palo-cherokee: nj, ale tam je to viac o modernejšej technológii, než o obsahu motora - ale v podstate súhlas, ono to závisí od mnohých faktorov a jedna vec je ťahať autom na cestných gumách prepravník na úzkych kolečkách a s naloženým autom, a iná ťahať sankey plný železa a na všetkých troch nápravách mať Simexy
Hlavnou myšlienkou môjho tvrdenia bolo rozporovať všeobecne rozšírenú poveru, že malý obsah žere málo a veľký nutne žere veľa.
JOE66: jo tak, tak to je závada na mojom prijímači, som to pochopil trochu ináč. Jasné, benzín bude žrať viac.
Tá 150tka je docela kráva (relatívne, proti Pajeru napríklad) a hlavne je dlhá, takže asi závisí aj od trasy presunu. Na dlhšie cesty je dlhé auto výrazne lepšie, hlavne ak ťahá príves; ale na cúvanie a zejména za roh je krátky kôň a dlhý príves ideálna kombinácia, pri dlhom aute potrebuješ o hodne viac priestoru, jedine že by sa ti pokaždé chcelo prepínať príves za predek.
V UK bežne vidím prepravníky s 2 ks kôň ťahané Defendrom alebo Discoverou.
_________________Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž..