Dnes je pondelok 13. mája 2024, meniny má Servác a zajtra Bonifác
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 10 ] |
|
Autor |
Správa |
negio
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 30.11.2008, 17:15 Príspevky: 280 Bydlisko: Bratislava
|
kolko druhou prevodoviek je na aro 240??
myslim tym ze jednopakova,dvojpakovy-so zapinanim na volnobezkach atd??
a ak viete ktora snich je najkvalitnejsia??
alebo najlepsia
|
Ned, 14.12.2008, 0:16 |
|
|
Jozo164
Koumák
Registrovaný: Pon, 26.11.2007, 19:52 Príspevky: 168 Bydlisko: Ždiar
|
negio píše: kolko druhou prevodoviek je na aro 240?? myslim tym ze jednopakova,dvojpakovy-so zapinanim na volnobezkach atd?? a ak viete ktora snich je najkvalitnejsia?? alebo najlepsia
servus ... no takto .. osobne mam na are jednopakovu a no problemo .... ale zas otec mal davno tiez 240-tku s dvojpakovou prevodovkou a tiez no problem aspon co vravel ... asi tazko povedat, ktora je kvalitnejsia
_________________ARO 240 r.v. 1983 , L25 , gumy 6,50 R16 , vďačný autotraktor .. budem spominat ......... Nissan Patrol GR Y60 , r.v. 1989 , RD28 , gumy Fedima MT 31x10,5 R15 .. co dodat .. jednoducho super stroj
|
Uto, 16.12.2008, 15:32 |
|
|
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
výhoda dvojpákovky je, že po malej úprave môžeš ísť na redukciach bez predného náhonu, alebo môžeš odpojiť zadný náhon. U patrola sa to nedá, bol som na to zvyknutý a dosť mi to chýba.
|
Str, 17.12.2008, 8:20 |
|
|
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Tie prevodovky sú vlastne stejné. Len akurát je tam iná kulisa.
Ja som mal trochu problém z týmito prevodovkami. Mal som asi tri, a zvädša mi vyskakoval v záťaži predný náhon alebo rýchlosť. O hluku ani nevravím.
Takže nezáleží od typu pák, ale od stavu jednotlivého kusa.
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.
|
Str, 17.12.2008, 8:28 |
|
|
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
Na are treba mať dobré brzdy. Vie prekvapiť pri jazde z kopca. Ja som pri zjazde vždy mal nohu pripravenú na brzde.
|
Str, 17.12.2008, 8:39 |
|
|
Jozo164
Koumák
Registrovaný: Pon, 26.11.2007, 19:52 Príspevky: 168 Bydlisko: Ždiar
|
pejo píše: Na are treba mať dobré brzdy. Vie prekvapiť pri jazde z kopca. Ja som pri zjazde vždy mal nohu pripravenú na brzde.
presne tak , brzdy musia byt v uplnom poriadku , netreba na nich setrit , moj ma asi 5 rocne dosticky a sa mi zda ze ich treba uz vymenit , aj ked aro toho vela nenajazdi
_________________ARO 240 r.v. 1983 , L25 , gumy 6,50 R16 , vďačný autotraktor .. budem spominat ......... Nissan Patrol GR Y60 , r.v. 1989 , RD28 , gumy Fedima MT 31x10,5 R15 .. co dodat .. jednoducho super stroj
|
Str, 17.12.2008, 15:07 |
|
|
pablo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24 Príspevky: 1379 Bydlisko: Púchov
|
pejo píše: Na are treba mať dobré brzdy. Vie prekvapiť pri jazde z kopca. Ja som pri zjazde vždy mal nohu pripravenú na brzde.
zatial mi to vyskocilo iba dva krát za 4 roky co aro máme, , ale vždy to bolo o hubu v zime
_________________ ~`<| _________ oooo __ ~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\ ~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\ ~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )
Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného.. Jeep XJ 4.0 cestná leštenka
|
Str, 17.12.2008, 16:11 |
|
|
Igor_SB
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 26.10.2008, 21:13 Príspevky: 366 Bydlisko: Drienica - ŠOMA
|
Zaujímavé. Co viem ja tak na väčšine prevodoviek (starších) vyskakujú rýchlosti dole kopcom. V zábere do kopca je všetko OK. Skusal som aj vymeniť ložiská a vymedziť vôle. Nič nepomohlo.
_________________ Život je prikrátky na to, aby som všetko skúmal sám, preto ďakujem za radu. { PAJERO 3,5L V6, 37",navijak + ostatné potrebné OFF vybavenie...}
|
Str, 17.12.2008, 21:00 |
|
|
Jozo164
Koumák
Registrovaný: Pon, 26.11.2007, 19:52 Príspevky: 168 Bydlisko: Ždiar
|
Igor_SB píše: Zaujímavé. Co viem ja tak na väčšine prevodoviek (starších) vyskakujú rýchlosti dole kopcom. V zábere do kopca je všetko OK. Skusal som aj vymeniť ložiská a vymedziť vôle. Nič nepomohlo.
neviem ci som trafil na dobry kus , ale na toto sa fakt stazovat nemozem ... co sa tyka prevodovky tak som spokojny .. akurat mam obcasne problemy zaradit redukciu ... ale to riesi prudky trh na spiatocke .. dufam ze si nestrihnem poloos
_________________ARO 240 r.v. 1983 , L25 , gumy 6,50 R16 , vďačný autotraktor .. budem spominat ......... Nissan Patrol GR Y60 , r.v. 1989 , RD28 , gumy Fedima MT 31x10,5 R15 .. co dodat .. jednoducho super stroj
|
Str, 17.12.2008, 21:12 |
|
|
pablo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24 Príspevky: 1379 Bydlisko: Púchov
|
Igor_SB píše: Zaujímavé. Co viem ja tak na väčšine prevodoviek (starších) vyskakujú rýchlosti dole kopcom. V zábere do kopca je všetko OK. Skusal som aj vymeniť ložiská a vymedziť vôle. Nič nepomohlo.
ano iba dolu kopcom,,, ale zatial mi to urobili iba 2 krát behom 4-roch rokou ako som uz viššie napísal, tak to nijak neriešim,
_________________ ~`<| _________ oooo __ ~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\ ~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\ ~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )
Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného.. Jeep XJ 4.0 cestná leštenka
|
Str, 17.12.2008, 22:25 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 10 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|