19.02.2015, 19:52 Príspevky: 17 Bydlisko: Žilina / Makov
|
Pri automate si akosi nedokážem užiť jazdu, je to pravdepodobne o zvyku, no cítim ako by som sa len viezol a nie šoféroval. Možno časom
_________________Čumil začiatočník, ktorý prijme každú radu
|
Ned, 22.02.2015, 0:49 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2593 Bydlisko: Vychod
|
na vsestranne pouzitie+ do mesta a tak jednoznacne automat a do terenu na castejsie sa hranie zase manual -aspon v mojom ponimani-cize vsestranne pouzitie bude asi u teba prevladat tak ja by som Ti tiez z vlastnej skusenosti odporucal automat
|
Ned, 22.02.2015, 1:16 |
|
|
Tomrs
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24 Príspevky: 1209 Bydlisko: Ráztočno - PD
|
Automat je dobrý, ale ak ti nesedí ser na to, kým sa s ním naučíš hospodárne jazdiť niečo nafty spáliš. Ber Terrano 2,7TD manuálnu prevodovku ak nekúpiš nejaký šrot myslím, že budeš max. spokojný. Spotreba v pohode (nečakaj 4L nie je to fábia) minimálna údržba (automat chce tiež svoje), komfort tiež v pohode - nie je to osobák s tým treba rátať, ale nie je to žiaden kostitras. Pozeraj po čo najmenšej výbave - elektrika (okná, vyhrievanie sedačiek, palubka) môže byť zdrojom problémov, ale väčšinou nič vážne. Skontroluj hrdzu na podvozku, 100% tam bude, ale aby to nebolo prežrané.
_________________ Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse
|
Ned, 22.02.2015, 9:37 |
|
|
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Cherokee 2,5 benzin lpg manual. Nejaka patstovka na servis a ešte aj vydelas
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
|
Ned, 22.02.2015, 15:47 |
|
|
indian
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15 Príspevky: 557 Bydlisko: Bratislava
|
ked benzinovy cherokee, tak urcite odporucam radsej 4.0 l + lpg
_________________ Jeep Cherokee XJ 5.3
|
Ned, 22.02.2015, 17:01 |
|
|
pati
Čumil
Registrovaný: Ned, 22.02.2015, 1:54 Príspevky: 4
|
Ak mozem skromne poradit, tak kup terrano s 2,7 TD. Ten motor je kladivo, takmer nepokazitelny, a ak sa niekomu pokazil, tak len preto, ze bol lajdak a nemenil olej. Hladaj auto s dobrou servisnou knizkou. Ak bol pravidelne meneny olej, tak sa nemas coho bat. Spotreba je prijatelna, vela zalezi od gum.
|
Pon, 23.02.2015, 19:17 |
|
|
iv@n
Začínajúci koumák
Registrovaný: Štv, 11.01.2007, 20:33 Príspevky: 143 Bydlisko: KM, ZA
|
indian píše: je to tak ako pises. terrano ma pripojitelny predny nahon 'len na pevno' - to znamena bez diferenciacie. v praxi to ale neni ziaden velky problem, kedze 99% casu jazdis iba so zadnym nahonom a ked uz je naozaj zle, napr. sneh, blato, pripojis predny nahon. a v pohode jazdis. podla mňa to problém je, ja som podobne ako zadávatel témy kedysi prechádzal z fábie na pajero (trojkové) a samozrejme naučený na osobák som sa so zapnutým iba zadkom skoro vyvalil hned prvý týždeň do priekopy. Pajero má naštastie superselect s medzidifom a pri jazde so zapnutou cestnou štvorkolkou to jazdí ovela predvídatelnejšie ako len zo zaputým zadkom. ja by som s čistým svedomím neodporučil nikomu presadať z osobáka s predným náhonom na terénne auto kde je na ceste použitelný iba zadný náhon, koleduje si v prechodných obdobiach kde môže byť v zátačke nejaký ten kus ľadu/snehu o škaredý koniec. fakt to dobre premysli, hovorím z vlastnej skúsenosti, neblbol som na aute, normálne som išiel so zapnutým zadkom a je to trochu iná sranda zrovnať šmyk na dvojtonovom aute v zátačke. a ešte duplom ak rátaš s tým, že to bude občas kočírovať aj manželka.
_________________ Pajero 2.8 ex Pajero 3.2Did
|
Uto, 24.02.2015, 12:08 |
|
|
indian
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15 Príspevky: 557 Bydlisko: Bratislava
|
je to vec zvyku a skusenosti. ja mam na jeepe tak isto moznost diferovaneho pohonu, ale jazdim iba na zadnokolke. samozrejme v snehu, blate, terene treba aj predok. ale na bezne jazdenie, uplne bez problemov len so zadkom.
_________________ Jeep Cherokee XJ 5.3
|
Uto, 24.02.2015, 12:15 |
|
|
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
na zadnom nahone jazdim pomaly 20 rokov a nevidim v tom nejaky extra problem, nevidia ho ani v BMW, Mercedese, Ferrari, Porsche a co ja viem kde
skor vydim problem v schopnostiach jednotlivych vodicov, lebo, ked sa ideme bavit o bezpecnosti, tak ani jeden offroad s tym nema vela spolocneho, a ked chces mat kopec elektroniky, ktora ti napomoze, tak sa nebavime o 4k €
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Uto, 24.02.2015, 12:18 |
|
|
Janciak
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43 Príspevky: 1580 Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
|
ja tak isto len na zadku... ine ani nemam na cestu... a tiez som vysiel z autoskoly z fabie a sadol do 4x4 najprv frontera potom partol obojo na MT celorocne.... proste si uvedomujem co mam obute ze mam zadny nahon a ze ten zadok je lahucky a lieta.... jazdim ovela opatrnejsie ako na osobaku ale to aj preto ze berem ohlad na ostatnych vodicov o seba sa v patrole dako nebojim....
_________________ PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60 0915 526 286 Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5
|
Uto, 24.02.2015, 12:22 |
|
|
sahara04
Koumák
Registrovaný: Uto, 21.08.2012, 11:45 Príspevky: 150 Bydlisko: okres BJ
|
iv@n píše: podla mňa to problém je, ja som podobne ako zadávatel témy kedysi prechádzal z fábie na pajero (trojkové) a samozrejme naučený na osobák som sa so zapnutým iba zadkom skoro vyvalil hned prvý týždeň do priekopy. Pajero má naštastie superselect s medzidifom a pri jazde so zapnutou cestnou štvorkolkou to jazdí ovela predvídatelnejšie ako len zo zaputým zadkom. ja by som s čistým svedomím neodporučil nikomu presadať z osobáka s predným náhonom na terénne auto kde je na ceste použitelný iba zadný náhon, koleduje si v prechodných obdobiach kde môže byť v zátačke nejaký ten kus ľadu/snehu o škaredý koniec. fakt to dobre premysli, hovorím z vlastnej skúsenosti, neblbol som na aute, normálne som išiel so zapnutým zadkom a je to trochu iná sranda zrovnať šmyk na dvojtonovom aute v zátačke. a ešte duplom ak rátaš s tým, že to bude občas kočírovať aj manželka. s týmto plný súhlas. synovec takto prekotil terrano, skoro sa zabil. ja som takto poslal po hodinách bavoráka cez plot. pritom obaja sme mali dosť najazdené a určite nie sme žiadni "pretekári", ale nikdy so zadným náhonom. potom môžeš byť opatrný ako chceš...
|
Uto, 24.02.2015, 12:22 |
|
|
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
tak super, moja zena jazdi na terrane 7 rokov a pri vsetkej ucte nie je urcite najlepsia vodicka v strednej europe
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Uto, 24.02.2015, 12:28 |
|
|
Kuhejda
Učeň
Registrovaný: Štv, 19.02.2015, 19:52 Príspevky: 17 Bydlisko: Žilina / Makov
|
Skúsenosť s nehodou kôly prechodu na zadný náhon mám. Pred pár rokmi som išiel zrovna na trase ZA - Makov, ktorú mám odjazdenú naozaj vo veľkom, na firemnom Hyundai H1 valník s ktorým som mal v tej dobe tiež už dosť najazdené no pol roka som už jazdil jedine na Fábii. Začalo trošku poprchať auto prázdne takže samozrejme mi v zákrute ušiel zadok podotýkam išiel pod 40 bol som si vedomý zadného náhonu . No aj tak prvá inštinktívna reakcia v tej chvíli zvyknutý na Fabiu som pridal plyn. Skončilo to pomaly totálkou na H1 našťastie ju dali do hromady a prasknutou hrudnou kosťou vtedy ešte priateľky. V snoch som si "prežil" keby išlo v protismere auto. Takže beriem ako samozrejmosť ze pri kúpe zadokolky bude jedna z priorít nejaká vedľajšia rozumná a bezpečná cesta a zoznámenie sa s autom pripadne účasť na zraze. Aj keď obavy ostali, beriem ich ako výstrahu. P.S. Manželka nejazdí ani na Fabii takže nerátam s tým, že by trasy mimo mesta niekedy šoféroval ona.
_________________Čumil začiatočník, ktorý prijme každú radu
|
Uto, 24.02.2015, 13:13 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|