Dnes je piatok 18. júla 2025, meniny má Kamila a zajtra Dušana
Autor |
Správa |
david
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10 Príspevky: 857 Bydlisko: vinosady
|
hadice netlakuje
_________________ starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom
|
Str, 09.09.2009, 22:00 |
|
 |
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
david píše: tak odpojil som plyn a prehrieva sa to stale ale je badat trochu zmenu pretoze sa to dlhsie drzalo na 80-tke ale potom to aj tak stuplo
Karlito aby som tomu rozumel, co sledujeme tym ze zmeriam ten chladic?
že je v ňom dosť média...
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Štv, 10.09.2009, 3:04 |
|
 |
GaboSB
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 11.10.2006, 22:19 Príspevky: 885 Bydlisko: Šoma - východ SR
|
Nechcem maľovať čerta na stenu, ale kľudne to môže byť aj prasklinka pri sedle výfukového ventilu, vodu tlakovať to extra nebude, ale zato ohrievať ju bude dosť a ani tratiť sa veľmi nebude, Podobné veci robilo Aro240 2,7D (taktiež 100 krát prehrešený motor  ), Ale toto radšej nech nebude.
_________________"Každý z nás je len taký človek, ako vníma a posudzuje iných ľudí okolo seba." https://www.youtube.com/channel/UCI80j8 ... y0FyRKt0Xg
|
Štv, 10.09.2009, 9:03 |
|
 |
david
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10 Príspevky: 857 Bydlisko: vinosady
|
kua kupovat novu hlavu sa mi veru nechce 
_________________ starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom
|
Štv, 10.09.2009, 12:00 |
|
 |
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
Ništ zaťál nekupuj, kua. Syndróm nemožnosti dať tomu plný kotol aby nevyvrelo nemáš, tak tam bude iný problém
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Štv, 10.09.2009, 12:47 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
...dám susedov život zato, že to bude nejaká blbosť.
Napríklad aj to samoodvzdušnovanie.
Dosť mi na Trole trvalo, kým som dostal naspäť vodu do systému. Nakoniec som povolil najvyššiu hadicu a bublinu vypustil. 
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Štv, 10.09.2009, 12:55 |
|
 |
david
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10 Príspevky: 857 Bydlisko: vinosady
|
povolil som najvyssiu hadicu a aj tak nepomohlo
inak ked navrcim vehicle tak chladic je za minutu horuci a hlava je proti chladicu o mnoho chladnejsia je to normalne?
_________________ starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom
|
Štv, 10.09.2009, 16:58 |
|
 |
Jozef Joski
Frajer
Registrovaný: Ned, 14.01.2007, 11:04 Príspevky: 208 Bydlisko: Trnava
|
to Gabo SB
=Nechcem maľovať čerta na stenu, ale kľudne to môže byť aj prasklinka pri sedle výfukového ventilu, vodu tlakovať to extra nebude, ale zato ohrievať ju bude dosť a ani tratiť sa veľmi nebude=
Gabo,nemaluješ.Zažil som to isté na M-ke.Už dlhšie som chcel napísať že je to hlava,len som stále dúfal že to predsa bude nejaká blbosť.Ja som si to overil tak že som ju dal na iný motor a závada sa premiestnila s hlavou.Pracné ale 100 % účinné.Problém je že som dodnes nezistil čo tej hlave je.Zbežnou obhliadkou neni vidieť žiadna prasklina ani nič podobné.
|
Štv, 10.09.2009, 17:07 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
David, predpokladám, že to je len preto, že tam nemáš termostat a tak ti voda ihneď cirkuluje. A na chladiči je to samozrejme cítiť ihneď.
/a to nasvedčuje o dobrej cirkulácii chl. kvap./
Ak by tam bol termostat, tak to by bola asi chyba.
Už iba zistiť, či to menej chladí, alebo sa to viacej hreje.
To Josky: ..., ak je predpoklad na chybnú hlavu, tak sa dáva tlakovať.
V TT to robili na špačinskej ceste.
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Štv, 10.09.2009, 19:00 |
|
 |
peter 469
Učeň
Registrovaný: Štv, 10.09.2009, 20:11 Príspevky: 67 Bydlisko: dolna micina
|
Už dlhšie sledujem tento problem, no nepostrehol som či sa to hreje aj pri vyších otáčkach, alebo len na volnobeh.Skus to po jazde podržať vo výších otáčkach.
_________________ Kde končí asfalt, začíname my.
|
Štv, 10.09.2009, 20:57 |
|
 |
david
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10 Príspevky: 857 Bydlisko: vinosady
|
vo vyssich otackach sa to neprehrieva ale extrem v terene som nemohol skusit preto ze mam len napol dostelovanu prednu napravu a zadnu este vobec tak som s tym len po asfaltk pobehal
idem teraz na tyzden prec tak trochu si necham hlavu vychladnut a potom sa znova pustim do toho ale kludne dumajte dalej cenim si vasu snahu dik 
_________________ starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom
|
Štv, 10.09.2009, 23:26 |
|
 |
GaboSB
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 11.10.2006, 22:19 Príspevky: 885 Bydlisko: Šoma - východ SR
|
david píše: vo vyssich otackach sa to neprehrieva ale extrem v terene som nemohol skusit preto ze mam len napol dostelovanu prednu napravu a zadnu este vobec tak som s tym len po asfaltk pobehal idem teraz na tyzden prec tak trochu si necham hlavu vychladnut a potom sa znova pustim do toho ale kludne dumajte dalej cenim si vasu snahu dik 
Bude asi lepšie, ak najprv dokončíš tie nápravy, aby si to mohol ísť poriadne zaťažiť. Lebo pár minutové pojazdenie po asfaltke nemusí byť práve zaťaženie, kde sa ukáže, ako sa hreje a či sa ti po dlhšiej záťaži stratí trocha vody.
Len pre info, ako som spomínal to Arečko, tak voda sa stratila až po dlhšej jazde, aj to len 1/2-1liter a počas jazdy žiadne prehrievanie a až po zastavení sa to začalo hriať pri tom voľnobehu, tak preto radšej dokonči auto a choď ho poriadne prevetrať do kopcov, lebo toto info tu zatiaľ chýba.
_________________"Každý z nás je len taký človek, ako vníma a posudzuje iných ľudí okolo seba." https://www.youtube.com/channel/UCI80j8 ... y0FyRKt0Xg
|
Pia, 11.09.2009, 7:29 |
|
 |
peter 469
Učeň
Registrovaný: Štv, 10.09.2009, 20:11 Príspevky: 67 Bydlisko: dolna micina
|
Myslel som v otáčkach pri stojacom offe, to že počas jazdy je to OK som sa dočítal, rozmýšlam že či propeler pri teplom motore nepreklzuje a pri volnobehu to nestačí prehanať vodu. samozrejme že to musíš skúsiť s termostatom, bez neho ti hreje všetku vodu naraz a preto sa hned zohreje aj chladič /ako popísal kapo/
_________________ Kde končí asfalt, začíname my.
|
Pia, 11.09.2009, 7:49 |
|
 |
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
Ked nemaš termostat tak sa šecko ohrieva skoro narovnako a tak isto aj c kopca sa rovnako podchladzuje.
Furt koketujem s myšlienkou, že nebudeš mať dostatočnú účinnosť chladiča... ale s otvorenou KAPOtou sa Ti to nehrej... si to niekde písal, ale už sa to vytratilo...
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Pia, 11.09.2009, 9:04 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
..čerpadlo je vraj OK. A vyzerá, že cirkuláciu má dobrú.
Čo je zaujímavé, že na volnobehu sa mu to prehrieva /po cca 20 minútach/, ale len zo zavretou kapotou, z otvorenou nie....
Ako keby sa vrtula točila naopak.../ale otočiť sa nedá.../
Edit: pozerám, že príspevky tu stále miznú... 
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
Naposledy upravil Kapo dňa Pia, 11.09.2009, 12:35, celkovo upravené 1
|
Pia, 11.09.2009, 12:32 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|