Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 18.07.2025, 18:14
Dnes je piatok 18. júla 2025, meniny má Kamila a zajtra Dušana




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 297 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 20  Ďalší
 prehrievanie uaz Hunter 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34
Príspevky: 2183
Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Remeň z opačnej strany som už videl :-D Ale tu ?

_________________
ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP)
.... alebo ....
*Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*


Pia, 11.09.2009, 12:34
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53
Príspevky: 629
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ale to je normálne že začne hriať, horšie je že to nedokáže dochladiť. Takže je buď málo účinná vodná pumpa, chladič, alebo vetrák, ktorý nereaguje na zvýšenie teploty.

_________________
JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...


Pia, 11.09.2009, 12:35
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53
Príspevky: 629
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kapo píše:
..čerpadlo je vraj OK. A vyzerá, že cirkuláciu má dobrú.



Edit: pozerám, že príspevky tu stále miznú... :twisted:


hej, lebo v prvom napísal, že je čerpadlo OK.

_________________
JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...


Pia, 11.09.2009, 12:36
Profil WWW
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kapo píše:
Edit: pozerám, že príspevky tu stále miznú... :twisted:


Som Ťa veľký KAPO quokotnul - Ja ném dilítujem 8-)

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Pia, 11.09.2009, 12:39
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 30.11.2006, 9:53
Príspevky: 629
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Inač my sme mali starého Gazíka a ten robil to isté. Ako náhle sme niekde zastavili, tak voda začala vrieť, tak sme to postavili hore kopcom a bol pokoj. A nikto nevie prečo. Len keď kopec nebol, tak bol problém, ktorý riešila 10l bandaska s vodou.

_________________
JEEP Grand Cherokee 2,7CRD, r.v.2001, GENERAL AT2 245/70/16, podvozok OME, rámy - už nie lebo zavadzali, rozšírené podložkami 3cm...


Pia, 11.09.2009, 12:40
Profil WWW
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
U starého auta je to trochu iné. Tam napríklad býva v chl. sústave vela nánosov bordelu, a tak isto sa tam vŕtalo už množstvo "odborníkov".

Tento motor je už trochu novší,a tak isto aj novšia koncepcia. Takže motor už riadený.
A keďže ho v DE predávali, tak asi mali tak isto problém nájsť /prehrieva sa už od dovozu/, alebo by oprava stála vela, a tak ho predali.

Napr.: motor ide z istých príčin v núdzovom režime /ako keby stále na sitič../ , a dáva viac paliva, ako treba. A hlavne na volnobeh môže väčšie množstvo paliva spôsobiť aj väčšie prehrievanie.
Ale tak isto tam môže byť spústa iného. Možno by to chcelo vyhladať servis, kde majú ruskú zásuvku a pozrieť najprv chod motora na diagnostike.

http://www.uaz.prodejce.cz/start.html
http://www.gaz.cz/index.php?id=217

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Pia, 11.09.2009, 14:35
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10
Príspevky: 857
Bydlisko: vinosady
Odpoveď s citáciou
Poslať 
skusim sa skontaktovat s predjcom LADA v ba , predpokladam ze tam maju rovnaku zasuvku ako UAZe a nech mi ho prekontroluju
najblizsi predajca UAZu je za Prahou
ale kontrolka check engine sa po nastartovani zhasne ale aj tak by som to rad dal na comp

nivkari maju aku koncovku neviete?

_________________
starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom


Pia, 11.09.2009, 19:49
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24
Príspevky: 604
Bydlisko: Polomka - okr. BR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
sledujem tuto debadu odzačiatku a tak ma napada....vykruť sviečky a pozri akej su farby ...ak čierne tak bohata zmes ak biele chudobna ale medzi tak je dobre....pokial sa mylim opravte ma...

Ešte taka blbosť neskušal si či sa to hreje aj bez vyfuku??? sice blbosť ale može byť.... :roll:


Pia, 11.09.2009, 20:59
Profil ICQ
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Oné, furt sa zamýšľam nad tým, že nedokážeš kurwa odviesť teplo. Neviem neviem, ale učite je prúdenie od vrtule OK? Tá otvorená KAPOta a šecko ok je hrozne divná.

kurwa daj sem aj nejaké fotky ako vyzerá chladič, vrtulka, hadice, zapojenie, koľko máš chladiaceho média v chladiči, ako je priechodný, ako vyzerá krytovanie motora...

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Pia, 11.09.2009, 21:10
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45
Príspevky: 3143
Bydlisko: VYCHOD PO
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Karlito presne ako pišeš,tiež si myslim,že by nebolo od veci sem zavesit par foto motoroveho priestoru,možno by sme aj k niečomu rozumnemu prišli.. :smt017 aj ked mne vždy vrta hlavou vrtula.. :smt131

_________________
My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom.

ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk


Pia, 11.09.2009, 21:29
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34
Príspevky: 2183
Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Lepšie raz vidieť..............

_________________
ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP)
.... alebo ....
*Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*


Pia, 11.09.2009, 21:30
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 11.10.2006, 22:19
Príspevky: 885
Bydlisko: Šoma - východ SR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak ak vie niekto dobre po rusky, tak tu možno nájde odpoveď.
http://www.uaz-ik.ru/hunter/48.htm
S googlovým prekladačom to veľa nehovorí :x
PS - hlavne dole to modrým na expanznej nádobe

_________________
"Každý z nás je len taký človek, ako vníma a posudzuje iných ľudí okolo seba."
https://www.youtube.com/channel/UCI80j8 ... y0FyRKt0Xg


Naposledy upravil GaboSB dňa Pia, 11.09.2009, 22:50, celkovo upravené 1



Pia, 11.09.2009, 22:43
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10
Príspevky: 857
Bydlisko: vinosady
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ok dam foto ale az na ten dalsi piatok lebo som fuc z domu

_________________
starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom


Pia, 11.09.2009, 22:47
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No, náhodou v celku štiglavé čítanie. :-D /sory, ale dám to sem celé, lepšie sa to lúšti/

Oprava UAZ Hunter>> Chyby v ceste>> Prehriatie motora>> Kontrola chladiaci systém
Pri prvom náznaku prehriatia, je-li teplota šípka myši šiel do červeného pásma, ale z pod kapotou nie je vymaniť oblaky pary, otvorený ventil kúrenie a reguláciu tlmivkou vzduchu, zapnite elektrický ohrievač pri maximálnej rýchlosti. Zapnúť výstražné svetlá, stlačte pedál spojky a využitie zotrvačnosti vozidla, pokúste sa opatrne presuňte na okraji vozovky, a ako si môžete pobyt priamo u chodníku, a ak je to možné, mimo cesty. Nechajte motor pracovať pár minút pri normálnej rýchlosti voľnobehu s aktivovanou plnú moc-kúrenie.

Výstraha
Nevypínajte motor bezprostredne! Jedinou podmienkou - zachrániť celistvosť systému chladenia. Ak je hadica praskne alebo skočil, alebo vo forme iného miesta úniku, okrem vyhodenie kvapaliny z pod korku expanznej nádoby, bude okamžite vypne motor!

Po zastavení prehriaty motor začne miestnej prehriatiu chladiacej kvapaliny v mieste styku s najviac tepelne-zdôraznil častí motora a vytvorenie páru zámku. Tento jav sa nazýva tepelný šok.
1. Zastavte motor.

2. Otvorte kapotu a vizuálne skontrolovať kapotu priestoru. Zistite, kde uniká para. Pri pohľade z motora, na vedomie prítomnosť chladiacej kvapaliny v expanznej nádoby, integritu gumové hadice, radiátor, termostat.

Výstraha
Ani raz neotvárajte korku expanznej nádoby. Kvapaliny v chladiacom systéme je pod tlakom, otvárací tlak čiapky prudko poklesne, kvapalina varí, a to spreje môžete spariť. Ak chcete otvoriť korku expanznej nádoby na horúce motora, pre-Tu, flirt nad hustá husté látky, a až potom opatrne otočiť korku.

3. Pozrite sa pod prístrojovú dosku - či už pod ňou úniku chladiacej kvapaliny alebo vodné škvrny od radiátora kúrenie alebo vodovodnú.
Ak ste si našli úniku chladiacej kvapaliny, praskla hadica môže byť dočasne obnoviť pomocou lepiacej pásky. Presakujúca radiátor, termostat alebo vykurovacie teleso je ťažké určiť na mieste, takže v tejto situácii potreba naplniť chladiacom systéme a vody pri pohybe pozorne sledovať teplomer, ktoré opakovane obnoviť úroveň v chladiacom systéme.

Varovanie
Dlhodobé užívanie vody miesto nemrznúca vedie k vytvoreniu stupnice v systéme chladenia motora a zhoršenie jeho ochladzovania, a preto znižujú zdroj.
Nikdy doplniť studenú vodu v prehriatie motora. Motor musí byť v pohode s otvorenou kapotu najmenej 30 minút.


4. Ak je únik chladiacej kvapaliny nerozpozná, overiť integritu a napätie remeňa pohonu pomocných jednotiek. Roztrhaný pás vymeniť alebo upraviť jej napätia (pozri "Výmena remeňa pohonu generátora»).

5. Motor sa môže prehriať v prípade poruchy termostatu, ktorý reguluje prietok kvapaliny v chladiacom systéme cez chladič, alebo ho (na urýchlenie warm-zima). Ak chcete skontrolovať termostate by mala byť plne zahreje motor môže cítiť teploty horné a dolné hadice spájajúcej motor s chladičom. Ak je spodná hadica chladiča je studená, termostat je chybný, cirkuláciu cez chladič nie je.

Tipy
Dôležitú úlohu v zabezpečení optimálnej teplota hrá plug ventil expanznej nádoby. Podporuje systém pretlak menšia ako 0,1 MPa (1,1 kgf / cm 2). Teplota varu vody sa zvyšuje na 120 ° C, a nemrznúca zmes - do 130 ° C. Bohužiaľ, rušenie z ventilu v uzavretej polohe, kedy dôjde k prehriatiu Výrazné prekročenie pretlaku [viac ako 0,2 MPa (2 kgf / cm 2)], čo môže viesť k prasknutiu expanznej nádoby alebo narušenie jedného z hadíc.
To je dôvod, prečo je dôležité, aby raz za rok v jednej rovine s tečúcou vodou, expanznej nádrže a spätný ventil v neprítomnosti držať prst. Keď v pochybách, nahradiť korok. Je zrejmé, že ak motor prehriaty odstránenie korku expanznej nádoby a časom táto akcia sa zhoduje s úpal, vriacej kvapaliny a vzduchových bublín v chladiacom systéme, bude zaručená.
Raz za rok, umyť bunky radiátor vodného lúča vysoký tlak (na špeciálne umývanie), riadenie toku prvý smerom k blížiacemu prúdenie vzduchu, a potom na jeho smerom na odstránenie nečistôt z povrchu chladiča, dodržiavať hmyzu a cestné nečistoty. Takže sa môžete čiastočne obnoviť účinnosť chladiča.

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Sob, 12.09.2009, 10:21
Profil
Učeň

Registrovaný: Sob, 04.04.2009, 20:43
Príspevky: 28
Bydlisko: vinosady
Odpoveď s citáciou
Poslať 
chlape chlape ty si tam mal asi nechat ten obal od horalky co si vytiahol s toho chladica :-D .prosim vas uz mu to niekto opravte lebo sa nemam s kym vozit


Sob, 12.09.2009, 20:41
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 297 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 20  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron