Dnes je streda 5. júna 2024, meniny má Laura a zajtra Norbert
Udrzba patrol-zhrnutie na 1.strane
Autor |
Správa |
ruta
Učeň
Registrovaný: Str, 16.01.2008, 16:56 Príspevky: 99 Bydlisko: Ostrava
|
No je tam spousta info, ale zrovna k té šťouchačce ne
No to je jedno, proste se tam dají čepy ze spojovačky a celé se to povaří jak svařené víno
Asi tedy.
|
Uto, 06.10.2009, 11:26 |
|
|
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Uto, 06.10.2009, 11:43 |
|
|
IvoLUCKY
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02 Príspevky: 968 Bydlisko: Trenčín
|
Karlito , pekne si to ...
Ak mozem poprosit daj aj info :
- kde to objednavas
- aka je jednotkova cena
- tieto capy su idneticke na stuchacke (v predu) aj na spojovacke (v zadu) ?
- su identicke pre Y60 aj pre Y61 ?
Preco sa pytam ? Pred casom mi Rado prerobil predok na stelovaci a capy maju cca rok (cca 20tis km) a zadok je asi povodny. Na zadnej spojovacke je to uz vybite az dost = vhodne na vymenu a co ma serie viac , tak predne mi tiez akosi pohrkavaju (a to su v podstate nove)... A po demontazi stabikov sa vsetky vole akosi viac prejavuju a mam pocit , ze plavam po ceste.
_________________ OFF the ROAD
|
Uto, 06.10.2009, 12:01 |
|
|
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
Tak popriadku,
sú to čapy Y60 r.v. 95-
Takže sú dve možnosti - buď zoženieš ohnutú spojovačku a použiješ závitové konce a zvaríš novú, alebo objednáš/zadáš do výroby závitové konce (ja ich beriem od Standy z Karlových Varov za cca do 3t CZk.). Je tam problém v ľavom závite a závitník bol drahý jak čert - je tam M20 x 1,5 asi z hlavy presne neviem, ale tak nejak, no. Je to aj s kontramatkami.
Čapy beriem od firmy APM v Plzni a keď im zadám katalógové číslo čapov, tak dodajú aj ľavý. Inak všetci predajcovia majú v katalógoch klen a len pravý.... Cena jedného kusa cca do 700 Czk
Celú hlavnú tyč riadenia robím do 5t Czk čo je v prepočte do 200 europeňazí. Samozrejmosťou je aj otočný držiak tlmiča - lebo po výmene čapu nemusíš mať volant rovno.
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Uto, 06.10.2009, 13:30 |
|
|
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Karlito píše: ..... Je tam problém v ľavom závite a závitník bol drahý jak čert - je tam M20 x 1,5 asi z hlavy presne neviem, ale tak nejak, no. Je to aj s kontramatkami.
A aký je problém, tam preto dať dva s pravým závitom?
Tam netreba robiť zbiehavosť, ako u spojovačky. /a na vyrovnanie volantu, no.../
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.
|
Uto, 06.10.2009, 13:49 |
|
|
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
Kapo, teda od znalého a zreleho muža ako Ty, tá otázka prečo ľavý a pravý....
- meníš čap po deštrukcii a na 99,4% nebude identický s tým prvým
- pružiny si sadnú a si šikmo
- dáš naviják a si šikmo
- vymeníš STAHL lano za synthetic a si šikmo
- dvihneš podložkami o kúsok a si šikmo
Dobre? Prvý bod som si na sebe vaskúšal A tiež pri výrobe na tutti netrafíš presnú dĺžku vehementu +ú- nejaká desatinka a pravý vs pravý ť posunie len o otáčku čo je cca 1,5 mm lebo jeden je hore a druhý čap natočený smerom dole.
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Uto, 06.10.2009, 14:09 |
|
|
pneukaktus
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 31.12.2006, 21:52 Príspevky: 561 Bydlisko: Myjava
|
Kapo píše: A aký je problém, tam preto dať dva s pravým závitom? Tam netreba robiť zbiehavosť, ako u spojovačky. /a na vyrovnanie volantu, no.../
No, potom mozes rovnat volant len po jednej otacke capu, a to vzdy len po vyrazeni capu inak ziadny.
A vyrobit lavy zavit na sustruhu by mal vediet kazdy priemerny sustruznik aj bez zavitniku bez problemou.
_________________1. Moje pravopisne chyby kludne opravte, slovenčina nebola nikdy moj kobylka
2. Nerobim kvalitne, ale pomaly!
|
Uto, 06.10.2009, 14:13 |
|
|
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
Hej hej, pravdu máš predseda, ale ten jemný vnútorný čo som sa aj bavil u sústruh fíreraje onania - dlhý a málo mieta
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Uto, 06.10.2009, 14:27 |
|
|
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Ty vole, viem prečo lavý a pravý, len ja, že to nie je nič dôležité, na štouchačke. /A stačilo už o blbovinách/
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.
|
Uto, 06.10.2009, 14:37 |
|
|
IvoLUCKY
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02 Príspevky: 968 Bydlisko: Trenčín
|
No ani sdom nevedel aka sa pre mna tato tema stane aktualna ...
Vcera v noci na patracke v ramci RESCUE som po umnom vjazde do nenapadne vypadajuceho jarceka zapadol cumakom Patrola tak, ze sa kolesa dokonale zapasovali do toho jaraka a zachytila to spojovacka ... Ja som sa pokusal dostat ho od tial von a tak som vrtel volantom = posilovac ohol (Thunder tvrdi , ze to videl) stuchacku a zacala retazova reakcia = stuchacka pri pohybe hore prerazila hadicky oleja AT veduce do chladica a za par sekund vystriekalo cca 0,5l oleja s AT systemu. UFF ... Atd ... Vsetko samozrejme o 1:00 v noci
Takze v ramci opravy som sa rozhodol , ze to vezmem z gruntu = 4x novy cap na riadeni + nova stuchacka (tie zavitove casti uz mam), novy olej do AT spolu s filtrom. Preseknute hadicky (tie povodne boli normalka gumenne) budu zgruntu nahradene pancierovanymi ... Na koniec geometria.
Karlito otazka na zaver = na ceskom fore uz dost ludi vozi relokaciu ramien prednej napravy od (tusim) Johna. Ja uz na predku po instalacii IM mam excentricke puzdro . Otazka znie - ma zmysel riesit tu relokaciu aj v takomto pripade ? Vsetci co to namontovali si pochvaluju ukludnenie riadenia a vacsiu krizitelnost ... A toto ma laka.
Dik Ivo
_________________ OFF the ROAD
|
Str, 07.10.2009, 11:46 |
|
|
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
Ja osobne relokáciu nemám, ale je to veľmi podarený sposob zníženia a tým aj zaklonenia prednej nápravy.
Za tie peniaze - výborná záležitosť a hlavne nemusíš nič zvárať k rámu!
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Str, 07.10.2009, 13:27 |
|
|
BBMiso
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 16.03.2008, 18:21 Príspevky: 705 Bydlisko: Banská Bystrica
|
Mozem tam naliat toto?
http://www.olejeamaziva.sk/product/tota ... -90-1l-43/
A este kolko? V tabulke naplni Y61 som nasiel manualna prevodovka 5,1L.
Len neviem co do pridavnej. To iste 1,9L? Alebo DEXRON III ATF 1,9L?
Dakujem za pomoc, zajtra mam dohodnutu vykurovanu halu a idem menit oleje.
_________________ Patrol GR Y61, 2,8TD
|
Štv, 11.02.2010, 20:46 |
|
|
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
Do prídavnej prevodovky to čo do hlavnej - 80W90 GL4
Dexron, resp čokoľvek kde je napísané ATF je viacmenej hydraulický olej pre automatické skrine, alebo hydrauliku riadenia.
Zožeň si niečo čím budeš olej lievať do debilne umiestneného kontrolného otvoru na boku prevodovky. A nechaj flašky s olejom zohriať na radiátore, aby bol redší a lepšie tiekol.
Najprv povoľ kontrolný šroub a až si budeš istý že to pôjde vypusti olej.
_________________ SLOW & FURIOUS
|
Štv, 11.02.2010, 21:44 |
|
|
BBMiso
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 16.03.2008, 18:21 Príspevky: 705 Bydlisko: Banská Bystrica
|
V tabulke sa pise ze "Transfer fluid" to mam rozumiet ako pridavna prevodovka?
A do hlavnej ze "API GL-4, Viscosity SAE 75W-90" mozem dat aj 80W90.
Nemam o tom ani sajnu. (najhorsie ze ani v METEORe, moj hlavny dodavatel nahr.dielov)
_________________ Patrol GR Y61, 2,8TD
|
Štv, 11.02.2010, 22:02 |
|
|
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
Prvé číslo udáva viskozitu za stodena, takže čím vyššie, tým hustejší.
Dodrž to GL4
"Transfer fluid" ti aj zoznam preloží ako prevodovú tekutinu.
A priprav si tak 5 + 3 litre ako Martin písal ohriateho oleja a hlavne, keď ho tam budeš totok, tak akonáhle Ti začne vytekať hned nezátkuj, ale nechaj odkvapkať z kontrol šrobu
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Pia, 12.02.2010, 12:25 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|