Dnes je piatok 18. júla 2025, meniny má Kamila a zajtra Dušana
Autor |
Správa |
david
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10 Príspevky: 857 Bydlisko: vinosady
|
ale to doplnkove cerpadlo nema nic spolocne s mojou zahadou
skusal som vymenit opacne vrtlu pred chladicom ci ju nedal nahodou germanec naopak ale ona ani inak nejde
no nic dalsi zufali pokus
_________________ starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom
|
Str, 07.10.2009, 18:47 |
|
 |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2030 Bydlisko: Košice
|
to bola reakcia na to čo písal Kapo že by sa to zišlo Patrolu, prepáč OT.
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Str, 07.10.2009, 19:28 |
|
 |
david
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10 Príspevky: 857 Bydlisko: vinosady
|
bez prblemov 
_________________ starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom
|
Str, 07.10.2009, 19:43 |
|
 |
david
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10 Príspevky: 857 Bydlisko: vinosady
|
tak ani v Lade ho nedam na comp maju ine koncovky
_________________ starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom
|
Štv, 08.10.2009, 14:56 |
|
 |
603
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 27.11.2008, 23:39 Príspevky: 529 Bydlisko: ba//mi
|
ma to nejaku klapku na sani vzduchu? ze ked je studeny motor, otvara od zvodov, a ked je teply motor saje spred chlapica, abo proste certvy? nema na nejakej tej klapke prepinac zima, leto?
vzduchovy filter nekladie nejaky odpor velky? sa mi zdalo ze je este olejovy?
uz iba somariny ma napadaju... ale moze mat vplyv...
_________________www.khvmi.sk
|
Štv, 08.10.2009, 15:16 |
|
 |
radole
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 12.05.2009, 9:27 Príspevky: 134 Bydlisko: Vyšný Slavkov východ Spiš
|
mas na chladici vstup na vrchu a vystup na spodku?
ak odstavis motor mala by ti voda cirkulovat sama cez chladic nebrani tam nieco?
namas nejak ohnute koleno kde by sa vytvorila vzduchova bublina ktora nedovoli vode cirkulovat? (to mal lubole na cherokym 4,0 hadica z pumpy isla hore a v kolene sa hned lame dole v tom kolene sa vytvorila vzduchova bublina ktora branila cirkulacii vody)
skus tam hodit cerpadlo nuteneho obehu je aj na frontere 2,3TD a zapina sa pri zhaveni a ked po zatazeni hned odstavis motor a stupne teplota tak sa zapne a nuti cirkulovat vodu.
_________________Frontera A 3,1 TD troška podvihnutá, 37" kolieska,2x uzávierka, 2x navijak Frontera B 2,2 DTL troška podvihnutá 32" kolieska, 2x navijak a expedičná výbava náhradné diely Frontera A,B, Trooper, Monterey, Campo 0919 224 231 fronteradiely@azet.sk
|
Štv, 08.10.2009, 15:27 |
|
 |
david
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10 Príspevky: 857 Bydlisko: vinosady
|
vyvody su na chladici ako hovoris Radole a kolien tam veru je
klapku to ma za vzducovym filtrom do ktorej ide okruh z chladiacej sustavy , prepinac zima leto som nenasiel, vzduchovy filter nie je olejovy
_________________ starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom
|
Štv, 08.10.2009, 16:11 |
|
 |
jaro
Začínajúci koumák
Registrovaný: Uto, 24.10.2006, 19:53 Príspevky: 110 Bydlisko: Liptovské Revúce
|

Čítam o tom prehrievaní Tvojho UAZika už dlho... už si skontroloval asi všetko, čo sa týka chladenia. Ešte by to mohla byť nejaká zrada priamo v bloku, hlave (upchaté miesto). Len to sa ľahko radí, ale ťažšie realizuje
Ale je tu ešte ďalšia vec, ktorá s chladením priamo nesúvisí a to je predstih zážihu. Ak je vysoký-hreje sa chladiaci systém, ak nízky (neskorý)-hreje sa výfuk. Ten výfuk som videl na favorite žeravý do červena-a auto pritom normálne fungovalo. Tak možno to funguje aj opačným smerom-vysoký prestih  prehrievanie chladenia.
Ruské motory sú často robené na nízkooktánový benzín, takže ani vysoký predstih by nemusel spôsobiť samozápaly/detonačné horenie.
Ďalšia vec je, že základný predstih (pri voľnobehu, resp. statický) býva relatívne nízky, tak do 10 stupňov. Celkový predstih pri zvýšených otáčkach je už okolo 30-40 stupňov. Ak je nastavený vysoký základný predstih tak napr. tých +10 st pri voľnobehu robí 100%, ale pri zvýšených otáčkach to už nie ja také výrazné-samozrejme relatívne.
Písal si tuším, že je problém to dať na diagnostiku, ale byť na Tvojom mieste tak by som to skúsil. Ak to má ešte klasický rozdeľovač, tak by som skúsil ubrať predstih aj bez diagnostiky. Len treba na to pomaly,lebo pootočenie rozdeľovača o 1 st zmení predstih o 2 st.
_________________ jaro
|
Sob, 10.10.2009, 21:48 |
|
 |
david
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10 Príspevky: 857 Bydlisko: vinosady
|
toto nema karbec prave preto je to trochu problem s tou diagnostikou nie je nato koncovka v SR
musim brnknut predajcovi do CZ mozno mi tam poradia
_________________ starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom
|
Sob, 10.10.2009, 22:38 |
|
 |
termi4x4
Učeň
Registrovaný: Uto, 02.09.2008, 16:29 Príspevky: 99 Bydlisko: BRNO / Partizanske
|
Neviem ci to pomoze, alebo ci nieco opakujem ale toto je vyjadrenie kamosa z Jihalvy(Gaz 66):
1/ ucpanej chladic
2/ hadice co vede z chladice do pumpy se podtlakem muze zmacknout - zkontrolovat
3/ spatnej termostat
4/ spatna vrtulka pumpy
5/ ucpana hadice ale to je defakto nerealny pri tech prumerech
6/ vrtule je visko ?
este at skusi vyndat uplne termostat a poradne to votestovat bez nej, nekdy je spatnej i z vyroby
a na podchlazeni by zase ukazoval termostat, nedovira
esly otevre kapotu, tak se to chladi pres blok motoru, tak at este skusi tu vodni pumpu, nic vic to us bejt nemuze
Vela zdaru! 
_________________ Moje traktory do hory --> UAZ Hunter 2.5TD a Lada Niva 1.9TD
|
Uto, 13.10.2009, 10:22 |
|
 |
david
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10 Príspevky: 857 Bydlisko: vinosady
|
vsetko vyskusane
prosim ta aky mas ty steker na napojenie do compu ? mozes mi to odfotit , ja ho mam umiestneny vedla posilovaca brzd neviem ako je to Andorii
_________________ starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom
|
Uto, 13.10.2009, 13:00 |
|
 |
david
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10 Príspevky: 857 Bydlisko: vinosady
|
mam dalsiu dobru spravu: ani dovozca v CZ nema program na diagnostiku mojho typu motora kua 
_________________ starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom
|
Uto, 13.10.2009, 17:17 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Zanes to do šrotu.... 
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Uto, 13.10.2009, 20:03 |
|
 |
tulo
Učeň
Registrovaný: Uto, 04.11.2008, 12:22 Príspevky: 73 Bydlisko: Šaľa
|
sledujem tento "pripad"od zaciatku a hrozim sa podobnej situacie - ak to auto mas rad a nechces z neho urobit zdroj nahradnych dielov, caka Ta cesta na vychod od Ciernej n/Tisou... kua niekde za hranicami to musia vediet pripojit ku kompjutru, hmm?
|
Uto, 13.10.2009, 20:30 |
|
 |
david
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10 Príspevky: 857 Bydlisko: vinosady
|
zajtra sa mi este maju ozvat z ciech ale nedavam tomu velku sancu
_________________ starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom
|
Uto, 13.10.2009, 21:31 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|