Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pon, 23.06.2025, 17:57
Dnes je pondelok 23. júna 2025, meniny má Sidónia a zajtra Ján




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 55 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4
 stály pohon 4x4 
Autor Správa
Koumák

Registrovaný: Pon, 01.08.2011, 17:07
Príspevky: 167
Bydlisko: Kysuce
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ahojte,
nechcel som zakladat novy prispevok , tak to hodim sem , hadam to nebude vadit.
Otazka je taka , ci pasuje do starsej Mitsu L200 (rv okolo 2000 2,5 TD 73kW) rozvodovka z Pajera tiez z toho obdobia s rovnakym motorom ale so Super Selectom bez nejakej vacsej upravy?

Jedna sa mi o to , ze hladame auto s korbou ale aby bolo jazditelne aj v zime a bez zataze.
Co som si tak u znamych vsimol, tak na pick upoch im to v zime dost tancuje a kamarat ma previezol na Pajere so super slectom a clovek uz odvtedy ine nechce.
Zatial som skusal googlit aj hladat tuna na fore ale nic moc , len jeden inzerat s uz prerobenou L200 na Super Select , ale to bolo davnejsie a majitel nejak nebol moc zhovorcivy ohladom prestavby.

Vopred dik za kazdu odpoved.


Pon, 05.12.2011, 18:16
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 16.06.2010, 22:26
Príspevky: 301
Bydlisko: OMSENIE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no menil som par prevodoviek aj rozvodoviek na pajerach ale nikto ti napovie ci ano alebo nie lebo kazdy kus nieco ine ,rozdiel je hlavne v hriadeli z hlavnej prevodovky v jej priemeri a dlzke ale riesil bi som to vo vimene celej prevodovky a kardanov ktore mozu mat ine drazky najcastejsie na zadnom,ak bi bol zaujem kamos ma na predaj superselect tusim za 400eur.

_________________
ARO 243TD motor PAJERO 2,5TD v predu naprava 461+ ausina,v zadu 100% uzavierka, navijak 5,4t.prekopany podvozok, kompresor,gurtne ,hi-lift. atd....


Pon, 05.12.2011, 22:08
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 09.09.2007, 10:31
Príspevky: 480
Bydlisko: Partizanske
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ten seperselekt aj mne celkom dobre znie ale aj s motorom 2.8 s pajera najlepšie z angličana a do predu tuhú napravu a samozrejme na struny a vzadu doplniť o mechy ešte riešim s čoho implantovať prednu napravu :smt125

_________________
L 200 - cb,hi-lift,sw9000,mt,šnorchel,


Pon, 05.12.2011, 23:19
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 19.07.2009, 9:45
Príspevky: 576
Bydlisko: BA/Zvol.Slatina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Niekde som dávnejšie čítal, že sa dá použiť ako tuhá predná náprava zadná s pajera otočená. Skúsim na nete ohľadom toho zistiť niečo viac.

_________________
Pajero Wagon 3,0 V6 24V - 35x13,5R15 Maxxis Mudzilla, Superwinch 12000, CB Intek, Sirio 1000 + LPG STAG
Stavba - Nissan Patrol K160, 3.3TD, OME podvozok, ARB vzadu+kompresor, 36" SuperSwamper TSL, Warn winch, Tripmaster, CB, klietka...


Pon, 05.12.2011, 23:39
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25
Príspevky: 1805
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
medal41 píše:
ten seperselekt aj mne celkom dobre znie ale aj s motorom 2.8 s pajera najlepšie z angličana a do predu tuhú napravu a samozrejme na struny a vzadu doplniť o mechy ešte riešim s čoho implantovať prednu napravu :smt125


nevymýšlajte vymyslené a kúpte si rovno jeep so selectrackom :wink:

_________________
Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG


Uto, 06.12.2011, 11:10
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 09.09.2007, 10:31
Príspevky: 480
Bydlisko: Partizanske
Odpoveď s citáciou
Poslať 
nevymýšlajte vymyslené a kúpte si rovno jeep so selectrackom :wink:[/quote]
Aleee co ta korba. :shock:
A japonska spolahlivost :wink:

_________________
L 200 - cb,hi-lift,sw9000,mt,šnorchel,


Uto, 06.12.2011, 14:54
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25
Príspevky: 1805
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
:smt017 hmm.. s korbou som to nejak nedomyslel :roll:

_________________
Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG


Uto, 06.12.2011, 15:11
Profil
Koumák

Registrovaný: Pon, 01.08.2011, 17:07
Príspevky: 167
Bydlisko: Kysuce
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Presne tak , ide o tu korbu.
K super selectu , tiez som tak rozmyslal, ze do L200 prehadzat cely pohon. Jedine, co by ma odradzalo su neiste kardany. Nejake predlzovanie / skracovanie si neviem predstavit v mojich podmienkach kvôli vyvazeniu. Teda skratit by to slo, sustruh sa najde, len vyvazenie uz nie. Jedine to mozno dat spravit nejakemu kardan servisu ale to uz je za peniaze ze jo :-)

K tej tuhej , no ma to byt lacne uzitkove a hlavne vsestranne auto na cely rok a sem tam na zahon (velmi zly pristup do kopca) po nejake to drevo a pod. Takze tuha je zbytocna.
A v zime tu mame dost casto prave zasnezenu / zamrznutu cestu tak s tym zadnym nahonom by to nebola zrovna vyhra.

Jedina akceptovatelna uprava na napravach by boli asi mechy dozadu , kedze L200 je v porovnani s Pajerom tvrde jako koza :-) Inac by to malo byt velmi seriove auto. Este by sa dal akceptovat navijak na korbu kvoli drevu , ale iba ak bude k autu , inac nie.

Este som zvazoval aj Pajero , po prevezeni sa mi velmi velmi zapacilo a vsetko je hotove a ten komfort oproti L200, len sa bojim nosnosti, kedze budem aj nejake to drievko vozit a s vozikom ist do lesa je neprakticke. Aj ked zasa je tam moznost mat 3,5 V6, to ja velmi mozem.


Uto, 06.12.2011, 17:24
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25
Príspevky: 1805
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Pri prestavbe na superselect asi bude treba brať do úvahy aj pripojovanie predku...mám dojem že je to riešená nejakým podtlakom a pripojuje sa to priamo na náprave a nie ako pri staršom systéme kde je to cez volnobežky v nábojoch kolies. Bude treba prerobiť viac vecí než len prehodiť prídavnú prevodovku :roll:

_________________
Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG


Str, 07.12.2011, 0:19
Profil
Koumák

Registrovaný: Pon, 01.08.2011, 17:07
Príspevky: 167
Bydlisko: Kysuce
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Hej veru, u super selectu je tusim podtlakom spinana / rozpinana jedna predna poloos. To by bolo tiez zaujimave zistit , ci tam je nejake cidlo zopnutia , ktore by malo vplyv na prevodovku , a teda ci by sa toto spinanie / rozpinanie poloosy nedalo vyriesit prave manualnymi volnobezkami pre 2WD pohon.

Este ma napadlo , ci by nebolo jednoduchsie spravit takyto pracovny vehikel z Pajera , len neviem kolko toho znesie zadna naprava s ramom a ci by sa nad napravu zmestili vzduchove mechy, ktore by v pripade zatazenia pomohli pruzeniu a bez zataze by boli proste prazdne , bez tlaku.


Str, 07.12.2011, 10:35
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 55 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: