Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	 JK Unlimited Rubicon by Jeepparts   
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 Andrej 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4603 Bydlisko: Hlavná dedina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Zmena prevodou by sa pýtala ako na každom aute možno niekedy v buducnosti ak pán majitel uzná za vhodné. A body radenia automatky su umelo posunuté aby to  radilo tam kde má.
 
 A. 
					
						_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email:  andrej.durda@gmail.com 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 08.07.2010, 9:25 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 masurko 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05 Príspevky: 1816 Bydlisko: Trencin
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						No, ze sa elektornicky posunuli shifting points mi je jasne (a to bolo asi aj hlavnym dovodom preprogramovania elektroniky aby to neradilo ako salene hore dole) ale zaujma ma ci sa nebude prevodovka hriat viac ako je nominalna hodnota udavana vyrobcom. Ci uz aj preklz je nejako elektronicky obmedzeny?     
					
						 _________________ "Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"  Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 08.07.2010, 9:35 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 palo-cherokee 
				koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						masurko píše: No, ze sa elektornicky posunuli shifting points mi je jasne (aby to neradilo ako salene hore dole)  áno aj toto bol dôvod   masurko píše: (a to bolo asi aj hlavnym dovodom preprogramovania elektroniky) bol to jeden z hlavných dôvodov, nie hlavný. To auto je omotané káblami zhora-zdola a každá pitchovina súvisí s každou. Dáš väčšie pneu a okrem radenia  hore/dole ti zrazu blbne ABS, ESP, TCS, motor nejde ako má, PC ukazuje bludy..... masurko píše: ale zaujma ma ci sa nebude prevodovka hriat viac ako je nominalna hodnota udavana vyrobcom.  Nebude. Tá prevodovka je postavená na väčšiu záťaž ako je tu a navyše v kombinácii prevod 4.11 a 35´´ pneu je to úplne v tolerancii masurko píše: Ci uz aj preklz je nejako elektronicky obmedzeny?     
preklz čoho myslíš? Lamiel? Meniča? Tej prevodovke je do určitej miery jedno čo je za ňou zavesené. Pokiaľ jej sedia vstupné a výstupné údaje, tak si robí svoje.  A všade je aj tak nasratá elektonika     
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 08.07.2010, 10:02 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 nemo 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 18:30 Príspevky: 275 Bydlisko: NM
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Ajajaj....kedy pridu stare zlate casy, ked si si nastavil bohatost zmesi srobovakom...     
ziadne voloviny okolo,ziadne pocitace, vsetko pekne podtlakmi, tiahlami.... tusim je TJ posledny Jeep este so znesitelnou elektronikou...lebo ten JK....minule som  si dal len tak na youtube JK burns,alebo fire up....tolko ich uz zhorelo...a dalsi sa len pridavaju s komentarmi typu : aj mojmu otcovi zhorel JK minuly tyzden, aj moje babke zhorel JK,ked isli na dovolenku.......smutne.  
					
						_________________Jeep WK2 5.7 Hemi...love it or leave it. Ex Wrangler TJ 4.0 Tankove dni Laugaricio :  www.tanklaugaricio.sk Old Duty Trucks :  www.odt.sk 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 08.07.2010, 10:13 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Andrej 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4603 Bydlisko: Hlavná dedina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						NO jo posledne sme skonštatovali že je to fajn auto, len akurát by nám stačilo mať len karoseriu rám, nápravy a ostatok by si už človek doskladal podľa chuti     
A.  
					
						_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email:  andrej.durda@gmail.com 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 08.07.2010, 10:26 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 masurko 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05 Príspevky: 1816 Bydlisko: Trencin
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Sa mi zda, ze JK treba najprv vypalit aby s toho bol poriadny jeep ako napr PetrF-ove JK     
					
						 _________________ "Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"  Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 08.07.2010, 10:30 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 palo-cherokee 
				koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						trt
 treba zmeniť legislatívu tak, aby sa dal normálne legálne na papiere dostať J8 Milspec , dať do toho 5,7 Hemi a tradáááá..    
kto nevie čo je J8, tak je to v podstate dlhé JK, pôvodne vyrobené pre egyptskú armádu, ktoré má o polovicu silnejší rám a mohutnejše všetky podvozkové časti, vpredu D44 alebo D60, vzadu Dana 60 na lisťákoch !!!!, v podstate žiadna výbava (socka v hadru)
 čo je J8:
 http://www.allpar.com/SUVs/jeep/J8.html
J8 Milspec je skladačka, ktorú vyrába firma AEV 
 http://www.aev-conversions.com/vehicles/j8_milspec.php 
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 08.07.2010, 11:33 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 nemo 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 18:30 Príspevky: 275 Bydlisko: NM
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						jj, až na ten neštastný šnorchel...videl som J8 ako testovali v piesku minulý rok na záhorí. Maju 2.8 diesel, uplne mu to stacilo. Nejaka cesticka ako ho prihlasit a ako ho ziskat snad raz bude.      Izraelci ho testovali a napisali velmi kvalitnu recenziu o J8 s pozitivnym hodnotenim. Ale ten snorchel mi bude vrtat hlavou stale...nie ze by sa to nedalo upravit,ale preco to tak neprakticky navrhli.....     uz ho mohli potiahnut az na strechu.  
					
						_________________Jeep WK2 5.7 Hemi...love it or leave it. Ex Wrangler TJ 4.0 Tankove dni Laugaricio :  www.tanklaugaricio.sk Old Duty Trucks :  www.odt.sk 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 08.07.2010, 11:49 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 masurko 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05 Príspevky: 1816 Bydlisko: Trencin
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Nemal byt nahodou aj pre nasu armadu? Neni som si isty len sa pytam. A D44 vpredu a D60 vzadu? Tak to uz vyzera na vazny offroad     
					
						 _________________ "Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"  Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 08.07.2010, 11:50 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 palo-cherokee 
				koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						2nemo: tam nebola chby ani v J8 ani v šnorchli  ale v blbej a  nevhodnej kombinácii výbava/terén.
 
To auto malo pieskový a púštny filter s dvojitým cyklónom či ako sa tomu nadáva, pretože bolo určené do prachu a piesku. Ten filter je ako modulárna stavebnica, dá sa tam nasadiť kadečo. Aj šnorchel.
 2mašurko: áno, mal byť aj pre našu armádu. Ale vďaka nejakému záhadnému tendru si armáda vozí riť v hnissanoch pathfinder    
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 08.07.2010, 12:07 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 rustycj 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49 Príspevky: 687 Bydlisko: TN
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 ta j8 veru pekne vozitko. inac je tam skutocne taky maly rozdiel v max. momente medzi VM a HEMI nejakych 35 ft.lbs? 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 08.07.2010, 12:09 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 nemo 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 18:30 Príspevky: 275 Bydlisko: NM
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 to palo-cherokee : tak tak, mal to testovat kamarat minuly rok v septembri, vsetko bolo nachystane a zrazu nic, objednali namiesto toho len same pick-upy.
 Viem, ze je to stavebnica,ale ked je v zaklade, ma ten otvor na kapote uplne vpredu, budi to na mna dojem, ze vacsia bacurina, jedna vlnka a motor tahet...
 
 Inak ten rozdiel v Nmetroch je vzdy taky enormny medzi dieselom a benzinom, aj ked je to 5.7, keby to bola 5.7 TD, mal by skoro 2x vacsi krutak ako ta 2.8. 
					
						_________________Jeep WK2 5.7 Hemi...love it or leave it. Ex Wrangler TJ 4.0 Tankove dni Laugaricio :  www.tanklaugaricio.sk Old Duty Trucks :  www.odt.sk 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 08.07.2010, 13:47 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 romo11 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1804 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						kebyže tá 5,7 hemi má tiež turbo tak sa dá porovnávať, ale TD a atmosferický benzín je každé úplne o inom    
Aj pri WJ má 4,7 V8 400Nm a 3,1TD okolo 360 Nm...len u každého má krúťak iný priebeh...dôležitejšia je tá krivka    
					
						 _________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 08.07.2010, 14:04 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 vladlm 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Pon, 11.01.2010, 17:17 Príspevky: 325 Bydlisko: Island+Slovensko(Liptov)
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 aky je tam motor v tej J8?...ten 2.8CRD to asi nebude,kedze ten ma o nejakych 20 koni viac...vyzera to na nieco spolahlivejsie bez elektroniky 
					
						 _________________ Patrol Y60 RD28T-sivý koník z Islandu,ktorý nikdy nesklamal Patrol Y60 TD42-zeleny vôl,doteraz poznajúci len tvrdú prácu 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 12.09.2010, 12:46 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 diesel 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						...no tak ked ste sa už naučili robiť JéKáčka, urobte dobrú cenu a pristavím aj krasoňa na pár kozmetických úprav!     ROzpis odoslaný na mejla....    
ale s cenami nepreháňajte. cecky mám po vianociach vyťahané až po zem.....  
					
						 _________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 10.01.2011, 10:55 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |