Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 13:48
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 17 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 Ktorý typ PAJERA? 
Autor Správa
Učeň

Registrovaný: Sob, 05.01.2008, 17:17
Príspevky: 14
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Prosím vás o radu! Zvažujem kúpu Mitsubishi Pajera, motor diesel a r.v. okolo 2001 - 2003 max. Ktorý typ bol najspolahlivejsí? ( 2.5 TD 73, 85, 98 kW) alebo (3.2 DiD 118, 121kW) ? A čo napr. najčastejsie chyby a závady? Ďakujem vopred :roll:


Sob, 10.05.2008, 8:10
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 21:15
Príspevky: 2569
Bydlisko: Handlová
Odpoveď s citáciou
Poslať 
chces kratke alebo dlhe? chces to ako rodinne auto?

_________________
Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 - zatial sa zoznamujeme


Sob, 10.05.2008, 9:50
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
nejako v tvojom vybere nevidim 2,8 TD

...a zdaleka to nie je len o motore

3,0 DiD je uplne ine auto ako starsie Pajera, asi by si mal upresnit na aky ucel to ma byt

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Sob, 10.05.2008, 9:53
Profil ICQ WWW
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 10.05.2008, 12:03
Príspevky: 240
Bydlisko: Kordíky (obec pri BB)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
V jeho vybere Pajero 2,8 ani byt nemoze, nakolko sa v tych rokoch navyrabalo.
Vyber medzi 2,5 a 3,2 je jednoznacne pre 3,2 Di-D. Co sa tyka rocnika urcite by som odporucil model od roku 2003. Poruchovost zalezi vela na pouzivani a potrebnej udrzbe. Jedine na co si treba davat pozor su loziska kolies. Ostatne sa da zistit pri navsteve kvalitneho autorizivaneho servisu. A dokonca niektore zavady sa daju odstranit v ramci zaruky aj ked auto uz v zaruke nie je.

_________________
http://www.pajero-club.sk http://www.rcepedition.sk http://www.hmsro.sk http://www.hmsro.mitsubishi.sk
L200 2,4 DI-D MY2016 (dievca pre vsetko)
OME, Asfir kryty podvozku
pneu: BF Goodrich Mud terrain 255/85R16, BF Goodrich All terrain 265/70R17


Sob, 10.05.2008, 12:39
Profil WWW
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6674
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ak ide len o motor, tak tam nie je velmi co riesit, a DiD ma navrch, v kazdom pripade ked uvazime ze motory trpeli ako kazde ine (nevyfukane po vysokom zatazeni), tak im asi nie je co vytknut.

Ale zameral by som sa na radovu poslednu vetu - ucel pouzitia.
Ono zadna tuha naprava ma svoje caro.

Dlha verzia DiD (starsia) do terenu moc nie je, bez dodatocnych uprav, kratsia uz je na tom asi lepsie. A nove pajero (faceliftovane) mi dost vyrazilo dych, na seriovych cestnych gumach chodilo light teren tak isto ako my ostatny, akurat chudak osklbal zadny naraznik s cuvacimi senzormi.

V kazdom pripade, v terene bude nezavisla naprava trpiet viac ako tuha.

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Sob, 10.05.2008, 13:13
Profil
Učeň

Registrovaný: Sob, 05.01.2008, 17:17
Príspevky: 14
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Chcem ho ako rodinne auto a terén uvidi maximálne raz do mesiaca cez víkend. Žiadne špecial expedície :)


Sob, 10.05.2008, 16:49
Profil
Mitsubishi Man
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54
Príspevky: 1375
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak potom jednoznačne 3.2DID,výborná voľba.To auto je na to ako stvorené!!! :wink:

_________________
Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!


Sob, 10.05.2008, 17:12
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.02.2007, 18:42
Príspevky: 566
Bydlisko: senk
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Urcite 3,2, neviem si ani predstavit ako to jazdi s tou 2,5 ale urcite nic moc, z 3,2 to ide mislim tak akurat a aj trosku lepsie :lol: No este som zabudol na zvuk 3,2 si budes dlho zvykat, ja som si este stale nezvykol :-D :-D


Sob, 10.05.2008, 18:20
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 09.11.2006, 10:56
Príspevky: 318
Bydlisko: PD
Odpoveď s citáciou
Poslať ...
.. 3,5 GDI V6 3dv.

_________________
.--. .. -. .. -.


Sob, 10.05.2008, 18:24
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ja som myslel 2,8 z tych starsich modelov , netusil som , ze do noveho Pajera sa daval aj 2,5 motor a ani tomu celkom neverim...

3,2 je auto ako stvorene na "rodinne vyuzitie v prirode a bezny zivot" s offroadom to velmi spolocne nema , co neznamena, ze sa zlakne beznych prekazok prasnych polnych ciest...

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Sob, 10.05.2008, 18:57
Profil ICQ WWW
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
RADOFFROAD píše:
ja som myslel 2,8 z tych starsich modelov , netusil som , ze do noveho Pajera sa daval aj 2,5 motor a ani tomu celkom neverim...

3,2 je auto ako stvorene na "rodinne vyuzitie v prirode a bezny zivot" s offroadom to velmi spolocne nema , co neznamena, ze sa zlakne beznych prekazok prasnych polnych ciest...


Tak si v tom uz konecne upracme a dajme vsetko na poriadok (aspom trochu)
ako prve bolo pajero 2,5TD( opravujem, malo to este svojich predchodcov a vyvoj ale skoda to tu mlzit.. ) v predu MCperson a vzadu tuha naprava+PERA+moznost samosvoru do r.92
http://mitsubishi-pajero-wagon.autobaza ... 15763.html

potom pajeroII v predu MCperson+torzka, vzadu tuha naprava na strunach + medzidiff + uzavierka medzidiffu a zadnej napravy. motorizacia 2,5TDintercooler , 2,8TDintercooler a benzin nieco kolo 3LV6 to neviem presne, http://mitsubishi-pajero-wagon.autobaza ... 65001.html
http://mitsubishi-pajero-wagon.autobaza ... 81977.html

pajeroIII r. 99 v predu aj vzadu MCperson na strunach. motorizacia 3,2DiD - POZOR je to 4valec = treba si naozaj zviknut na riadny otrasak motora.... :-)
http://mitsubishi-pajero-wagon.autobaza ... 07190.html

ale vozenicko je to super , najma po ceste. a vobec sa to nezlakne lahsieho terenu ci klzkeho povrchu, prave naopak, vdaka uzavierke medzidiffu a zadnej napravy vie skuseny offtak ist na min. 3kolesach pohonu aj na slabsich pneu hodne moc terenu. samozrejme neni debat o zlom krizeni,(preto tie uzavierky v zaklade).
popri tomto modeli sa stale az do r. 2004 vyrabal model s tuhou zadnou napravou pajeroII hlavne pre juzne oblasti a pre svoju vysoku spolahlivost, coz sa o motore 3,2DiD neda povedat.

http://mitsubishi-pajero.autobazar.eu/2 ... 23094.html

od roku cca 2000 sa pre stredny trh vyraba aj verzia Pajero sport coz je L200 na starom podvozku pajeroII a s povodnym motorom 2,5TDintercooler.
http://mitsubishi-pajero-sport.autobaza ... 12036.html

motorizacie a testy najdete na : http://mitsubishi-pajero.autobazar.eu/
tolka jest spravodajstvo.. :-D

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Sob, 10.05.2008, 20:22
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
[quote="RADOFFROAD"]ja som myslel 2,8 z tych starsich modelov , netusil som , ze do noveho Pajera sa daval aj 2,5 motor a ani tomu celkom neverim...

Takéto auto jazdilo aj vo Vydrnej. Určite si ho tam videl. Krátke modré s tuningom. Motor má 2,5TD.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Pon, 12.05.2008, 7:05
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
myslis uplne novy model s nezavislym zavesenim vzadu ?

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pon, 12.05.2008, 7:31
Profil ICQ WWW
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
RADOFFROAD píše:
myslis uplne novy model s nezavislym zavesenim vzadu ?

ano , aj ja som taketo evidoval, isteho casu bolo aj na autobazar.eu .
bolo to kratke pajerko III a bol tam 2,5TDintercooler a nemalo to v zadu uzavierku, kasna bola urcite model 2000 hore.

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Pon, 12.05.2008, 8:06
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24
Príspevky: 1209
Bydlisko: Ráztočno - PD
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Citácia:
v predu MCperson


Ani jedno Pajero nemá zavesenie McPherson, ale dvojité lichobežníkové ramená, to je trošku rozdiel. McPherson mál len spodné rameno a tlmič na seba preberá aj funkciu horného závesu.

_________________
Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse


Pon, 12.05.2008, 8:10
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 17 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: