Dnes je utorok 17. júna 2025, meniny má Adolf a zajtra Vratislav
Jeep wrangler JK 3,8 volvo C303 nápravy
Autor |
Správa |
nafťák
Učeň
Registrovaný: Str, 20.02.2013, 22:56 Príspevky: 31 Bydlisko: Velké Leváre
|
Deniz v noci sa má trutkat a nie jazdiť. 
|
Str, 22.01.2014, 11:22 |
|
 |
andrej190
OFFROAD Expert
Registrovaný: Sob, 12.11.2011, 13:20 Príspevky: 1469 Bydlisko: B. Bystrica
|
a čo to tam máš za svetlá presnejšie ? Ja mám v predu rampu 180w s cree LED no zatiaľ som ju ešte nezapojil tak zatiaľ si len predstavujem ako svieti 
_________________http://www.safeworks.sk - Výškové práce, Pilčícke práce, Elektroinštalácie
|
Str, 22.01.2014, 17:36 |
|
 |
denyz
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 12.01.2010, 22:33 Príspevky: 390 Bydlisko: Rožňava
|
prednú mám aj ja 180w a svieti super ,prvý x ako som vyšiel z lesa a vypol rampu tak som mal pocit že my nesvietia svetlá len parkovačky . zadná je 75w a na cúvanie medzi stromami úplne v pohode.Bočné 2x asi 28w .
|
Štv, 23.01.2014, 7:58 |
|
 |
Vlad
Učeň
Registrovaný: Štv, 12.01.2012, 20:44 Príspevky: 29 Bydlisko: Nove Zamky
|

Portaly su portaly mna to nepresvedcilo hm mne na tomto aute napriek velmi technicky premyslenemu a ucelnemu konceptu chyba jeho zakladna ba priam ikonicka crta=krizenie. 3,5 inchovy lift renomovaneho vyrobcu prikladne vyladeny na 33s kolesach umozni tomuto autu vyliezt na takmer metrovu skalu . Vlastnosti v terene su uplne inde schopnost kopirovat teren a praca podvozku voci karoserii sa blizi specialom ktore jazdia profi trial. 6 inchovy lift na dlhych ramenach a 35s alebo 37s posunie vlastnosti tohto auta este dalej v zmysle prekrizit teren kde inym autam hrozi búda. 8 -10cm zisk pod diferakom zlepsi prejazdnost dramaticky v neprehladnom bahne no 15 inchovy travel tlmica a schopnost dlhych ramien ukladat sa pod karoseriu s lahkostou je to co z tohto auta robi ovladatelneho pavuka. Kompromis by bol 4 inche portal lift a 4inche teda minimalny pozadovany long arm lift aby sa dosiahol aspon priemerny travel tlmicov a krizenie. Súčet 8 inch lift je ale uz pomerne dost vzhladom k vyske auta a stabilite. Portaly su podla mna lepsim riesenim na yotu alebo mG kde je komplikovanejsie vyriesit krizivost. Seriovy TJ alebo JK s podvozokom s travelom tlmicov 7 inchov na portaloch je auto nemotorne a neobratne v clenitom terene, so slabou krizivostou, uplne zavisle od 100% uzavierok, s dobrou priechodnostou bahnom resp. brodivostou. takze podla mna je to tom co to auto bude jazdit. Trial nebude jeho silnou strankou a budočky budú na dennom poriadku ako minuly TJ už stihol ukazat. Expedicia je smer kde portaly nemaju konkurenciu, pripadne masaker trophy sutaze 
|
Štv, 05.02.2015, 20:39 |
|
 |
Janciak
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43 Príspevky: 1579 Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
|

Vlad píše: Portaly su portaly mna to nepresvedcilo hm mne na tomto aute napriek velmi technicky premyslenemu a ucelnemu konceptu chyba jeho zakladna ba priam ikonicka crta=krizenie. 3,5 inchovy lift renomovaneho vyrobcu prikladne vyladeny na 33s kolesach umozni tomuto autu vyliezt na takmer metrovu skalu . Vlastnosti v terene su uplne inde schopnost kopirovat teren a praca podvozku voci karoserii sa blizi specialom ktore jazdia profi trial. 6 inchovy lift na dlhych ramenach a 35s alebo 37s posunie vlastnosti tohto auta este dalej v zmysle prekrizit teren kde inym autam hrozi búda. 8 -10cm zisk pod diferakom zlepsi prejazdnost dramaticky v neprehladnom bahne no 15 inchovy travel tlmica a schopnost dlhych ramien ukladat sa pod karoseriu s lahkostou je to co z tohto auta robi ovladatelneho pavuka. Kompromis by bol 4 inche portal lift a 4inche teda minimalny pozadovany long arm lift aby sa dosiahol aspon priemerny travel tlmicov a krizenie. Súčet 8 inch lift je ale uz pomerne dost vzhladom k vyske auta a stabilite. Portaly su podla mna lepsim riesenim na yotu alebo mG kde je komplikovanejsie vyriesit krizivost. Seriovy TJ alebo JK s podvozokom s travelom tlmicov 7 inchov na portaloch je auto nemotorne a neobratne v clenitom terene, so slabou krizivostou, uplne zavisle od 100% uzavierok, s dobrou priechodnostou bahnom resp. brodivostou. takze podla mna je to tom co to auto bude jazdit. Trial nebude jeho silnou strankou a budočky budú na dennom poriadku ako minuly TJ už stihol ukazat. Expedicia je smer kde portaly nemaju konkurenciu, pripadne masaker trophy sutaze  portal na expedicie ? mno neviem ci to je zrovna naj napd...
_________________ PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60 0915 526 286 Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5
|
Štv, 05.02.2015, 23:32 |
|
 |
ridder92
Koumák
Registrovaný: Str, 25.04.2012, 22:27 Príspevky: 196 Bydlisko: Námestovo
|
Portálové nápravy nie sú absolútne vhodné na cestu. V portálových súkoliach je veľký odpor trenia. Ale každopádne v teréne je to bomba. 
_________________ -JEEP Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 - 4" lift, "BW" lemy, Snorkel , BFG AT 33x12,5 R15, 8J ET-25 , NP 231.... -Suzuki SJ 413 rv. 88
|
Štv, 05.02.2015, 23:43 |
|
 |
denyz
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 12.01.2010, 22:33 Príspevky: 390 Bydlisko: Rožňava
|
Tlmiče niesu seriove pracujú keď dobre pamätám až 24 cm /samozrejme aj uchytenia tlmičov sú inde ako v serii/ ,kríženie ktoré som dosiahol na aute ktoré ma ešte ŠPZ-tky aj STK si myslím dosť.  , stabilite strašne pomáhajú tieto dorazy:  , Na ceste nieje problém aj 110 Kmh .Triál určite nie ,expedicie neviem ale trophy určite áno. Takéto kríženie do Jeepu asi nedám nikdy to máš pravdu:
|
Pon, 09.02.2015, 9:11 |
|
 |
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 8014 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
mas to super,, vzdy si mal iba tu najkvalitnejsiu techniku,, dole klobuk  , Ten Jeepik je super,, je to cukríííík, nadhera,, 
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Pon, 09.02.2015, 11:47 |
|
 |
denyz
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 12.01.2010, 22:33 Príspevky: 390 Bydlisko: Rožňava
|
Na prvom som sa veľa naučil a tu som už tie chyby eliminoval ale je pravda že by som to ešte vedel vyšperkovať.
|
Pon, 09.02.2015, 16:33 |
|
 |
Vlad
Učeň
Registrovaný: Štv, 12.01.2012, 20:44 Príspevky: 29 Bydlisko: Nove Zamky
|
denyz píše: Tlmiče niesu seriove pracujú keď dobre pamätám až 24 cm /samozrejme aj uchytenia tlmičov sú inde ako v serii/ ,kríženie ktoré som dosiahol na aute ktoré ma ešte ŠPZ-tky aj STK si myslím dosť.  , stabilite strašne pomáhajú tieto dorazy:  , Na ceste nieje problém aj 110 Kmh .Triál určite nie ,expedicie neviem ale trophy určite áno. Takéto kríženie do Jeepu asi nedám nikdy to máš pravdu: Pekne 24cm je 9,5 inch travel ked je vyuzity here aj dole je to zlepsenie oproti serii. Krizenie je slusne odhadom okolo 100cm sudiac podla velkosti kolesa. No myslim ze vzhladom k tomu co ponukaju portaly je to az az treba drzat tazisko dole  Krizenie cca 90cm seriovy podvozok zdvihnuty na podlozkach o 2 palce, seriove tlmice 7 palcove teda 21cm akurat flexi ramena, flat blatniky a uplne presne vyladeny up and down travel V sucasnosti na dual rate 3,5 palcove pruziny a s tlmicmi 11 palcov je to uplne niekde inde bez problemov viac ako 100cm to vykrizi. Ale v blate je to stale iba priemerny brodic 
|
Štv, 15.10.2015, 9:47 |
|
 |
Vlad
Učeň
Registrovaný: Štv, 12.01.2012, 20:44 Príspevky: 29 Bydlisko: Nove Zamky
|
denyz píše: Tlmiče niesu seriove pracujú keď dobre pamätám až 24 cm /samozrejme aj uchytenia tlmičov sú inde ako v serii/ ,kríženie ktoré som dosiahol na aute ktoré ma ešte ŠPZ-tky aj STK si myslím dosť.  , stabilite strašne pomáhajú tieto dorazy:  , Na ceste nieje problém aj 110 Kmh .Triál určite nie ,expedicie neviem ale trophy určite áno. Takéto kríženie do Jeepu asi nedám nikdy to máš pravdu: No s troskou snahy je mozne napratat 14 inchove tlmice aj do TJa samozrejme trojhuholniky nepustia a chce to dlhsie ramena 
|
Štv, 01.12.2016, 21:05 |
|
 |
FOGY
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 22.03.2012, 23:30 Príspevky: 428 Bydlisko: Rožňava
|
Vlad, aké gumy si tam obul? A čo predná náprava - poloosi, kríže?
_________________ARO 10,ARO 10, Asia Rocsta, JEEP YJ, TJ, JK https://plus.google.com/u/0/photos/1180 ... 5400496177
|
Pon, 05.12.2016, 22:55 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|