4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
aussie locker D44 - Bronco predok http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=99&t=9604 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | remco [ Pon, 14.12.2009, 1:30 ] |
Predmet príspevku: | aussie locker D44 - Bronco predok |
cafte pisal som do aussie locer a zevraj maju na bronco dopredu na D44 30spline Aussie a stoji len 240dollarov + 70 dollarov posta na SK. To je naozaj taketo lacne ci tam treba nieco este riesit potom? Uvazujeme aj s druhym broncistom ze to tam dame. Co si myslite o aussinach mate niekto skusenosti? Mna teda nadchla ta cena je to fakt v pohode. Pre info predok mam odpojitelny takze by som nemal za normalnej jazdy na 2WD pocitovat nejake vyrazne zmeny nakolko je to 100% spera???... mail od aussie: The Aussie Locker for your vehicle with a Dana 44 front differential is the XD14430. Cost of this locker is currently $ 239.99 and we use Priority Mail service to European destinations. Cost to use Priority Mail for one locker is $ 70.00. All prices are quoted in US dollars. If you wish to purchase let us know and we will need to send you payment options. Thank you http://www.aussielocker.com/item.php/TM1b37e4/5e51/06/306002/.html dik za info |
Autor: | biker [ Pon, 14.12.2009, 1:47 ] |
Predmet príspevku: | Re: aussie locker D44 - Bronco predok |
remco píše: Aussie a stoji len 240dollarov + 70 dollarov posta na SK. To je naozaj taketo lacne ci tam treba nieco este riesit potom? jj je ![]() ![]() ALE ked to kupi slovak, tak sa ti tu do toho zamiesa fico a bude chciet nieco z toho ze ty si kupujes spery v US ![]() aaale nebudem sa rozculovat takto vnoci,len som minuly tyzden isiel objednat nejake HD oblecenie z US a ked som sa dozvedel co vsetko sa musi spravit ked balicek dorazi bez problemov a papierovaciek za dva dni na slovensko... tak az potom sa to len vsetko zacina ![]() |
Autor: | remco [ Pon, 14.12.2009, 1:52 ] |
Predmet príspevku: | |
no s objednavanim spoza mlaky mam skusenosti toho sa nebojim toto je sice z australie ale to nebude problem kedze shipuju na sk. ide mi skor o poznatky k tej aussine ako sa to chova atd. Nema to niekto na aute ze by som si to prisiel pozriet v praxy? |
Autor: | michi [ Pon, 14.12.2009, 2:23 ] |
Predmet príspevku: | |
Ak To bude mať niekto v aute, resp. v dife, tak už toho moc neuvidíš. ![]() Ale ako čerstvý majiteľ tohoto zázraku Ti o tom môžem pár slov povedať. Pár slov preto, lebo ju mám len týždeň a bol len jeden testovací deň. Nemám síce origo Aussie ale http://www.axlelock.cz/ Ako vidíš je to to isté. Za dôležité považujem, že vieš jazdiť aj len na zadok, lebo na stálej 4x4 by to bol masaker. Vlastne to tu aj sami píšu "Like all automatic lockers, the "Aussie Locker' cannot be used in front axles of constant 4Wheel Drive vehicles." Riadenie po pridaní predku výrazne stvrdne, volant sa vracia aktívnejšie a na pevnom podklade treba opatrne. Máš tam voľnobežky? Pri montáži treba dbať na správne nastavenie prítlaku oboch častí k sebe. Mne to robil osobne výrobca, pán Matoška, tak by to malo byť OK. Zhrniem to asi takto: odporúčam, je to funkčné a bez starosti. Za tie prachy aj tak nič iné nevymyslíš. Na jazdu 4x4 si ale treba trochu zvyknúť. A ešte zváž, či pri Tvojom aute nerobiť najprv iné off úpravy ako locker. Napr. naviják, kvalitnejšie pneu atď atď. To je samozrejme Tvoja voľba. |
Autor: | remco [ Pon, 14.12.2009, 2:35 ] |
Predmet príspevku: | |
hmmm vdaka za odpovad. Co sa tyka tych uprav tak ja na to az tak neponahlam ale druhemu broncu sa uz pyta:) on ma manualne volnobezky ja mam elektornicky riadene cez spinac.(2wd/4hi/4lo) Zaujma ma hlavne ako sa to sprava na normalnej ceste. Cital som uz vselico dokonca ze to moze byt dost nebezpecne takze mam v tom trocha chaos... teda hlavne mi ide o to ci to nieje moc obmedzujuce na normalnej ceste suchej pripadne mokrej pri difernciacii laveho a praveho kolesa v zakrute atd, no neviem moc o tom takze za kazdu info budeme vdacni... |
Autor: | masurko [ Pon, 14.12.2009, 9:10 ] |
Predmet príspevku: | |
Napis pal-ovi on mal jeepku zasperovanu aussie lockermi, teraz tam ma napravu s manualnou sperou. Bude ti vediet dost povedat o tom, jazdil s aussinou tusim viac ako rok. |
Autor: | Andrej [ Pon, 14.12.2009, 9:23 ] |
Predmet príspevku: | |
Akurát že Palo mal ausinu na zadku sa mi tak nejasne marí, nie na predku, ale povie on v konečnom dosledku. |
Autor: | fajer [ Pon, 14.12.2009, 10:02 ] |
Predmet príspevku: | |
jedie relevantne vyjadrenie je tu od MICHI.. , btw: obdivujem tvoju znova a znova opakujucu sa pokojnost... REMCO sorry, nenarazam ani neprovokujem, ale pokukaj sa viac na fore a ujasni si najprv jednotlive technicke pojmy. Ak budes citat pozorne , dozvies sa viac k : michi píše: Riadenie po pridaní predku výrazne stvrdne, volant sa vracia aktívnejšie a na pevnom podklade treba opatrne. Máš tam voľnobežky?[/i] |
Autor: | michi [ Pon, 14.12.2009, 10:27 ] |
Predmet príspevku: | |
remco píše: on ma manualne volnobezky ja mam elektornicky riadene cez spinac.(2wd/4hi/4lo) Zaujma ma hlavne ako sa to sprava na normalnej ceste. Cital som uz vselico dokonca ze to moze byt dost nebezpecne takze mam v tom trocha chaos... Preto som sa pýtal na tie volnobežky. Pri otvorených /4x2/ volnobežkách a 2WD sa nič netočí. Poloosi, dif, kardan, všetko stojí. V tomto režime na normálnej ceste vlastne ani nevieš, že locker máš. Ale po zapnutí volnobežiek a priradení predku by som na pevnom povrchu len pomaly a opatrne. Treba si uvedomiť, že "Při rovné jízdě je uzávěrka zamknutá. Jakmile jedno kolo začne předbíhat (vnější kolo v zatáčce), uvolní se a může přeskočit o libovolný počet zubů. Tím docílíme na pevném povrchu diference. Tenhle postup kolo opakuje tolikrát, než vyrovná rozdíl otáček kol a nebo, jakmile vnitřní kolo podhrábne." |
Autor: | laci73 [ Pon, 14.12.2009, 18:54 ] |
Predmet príspevku: | |
michi píše: remco píše: Tenhle postup kolo opakuje tolikrát, než vyrovná rozdíl otáček kol a nebo, jakmile vnitřní kolo podhrábne." [/i] Nemam to na svojom aute prave koli tomu. Jazdo po suchej ceste s 300 konikmi a 2,5 tonovym autom je celkom zabava, ale po zasnezenej.....je uz ina story. Viem si zivo predstavit ako ti zadok, teda v tvojom pripade predok bude lietat, nakolko Bronco nie je lahke auto a len na zadok sa s nim v zime nikam nedostanas, teda pokial vyslovene nejdes dole kopcom, pripadne je dobre odhrnute a nasolene. Osobne by som skor riesil 100% uzavierku ovladanu vzduchom alebo elektricky ktoru si zapnes vtedy ked ju ozaj potrebujes. |
Autor: | fajer [ Pon, 14.12.2009, 22:11 ] |
Predmet príspevku: | |
michi píše: Při rovné jízdě je uzávěrka zamknutá.[/color] Jakmile jedno kolo začne předbíhat (vnější kolo v zatáčce), uvolní se a může přeskočit o libovolný počet zubů. Tím docílíme na pevném povrchu diference. Tenhle postup kolo opakuje tolikrát, než vyrovná rozdíl otáček kol a nebo, jakmile vnitřní kolo podhrábne." [/i] viem ze to mas od vyrobcu precucnuty text, je to obrovska blbost, takyto kos nema diferencial = nediferuje, vonkajsie koleso ta len obieha , ale v ziadnom pripade neprenasa silu na vozovku. |
Autor: | Majod [ Pon, 14.12.2009, 22:28 ] |
Predmet príspevku: | re |
Jeho otca mamkin brat to ma namontovane ,videl som to z vlaku na stanici a preto vám hovorim je to riadna chujina ta uzavierka. ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |