Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	 Ford Explorer V6 4.0 SOHC   
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 VladoKE 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
				 
				 
			 | 
			
				  
				
					
						Včera sa mi darilo, podarilo sa urobiť dlho odkladané veci, ktoré boli pracné a nechcelo sa mi v zime do nich. Takže najprv vymeniť tesnenie v riadení, ktoré bol obyčajný gumený O-krúžok 34x2. Vďaka MARTINO za nové vifónové, uvidíme koľko vydržia, mám nachystané aj origo teflónové, keď ma to prestane baviť tak ich tam dám    Toto zostalo z jedného:   a tu je už poskladané všetko:   a naučil som sa novú fintu, gurtňa uľahčí prácu - čo trvalo hodinu teraz stačia 2 minúty       Keďže som to celé zmastil pomerne rýchlo, zostal čas aj na iné veci - nesvietila jedna hmlovka tak som nahradil žiarovky H3 55W za americké čo som mal - takže hmlovky teraz idú 2x130W. Uvidíme čo na to paraboly - takže svetelný výkon vpredu zatiaľ 2x150+2x130+2x55 = necelých 700W       Zohnal som aj originál šrúbenia na meranie teploty automatickej prevodovky, tak som ich tam aj dal:   Tu je dodávateľ, majú v sortimente ozaj kadečo, keď by nieto potreboval:   V zime som nevedel osadiť nové zadné svetlo, lebo z troch bajonetov pasoval iba jeden, tak som ich konečne dobrúsil aby to sadlo - práca pre dremelku na pár minút keď je dobrá príprava       a tu je krásne žiarivý výsledok:   Keď som montoval naviják, urobil som prípravu na dvíhanie auta hiliftom a tak som tam navaril matice M30:   a do nich sa naskrutkuje v prípade potreby skrutka s navareným okom a šekľom - tu je to zatiaľ bez:   a tak som na ne dnes pozeral - šak to sa bude dať použiť na akékoľvek príslušenstvo ako radlica a podobne     Síce na to mám traktor ale jeden nikdy nevie     Najbližšia práca výmena pukov za oceľové podložky - dávanie pukov na bodylift to je stratený čas a vyhodené peniaze a otrasný výsledok    Vpredu už sú vymenené keď som robil naviják a ďalšie už pomaly schnú po Alkytone:   Konečne sa kasňa dotiahne na predpísaný moment - toto sa s pukom nikdy nikomu nepodarí     
					
						 _________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 30.06.2013, 20:39 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 VladoKE 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Podarili sa nové zásterky - tentoraz uchytenie v rohoch zásterky - predtým v strede na jednu gurtňu a tá sa pretrhla     A na ľavej strane je už ukončená výmena bodyliftových pukov za podložky - rozdiel aj    15 mm    a pre 35" kolesá je potrebný každý milimeter miesta pod blatníkmi. Tu je vidno o koľko je ľavá strana vyššie:     Porovnanie pukov a oceľových podložiek:   Takže puky sú na predaj ak by mal niekto záujem - sú české asi najlepšie na trhu a v strede je na sústruhu vyvrtaná diera 12,5 mm - mám ich 40 ks:     
					
						 _________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 03.07.2013, 7:31 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 OFFroad4wd 
				Pandík 
				
					 Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3300
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						pekné     cena pukov?  
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 04.07.2013, 1:43 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Srdcom Offroadman 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Sob, 29.12.2012, 21:30 Príspevky: 672 Bydlisko: Trenčín-Opatová
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						
					
						  _________________ Sex je pre chudobných,My bohatí jazdíme OFF-ROAD
  keby niečo,treba volať na 0948 718 350
 
 
 
 
 
  Škoda 125 L Felícia 1.3 BMM
  EX Hyundai Galloper 2.5 tdi Felícia 1.6 mpi 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 04.07.2013, 2:17 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 spajky69 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 06.09.2012, 12:18 Príspevky: 2731 Bydlisko: Michalovce
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						
					
						__________________________________________________________________________ Kto v 20 nebol socialistom, nemá srdce a ten, čo je nim ešte v tridsiatke, nemá rozum.     Kto raz zvládol 18 kolies,nemal by mať problém na  4 ,ani keď su x4   Jeep Grand Cherokee '98 V8  5.9l  
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 04.07.2013, 6:55 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 VladoKE 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						
					
						  _________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 08.07.2013, 11:22 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Dogg88 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Pon, 22.07.2013, 12:05 Príspevky: 159 Bydlisko: LM
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Krasna praca...mam odkial cerpat inspiraciu    
					
						 _________________ BMW 530i V8  - 225/35R19 + 255/35R19 style 95 / 3,07 LSD / Aero packet Ford Expedition 4,6i V8 XLT ex Ford Explorer 4,0i V6 XLT  - 33x12.5 - 8x15 ET-25 / 2" lift podvozku / 2" bodylift - ex _________________ Klub tvoria ludia, nie auta... 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 29.07.2013, 9:24 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 VladoKE 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						
					
						  _________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 22.08.2013, 10:19 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Luther 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37 Príspevky: 2170 Bydlisko: Lipt. Mikuláš
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Teším sa na zábery z tej kamery    Potom sem niečo hoď.  
					
						 _________________ ...Respect Nature... Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 22.08.2013, 10:42 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 spajky69 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 06.09.2012, 12:18 Príspevky: 2731 Bydlisko: Michalovce
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 nebolo vhodnejsie umiestnit tu kameru blizsie k celnemu sklu? Nebude potom na zaberoch kralovat interier auta? Alebo to planujes poriesim zoomom? 
					
						__________________________________________________________________________ Kto v 20 nebol socialistom, nemá srdce a ten, čo je nim ešte v tridsiatke, nemá rozum.     Kto raz zvládol 18 kolies,nemal by mať problém na  4 ,ani keď su x4   Jeep Grand Cherokee '98 V8  5.9l  
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 22.08.2013, 10:55 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Luther 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37 Príspevky: 2170 Bydlisko: Lipt. Mikuláš
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Podľa mňa umiestnená dobre, nebude zavadzať, zazoomovať sa dá a ak ju má otočnú, dajú sa porobiť dobré aj bočné a zadné zábery. 
					
						 _________________ ...Respect Nature... Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 22.08.2013, 11:45 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 VladoKE 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Umiestnenie je tak, aby bolo celé čelné sklo vidieť, keby náhodou zo strany sa niekto zamotal. A tiež bude vidno reakcie šoféra a spolujazdca v kabíne. Myslím, že tak je to správne     
					
						 _________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 05.09.2013, 21:01 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 spajky69 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 06.09.2012, 12:18 Príspevky: 2731 Bydlisko: Michalovce
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						VladoKE píše: Umiestnenie je tak, aby bolo celé čelné sklo vidieť, keby náhodou zo strany sa niekto zamotal. A tiež bude vidno reakcie šoféra a spolujazdca v kabíne. Myslím, že tak je to správne    No neviem,pozrel som si ten zaber kamery na fotke.Ked si tam domyslim hlavu vodica a spolujazdca,tak vela z tej cesty asi vidno nebude,ale mozem sa mylit. Co sa tyka tych reakcii tiez si to neviem velmi predstavit(asi mi zlyhava fantazia    ),co uvidis na temene hlavy     to by si musel mat snad kameru na celnom skle a otocenu opacne.Este mozes zachytit reakcie vo zvukovej forme,ale napr ja mam radsej na kamere nahravanie zvuku z "bezpecnostnych" dovodov vypnute     .Usetri to kopec casu pri editovani stavnatych vyrazov        . Ale v konecnom dosledku nieco natoc a snad sa podelis a uvidime     
					
						__________________________________________________________________________ Kto v 20 nebol socialistom, nemá srdce a ten, čo je nim ešte v tridsiatke, nemá rozum.     Kto raz zvládol 18 kolies,nemal by mať problém na  4 ,ani keď su x4   Jeep Grand Cherokee '98 V8  5.9l  
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 05.09.2013, 21:12 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 VladoKE 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 08.02.2007, 20:56 Príspevky: 828 Bydlisko: Košice
				 
				 
			 | 
			
				  
				
					
						Podarilo sa konečne nainštalovať budíky, ktoré už stáli na polici vyše roka. Čierna krabica je z elektropredajne, cca 5 eur a super riešená pre prístup a servis k vnútrajšku. Všetky káble vychádzajúce z krabice sú ukončené samcom, taže za 30 sekúnd sa dá vybrať krabica komplet z auta     Káble som neskrýval, aby sa dal urobiť servis a núdzové prepojenie v prípade problémov kedykoľvek aj v noci mimo garáže      Po zhliadnutí výsledku som si v duchu a povedal, že toto auto už isto brodiť nebude     Takto to vyzerá:   a detail:   Takže teraz mám pod kontrolou: - tlak oleja - teplota oleja v automatickej prevodovke = pri ťahaní prívesu kľúčová informácia hlavne v ťahavom kopci - ampérmeter do 60A - tu som dlho váhal, až som sa rozhodol že pôjde komplet všetko aj štartér cez neho. Pri štartéri to teda skočí cez rozsah takže budem vedieť že štartér prúd ozaj berie, v prípade chyby relé to teda bude hneď jasné - podtlak v throttle body - tu by som si všimol zásadnú vec - správne má byť podtlak cca 15 max 19. Ja mám takmer 30 !!! Pripisujem to throttle body spaceru, ktorý špirálovo zvíri a stlačí vzduch. Taže paráda, z toho mám najväčšiu radosť     - Voltmeter - skutočné napätie Naviac sú pridané dve červené tlačítka, ktoré sa rozsvietia po zopnutí a to bude: - pripojenie predného náhonu s automatickou uzávierkou (toto mám elektricky hotové, len to pripojiť na tento vypínač) - zadná elektrická uzávierka (budúcnosť, zatiaľ to vyzerá na eLocker) A dve zelené tlačítka, ktoré sa tiež po zopnutí rozsvietia - zatiaľ predpríprava do expedičnej budúcnosti: - odpojenie oboch bateriek - zapojenie prvej baterky - zapojenie druhej baterky - zapojenie oboch bateriek naraz A teraz čo ma nepríjemne prekvapilo - nechal som sa zlákať pekným dizajnom budíkov pre podtlak a voltmeter s rôznymi podsvieteniami. Ale na moje zdesenie, to podsvietenie sa mení cca každú sekundu za inú farbu a farieb je asi osem a skončí to až stlačím gombík na budíku. A to je hrozná predstava žeby som mal zakaždým keď sadnem do auta stláčať a prepínať podsvietenie na budíku         Vie niekto ako tento farebný cirkus vypnúť aby to svietilo len jednou farbou a to vždy? Zlaté staré klasické budíky s klasickou žiarovkou     
					
						 _________________ Dodge RAM 1500 5,7 V8 HEMI 5,4T DualBattery TV Ex.1997 Ford Explorer 4.0V6 SOHC, 6", 35" MT, 5,4T 1988 Chrysler LeBaron Convertible 2008 Jawa 555 vyladená 1991 MT8-070 13,5HP Ex.1997 Jeep ZJ 5,2 V8, RE 4,5", 32" MT, 5,4T 0904-436-669 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 17.10.2013, 8:29 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Tomrs 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24 Príspevky: 1210 Bydlisko: Ráztočno - PD
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Sorry, ale tie budíky sú des, každý iný a tá zastavba     
					
						 _________________ Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse 
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 23.11.2013, 16:57 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
 
	 |