Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pon, 23.06.2025, 22:11
Dnes je pondelok 23. júna 2025, meniny má Sidónia a zajtra Ján




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 22 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 slaby spodok pri akceleracii 
Autor Správa
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 18.04.2008, 19:59
Príspevky: 24
Bydlisko: POVAžSKá BYSTRICA
Odpoveď s citáciou
čaute pani kupil som trola asi 2 mesiace vynikajuce autičko akurat sa mi zda že to ma slaby spodok pri akceleracii od tych 2000 otačok ide jako blaznive ale ten spodok? no neviem hlavne v terene pokial ho nevyturujem sa mu moc nechce prosim vas poradte mi čo by to mohlo byt je to Y61 r.v 99 2.8tdi


Pia, 23.10.2009, 17:09
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No, veď to je ten Patrol, on totiž nemá motor. :-D

Aké máš pneu? teda rozmer a čo si mal pred trolom? teda ako že auto. :wink:

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Pia, 23.10.2009, 17:56
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 18.04.2008, 19:59
Príspevky: 24
Bydlisko: POVAžSKá BYSTRICA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no mal som uaz 469teda ešte mam to je tieš delo ale nema spz


Pia, 23.10.2009, 19:03
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 18.04.2008, 19:59
Príspevky: 24
Bydlisko: POVAžSKá BYSTRICA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pneu tam mam matador offroad aj cesta aj teren 33x12.5 r15 riadne velke ale ja si myslim že to ne je kvoli tym gumam


Pia, 23.10.2009, 19:05
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
...ono totiž turbo začína riadne tlačiť až okolo tých 2000 otáčok.

Pneumatiky sú už o dosť väčšie, ako origo, tak sa nečuduj.

Trochu by sa to dalo vylepšiť trebárz výmenou elektornického čerpadla alebo iného turba. Ale najlepšie by bolo to nechať tak a zvyknúť si.
Predsa len tie hliníkové hlavy sa zle menia. :wink:

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Pia, 23.10.2009, 19:07
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 18.04.2008, 19:59
Príspevky: 24
Bydlisko: POVAžSKá BYSTRICA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no to maš pravdu akurat som to tu nikšie čital a može byt aj zla vaha vzduchu alebo len zasvinena tak blboko sa určite v tom ripat nebudem ale predsa 2.8tdi nemože mat s takymi gumami problem


Pia, 23.10.2009, 19:20
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Nemá problém. Záleží ale, čo je podla teba problém.
Najlepšie bude si to z niekým porovnať.

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Pia, 23.10.2009, 19:52
Profil
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 16.09.2009, 8:37
Príspevky: 151
Bydlisko: Senec
Odpoveď s citáciou
Poslať 
kapo ma pravdu ,najprv urcite z niekym porovnat (ked je vsetko ok,myslim kvapaliny,tesnost,atd.), potom by som nieco riesil dalej

_________________
nissan patrol GR Y60,r.v.95,navijak,


Pia, 23.10.2009, 21:27
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 13.02.2007, 21:38
Príspevky: 140
Bydlisko: BA/PK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Podla mna nie je co porovnavat, to auta sa tak chova, poriadne zacne tahat az od 2000 otacok. A tie gumy mu na dynamike urcite nepridali, samozrejme na predpisanych 31tkach by to bolo lepsie.

Mne malicko pomohol K&N vzduch. filter a kvalitne palivo, EGR a najnovsie vyfuk. O Bishops tu pisat nebudem, kazdy ma na to svoj nazor, tak aby sa diskusia nezvrtla inde. U mna sa to vsak prejavilo pozitivne.

Pokial ti chyba spodok iba v terene, asi by si mal zmenit prevod v redukcke.

Pokial sa ti jedna aj o cestnu dynamiku motora, tak ako povedal Kapo, prerobit na mechanicke cerpadlo a pohrat sa s turbom tiez nie je na skodu. Samozrejme v normalnych medziach...

_________________
...dlha seda Y61 2.8TD (1998) s elektronickym cerpadlom
...Ex dlha zelena Y61 2.8TD (1999) s mechanickym cerpadlom
...popripade pomoze Pajero Sport 2.5TD (1998)


Pia, 23.10.2009, 22:15
Profil ICQ
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
TomasBA píše:
a najnovsie vyfuk.


Pardon za offtopiííííč, ale Martin, ÁNO Stačí len prasknutý pletenec, však? :wink:

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Sob, 24.10.2009, 1:58
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 18.04.2008, 19:59
Príspevky: 24
Bydlisko: POVAžSKá BYSTRICA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
diky moc no uvidime s niekym to porovnam a idem pozret všetky filtre a vahu vzduchu či je všetko v poriadku a potom ak to nepomože tak skusim sa pohrat s tym turbom a čo si myslite na to dat mu zvatčit vykon cez riadiacu alebo cez nejaky čip nemam s tym žiadne skusenosti


Sob, 24.10.2009, 10:56
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ak máš zvyšké kojunky, tak skús toto:
viewtopic.php?t=9021&start=0

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Sob, 24.10.2009, 11:08
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24
Príspevky: 604
Bydlisko: Polomka - okr. BR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
TomasBA píše:
pohrat sa s turbom tiez nie je na skodu. Samozrejme v normalnych medziach...


mna by zajimalo ako sa treba pohrať s turbom...Či len pridať max plniaci tlak? :?:

dakujem


Sob, 24.10.2009, 22:21
Profil ICQ
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No, najprv by som si zmeral, kolko tlačí turbo. Malo by tlačiť O,80 až 0,90.

Potom mu pridať na tlaku /tak na 1 až 1,1 / a na palive.

A pomaličky šporovať na novú hlavu. :-D

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Sob, 24.10.2009, 23:14
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 18.04.2008, 19:59
Príspevky: 24
Bydlisko: POVAžSKá BYSTRICA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
nazdar kapo kukal som ten tvoj odkaz diky moc zan. a vyzera to dost slubne no len som tam nikšie čital čo si tam pisal:Takže podla mna to je riadiaca jednotka k riadiacej jednotke. A na klasickom motore bez počítača nie je čo riadiť, a ani čo zvýšiť.
Ak sa mýlim, zožerem pečenú hus.Toto si pisal ti tak nechapem funguje či nie ja by som na d tym uvažoval a aka je tam montaž tieš nevieš čo? či sa to pripoji len na konektory alebo niečo horšie a mysliš si moc to ubliži motoru? diky


Ned, 25.10.2009, 21:24
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 22 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: