Dnes je streda 5. júna 2024, meniny má Laura a zajtra Norbert
Autor |
Správa |
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3263 Bydlisko: Nitra
|
Nasadenie zadneho loziska.
Po naklepani na doraz je v jednej rovine ako uhliky. Nebuchat po vonkajsej strane ale po vnutri loziska.
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Ned, 06.09.2009, 0:19 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3263 Bydlisko: Nitra
|
V tejto faze montaze su dva sposoby /druhy sposob popisem na konci/ ako osadit predne lozisko a predne veko.Ja som sa rozhodol nalisovat lozisko na rotor ,pretoze som ocakaval problemy z nalisovanim na hriadel po demontazi loziska neostala bez nasledkov.I ked som si bol vedomy este vecsich problemov z nalisovanim loziska aj rotora do predneho veka.Dorazovy kruzok.
Zadny kryt predneho loziska.
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Ned, 06.09.2009, 0:29 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3263 Bydlisko: Nitra
|
Narazene predne lozisko na rotor. Narazame ho po vnutornej strane.Nie zvonku po lozisku cez gulicky.
Tu je este jeden maly problem.Neviem ci existuje stahovak do tak malej medzery medzi lozisko a rotor.Tu som vedel ze niet cesty naspet.
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Ned, 06.09.2009, 0:35 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3263 Bydlisko: Nitra
|
Zo zadu je ihla ktorou som zachytil uhliky.
Uhliky v zasunutej polohe.
Este ma rano napadlo,pozeral som ci sa daju uhliky zaistit pred demontazou.NEDAJU
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
Naposledy upravil Milan dňa Ned, 06.09.2009, 8:18, celkovo upravené 1
|
Ned, 06.09.2009, 0:41 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3263 Bydlisko: Nitra
|
Narazenie rotora do zadneho drziaku.
Aby som nemusel natrieskat predny kryt na lozisko parkrat som ho vyskusal nasadit a dolskrabal som ho sabrom.Aby aj drzalo a aby som to pri natlacani nerozmlatil.
A prisrobovat deklik na prednom lozisku .To je ta pakaren
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
Naposledy upravil Milan dňa Ned, 06.09.2009, 0:56, celkovo upravené 1
|
Ned, 06.09.2009, 0:48 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3263 Bydlisko: Nitra
|
A skor ako vytiahnete ihlu z uhlikov,jedno kurefsky velke upozornenie.Dajte ucho na alternator a zatocte rotorom.Nesmie tam byt ziadny sramot,buchot,skripanie a pod.zvuky.Ak ste si uz isty a je ticho,treba vytiahnut ihlu ktora drzi uhliky.Po potoceni musi ist rotor lahko,len z malym sumom od uhlikov.
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Ned, 06.09.2009, 0:55 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3263 Bydlisko: Nitra
|
Remenica je na kuzeli bez kajla a matka ma pravotocivy zavit.
Druhy sposob montaze.
Nalisujeme predne lozisko do predneho krytu,zasrobujeme krytku predneho loziska a lozisko aj z prednym deklikom nalisujeme na rotor. Nezabudnut tam dat vymedzovaci kruzok medzi predne lozisko a rotor a cele to nasadit do statora a zadneho krytu.
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Ned, 06.09.2009, 1:03 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3263 Bydlisko: Nitra
|
ps.Nekrytizovat za upravu,som rad ze som to neako sem dostal.
Alternator dobija 1.2 volt na volnobehu a teraz ide pekne ticho.Pri demontazi mi asistovala moja dobra flexa a z dvomi pajsrami som konzultoval problemy.Noo,ani autogen sa nezahanbil,ale predne lozisko ani tak neislo.Tak som mu dohovoril
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Ned, 06.09.2009, 1:11 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3263 Bydlisko: Nitra
|
Disco píše: Milan citam ze si si poradil a drzim palce ,aby ti to dopadlo OK.
To dufam aj ja.Musel som si dat REDBUL
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Ned, 06.09.2009, 1:17 |
|
|
Tunki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34 Príspevky: 2183 Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
|
Teda dobíja ti to poriadne? 14V majú obvykle tieto alternátory. Ale to napätie dosiahneš až ked je akumulátor nabitý. Demontovaný usmerňovač bolo dobré nechať premerať.
Mne takýto Hitachi altík, podobný tvojmu strpčoval život pred dvoma týždňami. A využitie donucovacích prostriedkov pri demontáži nekomentujem To je každého odśobná úchylka.
A pájkujem 25 rokov Trafopájkou 120W, takže mi najprv nešlo do hlavy, ako je možné, že Efendi písal o ťažkostiach a kiseline . Ale tvoje foto mi vyjasnilo situáciu.
http://www.4x4club.sk/pictures/viewer ... w93g3a.jpg
Pájkovačku 75W mám, ale je to taký ten tichoprd. Možno by ti šla lepšie ak použiješ ešte dlhší drôt, alebo aj tenší.
_________________ ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP) .... alebo .... *Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*
|
Ned, 06.09.2009, 8:20 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3263 Bydlisko: Nitra
|
Presne to je takto,13.90 V =volnobeh,12.7 V =zhasnuty motor,1.2 V =dobijaci prud na volnobeh.Dobijalo mi to dobre aj predtym ale odporucalo sa lozisko.
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Ned, 06.09.2009, 8:35 |
|
|
Tunki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34 Príspevky: 2183 Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
|
Aha. Ja len , že ak je to už rozmontované, tak nie je toľko práce s tým meraním. Ale ak to dobíjalo aj predým dobre, tak nič Jedna výčitka však je. Mal si ojazdený kolektor? Ak čo i len trochu hádže povrch voči osi hriadele rotora, bude prerušovať komutáciu. A to hlavne pri vyšších otáčkach. Bolo dobré to škrabnúť na sústruhu (samozrejme na ňom to vycentrovať s pomocou odchýlkomera) Súososť kolektora s Rotorom je dôležitá pre životnosť uhlíkov.
_________________ ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP) .... alebo .... *Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*
|
Ned, 06.09.2009, 8:42 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3263 Bydlisko: Nitra
|
Tunki píše: Súososť kolektora s Rotorom je dôležitá pre životnosť uhlíkov. To mas pravdu a suhlasim.
1/uhliky su halierova zalezitost.
2/nemam sustruh a aby som v sobotu niekoho zhanal,sral som na to.Vybrusil som to vo vrtacke a druhy koniec som si upol aby nehadzal.
3/ak odidu uhliky,vnutorna zbernica bola tak vydrbana,ze na sustruhu by mi aj z tej dobrej obrusili 1/2 mm,no a po odideni uhlikov sa smusia vymenit cele zbernice.Aj tak
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Ned, 06.09.2009, 8:51 |
|
|
Tunki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34 Príspevky: 2183 Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
|
Ja som tiež neutekal na sústruh Jediné auto mám a k sústruhu by som ten altík pešo nenosil. Postupoval som tak , ako radil výrobca. Zľahka prečistiť jemným šmirgľom a vybavené. Môj altik ale mal vypálený elektronický regulátor, a to bola iná sranda tam transplantovať regler zo škodovky. Hlavne , že dobíja.
_________________ ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP) .... alebo .... *Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*
|
Ned, 06.09.2009, 9:00 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3263 Bydlisko: Nitra
|
Podstata je,aby to fachalo.Myslim ze Coperfild je oproti nam amater.Z hovna upletias bic a este aj plieska
Pomoz si sam,aj panboh ti pomoze.
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Ned, 06.09.2009, 9:14 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|