4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Ktorý typ PAJERA? http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=99&t=4571 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Wallonien [ Sob, 10.05.2008, 8:10 ] |
Predmet príspevku: | Ktorý typ PAJERA? |
Prosím vás o radu! Zvažujem kúpu Mitsubishi Pajera, motor diesel a r.v. okolo 2001 - 2003 max. Ktorý typ bol najspolahlivejsí? ( 2.5 TD 73, 85, 98 kW) alebo (3.2 DiD 118, 121kW) ? A čo napr. najčastejsie chyby a závady? Ďakujem vopred |
Autor: | Milos [ Sob, 10.05.2008, 9:50 ] |
Predmet príspevku: | |
chces kratke alebo dlhe? chces to ako rodinne auto? |
Autor: | RADOFFROAD [ Sob, 10.05.2008, 9:53 ] |
Predmet príspevku: | |
nejako v tvojom vybere nevidim 2,8 TD ...a zdaleka to nie je len o motore 3,0 DiD je uplne ine auto ako starsie Pajera, asi by si mal upresnit na aky ucel to ma byt |
Autor: | hollyml [ Sob, 10.05.2008, 12:39 ] |
Predmet príspevku: | |
V jeho vybere Pajero 2,8 ani byt nemoze, nakolko sa v tych rokoch navyrabalo. Vyber medzi 2,5 a 3,2 je jednoznacne pre 3,2 Di-D. Co sa tyka rocnika urcite by som odporucil model od roku 2003. Poruchovost zalezi vela na pouzivani a potrebnej udrzbe. Jedine na co si treba davat pozor su loziska kolies. Ostatne sa da zistit pri navsteve kvalitneho autorizivaneho servisu. A dokonca niektore zavady sa daju odstranit v ramci zaruky aj ked auto uz v zaruke nie je. |
Autor: | finder [ Sob, 10.05.2008, 13:13 ] |
Predmet príspevku: | |
Ak ide len o motor, tak tam nie je velmi co riesit, a DiD ma navrch, v kazdom pripade ked uvazime ze motory trpeli ako kazde ine (nevyfukane po vysokom zatazeni), tak im asi nie je co vytknut. Ale zameral by som sa na radovu poslednu vetu - ucel pouzitia. Ono zadna tuha naprava ma svoje caro. Dlha verzia DiD (starsia) do terenu moc nie je, bez dodatocnych uprav, kratsia uz je na tom asi lepsie. A nove pajero (faceliftovane) mi dost vyrazilo dych, na seriovych cestnych gumach chodilo light teren tak isto ako my ostatny, akurat chudak osklbal zadny naraznik s cuvacimi senzormi. V kazdom pripade, v terene bude nezavisla naprava trpiet viac ako tuha. |
Autor: | Wallonien [ Sob, 10.05.2008, 16:49 ] |
Predmet príspevku: | |
Chcem ho ako rodinne auto a terén uvidi maximálne raz do mesiaca cez víkend. Žiadne špecial expedície |
Autor: | Rudi [ Sob, 10.05.2008, 17:12 ] |
Predmet príspevku: | |
Tak potom jednoznačne 3.2DID,výborná voľba.To auto je na to ako stvorené!!! |
Autor: | PEŤO [ Sob, 10.05.2008, 18:20 ] |
Predmet príspevku: | |
Urcite 3,2, neviem si ani predstavit ako to jazdi s tou 2,5 ale urcite nic moc, z 3,2 to ide mislim tak akurat a aj trosku lepsie No este som zabudol na zvuk 3,2 si budes dlho zvykat, ja som si este stale nezvykol |
Autor: | fiberopt [ Sob, 10.05.2008, 18:24 ] |
Predmet príspevku: | ... |
.. 3,5 GDI V6 3dv. |
Autor: | RADOFFROAD [ Sob, 10.05.2008, 18:57 ] |
Predmet príspevku: | |
ja som myslel 2,8 z tych starsich modelov , netusil som , ze do noveho Pajera sa daval aj 2,5 motor a ani tomu celkom neverim... 3,2 je auto ako stvorene na "rodinne vyuzitie v prirode a bezny zivot" s offroadom to velmi spolocne nema , co neznamena, ze sa zlakne beznych prekazok prasnych polnych ciest... |
Autor: | fajer [ Sob, 10.05.2008, 20:22 ] |
Predmet príspevku: | |
RADOFFROAD píše: ja som myslel 2,8 z tych starsich modelov , netusil som , ze do noveho Pajera sa daval aj 2,5 motor a ani tomu celkom neverim... 3,2 je auto ako stvorene na "rodinne vyuzitie v prirode a bezny zivot" s offroadom to velmi spolocne nema , co neznamena, ze sa zlakne beznych prekazok prasnych polnych ciest... Tak si v tom uz konecne upracme a dajme vsetko na poriadok (aspom trochu) ako prve bolo pajero 2,5TD( opravujem, malo to este svojich predchodcov a vyvoj ale skoda to tu mlzit.. ) v predu MCperson a vzadu tuha naprava+PERA+moznost samosvoru do r.92 http://mitsubishi-pajero-wagon.autobaza ... 15763.html potom pajeroII v predu MCperson+torzka, vzadu tuha naprava na strunach + medzidiff + uzavierka medzidiffu a zadnej napravy. motorizacia 2,5TDintercooler , 2,8TDintercooler a benzin nieco kolo 3LV6 to neviem presne, http://mitsubishi-pajero-wagon.autobaza ... 65001.html http://mitsubishi-pajero-wagon.autobaza ... 81977.html pajeroIII r. 99 v predu aj vzadu MCperson na strunach. motorizacia 3,2DiD - POZOR je to 4valec = treba si naozaj zviknut na riadny otrasak motora.... http://mitsubishi-pajero-wagon.autobaza ... 07190.html ale vozenicko je to super , najma po ceste. a vobec sa to nezlakne lahsieho terenu ci klzkeho povrchu, prave naopak, vdaka uzavierke medzidiffu a zadnej napravy vie skuseny offtak ist na min. 3kolesach pohonu aj na slabsich pneu hodne moc terenu. samozrejme neni debat o zlom krizeni,(preto tie uzavierky v zaklade). popri tomto modeli sa stale az do r. 2004 vyrabal model s tuhou zadnou napravou pajeroII hlavne pre juzne oblasti a pre svoju vysoku spolahlivost, coz sa o motore 3,2DiD neda povedat. http://mitsubishi-pajero.autobazar.eu/2 ... 23094.html od roku cca 2000 sa pre stredny trh vyraba aj verzia Pajero sport coz je L200 na starom podvozku pajeroII a s povodnym motorom 2,5TDintercooler. http://mitsubishi-pajero-sport.autobaza ... 12036.html motorizacie a testy najdete na : http://mitsubishi-pajero.autobazar.eu/ tolka jest spravodajstvo.. |
Autor: | pejo [ Pon, 12.05.2008, 7:05 ] |
Predmet príspevku: | |
[quote="RADOFFROAD"]ja som myslel 2,8 z tych starsich modelov , netusil som , ze do noveho Pajera sa daval aj 2,5 motor a ani tomu celkom neverim... Takéto auto jazdilo aj vo Vydrnej. Určite si ho tam videl. Krátke modré s tuningom. Motor má 2,5TD. |
Autor: | RADOFFROAD [ Pon, 12.05.2008, 7:31 ] |
Predmet príspevku: | |
myslis uplne novy model s nezavislym zavesenim vzadu ? |
Autor: | fajer [ Pon, 12.05.2008, 8:06 ] |
Predmet príspevku: | |
RADOFFROAD píše: myslis uplne novy model s nezavislym zavesenim vzadu ? ano , aj ja som taketo evidoval, isteho casu bolo aj na autobazar.eu . bolo to kratke pajerko III a bol tam 2,5TDintercooler a nemalo to v zadu uzavierku, kasna bola urcite model 2000 hore. |
Autor: | Tomrs [ Pon, 12.05.2008, 8:10 ] |
Predmet príspevku: | |
Citácia: v predu MCperson Ani jedno Pajero nemá zavesenie McPherson, ale dvojité lichobežníkové ramená, to je trošku rozdiel. McPherson mál len spodné rameno a tlmič na seba preberá aj funkciu horného závesu. |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |