Dnes je sobota 14. júna 2025, meniny má Vasil a zajtra Vít
odstránenie lambda sondy TJ
Autor |
Správa |
thunder
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 10.05.2007, 22:16 Príspevky: 1999 Bydlisko: Trencin
|
jojo007 píše: (zadná náprava pritom bola obidvomi kolesami na zemi čo ty na uvedenej foto ako sa mi zdá nemáš a prepáč keď sa mýlim )
len kvoli poriadku  :
fajer ti isto prepaci, ale ma zadnu spolahlivo rovno na zemi. tu je to vidiet lepsie, ked tam nezavadziam a netienim...
v kazdom pripade, som zvedavy na vysledok.
mam IM a zvazujem vymenu za re7000, prave po fajerovych maximalne pozitivnych skusenostiach, ale bol mi este ako alternativa odporuceny podvozok od currie. long arm, 35´kolesa a viac nez 4,5´ lift su mi uplne nanic, brutal teren uz ma nejako nelaka, na trial nemam ambicie a chodime prevazne expedicky. ale ked sa nejaky narocnejsi teren nahodou pritrafi do cesty, chcem mat istotu.
viete niekto realne porovnat vyhody a nevyhody RE a currie?
|
Pon, 08.10.2012, 8:40 |
|
 |
FOGY
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 22.03.2012, 23:30 Príspevky: 428 Bydlisko: Rožňava
|
jojo, fandím ti, staviaš si svoj jeep. Ja už mám tretí a tiež som každý prerábal. A iný off ako wrangler ani nechcem. Chcel som len poukázať resp naznačiť niektoré úskalia, omyly, neduhy...z vlastných a aj so skúseností mojich kamarátov pri prerábkach, aby si sa nemusel učiť len na vlastných chybách. Ale ty už si rozhodnutý čo a ako. Tak ešte jednu poznámku na záver. V RV a okolí máme 4 nové JK : 1-sport je môj a 3 rubicony. Na 3-och včetne môjho sa dolámali predné kríže, poloosi. Jeden rubicon bol dokonca na sériových gumách. Ale bude to asi tým krúťákom dieslového motora oproti benziňáku JK. Ináč si to neviem vysvetliť. A k tej cene: Pozor, aby si sa nedostal do štádia, že ti v jeepe bude stáť 15-20tis € , bude síce nadupaný ale bude ti ĺúto ho prehnať napr dolinkou v Tisovci a budeš ako ja, resp. pipka na pláži, len ako divák.
_________________ARO 10,ARO 10, Asia Rocsta, JEEP YJ, TJ, JK https://plus.google.com/u/0/photos/1180 ... 5400496177
|
Pon, 08.10.2012, 20:31 |
|
 |
jojo007
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 05.03.2012, 15:54 Príspevky: 144 Bydlisko: Malacky
|
Ja viem že ma bude stáť toľko, ale jazdiť budem, kríže a poloosy beriem ako spotrebný material. Čo sa týka motoru prevodovky a rozvodovky, mali by vydržať ( budú menej zaťažené vďaka prevodom v diferákoch).
Prednú nápravu mám z wagoneera, poloosy tam stoja asi 250 dolarov, o zadné sa nebojím, 27 drážkové znesú 35 kolesá a ja mam vzadu D44 s 30 drážkovimi, len to dať pomaly dokopy.
Kríže na JK dosť odchádzajú, to som aj videl, aj keď dajú silnejšie kríže, tak sa im vyťahajú oka na poloosiach.
Taká malá otázočka nevšimol si náhodou niekto, že na JK keď má zapnutý predok a krútia sa mu rýchlo kolesá ( pri hrabaní ), že mu podivno lietajú (kmitajú) ako keby mal rozbité náboje.
_________________ Poďme skratkou. Síce je to ďalej, ale je tam horšia cesta. Jeep Wrangler TJ 4l, 8" Fabtech, 36 Swamper.
|
Uto, 09.10.2012, 8:06 |
|
 |
RENSO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31 Príspevky: 1393 Bydlisko: Revúca
|
otázočka k tej škrtiacej klapke, mám rozobratý komplet motor, a už už ho idem skladať, chcem sa spýtať, na nejaké hodnoty ktoré môžem z tej klapky zobrať, píšete tu jeden o sustruhu, jeden o fréze... tak neviem teraz. inak jedná sa o motor Renix (nonHO) kde je iná škrtiaca klapka ako pri HO. dakujem.
_________________ vek: 25 ex: Wrangler 2,5i ex: Wrangler 4,0i ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 2,5TD ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka now: Ford Explorer
|
Sob, 13.10.2012, 9:07 |
|
 |
jojo007
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 05.03.2012, 15:54 Príspevky: 144 Bydlisko: Malacky
|
RENSO píše: otázočka k tej škrtiacej klapke, mám rozobratý komplet motor, a už už ho idem skladať, chcem sa spýtať, na nejaké hodnoty ktoré môžem z tej klapky zobrať, píšete tu jeden o sustruhu, jeden o fréze... tak neviem teraz. inak jedná sa o motor Renix (nonHO) kde je iná škrtiaca klapka ako pri HO. dakujem.
Ja som ju hodil do sustruhu, a zobral som s nej asi 4mm na priemery.
Keď ju rozobereš, tak uvidíš na nej koľko s nej môžeš zobrať, podľa priemeru pri klapke a potom sa smerom k saciemu potrubiu zužuje a práve toto žúžené miesto sa buď sústruží alebo frézuje.
_________________ Poďme skratkou. Síce je to ďalej, ale je tam horšia cesta. Jeep Wrangler TJ 4l, 8" Fabtech, 36 Swamper.
|
Sob, 13.10.2012, 18:43 |
|
 |
fajer
Proviantak
Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
|
to je skor o tvojich moznostiach a schopnostiach., da sa to odsustruzit aj odfrezovat. kazdopadne jojo pise spravne o zuzenom mieste..
za skrticku by som si este vlozil spacer , aj skrz roztocenie vzduchu aj skrz "rezervar" . Kazdy mame na to sice iny nazor., ale mne sa to celkom citelne oplatilo.
Ideal by bol k tomu FIPK a lestene zvody , neaka BORLA za to.. no radostiii kopec,
Jojo , ale ked ta vsetky tieto upravy netrapia skrzeva STK, preco rovno nejdes na V8 5.9L . Mas uplne ine moznosti, inu kulturu motora. Rezervu az do Prcic. Mam za to ze pokial STK technik prehliadne tie "drobne upravy" podvozkovych casti, tak taka malickost ako motor uz nemoze byt predsa problem., vopchat sa tam da hravo a nemusis ani riesit neake priruby a pod. vsetko pasuje.
Inak drzim palce, prestavbovy entuziazmus nech ta neopusta. Ak sa to vsetko podari, bude to urcite TOP
_________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
|
Sob, 13.10.2012, 19:00 |
|
 |
jojo007
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 05.03.2012, 15:54 Príspevky: 144 Bydlisko: Malacky
|
neriešim a nebudem sa k STK vyjadrovať z dôvodu zachovania anonimity
Motor možnože budem riešiť neskôr napr. tou 5,9l V8
_________________ Poďme skratkou. Síce je to ďalej, ale je tam horšia cesta. Jeep Wrangler TJ 4l, 8" Fabtech, 36 Swamper.
|
Sob, 13.10.2012, 19:10 |
|
 |
spin
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59 Príspevky: 471
|
Offtopic mediotazka:
Aky je rozdiel medzi nonHO a HO ? Resp. o co ide ?
Som uz aj Googlil, ale asi slabo... :P
_________________
|
Sob, 13.10.2012, 19:58 |
|
 |
farky
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 11.11.2010, 21:56 Príspevky: 462 Bydlisko: Nitra
|
nie som jeepkar ale vygooglil som toto
Kód: 87-90 is the 4.0 with the RENIX (Renault/Bendix) fuel injection system. This is considered the "low output" motor.
91-06 is the 4.0 High Output with the Chrysler fuel injection system. Cherokees 91-96 and Wranglers 91-95 were badged as "4.0L, High Output".
_________________Pajero SWB 2,8TD, + navijak, Toyo MT Pajero LWB 2,8TD automat, budúca leštenka 
|
Sob, 13.10.2012, 20:05 |
|
 |
spin
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59 Príspevky: 471
|
Myslel som, ze sa dozviem viac. Ale aj tak diky... ;)
_________________
|
Sob, 13.10.2012, 20:15 |
|
 |
MARTINO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45 Príspevky: 3143 Bydlisko: VYCHOD PO
|
Spin,tak len v skratke ,skus napr. toto prečitat
http://www.jeepforum.cz/showthread.php?tid=512
_________________My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom. ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk
|
Sob, 13.10.2012, 20:35 |
|
 |
spin
Ťažký Profík
Registrovaný: Sob, 11.08.2012, 15:59 Príspevky: 471
|
Parada, diky.. Idem na to ;)
_________________
|
Sob, 13.10.2012, 21:23 |
|
 |
denyz
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 12.01.2010, 22:33 Príspevky: 390 Bydlisko: Rožňava
|
Jojo ,zdvihnúť wranu o 8"je hovadina /dobré len pre oko diváka/ zhorší stabilitu nie len na ceste ale aj v teréne sa bude naklánať jak sviňa , auto treba tlačiť dole ako je len možné a difík hore .Sadni si s niekym kto to už má za sebou a daj si poradiť , usporíš nenormálnu kopu € a rok v garáži ,pred dvoma rokmi som chcel presne to všetko čo aj ty ale je to hlúposť , vedel by som Ti o tom rozprávať celé hodiny /písať sa mi nechce/ myslím to fakt úprimne .
|
Sob, 13.10.2012, 22:41 |
|
 |
Vlad
Učeň
Registrovaný: Štv, 12.01.2012, 20:44 Príspevky: 29 Bydlisko: Nove Zamky
|

jojo007 píše: podvozok už mám doma a je longarm a struny a ramená sú pevné a dosť, to by si musel vidieť. http://www.quadratec.com/products/16119_016_T.htm 35 tam dám minimálne a samozrejme uzavierky Čo sa týka plávania na ceste toho sa nebojím, máme jedno tj na 8 palcoch skyjacker bez predného stabíka a ten ide na ceste perfektne, ale zase 4,5 palcový rubiconexpres ten je mäký a ten práve nieje dosť stabilný . Nechcem rýpať ale také kríženie som robil s asiou roxta a to už sa bál mechanik zdvihnúť zdvihák viacej hore (zadná náprava pritom bola obidvomi kolesami na zemi čo ty na uvedenej foto ako sa mi zdá nemáš a prepáč keď sa mýlim ) Som rád za každú radu ktorú dostanem a uvidím ako to dopadne.  Auto chcem do terénu a nie na poľné cesty - po poľných cestách jazdím s mazdou demio. Keď som mal auto v serii tak som prešiel viacej ako niektoré upravené auta. Výkon chcem na pieskové výjazdy a tam nemáš dosť koní nikdy! Zvody , termostat spojka a iné blbosti už mám na ceste, klapka už je presústružená aj s podložkou pod klapku, vzduchový filter chcem dať rovno na klapku. Ohladom stk to neriešim. Hm to krizenie s Roxtou si mal odmerat Tj na dobrom 3.5-4.5 inchovom lifte, opakujem dobrom vykrizim na 95cm bez atakovania hranice 100cm lebo som to nezagurtnoval  Sklamem ta ale na dlhych ramenach uz velmi zisk nezvacsis travel bude len o malo lepsi a razvor ti neumozni spravit z toho Toyotu Hilux. Keby to bolo LJ alebo dlhe JK bola by to ina pesnicka. Dlhe ramena ti skor posunu prenos rázov do stredu karoserie co je urcite lepsie a inche co ziskas liftom mozno nie vsetky ale 2-3 urcite stratis posunom ramien na brucho Pokial nechces robit rock crawling a jazdit 37 a vacsie gumy long arm a viac ako 4.5 inch nema zmysel. Zmena taziska ovplyvni bocny naklon a velmi si s tym autom nezajazdis v porovnani napr s Fajerom nechcem ta odhovarat ale podstatne je urcenie auta. Apropo ja by som do nesmrtelneho I6 nevrtal a ked uz tak stroke. Na 35-ky s prevodom 5.13 budes vysmiaty v kazdej situaci okrem nahanania sa s crx na dialnici  ak je to automat alebo 5speed, pri 6speed je lepsi dokonca 4,88. Na D44 rozumne max. 35 ak chces jazdit a nie trpnut kde co kedy povoli.
|
Ned, 19.10.2014, 13:26 |
|
 |
Vlad
Učeň
Registrovaný: Štv, 12.01.2012, 20:44 Príspevky: 29 Bydlisko: Nove Zamky
|
denyz píše: Jojo ,zdvihnúť wranu o 8"je hovadina /dobré len pre oko diváka/ zhorší stabilitu nie len na ceste ale aj v teréne sa bude naklánať jak sviňa , auto treba tlačiť dole ako je len možné a difík hore .Sadni si s niekym kto to už má za sebou a daj si poradiť , usporíš nenormálnu kopu € a rok v garáži ,pred dvoma rokmi som chcel presne to všetko čo aj ty ale je to hlúposť , vedel by som Ti o tom rozprávať celé hodiny /písať sa mi nechce/ myslím to fakt úprimne . Plny suhlas 
|
Ned, 19.10.2014, 13:28 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|