Dnes je pondelok 21. júla 2025, meniny má Daniel a zajtra Magdaléna
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 12 ] |
|
PATROL> spaniel 2.8TD versus GR 2,8TD
Autor |
Správa |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
vie mi niekto poradit, ci je a aky je rozdiel medzi motorom a prevodovkou spaniela a GR 60Y 2,8 TD? A takisto v napravach (kevoliva nahradnych dielov  atd.)
dik
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Str, 27.12.2006, 20:35 |
|
 |
Wojto
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 10:35 Príspevky: 129 Bydlisko: NR
|
Pokial je to 2,8TD tak v tom rozdiel nebude.
Prevodovka je uz ina a napravy su uplne rozdielne uz v spôsobe zavesenia a pokial viem aj prevodovy pomer je tam iny.
|
Str, 27.12.2006, 21:37 |
|
 |
teslo
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 16:11 Príspevky: 409 Bydlisko: Bratislava
|
Ak sa nemylim...
Spaniel: motor benzin, napravy na listovych perach
GR: motor diesel, napravy na vinutych pruzinach
Prevody musia byt ine uz len z toho dovodu ze jedno je benzinak a druhe je diesel.
_________________Range Rover farma 
|
Štv, 28.12.2006, 10:02 |
|
 |
Wojto
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 10:35 Príspevky: 129 Bydlisko: NR
|
S tym benzinom to tak nebude.... Robili sa 2,8D 2,8TD 3,3D 3,3TD
http://www.hruska.tk/patrol/#_Hlk121882150
|
Štv, 28.12.2006, 11:47 |
|
 |
teslo
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 16:11 Príspevky: 409 Bydlisko: Bratislava
|
Aha, asi nie, ale poznam jedneho spaniela s benzinakom...a na tej stranke o benzine nieje ani zmienka...teda aspon som si nevsimol
_________________Range Rover farma 
|
Štv, 28.12.2006, 12:28 |
|
 |
Xader
|
Ved oni ich robili benzinaky ... tusim to je identicky motor co sa daval do Painthfinderu 3.3i
|
Štv, 28.12.2006, 12:36 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Cau no historiu ani vyrobny program som tu nechcel rozoberat [a motor 2.8 TD urcite nie je benzinovy ] len ma zaujimalo ci auto z japonska GR 2.8 td je totozny z motorom zo spain 260 2.8 td. Viete ked dvaja robia to iste nemusi to byt to iste. Napr. isuzu troper 2.8 td by mohol byt podobny ,no je to uplne iny 4 valec ako nisanove 6valce.
Taktiez som pocul [necital] ze po ukonceni vyroby nisana spaniela , pouzily tento "SKVELY"podvozok na vyrobu SANTANY samozrejme karoseria je zas od DEFIKA co je podla mna jedinecna kombinacia .
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Pia, 29.12.2006, 1:57 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
motor 2,8 TD je len jeden a to RD 28 T akurat su tam drobne zmeny v uchyte servocerpadla ,pri novsich GR uz je vyveva v hlave atd
prevodovka taktiez rovnaka ,dify su viac typov aj prevodov
Santana asi podvozok z Patrola nema
a karoseriu z Defika by som za GR-kovu nevymenil ani nahodou ,aj ked je hlinikova
ten benzinak bol RB 30 a je to 3,0 benz -6valec
a HLAVNE - to co volate spaniel ,nie je vzdy spaniel (aj ked ja tomu tiez tak hovorim  )
napr. kratky K160 3,3D bol čisty japonec 
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Ned, 31.12.2006, 1:46 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Ano diky ,a s tou Santanou to bolo jedna babka povedala .
Mam aj toho japonca 3.3 d aj spaniela 2.8 d .V originale spatne ,robusne ,spolahlive auto idealne na prestavbu dle obrazu sveho .A tvoje boly obzvlast vydarene.
Ty si tusim aj generalkoval motor na tej 3.3D ? Sam alebo nejaky majsterko?a kolko dukatov to stalo?
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Ned, 31.12.2006, 3:06 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
generalkoval som ho sam (+moji mechanici +rady kamarata ,co ma servis) ,ale nakoniec som to nedokoncil ,pretoze som kupil druhe cele auto aj s dobrym motorom a potreboval som hned jazdit a ten motor po GO este mam ,treba len dokupit ojnicne loziska a je komplet
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Uto, 02.01.2007, 11:02 |
|
 |
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
Spaniela, typ 260 vyrabali s motorom RD28 a RD28T, 6 valec 2826 ccm.
Prevodovka je ako u GR, ostatne je vsetko ine ako u GR.
|
Štv, 01.02.2007, 15:55 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
Citácia: pejo Zaslal: Spaniela, typ 260 vyrabali s motorom RD28 a RD28T, 6 valec 2826 ccm. Prevodovka je ako u GR, ostatne je vsetko ine ako u GR.
 par prispevkov nad tymto som o tom pisal
aj ked o tom atmosferaku som sa nezmienil ,to je fakt ...
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Štv, 01.02.2007, 18:14 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 12 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|