Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 29.06.2025, 22:05
Dnes je nedela 29. júna 2025, meniny má Peter a Pavol, Petra a zajtra Melánia




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 6 ] 
 Patrol GR Y 60 elektricka sahara 
Autor Správa
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 18.10.2006, 19:41
Príspevky: 43
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Zdravim.Chystam sa prerabat saharu na elektricku.Motor R28T.Mam zohnatu elektricku saharu s dvoma vrtulami.Vsetko mam pripravene na instalaciu len potrebujem vediet kde umiestnit a ake teplotne cidlo na spustanie vrtuly.Ma niekto skusenost? Vdaka


Str, 23.01.2008, 13:31
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Ja mám jednu pred chladičom (MB piano) a jednu za (kadet). Napojené sú cez relé a termospínač na chladiči.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Str, 23.01.2008, 14:19
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
pejo píše:
......... a termospínač na chladiči.


No , ale ty nemáš Patrolácky chladič , ale škodofkový . A čo my , máme vrtať to chladiča dierku ?

Ale možno by sa dala spraviť nejaká príruba na hadici z výstupu z motora ?.

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Str, 23.01.2008, 14:48
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 18.10.2006, 19:41
Príspevky: 43
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No rozmyslam ze dam medzi kus na hadicu hned pri vystupe z hlavy a cidlo zapojim na nizsiu teplotu obidve vrtule.Len z coho je ten termospinac vhodny?Inak dopredu saharu nezmestim len do zadu lebo vpredu je malo miesta a je tam chladic klimatizacie.


Str, 23.01.2008, 15:03
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 16.01.2008, 17:32
Príspevky: 50
Bydlisko: CZ - Litomyšl
Odpoveď s citáciou
Poslať 
my jsme vyměnili horní hadici od hlavy k odvzdušňováku za hadici z Renaulta 19 (myslím), ta má už nálitek na čidlo a dali jsme tam čidlo z dieselový Felicie....maká to jako blázen... :wink:


Str, 23.01.2008, 15:07
Profil WWW
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Napadlo ma nasledovne: Do kusku trubky vyvrtat dieru a navarit prislusny natrubok so zavitom tak, aby koniec cidla cihal kusok do vnutorneho prierezu trubky - a toto cele pouzit ako medzikus, prerezat hadicu, vlozit, dve eskapasky. Skodovacke cidla (starsie typy pre S105/120) maju tendenciu sa pri dlhsom nepouziti zlepit a nezapinat! fajnsmekri mozu pouzit dve cidla zapojene paralelne; v kazdom pripade treba priebezne sledovat teplomer).

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Str, 23.01.2008, 15:10
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 6 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: