Dnes je nedela 29. júna 2025, meniny má Peter a Pavol, Petra a zajtra Melánia
GR Y60 zmena prevodu na redukcnej prevodovke viac do pomala
Autor |
Správa |
MoostanQue
Mašinista
Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1112
|
To Pechy: mne ale nejde o to, ze by to auto nejelo, i ked 35'' gumy som neskusal. Nechcem ale zvrhnut debatu zase k 35'', toho uz sa popisalo mrte a aj tak je to otazka hlavne toho, co clovek od auta ocakava.
Len na jemne manevrovanie v terene mi pride aj redukovana jednotka trochu moc rychla, a hlavne redukovana patka je mi v podstate na nic. Kde sa da jazdit na malej patke 50 km/h, sa da ist na normalnej trojke. Na tieto ucely sa mi zda vyrazne pomalsia redukcia idealna, na patke tak 25 - 30 km/h, to jest cca 3,5:1 redukcia.
Pomalsie diffy to ciastocne riesia (ja mam 1:3,9; takze priestor na spekulaciu je), ale cestny prevod mi docela vyhovuje a rad by som ho zachoval (dokonca som uvazoval nad este rychlejsim diferakom).
Da sa aj taka sranda ako je zdvojena redukcia, ale to je uz komplikovane.
_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž.. 
|
Str, 23.01.2008, 16:24 |
|
 |
Pechy CZ
Učeň
Registrovaný: Str, 16.01.2008, 17:32 Príspevky: 50 Bydlisko: CZ - Litomyšl
|
píšu vlastně přesně to, co říkáš......na trialový ježdění (jemné manevrování) mi přijde na větších než origo pneu jednička taky rychlejší, tj. slabší a člověk musí víc přemýšlet, co a jak a používat spojku......proto ta možná uprava převodů v redukčce........co se týká použití pětky se zapnutou redukčkou......je dobře, že tam je, nedokážu si představit při jízdě po lese pořád zapínat a vypínat rekukci, tj. zastavovat vozidlo........na pětku lítám celkem běžně, žádný problém.....a hlavně, i ta pětka je kratší, tudíž silnější, asi jako dvojka normál....... 
|
Str, 23.01.2008, 16:30 |
|
 |
robo kop
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 12.11.2006, 9:47 Príspevky: 322 Bydlisko: Zborov nad Bystricou
|
chalani Lado Chrastecky s Ostravy vam to za 20000 ceskych spravy aj s demontazou prevodovky Ja by som to nedal robit nikomu inemu Lado toho namontoval uz dost a ci to treba ja si neviem predstavit ze by som to nemal v terene jazdim vela a stale len dva tri mam obute SS TSL SX 36 a prevody je priam nutna investicia mal som ich menene aj v micinedam to hocikomu porovnat a verim ze do toho pojde
_________________ monteropat,GR Y61,unimog,grizzli,kodiak,Ventura,F8,a k tomu vsetci necenzurovany a nekonfliktny offrovdaci s celeho sveta,www.offroadland.sk
|
Ned, 20.04.2008, 9:52 |
|
 |
nico
Učeň
Registrovaný: Str, 13.06.2007, 22:12 Príspevky: 94 Bydlisko: Bratislava
|
robo kop píše: chalani Lado Chrastecky s Ostravy vam to za 20000 ceskych spravy aj s demontazou prevodovky Ja by som to nedal robit nikomu inemu Lado toho namontoval uz dost a ci to treba ja si neviem predstavit ze by som to nemal v terene jazdim vela a stale len dva tri mam obute SS TSL SX 36 a prevody je priam nutna investicia mal som ich menene aj v micinedam to hocikomu porovnat a verim ze do toho pojde
A jaky prevod si si dal urobit?
_________________ Faster and Faster
|
Pon, 21.04.2008, 10:51 |
|
 |
robo kop
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 12.11.2006, 9:47 Príspevky: 322 Bydlisko: Zborov nad Bystricou
|
to neviem lebo je to najviac co sa da je to asi dvakrat pomalsie ako original nic vacsie sa tam nezmesti ak si spominam tak vraveli 4:1 ale ako oni pepici maju len jeden druh a ten je odskusany to neni akoze si objednavas s australie to sa vola pomale prevody do patrola
_________________ monteropat,GR Y61,unimog,grizzli,kodiak,Ventura,F8,a k tomu vsetci necenzurovany a nekonfliktny offrovdaci s celeho sveta,www.offroadland.sk
|
Pon, 21.04.2008, 12:22 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|