Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
	
		
			
				 
			 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Príspevkov: 8 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 majobb 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Uto, 19.02.2008, 17:28 Príspevky: 42 Bydlisko: banska bystrica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 zdravim. otazka aky motor do ara 243 ale benzin by bol v hodny.. dakujem 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 02.08.2011, 19:00 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Oron72 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Uto, 20.04.2010, 18:55 Príspevky: 442 Bydlisko: Zilina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						MAGNUM 5.9     ,
 Ale nie,len srandujem. Najlepsi by bol karburatorovy aby si nemal robotu s kablovackou  
					
						 _________________ XJ 4.0 ex,ZJ 4.0 ex ,ZJ 5.2 V8 ex,ZJ 4.0 ex,WJ 4,0 ex,ZJ 5,9 V8 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 02.08.2011, 19:24 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 doricka75 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Str, 16.06.2010, 22:26 Príspevky: 301 Bydlisko: OMSENIE
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 no ja mam v jednom Pajero 2,5TD a skladam ARO druhe a uvazujem Pajero 3,0-V6 . 
					
						 _________________ ARO 243TD motor PAJERO 2,5TD v predu naprava 461+ ausina,v zadu 100% uzavierka, navijak 5,4t.prekopany podvozok, kompresor,gurtne ,hi-lift. atd.... 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 02.08.2011, 22:25 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 efendi 
				Velky Kraken 
				
					 Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 8037 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 keby sa tam zmestil z Wranglera 4.2 jka,, samozrejma vec ze s prefodofkou,, motor je karburator, takze minimum kablovacky, spolahlivy motor s velmi dobrym vykonom,,, 
					
						 _________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 03.08.2011, 8:39 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Andrej 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4603 Bydlisko: Hlavná dedina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 4,2 je fajn ale má hrozne veľa podtlakov a iných nezmyslov, takže ten motor bud ide alebo sú s ním len problemy, a može to byť aj monovstrek ako prvé fafority.
 
 A. 
					
						_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email:  andrej.durda@gmail.com 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 03.08.2011, 10:10 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 rustycj 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49 Príspevky: 687 Bydlisko: TN
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 ta 4.2 by mohla ist aj bez podtlakov, vzdusnej pumpy a pod. emisnych vymyslov 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 03.08.2011, 13:19 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 majobb 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Uto, 19.02.2008, 17:28 Príspevky: 42 Bydlisko: banska bystrica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						doricka75 píše: no ja mam v jednom Pajero 2,5TD a skladam ARO druhe a uvazujem Pajero 3,0-V6 .  
 ten 3,0 by nebol zly a co tak toyota 3,4 alebo nieco podobne len to by potom chcelo vela uprav... ak sa nemylim... a hlavne nove poloosi a kardany ?  
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 03.08.2011, 20:13 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 doricka75 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Str, 16.06.2010, 22:26 Príspevky: 301 Bydlisko: OMSENIE
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						vsak bez uprav to nepojde , a naco  poloosi vsak chalani implantuju aracke 461tkove napravy do Vranglerov a v pohode normalnim jazdenim to znasaju. Kamos ma Patrola a meni klbi tiez a druhi zase Hamra H3 a dve predne za mesiac    
					
						 _________________ ARO 243TD motor PAJERO 2,5TD v predu naprava 461+ ausina,v zadu 100% uzavierka, navijak 5,4t.prekopany podvozok, kompresor,gurtne ,hi-lift. atd.... 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 03.08.2011, 22:05 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
	
		
			
				  
			 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Príspevkov: 8 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |