Dnes je pondelok 6. mája 2024, meniny má Hermína a zajtra Monika
Aký je rozdiel QuadraTrac - SelecTrac?
Autor |
Správa |
Stefan
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 25.11.2013, 8:17 Príspevky: 353 Bydlisko: Lučenecko
|
Tu sú tri základné systémy pohonov celkom dobre pochopiteľné aj pre tých, čo celkom dobre neovládajú reč toho kmeňa : https://www.youtube.com/watch?v=nOL9Tc30MmMhttps://www.youtube.com/watch?v=yxHQeO-Y7GUhttps://www.youtube.com/watch?v=-gw76dtDnJQDajú sa naklikať aj ďalšie.
_________________ Nikdy sa nevzdávaj! Toyota LC 95 3,4 V6 leštenka Ex. Mitsubishi Pajero II 3,5 V6 Ex. Jeep Grand Cherokee WG stock Ex. Subaru Forester MY 2007 IM Ex. TLC 90 +2" Ultimate suspension Ex. THilux +2" OME
|
Ned, 14.02.2016, 11:01 |
|
|
enduro
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 27.11.2006, 22:58 Príspevky: 597 Bydlisko: Banská Štiavnica
|
Chcel by som do mojej jeepky implantovat SelecTrac, nakolko Quadra je pred smrtou. Mal som za morom kupenu 242-ku original pre 4.7 WJ, uz to bolo na ceste, ked to tam niekto stopol, ze to prekracuje vahovy limit.. prachy mi sice vratili, ale ja nemam teraz selectrac a v europe take zohnat neviem.. Palo raz niekde spominal, ze vhodny kandidat je 242 z KJ 3,7. ktore sa tu kupit daju. Ta ma ale "suchy" vystup. Staci prehodit ten "nos" z mojej 247? Alebo treba urobit este nejake ine upravy? Ako je to s elektrikou/konektormi? A v com spociva problem pri pouziti selectracu z WJ 4.0? Vopred vdaka za akekolvek info...
_________________ Dodge Durango 3.6 FlexFuel Limited 2015 Ex: Jeep GrandCherokee Limited 2,5 TD 2" spacers, Rancho 5000 Ex: Jeep GrandCherokee Limited 5,9 LX V8 SelecTrac, Flowmaster, K&N Ex: Jeep GrandCherokee Overland 4.7 H.O. Rancho 5000 1,5"
|
Str, 13.07.2016, 14:03 |
|
|
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4612 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Hat to poteší Ono 242WJ 4l má silnejší výstup ako 242 z XJ (väčší priemer tisíchranu), čiže úprava zadného kardanu. či je suchý mokrý výstup je jedno, max tam natiahneš manžetu a funguješ. Aký priemer výstupného hriadeľa má 242 v KJ 3,7 to moc netuším, ale mám dojem že pri dieslových verziích je zrovna ten hrubší výstup. Čo sa týka elektriky musí skôr Palo. V zásade 4,7, aj 4l je uprdele čo za prídavku má, je tam len čidlo jazdného režimu. Rýchlosť si to berie z ABS snímačov. A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Štv, 14.07.2016, 7:14 |
|
|
enduro
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 27.11.2006, 22:58 Príspevky: 597 Bydlisko: Banská Štiavnica
|
Vdaka Andrej, ide mi len o to, ze som nasiel predajcu, ktory ma 242-ku z WJ 4.0 a tiez jednu z KJ 3.7 (benzin). Cenovo su na tom rovnako.. ze teda do ktorej ist.. na niektorom americkom fore som cital, ze zo 4.0 nepasuje vstup bez uprav (tiez treba menit z povodnej quadry). Este otazka - cidlo jazdneho rezimu je tam za akym ucelom, ked vsetko je riesene hydraulicky (gerotor, varilocky)? ZJ malo aspon displej, kde rozsvecovalo zaradeny rezim, ale tuto to indikuje iba poloha paky...
A este jedna vec, ktora s tymto nesuvisi.. na displeji pod otackomerom (kde rozsvecuje kontrolku O/D) vidno cislice - zaradeny prevodovy stupen v prevodovke.. ale nevidel som na ziadnom WJ zeby to aj realne ukazovalo... k comu to tam americky sudruhovia pripravili.. neda sa to nejako ozivit napr. cez DRB?
_________________ Dodge Durango 3.6 FlexFuel Limited 2015 Ex: Jeep GrandCherokee Limited 2,5 TD 2" spacers, Rancho 5000 Ex: Jeep GrandCherokee Limited 5,9 LX V8 SelecTrac, Flowmaster, K&N Ex: Jeep GrandCherokee Overland 4.7 H.O. Rancho 5000 1,5"
|
Štv, 14.07.2016, 14:42 |
|
|
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4612 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Ano vstup pre 42RE automat je iný ako pre 45RF. Takže ideálne je ísť do tej z 3,7, bude to menej problémovejšie.
A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Pia, 15.07.2016, 6:58 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4311 Bydlisko: ZA
|
Andrej píše: Ono 242WJ 4l má silnejší výstup ako 242 z XJ (väčší priemer tisíchranu), čiže úprava zadného kardanu. Trt. Nemá. Furt 27 drážok. 242 z WJ je rovnaká ako z XJ. Jedine ak by to bola 242-HD. Ale to je iná rarita. Andrej píše: či je suchý mokrý výstup je jedno, max tam natiahneš manžetu a funguješ. Nie je. Je iná dĺžka kardanu a na kardane je iný unášač. Andrej píše: Aký priemer výstupného hriadeľa má 242 v KJ 3,7 to moc netuším, ale mám dojem že pri dieslových verziích je zrovna ten hrubší výstup. 242 v KJ je len jedna. A je šum a fuk či benzín alebo ropa. Na zčiatku výroby KJ Sú síce 2 čísla ale líšia sa len v pár detailoch a na konci sa aj tak zjednotili. Ale pri predpokladanom účele použitia je to jedno A áno, má hrubší - 31(32spl) drážkový výstup ako tá XJ/WJ. Andrej píše: V zásade 4,7, aj 4l je uprdele čo za prídavku má, je tam len čidlo jazdného režimu. Rýchlosť si to berie z ABS snímačov. Nie tak úplne. 4.0 aj 4.7 (545RFE) s tým počíta pri programe pre AT. Jediná ich výhoda je že majú vlastné čidlo na výstupe. Ale vplyv to má. Diesel je kapitola sam o sebe. A čidlo režimov nie je čidlo rýchlosti. A nie každá 242 je schopná zožrať lineárne odporové čidlo potrebné pre WJ. Staré modely mali čidlo režimov vzadu pri chvoste, tie to nevedia. Potrebuješ takú, čo má závit pre čidlo v prednej časti skrine nad radiacou pákou. Andrej píše: Ano vstup pre 42RE automat je iný ako pre 45RF. Nie nie je. Prečo by mal byť? Furt to má 23 drážok a rovnaký modul. Dĺžka sa dá doladiť zmenou chvosta. Výnimka je 42RE z roku 94. Tam bolo ešte pomocné ložisko na konci hriadele. Andrej píše: Takže ideálne je ísť do tej z 3,7, bude to menej problémovejšie. menej/viac.... ak ku nej zoženie aj kus zadného kardanu s tisíchranom tak áno. V závislosti od ročníka tej 4,7 môže (a nemusí) pasovať čidlo režimov. Takisto môže (a nemusí ) pasovať dlžka "chvosta" na RFE prevodovke. Ale to sú len drobnosti. 2003 KJ 23 spline vstup, dĺžka .840" 32 spl výstup suchý predný výstup na homokardan, 5 polohový 2 drátový lineárny snímač režimov NV242 - 4.0L 99-2001 WJ 23 spline vstup, dĺžka .840" 27 spl výstup suchý alebo mokrý predný výstup na homokardan, snímač režimov mechanický 4 drátový, na rovnakom mieste ako KJ NV242HD 4.7L 2002-3 WJ 23 spline vstup, dĺžka 1.5" 32 spl výstup mokrý, 2 dielny chvost predný výstup na kríž 5 polohový 2 drátový lineárny snímač režimov enduro píše: Este otazka - cidlo jazdneho rezimu je tam za akym ucelom, ked vsetko je riesene hydraulicky (gerotor, varilocky)? ZJ malo aspon displej, kde rozsvecovalo zaradeny rezim, ale tuto to indikuje iba poloha paky... čitaj vyššie.A je to kvôli software pre AT a motor enduro píše: A este jedna vec, ktora s tymto nesuvisi.. na displeji pod otackomerom (kde rozsvecuje kontrolku O/D) vidno cislice - zaradeny prevodovy stupen v prevodovke.. ale nevidel som na ziadnom WJ zeby to aj realne ukazovalo... k comu to tam americky sudruhovia pripravili.. neda sa to nejako ozivit napr. cez DRB? Hovorí sa tomu cost cutting. Display je univerzálny, V iných autách to ukazuje. V jeepe si výrobca povedal že jebe na to. Okrem tuším 2004(skoro2005) diesel nejaká final či čo edition na export. Tam to tuším čosi ukazovalo. A oživiť sa to nijak normálne nedá.
|
Pia, 15.07.2016, 10:17 |
|
|
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4612 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Enem pri 4l si popísla len do 2001 a hat 2002-2004? Hat či chcem alebo nechcem na moju 242 na WJ ani náhodou nenasadím unášač zo starého kardanu zo ZJ Páč ten starý kardan je na 27 drážkový výstup a toš moje WJ ma ten 32 drážkový výstup. Ono každopádne to riešiteľné je a od hry osudia čo sa kúpi bude viac či menej roboty. A.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Pia, 15.07.2016, 11:40 |
|
|
enduro
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 27.11.2006, 22:58 Príspevky: 597 Bydlisko: Banská Štiavnica
|
Vdaka chalani.. ja mam 2003 rocnik, ale uz facelift (2004 model). Tak pojdem do tej 3.7 a skusim zohnat aj zadny kardan ak bude treba.. najradsej, ak to pojde, by som tam doplnil aj ten zadny nos.. zda sa mi to pevnejsie Momentalne riesim nahle sa objavujuce DW-cko (vyzera to na silenbloky panhardky) a nefunkcny tempomat.. A furt volaco, aby som sa dlho nenudil
_________________ Dodge Durango 3.6 FlexFuel Limited 2015 Ex: Jeep GrandCherokee Limited 2,5 TD 2" spacers, Rancho 5000 Ex: Jeep GrandCherokee Limited 5,9 LX V8 SelecTrac, Flowmaster, K&N Ex: Jeep GrandCherokee Overland 4.7 H.O. Rancho 5000 1,5"
|
Pia, 15.07.2016, 12:58 |
|
|
PB-MYREC
Frajer
Registrovaný: Ned, 02.02.2014, 19:46 Príspevky: 218 Bydlisko: Horný Lieskov
|
Čo by ste mne odporučili dať do mojej 5.9 comandtrack alebo selecttrach. Co je odolnejsie? Popripade niake ponuky nane
|
Pia, 15.07.2016, 23:01 |
|
|
indian
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15 Príspevky: 557 Bydlisko: Bratislava
|
PB-MYREC píše: Čo by ste mne odporučili dať do mojej 5.9 comandtrack alebo selecttrach. Co je odolnejsie? Popripade niake ponuky nane comandtrack (NP231). ten je stavany na vacsiu zataz ako selectrak (NP242)
_________________ Jeep Cherokee XJ 5.3
|
Sob, 16.07.2016, 7:53 |
|
|
Luther
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37 Príspevky: 2119 Bydlisko: Lipt. Mikuláš
|
PB-MYREC píše: Čo by ste mne odporučili dať do mojej 5.9 comandtrack alebo selecttrach. Co je odolnejsie? Popripade niake ponuky nane Na Tvoje účely bude naozaj lepší Command. Ja mám doma uz zo dva roky pripravený Select
_________________ ...Respect Nature... Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!
|
Sob, 16.07.2016, 8:14 |
|
|
pampuch131
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 9:43 Príspevky: 1887 Bydlisko: GA-Kosuty
|
Mne sa tiež povaľuje v garáži jeden command,len sa mi do toho nechce,nie som si istý ci bude pasovať na 5,2v8 rv 97 a ci sa dá poskladať z dvoch jedna quadra vs command
_________________ VW T3 1,6 aircooled boxer(1980). EX:Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Cherokee 2,5 td,Ford Maverick 2,7td,Jeep Grand Cherokee 5,2V8,Jeep Grand Cherokee 4,0i,Jeep Grand Cherokee 2,5td,Hyundai Galloper 2,5td,Jeep Cherokee 2,5td
|
Sob, 16.07.2016, 13:42 |
|
|
Luther
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37 Príspevky: 2119 Bydlisko: Lipt. Mikuláš
|
Si myslím, že keď sa dá ST tak aj CT.
_________________ ...Respect Nature... Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!
|
Sob, 16.07.2016, 14:40 |
|
|
pampuch131
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 04.09.2012, 9:43 Príspevky: 1887 Bydlisko: GA-Kosuty
|
No nie som si isty.
_________________ VW T3 1,6 aircooled boxer(1980). EX:Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Grand Cherokee 5,2 V8,Jeep Cherokee 2,5 td,Ford Maverick 2,7td,Jeep Grand Cherokee 5,2V8,Jeep Grand Cherokee 4,0i,Jeep Grand Cherokee 2,5td,Hyundai Galloper 2,5td,Jeep Cherokee 2,5td
|
Sob, 16.07.2016, 16:03 |
|
|
PB-MYREC
Frajer
Registrovaný: Ned, 02.02.2014, 19:46 Príspevky: 218 Bydlisko: Horný Lieskov
|
Neviem či náhodou 231 nemá Kolik v 5.9
|
Sob, 16.07.2016, 16:33 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|