Historia:
4/82 - Zaciatokk vyroby: 3 dv model s platenou i tuhou strechou, diesel 2,3 l s turbom aj bez, benzinový motor 2,0 l
2/83 - Pajero ziskalo ako prvne vo svojej triede statut osobneho auta podle japonskych standardov
7/83 - 5 dv verzia s rozvorem dlhsim o 345 mm
6/84 - Prva modernizacia: kotucove brzdy na vsetkych kolesach, nastavitelne tlmice atd.
4/85 - Prvy krat vo svojej triede automaticka prevodovka
5/86 - Novy diesel 2,5 l
9/88 - V ponuke vidlicovy sestvalec 3,0 l a verzia preplnovaného dieslu s chladicem stlaceneho vzduchu
1/91 - Modelova obmena (facelift). V ponuke su aj motory 2.8 TD a 3.5L
2000 - Facelift
2006 - Facelift
--------------------------------------------------------------------------------------
Motor: 2.5 TD, 2.8 TD, 3.0, 3.5, 3.2 DI-D, 3.5GDI
Objem: -/-/-/-/3199/3497 cm3
Vykon: -/-/-/-/118/149 kW
Zrychlenie (100km/h): -/-/-/-/13.8/12.5s
Najvys. toc. moment: -/-/-/-/373/318
Maximalka: 170/180 km/h
Spotreba 100 km (mesto/mimomesto/ priemer): -/-/-/-/10,5/13,2
Rozmery (d/s/v): 4795/1895/1855/
Svetla vyska: 225 mm
Razvor: 2780 mm
Objem nadrze: 90L
Pohotovostna hmostnost/uzitkova: 2135/- kg
Pneu: -
Brodivost: 600 mm
Stupavost: 35°
Prechodovy uhol: 24°
Bocny naklon: -
Polomer zatacania: -
Zatazenie strechy: -
--------------------------------------------------------------------------------------
Konstrukcia - ramova, alebo samonosna a ram integrovany do karoserie
Pohon - zadny, priraditelny predny + redukcia
Medzinapravovy diffrencial - ano
Uzavierky - ano (vzadu+ medzinapravovy)
Predna naprava - nezavisle zavesenie
Zadna naprava - tuha alebo nezavisle zavesenie
Predny nahon je mozny radit do rychlosti 100 km/h v priamom smere. Auto ma medzinapravovy diffrencial, co znamena, ze v pripade potreby mozete jazdit na akomkolvek povrchu so zapnutym pohonom 4x4. Pajero ma moznost uzamknut zadny aj medzinapravovy differencial.
Jazdne rezimy:
2H - pohanana zadna naprava
4H - zadna aj predna (medzinapravovy diferencial v cinnosti)
4HLc - 4x4 + uzamknuty medzinapravovy diferencial
4LLc - ako predzhadzajuci rezim ale s pouzitim redukcie
Zadny diferencial bolo mozne uzamknut a pouzivat do rychlosti 25 km/h, kedy sa automaticky odomkol z dovodu neznicenia mechanizmov.
Vybava podla rocniku zahrnala okrem klimy, ostrekovace svetlometov, stresne okno, vyhrievane predne sedacky, vyhrievane spetne zrkadla a 3. radu sedadiel.
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda
.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html