Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto, 17.06.2025, 18:57
Dnes je utorok 17. júna 2025, meniny má Adolf a zajtra Vratislav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 87 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Jeep wrangler JK 3,8 volvo C303 nápravy 
Autor Správa
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 20.02.2013, 22:56
Príspevky: 31
Bydlisko: Velké Leváre
Odpoveď s citáciou
Deniz v noci sa má trutkat a nie jazdiť. :smt023


Str, 22.01.2014, 11:22
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 12.11.2011, 13:20
Príspevky: 1469
Bydlisko: B. Bystrica
Odpoveď s citáciou
a čo to tam máš za svetlá presnejšie ?

Ja mám v predu rampu 180w s cree LED no zatiaľ som ju ešte nezapojil tak zatiaľ si len predstavujem ako svieti :-D :-D :-D

_________________
http://www.safeworks.sk - Výškové práce, Pilčícke práce, Elektroinštalácie


Str, 22.01.2014, 17:36
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 12.01.2010, 22:33
Príspevky: 390
Bydlisko: Rožňava
Odpoveď s citáciou
prednú mám aj ja 180w a svieti super ,prvý x ako som vyšiel z lesa a vypol rampu tak som mal pocit že my nesvietia svetlá len parkovačky . zadná je 75w a na cúvanie medzi stromami úplne v pohode.Bočné 2x asi 28w .


Štv, 23.01.2014, 7:58
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.01.2012, 20:44
Príspevky: 29
Bydlisko: Nove Zamky
Odpoveď s citáciou
Portaly su portaly mna to nepresvedcilo hm mne na tomto aute napriek velmi technicky premyslenemu a ucelnemu konceptu chyba jeho zakladna ba priam ikonicka crta=krizenie. 3,5 inchovy lift renomovaneho vyrobcu prikladne vyladeny na 33s kolesach umozni tomuto autu vyliezt na takmer metrovu skalu . Vlastnosti v terene su uplne inde schopnost kopirovat teren a praca podvozku voci karoserii sa blizi specialom ktore jazdia profi trial. 6 inchovy lift na dlhych ramenach a 35s alebo 37s posunie vlastnosti tohto auta este dalej v zmysle prekrizit teren kde inym autam hrozi búda. 8 -10cm zisk pod diferakom zlepsi prejazdnost dramaticky v neprehladnom bahne no 15 inchovy travel tlmica a schopnost dlhych ramien ukladat sa pod karoseriu s lahkostou je to co z tohto auta robi ovladatelneho pavuka. Kompromis by bol 4 inche portal lift a 4inche teda minimalny pozadovany long arm lift aby sa dosiahol aspon priemerny travel tlmicov a krizenie. Súčet 8 inch lift je ale uz pomerne dost vzhladom k vyske auta a stabilite. Portaly su podla mna lepsim riesenim na yotu alebo mG kde je komplikovanejsie vyriesit krizivost. Seriovy TJ alebo JK s podvozokom s travelom tlmicov 7 inchov na portaloch je auto nemotorne a neobratne v clenitom terene, so slabou krizivostou, uplne zavisle od 100% uzavierok, s dobrou priechodnostou bahnom resp. brodivostou. takze podla mna je to tom co to auto bude jazdit. Trial nebude jeho silnou strankou a budočky budú na dennom poriadku ako minuly TJ už stihol ukazat. Expedicia je smer kde portaly nemaju konkurenciu, pripadne masaker trophy sutaze :-D


Štv, 05.02.2015, 20:39
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43
Príspevky: 1579
Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
Odpoveď s citáciou
Vlad píše:
Portaly su portaly mna to nepresvedcilo hm mne na tomto aute napriek velmi technicky premyslenemu a ucelnemu konceptu chyba jeho zakladna ba priam ikonicka crta=krizenie. 3,5 inchovy lift renomovaneho vyrobcu prikladne vyladeny na 33s kolesach umozni tomuto autu vyliezt na takmer metrovu skalu . Vlastnosti v terene su uplne inde schopnost kopirovat teren a praca podvozku voci karoserii sa blizi specialom ktore jazdia profi trial. 6 inchovy lift na dlhych ramenach a 35s alebo 37s posunie vlastnosti tohto auta este dalej v zmysle prekrizit teren kde inym autam hrozi búda. 8 -10cm zisk pod diferakom zlepsi prejazdnost dramaticky v neprehladnom bahne no 15 inchovy travel tlmica a schopnost dlhych ramien ukladat sa pod karoseriu s lahkostou je to co z tohto auta robi ovladatelneho pavuka. Kompromis by bol 4 inche portal lift a 4inche teda minimalny pozadovany long arm lift aby sa dosiahol aspon priemerny travel tlmicov a krizenie. Súčet 8 inch lift je ale uz pomerne dost vzhladom k vyske auta a stabilite. Portaly su podla mna lepsim riesenim na yotu alebo mG kde je komplikovanejsie vyriesit krizivost. Seriovy TJ alebo JK s podvozokom s travelom tlmicov 7 inchov na portaloch je auto nemotorne a neobratne v clenitom terene, so slabou krizivostou, uplne zavisle od 100% uzavierok, s dobrou priechodnostou bahnom resp. brodivostou. takze podla mna je to tom co to auto bude jazdit. Trial nebude jeho silnou strankou a budočky budú na dennom poriadku ako minuly TJ už stihol ukazat. Expedicia je smer kde portaly nemaju konkurenciu, pripadne masaker trophy sutaze :-D

portal na expedicie ? mno neviem ci to je zrovna naj napd...

_________________
PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60
0915 526 286
Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne
EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5


Štv, 05.02.2015, 23:32
Profil
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 25.04.2012, 22:27
Príspevky: 196
Bydlisko: Námestovo
Odpoveď s citáciou
Portálové nápravy nie sú absolútne vhodné na cestu. V portálových súkoliach je veľký odpor trenia. Ale každopádne v teréne je to bomba. :smt162

_________________
-JEEP Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 - 4" lift, "BW" lemy, Snorkel , BFG AT 33x12,5 R15, 8J ET-25 , NP 231....
-Suzuki SJ 413 rv. 88


Štv, 05.02.2015, 23:43
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 12.01.2010, 22:33
Príspevky: 390
Bydlisko: Rožňava
Odpoveď s citáciou
Tlmiče niesu seriove pracujú keď dobre pamätám až 24 cm /samozrejme aj uchytenia tlmičov sú inde ako v serii/ ,kríženie ktoré som dosiahol na aute ktoré ma ešte ŠPZ-tky aj STK si myslím dosť. Obrázok , stabilite strašne pomáhajú tieto dorazy: Obrázok , Na ceste nieje problém aj 110 Kmh .Triál určite nie ,expedicie neviem ale trophy určite áno. Takéto kríženie do Jeepu asi nedám nikdy to máš pravdu:Obrázok 


Pon, 09.02.2015, 9:11
Profil WWW
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 8014
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
mas to super,, vzdy si mal iba tu najkvalitnejsiu techniku,, dole klobuk :smt151 :smt023 , Ten Jeepik je super,, je to cukríííík, nadhera,, :smt023 :smt023 :smt023

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Pon, 09.02.2015, 11:47
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 12.01.2010, 22:33
Príspevky: 390
Bydlisko: Rožňava
Odpoveď s citáciou
Na prvom som sa veľa naučil a tu som už tie chyby eliminoval ale je pravda že by som to ešte vedel vyšperkovať.


Pon, 09.02.2015, 16:33
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.01.2012, 20:44
Príspevky: 29
Bydlisko: Nove Zamky
Odpoveď s citáciou
denyz píše:
Tlmiče niesu seriove pracujú keď dobre pamätám až 24 cm /samozrejme aj uchytenia tlmičov sú inde ako v serii/ ,kríženie ktoré som dosiahol na aute ktoré ma ešte ŠPZ-tky aj STK si myslím dosť. Obrázok , stabilite strašne pomáhajú tieto dorazy: Obrázok , Na ceste nieje problém aj 110 Kmh .Triál určite nie ,expedicie neviem ale trophy určite áno. Takéto kríženie do Jeepu asi nedám nikdy to máš pravdu:Obrázok


Pekne 24cm je 9,5 inch travel ked je vyuzity here aj dole je to zlepsenie oproti serii. Krizenie je slusne odhadom okolo 100cm sudiac podla velkosti kolesa. No myslim ze vzhladom k tomu co ponukaju portaly je to az az treba drzat tazisko dole :-)

Obrázok 

Obrázok 

Krizenie cca 90cm seriovy podvozok zdvihnuty na podlozkach o 2 palce, seriove tlmice 7 palcove teda 21cm akurat flexi ramena, flat blatniky a uplne presne vyladeny up and down travel

V sucasnosti na dual rate 3,5 palcove pruziny a s tlmicmi 11 palcov je to uplne niekde inde bez problemov viac ako 100cm to vykrizi.

Ale v blate je to stale iba priemerny brodic :-)


Štv, 15.10.2015, 9:47
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.01.2012, 20:44
Príspevky: 29
Bydlisko: Nove Zamky
Odpoveď s citáciou
denyz píše:
Tlmiče niesu seriove pracujú keď dobre pamätám až 24 cm /samozrejme aj uchytenia tlmičov sú inde ako v serii/ ,kríženie ktoré som dosiahol na aute ktoré ma ešte ŠPZ-tky aj STK si myslím dosť. Obrázok , stabilite strašne pomáhajú tieto dorazy: Obrázok , Na ceste nieje problém aj 110 Kmh .Triál určite nie ,expedicie neviem ale trophy určite áno. Takéto kríženie do Jeepu asi nedám nikdy to máš pravdu:Obrázok 

No s troskou snahy je mozne napratat 14 inchove tlmice aj do TJa samozrejme trojhuholniky nepustia a chce to dlhsie ramena :-D


Štv, 01.12.2016, 21:05
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 22.03.2012, 23:30
Príspevky: 428
Bydlisko: Rožňava
Odpoveď s citáciou
Vlad, aké gumy si tam obul? A čo predná náprava - poloosi, kríže?

_________________
ARO 10,ARO 10, Asia Rocsta, JEEP YJ, TJ, JK

https://plus.google.com/u/0/photos/1180 ... 5400496177


Pon, 05.12.2016, 22:55
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 87 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: