4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Ktorý typ PAJERA?
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=99&t=4571
Stránka 1 z 2

Autor:  Wallonien [ Sob, 10.05.2008, 8:10 ]
Predmet príspevku:  Ktorý typ PAJERA?

Prosím vás o radu! Zvažujem kúpu Mitsubishi Pajera, motor diesel a r.v. okolo 2001 - 2003 max. Ktorý typ bol najspolahlivejsí? ( 2.5 TD 73, 85, 98 kW) alebo (3.2 DiD 118, 121kW) ? A čo napr. najčastejsie chyby a závady? Ďakujem vopred :roll:

Autor:  Milos [ Sob, 10.05.2008, 9:50 ]
Predmet príspevku: 

chces kratke alebo dlhe? chces to ako rodinne auto?

Autor:  RADOFFROAD [ Sob, 10.05.2008, 9:53 ]
Predmet príspevku: 

nejako v tvojom vybere nevidim 2,8 TD

...a zdaleka to nie je len o motore

3,0 DiD je uplne ine auto ako starsie Pajera, asi by si mal upresnit na aky ucel to ma byt

Autor:  hollyml [ Sob, 10.05.2008, 12:39 ]
Predmet príspevku: 

V jeho vybere Pajero 2,8 ani byt nemoze, nakolko sa v tych rokoch navyrabalo.
Vyber medzi 2,5 a 3,2 je jednoznacne pre 3,2 Di-D. Co sa tyka rocnika urcite by som odporucil model od roku 2003. Poruchovost zalezi vela na pouzivani a potrebnej udrzbe. Jedine na co si treba davat pozor su loziska kolies. Ostatne sa da zistit pri navsteve kvalitneho autorizivaneho servisu. A dokonca niektore zavady sa daju odstranit v ramci zaruky aj ked auto uz v zaruke nie je.

Autor:  finder [ Sob, 10.05.2008, 13:13 ]
Predmet príspevku: 

Ak ide len o motor, tak tam nie je velmi co riesit, a DiD ma navrch, v kazdom pripade ked uvazime ze motory trpeli ako kazde ine (nevyfukane po vysokom zatazeni), tak im asi nie je co vytknut.

Ale zameral by som sa na radovu poslednu vetu - ucel pouzitia.
Ono zadna tuha naprava ma svoje caro.

Dlha verzia DiD (starsia) do terenu moc nie je, bez dodatocnych uprav, kratsia uz je na tom asi lepsie. A nove pajero (faceliftovane) mi dost vyrazilo dych, na seriovych cestnych gumach chodilo light teren tak isto ako my ostatny, akurat chudak osklbal zadny naraznik s cuvacimi senzormi.

V kazdom pripade, v terene bude nezavisla naprava trpiet viac ako tuha.

Autor:  Wallonien [ Sob, 10.05.2008, 16:49 ]
Predmet príspevku: 

Chcem ho ako rodinne auto a terén uvidi maximálne raz do mesiaca cez víkend. Žiadne špecial expedície :)

Autor:  Rudi [ Sob, 10.05.2008, 17:12 ]
Predmet príspevku: 

Tak potom jednoznačne 3.2DID,výborná voľba.To auto je na to ako stvorené!!! :wink:

Autor:  PEŤO [ Sob, 10.05.2008, 18:20 ]
Predmet príspevku: 

Urcite 3,2, neviem si ani predstavit ako to jazdi s tou 2,5 ale urcite nic moc, z 3,2 to ide mislim tak akurat a aj trosku lepsie :lol: No este som zabudol na zvuk 3,2 si budes dlho zvykat, ja som si este stale nezvykol :-D :-D

Autor:  fiberopt [ Sob, 10.05.2008, 18:24 ]
Predmet príspevku:  ...

.. 3,5 GDI V6 3dv.

Autor:  RADOFFROAD [ Sob, 10.05.2008, 18:57 ]
Predmet príspevku: 

ja som myslel 2,8 z tych starsich modelov , netusil som , ze do noveho Pajera sa daval aj 2,5 motor a ani tomu celkom neverim...

3,2 je auto ako stvorene na "rodinne vyuzitie v prirode a bezny zivot" s offroadom to velmi spolocne nema , co neznamena, ze sa zlakne beznych prekazok prasnych polnych ciest...

Autor:  fajer [ Sob, 10.05.2008, 20:22 ]
Predmet príspevku: 

RADOFFROAD píše:
ja som myslel 2,8 z tych starsich modelov , netusil som , ze do noveho Pajera sa daval aj 2,5 motor a ani tomu celkom neverim...

3,2 je auto ako stvorene na "rodinne vyuzitie v prirode a bezny zivot" s offroadom to velmi spolocne nema , co neznamena, ze sa zlakne beznych prekazok prasnych polnych ciest...


Tak si v tom uz konecne upracme a dajme vsetko na poriadok (aspom trochu)
ako prve bolo pajero 2,5TD( opravujem, malo to este svojich predchodcov a vyvoj ale skoda to tu mlzit.. ) v predu MCperson a vzadu tuha naprava+PERA+moznost samosvoru do r.92
http://mitsubishi-pajero-wagon.autobaza ... 15763.html

potom pajeroII v predu MCperson+torzka, vzadu tuha naprava na strunach + medzidiff + uzavierka medzidiffu a zadnej napravy. motorizacia 2,5TDintercooler , 2,8TDintercooler a benzin nieco kolo 3LV6 to neviem presne, http://mitsubishi-pajero-wagon.autobaza ... 65001.html
http://mitsubishi-pajero-wagon.autobaza ... 81977.html

pajeroIII r. 99 v predu aj vzadu MCperson na strunach. motorizacia 3,2DiD - POZOR je to 4valec = treba si naozaj zviknut na riadny otrasak motora.... :-)
http://mitsubishi-pajero-wagon.autobaza ... 07190.html

ale vozenicko je to super , najma po ceste. a vobec sa to nezlakne lahsieho terenu ci klzkeho povrchu, prave naopak, vdaka uzavierke medzidiffu a zadnej napravy vie skuseny offtak ist na min. 3kolesach pohonu aj na slabsich pneu hodne moc terenu. samozrejme neni debat o zlom krizeni,(preto tie uzavierky v zaklade).
popri tomto modeli sa stale az do r. 2004 vyrabal model s tuhou zadnou napravou pajeroII hlavne pre juzne oblasti a pre svoju vysoku spolahlivost, coz sa o motore 3,2DiD neda povedat.

http://mitsubishi-pajero.autobazar.eu/2 ... 23094.html

od roku cca 2000 sa pre stredny trh vyraba aj verzia Pajero sport coz je L200 na starom podvozku pajeroII a s povodnym motorom 2,5TDintercooler.
http://mitsubishi-pajero-sport.autobaza ... 12036.html

motorizacie a testy najdete na : http://mitsubishi-pajero.autobazar.eu/
tolka jest spravodajstvo.. :-D

Autor:  pejo [ Pon, 12.05.2008, 7:05 ]
Predmet príspevku: 

[quote="RADOFFROAD"]ja som myslel 2,8 z tych starsich modelov , netusil som , ze do noveho Pajera sa daval aj 2,5 motor a ani tomu celkom neverim...

Takéto auto jazdilo aj vo Vydrnej. Určite si ho tam videl. Krátke modré s tuningom. Motor má 2,5TD.

Autor:  RADOFFROAD [ Pon, 12.05.2008, 7:31 ]
Predmet príspevku: 

myslis uplne novy model s nezavislym zavesenim vzadu ?

Autor:  fajer [ Pon, 12.05.2008, 8:06 ]
Predmet príspevku: 

RADOFFROAD píše:
myslis uplne novy model s nezavislym zavesenim vzadu ?

ano , aj ja som taketo evidoval, isteho casu bolo aj na autobazar.eu .
bolo to kratke pajerko III a bol tam 2,5TDintercooler a nemalo to v zadu uzavierku, kasna bola urcite model 2000 hore.

Autor:  Tomrs [ Pon, 12.05.2008, 8:10 ]
Predmet príspevku: 

Citácia:
v predu MCperson


Ani jedno Pajero nemá zavesenie McPherson, ale dvojité lichobežníkové ramená, to je trošku rozdiel. McPherson mál len spodné rameno a tlmič na seba preberá aj funkciu horného závesu.

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/