Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto, 25.06.2024, 8:28
Dnes je utorok 25. júna 2024, meniny má Tadeáš a zajtra Adriána




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 23 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 Lokalizacia EGR ventilu na Terrane II 2.7 Tdi r.v.1998 
Autor Správa
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 12.12.2006, 12:12
Príspevky: 134
Bydlisko: B.Bystrica
Odpoveď s citáciou
Rozhodol som sa, ze si zaslepim EGR ventil na svojom Terrane, aby sa motoru lepsie dychalo.
Prestudoval som manual, pozrel par obrazkov aby som vedel kde sa nachadza,ale velkym prekvapenim pre mna bolo, ze tam kde mal byt som nic nenasiel.
Rocniky 1998, 1999 ako keby ten EGR ventil nemali. Na starich (97 dole) je ho pekne vidno a aj na novsich (2000 a vyssie) ho nie je problem najst.
Tu som na nete nasiel presne moj motor vedel by mi niekdo poradit kde tam mam hladat EGR?

MOJ motor:

Obrázok
Obrázok
Obrázok

Motor 2.7 TD- EGR je pekne vidiet

Obrázok

Tu je este par obrazkov z njakeho dalsieho variantu motora 2.7 Tdi
Obrázok
Obrázok

_________________
Nissan Terrano 2, OME, BFG AT 32".


Ned, 24.01.2010, 14:11
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Mám doma motor RD28T z patrola z GB a tiež nemá eger.
Takže ak máš motor napríklad z angličana, tak Eger mať nemusí. :wink:

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Ned, 24.01.2010, 14:22
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 12.12.2006, 12:12
Príspevky: 134
Bydlisko: B.Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No len ten motor je original a auto kupene v SR. Ten motor na obrazku je len priklad, nie je to vskutocnosti moj motor, len presne tak vyzera.

_________________
Nissan Terrano 2, OME, BFG AT 32".


Ned, 24.01.2010, 14:25
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34
Príspevky: 2183
Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak pofoť tvoj motor. My sa radi pozeráme na obrázky:-) , lebo potom viac vieme. ;-)

_________________
ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP)
.... alebo ....
*Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*


Ned, 24.01.2010, 14:39
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 12.12.2006, 12:12
Príspevky: 134
Bydlisko: B.Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Svoj motor pofotit mozem, ale je presne taky ako ten na tych prvych 3 obrazkoch.

_________________
Nissan Terrano 2, OME, BFG AT 32".


Ned, 24.01.2010, 14:52
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Asi skúsiť pohladať manuálik a naštudovať http://www.nissanclub.cz/manuals.php?kols=1

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Ned, 24.01.2010, 15:19
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34
Príspevky: 2183
Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Pepe píše:
Svoj motor pofotit mozem, ale je presne taky ako ten na tych prvych 3 obrazkoch.


Tak tam ani po polhodine hľadania nevidím EGR rúrku, a ani ventil.

_________________
ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP)
.... alebo ....
*Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*


Ned, 24.01.2010, 15:41
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 12.12.2006, 12:12
Príspevky: 134
Bydlisko: B.Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kazdy manual co som kedy na nete nasiel je pre novsie terrana a v tych manualoch je EGR vyznaceny na mieste kde ja ziaden EGR nemam.
Nuz asi sa stym budem musiet zmierit ,ze som bez EGR, takze nie je co vylepsit.

_________________
Nissan Terrano 2, OME, BFG AT 32".


Ned, 24.01.2010, 16:19
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34
Príspevky: 2183
Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No nebuď smutný :smt056 niesi sám, čo nenašiel EGR a tak stroskotali jeho plány na vylepšenie :-D .......Ja tiež nemám, a motor aj tak beží

_________________
ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP)
.... alebo ....
*Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*


Ned, 24.01.2010, 16:41
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 12.12.2006, 12:12
Príspevky: 134
Bydlisko: B.Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Motor bezi, bezi, ale sluboval som si od toho ,ze sa mu trosku zlepsi chod v nizkych otackach. Okolo 1400 rpm je taky nejaky nepokojny a nejak dost vibruje, takze vzdy ked preradim a otacky klesnu, tak mam na chvilu kym otacky opat stupnu cez 1500 rpm vibrator :-D
Viem, ze riesenim je vytacat ho viac do otacok,ale to je zase neekonomicke.

_________________
Nissan Terrano 2, OME, BFG AT 32".


Ned, 24.01.2010, 17:22
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34
Príspevky: 2183
Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Asi by bolo treba kuknúť do príručky :smt155 . Ono totiž nebýva pravidlom, aby na tak nískych otáčkach diesle aj ťahali ekonomicky. Jazdi na takých točkách, kde je motor spokojný a zapni si nahlas rádio (nepočúvaj auto ----- pôjde lepšie:-D)

_________________
ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP)
.... alebo ....
*Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*


Ned, 24.01.2010, 17:58
Profil
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Pepe, jazdiť pod optimálnymi otáčkami je dosť vražda. Rozkladom síl na sústave piest-ojnica-kľuka sú piesty tlačené do strán a vybehajú valce do šišata.

Každý motor má svoju krivku krútiaceho momentu. Jazdiť sa má na vrchole tejto krivky.

podľa tohoto obrázku :

Obrázok

má sériový motor TD27t vrchol krivky momentu pri cca 2600 a vrchol výkonu pri asi 3600 ot/min.

Motor funguje najefektívnejšie práve na vrchole krivky momentu, takže sa snaž jazdiť poblíž 2600 ot/min.

Voziť sa pod 2000 je prasačina.

_________________
SLOW & FURIOUS


Ned, 24.01.2010, 18:50
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42
Príspevky: 521
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
na štvrtej fotke ta modrofialovohrdzava rurka co ide ponad zotrvacnik z jednej strany na druhu,malo by to byt prepojenie sacieho s vyfukovym a egr je na tej fotke na sacom potrubi take strieborne"ufo" s podtlakovou hadickou ciernej farby navrchu a pod tym ventilom je to take ohrdznute.
Z ostatnych fotiek som si nebol isty malo vidiet na fotke ma len dva rozmery :smt028

_________________
R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS


Ned, 24.01.2010, 18:59
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.08.2009, 11:42
Príspevky: 62
Bydlisko: Prievidza
Odpoveď s citáciou
Poslať 
caute tu krivku co si tam dal je ale na 2,7 td a 2,7 tdi ma 92kw.ja tam egr ventil mam rok 97


Ned, 24.01.2010, 19:25
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Roland, si to uhádol, alebo si si to prečítal nad obrázkom? :-D

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Ned, 24.01.2010, 19:30
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 23 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: