Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 Maco 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 05.01.2007, 9:30 Príspevky: 158
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Keď dokončíme motor a spojku chcem sa pustiť do podvozku.. (zdvihnúť a rozšíriť) + ďalšie off úpravy.. chcem sa s vami skúsenými poradiť o týchto veciach.. Vlastne akým spôsobom sa dá XJčko zdvihnúť okrem továrenského kitu.. najmä v zadu kde sú listové.. a o koľko ho zdvihnúť aby neutrpeli kríže.. a tak ďalej.. ďakujem vopred.. ja potom budem radiť na offroad fóre vašim vnukom..
 
 presunuté a editnuté. diesel 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 16.01.2007, 15:04 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Harley 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Maco,tady to máš všechno :   http://www.4x4nazory.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=3102
čemu nebudeš rozumět,to můžem probrat. 
 Nebylo by lepší to řešit v sekci "Jeep"?  
					
						_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
 Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
 www.properform.cz 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 16.01.2007, 15:21 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Kapo 
				Recyklovaný teaneger 
				
					 Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3598 Bydlisko: MY/BA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Jéé tuším som si len predsa mal kúpit ten JEEP.       
					
						_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.   
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 17.01.2007, 2:42 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Maco 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 05.01.2007, 9:30 Príspevky: 158
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Jo fakt ďakujem to je naozaj uplne jednoduche.. vysustruzim si podlozku nad predne pera, zvarim podlozku pod predne tlmice a zadne listy staci len podlozit tou platnickou.. tak fayn.. a co sa tyka toho rozmeru * ..kolko mm si mozem dovolit dosadit za hodnotu * tak aby tym neutrpeli ostatne casti napravy??
 
 Urcite to bude treba aj vysunut do sirky.. bude stacit podlozka 20mm na kazde koleso?
 
 Diky moc.. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 17.01.2007, 11:12 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Harley 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Do desti cm liftu(4") nic zvlášť netrpí. Optimum je 7,5cm (3") a dáš tam krásně 31" pneu. To je i nejčastější lift na XJ.
 Podložky bych řešil tak do 5ti maximálně 6ti cm. Tam dáš s odřenejma ušima 31" ale pro 30" je to přesný! 
					
						_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
 Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
 www.properform.cz 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 17.01.2007, 11:18 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Maco 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 05.01.2007, 9:30 Príspevky: 158
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ok fajn tie podložky by som teda ale chcel kúpiť.. nechcem riskovať to aby mi niektoru roztrhlo.. mas nejaky typ od koho by som zohnal take 5ti centimetrove podlozky na XJ so zalisovanými srobami a dierami na pôvodné šróby? 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 17.01.2007, 13:04 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Harley 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Jej,já ti odpovídal na podložky nad pružiny. Né pod kola.
 
Pod kola se určitě nevyplatí je nechat vyrábět. Jednal bych moc nevěřil kvalitě materiálu a taky ani finančně to není nijakej rozdíl.
 2,5-3 cm podložky by se mohly zkousnout
 na podložky koukni sem:  www.e-tuning.cz
a nebo konataktuj PetraF,má je v nabídce. Sada 3cm podložek na celý auto i s matkama,asi 7tis. Kč.  
					
						_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
 Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
 www.properform.cz 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 17.01.2007, 13:59 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Maco 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 05.01.2007, 9:30 Príspevky: 158
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 wow.. no teda.. 
 
 takže nemam to dvihat o 10 cm ale len o 6??
 a ty vole 7 litrov za tie podlozky? to je asi aj dost.. ale je pravda ze nemam taku gulatinu z ocele 12800.. a zase z cisteho zeleza by som to neriskoval.. aj ked? co sa moze stat??
 
 teraz som prisiel od auta a znepokojuje ma este jeden detail..
 a tým je, že moje listove pera nemaju prilis vhodny tvar co asi neni moc dobre co?
 
 a s tym co urobim? 
					
							
  
							
    							Naposledy upravil Maco dňa Str, 17.01.2007, 17:04, celkovo upravené 1 
    						 
						
  
			 | 
		 
		
			| Str, 17.01.2007, 16:55 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Maco 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 05.01.2007, 9:30 Príspevky: 158
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						teda taketo to ma byt...
 
 
a je to taketo...
   
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 17.01.2007, 17:01 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Andrej 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4603 Bydlisko: Hlavná dedina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Klasika únava lisťákov, to najlepšie nove a rovno lifotvé a šmitec 
					
						_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email:  andrej.durda@gmail.com 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 17.01.2007, 17:43 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 TOM 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Ned, 12.11.2006, 22:01 Príspevky: 184
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Maco píše: wow.. no teda.. 
  takže nemam to dvihat o 10 cm ale len o 6?? a ty vole 7 litrov za tie podlozky? to je asi aj dost.. ale je pravda ze nemam taku gulatinu z ocele 12800.. a zase z cisteho zeleza by som to neriskoval.. aj ked? co sa moze stat??
  teraz som prisiel od auta a znepokojuje ma este jeden detail.. a tým je, že moje listove pera nemaju prilis vhodny tvar co asi neni moc dobre co?
  a s tym co urobim?  
podlozky pod kola by som robil z duralu aby boli co najlahsie..neodpruzena hmota. inak 12tka ocel je pomerne bezna konstrukcna ocel a ciste zelezo zozenies max. ak si ho vypilujes z ingotu pred vstupom do oceliarne     
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 17.01.2007, 19:10 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Jano JP 
				Pajero compatibile 
				
					 Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:04 Príspevky: 2172 Bydlisko: Licavca City
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Maco píše:  ...a ty vole 7 litrov za tie podlozky? to je asi aj dost...   
- súhlasím s Harleyom - podložky nie sú najlepšie riešenie a to aj vo vzťahu k ich cene - a tá je v Sk až niekde cez 9000,- samozrejme origo dodávané, nie vyrobené v dielni - a to môže byť nie ďaleko od ceny starších diskov s potrebným ET...
 ...ale...
 - ak máš dve či dokonca tri sady pneu na diskoch s kladným ET a teda potrebuješ "vystrčiť" kolá von, sú podložky dobré riešenie, lebo jednými podložkami naraz vystrčíš všetky disky...
 - otázkou už je len ich kvalita a spôsob nadobudnutia...jasné, ak je poruke dobrý majster, vyrobí ich, ale oplatí sa zainvestovať aj do origo - pri viacerých sadách môže byť cena používaných diskov kľudne 20-30 tisíc, zakúpenie diskov s patričným ET by mohlo stáť aj viac, a tak 9000,-nie je až tak strašná investícia, pritom so zháňaním nie sú starosti a mali by byť bezpečné a spoľahlivé...
 (-ale keby šlo o riešenie len pre jednu sadu pneu, radšej iné disky s vhodným ET...)  
					
						_________________  Krásnu blondínu, abo nadupaný off????? .....      Poradím sa s tou brunetou v mojom pajero šport!!!!!...    
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 17.01.2007, 19:12 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 TOM 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Ned, 12.11.2006, 22:01 Príspevky: 184
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						ozaj mohli by ste niekto dat nazor k liftovym listakom? uz som to kdesi pisal. Hopik mi neodporucal menit stock listy kym len trochu funguju a radsej podlozkovat. vraj co doteraz videl vsetko bolo ovela tvrdsie.. a teda YJ dost skace aj na tych seriovych     
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 17.01.2007, 19:14 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Maco 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 05.01.2007, 9:30 Príspevky: 158
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						TOM píše: podlozky pod kola by som robil z duralu aby boli co najlahsie..neodpruzena hmota. inak 12tka ocel je pomerne bezna konstrukcna ocel a ciste zelezo zozenies max. ak si ho vypilujes z ingotu pred vstupom do oceliarne     
..no tak menej bezna ako 11tka ale OK.. s tym zelezom cistym to bol for.. zas tak tupy do toho niesom aj ked som zdravotnik.. heh..
 takze tvrdite ze je hlupost keby som dal vytocit podlozky teda z toho duralu s desiatimi dierami.. 5 na pripevnenie k naprave a 5 so zavitom na pripevnenie kolesa.. hm??
 9 litrov za podlozky nechcem dat.. moc..
 a tie listovky uz asi nikto neohne späť čo?
 liftove pera budu koštovať predpokladam dvacku$$ mmmm to zozeniem keduž tak nejake z vrakoviska.. možno by pasovali aj z ineho auta no nie??  
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 17.01.2007, 22:06 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 biker 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00 Príspevky: 1239 Bydlisko: Senica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						maco: nectes-nevis      
pre toto som zalozil temu v sekcii jeep: 3"lift XJ 
 tam je toho viac... kukni tam a mohol si tam aj pokracovat... nic v zlom len nech tu nieje rozoberana jedna vec v roznych temach     
btw aky motor mas v XJ?
 ja riesim presne tu istu vec ako ty teraz. zadok mam tak sadnuty ze listove pera mam vodorovne.ak si niekto sadne do auta a pes do zadu do kufra tak su presne opacne ako by mali byt      a nove liftove nestoja dvacku ale desku iba     
janoJP: presne tak     nieje to az tak zla cena pri 2-3 sadach obutych diskov.aj ja som nad tym rozmyslal presne tak isto ale na jednu sadu MT som radsej pol roka zhanal disky s -ET.     
a este nieco k tomu liftovaniu: ak si zrucny,ak mas vybavenie a hlavne ak mas CAS si lift spravis za polovicu ceny ako keby si kupil komplet lift kit. ja nemam ten CAS         
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 18.01.2007, 0:05 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |