Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 18.07.2025, 5:07
Dnes je piatok 18. júla 2025, meniny má Kamila a zajtra Dušana




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 297 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Ďalší
 prehrievanie uaz Hunter 
Autor Správa
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No, to nie je až také normálne, aby si mal hrdzavú vodu. Aký je to rok výroby?

Čím si čistil chladiacu sústavu?
/Určite tam nelej krištalickú sódu, či ako sa ten bazmäg volá, zožere aj tesnenia../

JA by som skúsi ešte toto: nalej do chladiča riadne octu-pár litróf a pojazdi a nechaj to tam zo dva dni, potom zhod chladič a ten z vnútra vystriekaj prúdom vody. A tak isto aj vnútro motora. /Samozrejme že len to, kde jazdí chladiaca voda/ :D

Možno je tam ešte tá horalka a ktovie čo. :wink:

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Štv, 17.09.2009, 21:08
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 31.12.2006, 21:52
Príspevky: 561
Bydlisko: Myjava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kurna Kapo, do motora ocot urcite nie! Ani zadne ine sajrajty! Ak chces precistit chladic od vodneho kamenu, vymontuvat chladic, a len ten zaliat octom na nejaky cas, a potom samozrejme dobre preplachnut!

_________________
1. Moje pravopisne chyby kludne opravte, slovenčina nebola nikdy moj kobylka :smt124
2. Nerobim kvalitne, ale pomaly!


Štv, 17.09.2009, 21:34
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10
Príspevky: 857
Bydlisko: vinosady
Odpoveď s citáciou
Poslať 
r.v.2004
pneukaktus trochu viac mi vysvetli to s tou zatkou a odfukovanim a decku na zimu mi germanci nedali

ale tuto hrdzavu vodu som postrehol len teraz ked som vymontovaval termostat predtym bola ok

_________________
starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom


Štv, 17.09.2009, 21:47
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 31.12.2006, 21:52
Príspevky: 561
Bydlisko: Myjava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
A co ti mam popisat, len proste ze ak to podfukuje len trosku, tak to vie odfuknut cez pretlakovy ventil na zatke chladicu, ale ak motor bezi na volnobeh, vytvory sa vzduchova bublina v motore a nasledne na to voda necirkuluje a potom sa prehje

_________________
1. Moje pravopisne chyby kludne opravte, slovenčina nebola nikdy moj kobylka :smt124
2. Nerobim kvalitne, ale pomaly!


Štv, 17.09.2009, 21:52
Profil ICQ
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Mám taký dojem že tá lambáda sonda čo majú na emisiách dokáže rozpoznať CO, či CO2 či čo to ide z výfuku v nádržke chladenia :roll:

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Pia, 18.09.2009, 0:08
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10
Príspevky: 857
Bydlisko: vinosady
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to si pojdem dnes zistit Karlito

_________________
starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom


Pia, 18.09.2009, 1:06
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49
Príspevky: 692
Bydlisko: TN
Odpoveď s citáciou
Poslať 
11 stran a stale nist? ak to hreje a vodna pumpa, chladic su OK a termostat nie je v systeme tak potom to mas bud zavzdusnene alebo bordel v motore, t.j. menej kapaliny ochladzuje motor ako treba. Vyhod poslednu mrazovu poistku (od predu) ci tam nemas bordel. Ak sa ti nechce skus pouzit vacsi chladic alebo na skusku skus napojit dva chladice na system


Pia, 18.09.2009, 9:04
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53
Príspevky: 629
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
alebo možno práve že tam nie je ten termostat, tak to nestíha to množstvo vody prepumpovať, zohreje sa to, zavzdušní a je to.
V celom systéme je teplota vody teraz skoro rovnaká, tak nemá v chladiči nič o moc chladnejšieho, čím by dochladil na vľnobeh, keď sa prietok zníži.

Skús tam šupnúť nový termostat a uvidíš. Nie je to nejaká veľká položka a robota na pár minút.

_________________
JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...


Pia, 18.09.2009, 13:13
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10
Príspevky: 857
Bydlisko: vinosady
Odpoveď s citáciou
Poslať 
aj s termostatom sa to zhrieva

_________________
starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom


Pia, 18.09.2009, 13:17
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51
Príspevky: 1758
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
KOŤO píše:
alebo možno práve že tam nie je ten termostat, tak to nestíha to množstvo vody prepumpovať, zohreje sa to, zavzdušní a je to.
V celom systéme je teplota vody teraz skoro rovnaká, tak nemá v chladiči nič o moc chladnejšieho, čím by dochladil na vľnobeh, keď sa prietok zníži.

Moc tomu nerozumiem, tak sa spýtam po svojom:
a) keď sa prehrievajú iné autá z dôvodu zaseknutého termostatu, odporúča sa termostat vybrať a na podchladenom motore prísť domov
b) keď sa prehrieva Hunter z neznámeho dôvodu, odporúčaš termostat vložiť, čo by malo ťažkosti s prehrievaním odstrániť?


Pia, 18.09.2009, 15:03
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Čo by mohlo byť a čo sa robilo?

1./No, termostaty menil viackrát za nové. Skúsil aj bez termostatu. Hreje sa stále. :(

2./Zanesená chladiaca sústava. Chladič vymenený za iný, menší. O niečo lepšie, ale prehrieva sa dalej. Nové auto/2004/ na to, aby bol až tak zasraný.
Chladiaci okruh prepláchnutý a chladič vraj vystriekaný.
Hrdzavá voda je ale v tom zaujímavá. :(

3./Zle zapojený okruh chladenia. Keďže je tam odborne namontované LPG, tak pravdepodobnosť malá, ale možná.

4./Bohatosť zmesi na volnobehu. Neskontrolované, nie je zásuvka. Ale keďže to robí aj na LPG a aj benzín, tak ...no nevím. :(

5./ Keď vrtula nechladila, hrialo sa. Napevno zablokovaná termospojka, vrtula chladí, motor sa hreje stále.

6./ Budíky ukazujú správne, pretlakové viečko na chladiacej sústave nové, sahara-deflektor okolo chladiča je OK, voda sa netlakuje, netvrdnú hadice, voda nie je v oleji a olej nie je vo vode, výfuck nie je upchatý, ....

Čo mi vrtá v hlave je, že nehreje sa akurvát pri otvorenej Kapo-te.
:?

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Pia, 18.09.2009, 15:39
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Áno otvorená KAPOta je kúzlo... motor je podľa fotiek napechovaný, takže može byť že je zavretý priestor a nestíha luft ist preč - jednoducho povedané, robí to odpor prúdeniu vzduchu a tým aj priechodu vzduchu chladičom. Tak sa to prehreje....

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Pia, 18.09.2009, 15:49
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53
Príspevky: 629
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
rado nd píše:
KOŤO píše:
alebo možno práve že tam nie je ten termostat, tak to nestíha to množstvo vody prepumpovať, zohreje sa to, zavzdušní a je to.
V celom systéme je teplota vody teraz skoro rovnaká, tak nemá v chladiči nič o moc chladnejšieho, čím by dochladil na vľnobeh, keď sa prietok zníži.

Moc tomu nerozumiem, tak sa spýtam po svojom:
a) keď sa prehrievajú iné autá z dôvodu zaseknutého termostatu, odporúča sa termostat vybrať a na podchladenom motore prísť domov
b) keď sa prehrieva Hunter z neznámeho dôvodu, odporúčaš termostat vložiť, čo by malo ťažkosti s prehrievaním odstrániť?


Jemu sa to hreje len keď zastaví, čiže klesnú otáčky pumpy... no to bola taká úvaha, ale ak menil tarmostat za NOVÝ a stále to hreje tak nie je o čom.
Ináč hrdzavá voda nie je znakom zlej cirkulácie? Nemá zasraný nejaký kanál a keď je na voľnobehu, tak tam nemá prietok? Možno pri oprave napr. hlavy tam niekomu do bloku mohla padnúť matka. Ja neviem.

_________________
JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...


Pia, 18.09.2009, 15:58
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53
Príspevky: 629
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ešte jedna možnosť je, že sú opačne hadice na chladiči. Ak sa nemýlim, tak hore by mala ísť hadica von z motora (horúca voda vytláčaná čerpadlom) a zo spodu by mala ísť hadica do motora (ochladená, nasávaná čerpadlom). Ak má iný motor alebo chladič, možno má opačne výstup/vstup. A vidím, že na tej hornej hadici je nejaká redukcia.

_________________
JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...


Pia, 18.09.2009, 16:06
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10
Príspevky: 857
Bydlisko: vinosady
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kapo
2: ten mensi chladic bol iba na skusku teraz je tam taky aky ma byt len pouzity
3::to LPG som komplet vypojil tak zostal iba povodny okruh tak ze tam chyba nie je
4: v zmesi to nebude lebo na LPG to tak isto hreje ako na benzin ale vymontujem este sviecku aku ma farbu
6: katalyzator by sa za 50 000km nemal upchat a tlmic som kupoval novy lebo povodny bol skorodovany
ale teraz ked som otvoril vieko chladica tak vo vode je jemna mastna skvrna co som do teraz nezpozoroval ale olej sa mi netrati

pri tej otvorenej kapote je logocky lepsi luft ale aj ked auto jazdi sice teplota nejde do varu ale sa zvysi nad normal teda motor ma malu rezervu k prehriatiu

inak co mam katalog suciastok tak medzi kurenim a motorom sa na hadici s chladiacou kapalinou ma nachadzat nejaka el. pumpa / doslovne el.motorcek komplet s pumpou/ a ja ho tam nemam ...
katalog je k Uaz Patriot ale motor je ten isty , mozno koli inemu kureniu v Patriote alebo mi to tam chyba

_________________
starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom


Pia, 18.09.2009, 16:07
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 297 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron