Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
	
		
			
				 
			 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Príspevkov: 6 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
			
	
	 Mitsubishi Pajero V60 r.v.:2000   
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 Martin26 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Štv, 23.01.2014, 10:59 Príspevky: 17
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Moje Pajero ešte pred menšími úpravami      
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 19.03.2015, 21:46 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martin26 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Štv, 23.01.2014, 10:59 Príspevky: 17
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Porobil som zopár úprav, hlavne to začalo čerpadlom, ktoré mi umrelo. Závisle s tým som sa dal do výmeny komplet palivového systému a ešte mi má prísť odlučovač, ktorý dám ako predradené hrubé prečistenie pred palivový filter, ktorý mám aj s predhrevom nafty.  Nové riadenie s čerpadlom, vodiaca lišta na rozvodoch, nové tesnenia. Prečistil som komplet celé sanie, zaslepil egr ventil, keďže nie je elektronický. Sacie potrubie vyzeralo ako výfukové... A potom prišla na rad výmena strún, tlmičov, prachové kryty na kotúčových brzdách a ošetrenie komplet podvozok, karoséria...            
					
							
  
							
    							Naposledy upravil Martin26 dňa Pia, 20.03.2015, 12:40, celkovo upravené 1 
    						 
						
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 19.03.2015, 22:00 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martin26 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Štv, 23.01.2014, 10:59 Príspevky: 17
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 19.03.2015, 22:09 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martin26 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Štv, 23.01.2014, 10:59 Príspevky: 17
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						A konečný výsledok, ešte navijak do originál nárazníka.      
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 19.03.2015, 22:11 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 shark2 
				Čumil 
				
					 Registrovaný: Uto, 20.11.2012, 19:38 Príspevky: 6 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						super      
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 26.03.2015, 20:03 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Martin26 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Štv, 23.01.2014, 10:59 Príspevky: 17
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						ešte jedna menšia úprava, o palivovom systéme na 3,2-kách je dosť popísané na anglických a ruských fórach. Veľa ľudí tam písalo o problémoch s nečistotou v palivovom systéme a následne aj poškodením čerpadla. Tak aj ja som predradne zaradil, pred palivový filter, ešte odkalovač s filtračnou vložkou, s väčšími mikrodierami vo filtrácii na zachytávanie hrubých nečistôt, hlavne olupujúcej sa farby z vnútra nádrže. prietok odkalovača je 150L/hodina.      
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 06.04.2015, 22:13 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
	
		
			
				  
			 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Príspevkov: 6 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |