Dnes je nedela 29. júna 2025, meniny má Peter a Pavol, Petra a zajtra Melánia
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 6 ] |
|
Patrol GR Y 60 elektricka sahara
Autor |
Správa |
MIZU
Učeň
Registrovaný: Str, 18.10.2006, 19:41 Príspevky: 43 Bydlisko: Zvolen
|
Zdravim.Chystam sa prerabat saharu na elektricku.Motor R28T.Mam zohnatu elektricku saharu s dvoma vrtulami.Vsetko mam pripravene na instalaciu len potrebujem vediet kde umiestnit a ake teplotne cidlo na spustanie vrtuly.Ma niekto skusenost? Vdaka
|
Str, 23.01.2008, 13:31 |
|
 |
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
Ja mám jednu pred chladičom (MB piano) a jednu za (kadet). Napojené sú cez relé a termospínač na chladiči.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Str, 23.01.2008, 14:19 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
pejo píše: ......... a termospínač na chladiči.
No , ale ty nemáš Patrolácky chladič , ale škodofkový . A čo my , máme vrtať to chladiča dierku ?
Ale možno by sa dala spraviť nejaká príruba na hadici z výstupu z motora ?.
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Str, 23.01.2008, 14:48 |
|
 |
MIZU
Učeň
Registrovaný: Str, 18.10.2006, 19:41 Príspevky: 43 Bydlisko: Zvolen
|
No rozmyslam ze dam medzi kus na hadicu hned pri vystupe z hlavy a cidlo zapojim na nizsiu teplotu obidve vrtule.Len z coho je ten termospinac vhodny?Inak dopredu saharu nezmestim len do zadu lebo vpredu je malo miesta a je tam chladic klimatizacie.
|
Str, 23.01.2008, 15:03 |
|
 |
Pechy CZ
Učeň
Registrovaný: Str, 16.01.2008, 17:32 Príspevky: 50 Bydlisko: CZ - Litomyšl
|
my jsme vyměnili horní hadici od hlavy k odvzdušňováku za hadici z Renaulta 19 (myslím), ta má už nálitek na čidlo a dali jsme tam čidlo z dieselový Felicie....maká to jako blázen... 
|
Str, 23.01.2008, 15:07 |
|
 |
MoostanQue
Mašinista
Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1112
|
Napadlo ma nasledovne: Do kusku trubky vyvrtat dieru a navarit prislusny natrubok so zavitom tak, aby koniec cidla cihal kusok do vnutorneho prierezu trubky - a toto cele pouzit ako medzikus, prerezat hadicu, vlozit, dve eskapasky. Skodovacke cidla (starsie typy pre S105/120) maju tendenciu sa pri dlhsom nepouziti zlepit a nezapinat! fajnsmekri mozu pouzit dve cidla zapojene paralelne; v kazdom pripade treba priebezne sledovat teplomer).
_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž.. 
|
Str, 23.01.2008, 15:10 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 6 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|