Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 20.06.2025, 5:11
Dnes je piatok 20. júna 2025, meniny má Valéria a zajtra Alojz




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 145 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Ďalší
 suzuki vitara rok 91 
Autor Správa
Koumák

Registrovaný: Sob, 06.12.2008, 18:35
Príspevky: 171
Odpoveď s citáciou
Poslať 
zapar píše:
nové predĺžené budem mať až zajtra.

prikladám foto, bola použitá oceľ 11600
Obrázok


Sob, 09.01.2010, 12:46
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25
Príspevky: 1805
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Mam jeden dotaz: ked uz si dvihal kasnu aby si tam vlozil tie puky neslo ju uz dvihnut vyssie zo srobov aby si puky nemusel rezat a aby sa tam dala aj ta trubka dat dlhsia?

_________________
Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG


Sob, 09.01.2010, 14:04
Profil
Koumák

Registrovaný: Sob, 06.12.2008, 18:35
Príspevky: 171
Odpoveď s citáciou
Poslať 
[quote="romo11"][/quote]
určite by sa dalo, ale riešil som to v rámci roku výroby auta, momentálnych možností a terajšieho ročného obdobia. keďže silenbloky ostali zachované, tak puky slúžia len ako lacná podložka ktorá by môhla byť aj z iných materiálov. ak by som chcel dať puky celé, musela by ísť kasňa podstatne vyššie čo by znamenalo aj viac roboty. odpojiť chladič, brzdové hadičky a určite aj nádrž a ako to býva zvykom, takmer vždy sa na starých veciach niečo pokazí najmä pri povoľovaní starších brzdových hadičiek či brzdových trubiek. využil som len montážne vôle na jednotlivých komponentoch. myslím, že sk-páska + lepidlo tento deficit rozrezaných pukov pekne vykryjú.


Sob, 09.01.2010, 18:26
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 20.10.2009, 22:25
Príspevky: 713
Bydlisko: Namestovo
Odpoveď s citáciou
tie dotzy som mal aj ja presne ako pises R15 x 7" ET-25... aj aj stim cervenym aj modrym pasikom...super disky mne sa pacily...som zvedavi ako to ukaze na tvojej vytarke ked mas inu farbu auta...kde zohnal tie dotzy???

_________________
JEEP WRANGLER 5.2 V8 ,podvozok 4"fox,SYE,D30,D44,33/13,5r15 MICKEY THOMPSON BAJA CLAW,WARN,Led Bar,


Ned, 10.01.2010, 14:50
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 11.10.2006, 22:19
Príspevky: 885
Bydlisko: Šoma - východ SR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
zapar píše:
romo11 píše:

určite by sa dalo, ale riešil som to v rámci roku výroby auta, momentálnych možností a terajšieho ročného obdobia. keďže silenbloky ostali zachované, tak puky slúžia len ako lacná podložka ktorá by môhla byť aj z iných materiálov. ak by som chcel dať puky celé, musela by ísť kasňa podstatne vyššie čo by znamenalo aj viac roboty. odpojiť chladič, brzdové hadičky a určite aj nádrž a ako to býva zvykom, takmer vždy sa na starých veciach niečo pokazí najmä pri povoľovaní starších brzdových hadičiek či brzdových trubiek. využil som len montážne vôle na jednotlivých komponentoch. myslím, že sk-páska + lepidlo tento deficit rozrezaných pukov pekne vykryjú.


No už som síce bodylift robil dávnejšie, ale pri 5cm som akurát prerobil držiak brzdových trubiek (bez ich povoľovania). Chladič je namontovaný na ráme (aspoň 8ventil motor to tak má) takže pri dvíhaní kasne nie je čo treba ho odpájať. Hadičky nádrže idú tiež po ráme, akurát nalievacie hrdlo je potrebné dať dlhšiu hadicu, alebo ju naštúpľovať trubkou. A ešte zadný nárazník je tuším na vrchu prichytený o kasňu, viac si fakt nepamätám.

Prečo teda Zapar musíš odpájať ten chladič, máš ho nejako inak uchytený, teda na kasni?

_________________
"Každý z nás je len taký človek, ako vníma a posudzuje iných ľudí okolo seba."
https://www.youtube.com/channel/UCI80j8 ... y0FyRKt0Xg


Ned, 10.01.2010, 17:34
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 24.03.2009, 22:54
Príspevky: 508
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Zapar predny a zadny narazdnik je prichiteny o ram nie?alebo o kasnu ako piše Gabo? :shock: :shock:

_________________
Toyota LandCruiser 95
Nissan Terrano II 2,7 TD
Suzuki Vitara 1,6 16V
Suzuki GSX-R 600 K2 :)

http://www.youtube.com/xsimivw
http://amass.sk/


Ned, 10.01.2010, 17:44
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 11.10.2006, 22:19
Príspevky: 885
Bydlisko: Šoma - východ SR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Predný je na ráme, ale zadný je po bokoch nasunutý na kasni a ešte pod zadnými dverami tuším priskrutkovaný. No a potom ešte aj na ráme pri SPZ kdesi. :wink:

_________________
"Každý z nás je len taký človek, ako vníma a posudzuje iných ľudí okolo seba."
https://www.youtube.com/channel/UCI80j8 ... y0FyRKt0Xg


Ned, 10.01.2010, 17:50
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 24.03.2009, 22:54
Príspevky: 508
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
A vy ste to ako vyriešili?Gabo ty maš v predu pevnosťak nie?A ty Zapar ako? tiež pevnosťak?Da sa to aj bez pevnosťaku pri zachovani oboch naraznikov? :shock:

_________________
Toyota LandCruiser 95
Nissan Terrano II 2,7 TD
Suzuki Vitara 1,6 16V
Suzuki GSX-R 600 K2 :)

http://www.youtube.com/xsimivw
http://amass.sk/


Ned, 10.01.2010, 17:55
Profil WWW
Koumák

Registrovaný: Sob, 06.12.2008, 18:35
Príspevky: 171
Odpoveď s citáciou
Poslať 
orko, disky mám od RADOFFROAD cena zhruba 60Euro/kus, neviem či má na ne ešte akciu.

Gabo-SB, ja som neodpájal nič, využil som montážne vôle jednotlivých komponentov, na to čo potrebujem mi stačilo spomenutých 25mm. predné 2 silenbloky sú uchytené cez voľné šróby, ostatných 6 šŕobov je na pevno o kasňu, ak by som chcel dávať puky v celku, musel by som kasňu dvihnúť podstatne vyššie aby vznikol priestor na manipuláciu. chladič je upevnený o kasňu a motor o rám, neviem či by bola taká vôľa na hadiciach. nádržou som myslel práve to hrdlo.

simi, predný náraznik je uchytený len o rám (4 skrutky)
Obrázok
zadný náraznik je uchytený viacerými skrutkami o samostatný držiak viacerými skrutkami na krížový šrobovák, (veľa som ich musel odvrtával). držiak je uchytený tiež len o rám tuším 6 alebo 8 šróbmi (orech číslo 12). ak to budeš dávať dolu tak v tvojom prípade pôjde najskôr dolu ťažné, tam máš 6 šróbov, potom nárazník a na koniec ten držiak. ale možno to budeš robiť inak. ;-)

na foto je spomenutý držiak zadného narazníka

ObrázokObrázok


Ned, 10.01.2010, 18:19
Profil
Koumák

Registrovaný: Sob, 06.12.2008, 18:35
Príspevky: 171
Odpoveď s citáciou
Poslať 
simi píše:
A vy ste to ako vyriešili?Gabo ty maš v predu pevnosťak nie?A ty Zapar ako? tiež pevnosťak?Da sa to aj bez pevnosťaku pri zachovani oboch naraznikov? :shock:


pevnosťáky budem len robiť, najskôr predný a potom zadný, na zadný potom pôjde sklopny kôš s prídavnýmy svetlami na zásuvku od ťažného. ak podvihneš auto tak ti vznikne vôľa medzi kasňou a náraznikom (lebo nárazniky su o rám) musel by si prispôsobiť diery. ty máš ale výhodu, že nemáš rozširovacie lišty.


Ned, 10.01.2010, 18:29
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 11.10.2006, 22:19
Príspevky: 885
Bydlisko: Šoma - východ SR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
S tým chladičom zapár to máš určite pomýlené. Podľa obrázkov z predchádzajúcich stránok máš chladič na 99,9% pripevnený na ráme. Môžeš to pozrieť ešte raz, lebo som fakt zvedavý.

Edit: Toto je držiak chladiča a ten je pripevnený na ráme, na betón.
:wink:
Obrázok

_________________
"Každý z nás je len taký človek, ako vníma a posudzuje iných ľudí okolo seba."
https://www.youtube.com/channel/UCI80j8 ... y0FyRKt0Xg


Ned, 10.01.2010, 18:31
Profil
Koumák

Registrovaný: Sob, 06.12.2008, 18:35
Príspevky: 171
Odpoveď s citáciou
Poslať 
[quote="GaboSB"][/quote]
Gabo vlastne máš pravdu, chladič ma samostatné držiaky ktoré idú z rámu.

simi, predok vyriešíš ľahko a to tak, že posunieš diery na nárazniku nižšie o rozmer aký budeš dvíhať.
Obrázok

na zadku budeš musieť prispôsobiť držiak lebo ti vznikne vôľa medzi kasňou a náraznikom.
Obrázok


Ned, 10.01.2010, 18:49
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 29.12.2008, 21:58
Príspevky: 364
Bydlisko: ZM
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Zapar na tych stredovych uchytoch ti dočiahli šroby, alebo si tam vyrabal predlžene matice?
Ja som to meral zaskrutkovane a trči tam zavyt šrobu asi 13mm a ked tam nechaš všetky silembloky a vložiš puk(25mm) tak tam nedaš maticu. ako si to riešil?

_________________
SUZUKI Vitara 1.6 16V, Lift +5cm a bodylift +2,5cm,235/75R15 MT Wisentta a Discover M+S,CB, navijak, predný pevnosťák, šekle,Hi-lift zdvihák, gurntne,majak,lopata,kompresor,dynamická gurtňa :-)


Ned, 10.01.2010, 22:28
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 10.01.2009, 1:54
Príspevky: 262
Bydlisko: Žarnovica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
toto co hovori fido som si vsimol aj ja mne trci tiez len par mm zavitu ja by som tam musel vyrabat nejake medzikusy a kedže moj dvorný sústružník podlahol kríze a prišiel o robotu nema mi to kto vyrobit...

_________________
Vitara 1.6, navijak, šnorchel, zdvihutá, rozšírená, T3, Hi-lift, kompresor,....


Ned, 10.01.2010, 23:09
Profil ICQ
Koumák

Registrovaný: Sob, 06.12.2008, 18:35
Príspevky: 171
Odpoveď s citáciou
Poslať 
FIDO, RUDY
riešil som to tak, že som rozrezal tri spodné gumy ktoré sú pod rámom (medzi rámom a spodnou šálkou a maticou na polovicu a použil na všetkých šesť pevných šróbov). nemeral som ich, ale od oka majú asi cca 20 - 25mm hrúbku. inak som mal vôľu na šróboch väčšiu ako 13mm ale to môhlo byť spôsobené tým, že boli matice viac utiahnuté
ObrázokObrázok

predlžovali sa len predné dva šróby, ich popis je vyššie.


Pon, 11.01.2010, 14:58
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 145 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: