Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 jogistar 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Pon, 23.10.2006, 15:36 Príspevky: 195 Bydlisko: Nove Mesto nad Vahom
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Mozno to bude zniet ako blba potazka ale ma dajme tomu v terene auto s turbom nejake vyhody??? 
 
A este jedna da sa do normalneho motora narvat turbo bez nejakych velkych uprav???
 diky    
					
						 _________________ LR Defender, 2.4 TD, 32x9.25 R16 a usmiaty cloviecik za volantom... 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 08.02.2007, 17:55 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 marcek4x4 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Uto, 14.11.2006, 22:24 Príspevky: 324 Bydlisko: Dudince
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						dá sa všetko,otázka za akú cenu.pre inšpiráciu  http://www.motortech.sk/ 
					
						 _________________ LANDROVER DISCOVERY bývalá leštenka 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 08.02.2007, 20:29 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Xader 
				
				
					
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ide aj o to ci to je diesel / benzin a na aky vykon sa chces dostat ? 
 Ja som raz planoval robit upravu z 1.9 TDI 90k na cca 200k a vyslo by ma to 100tisic.
 Ja by som do serioveho motoru takymto sposobom nezasahoval ... ak chces turbomotor radsej si ho kup ... upravy takehoto charakteru znicuju zivotnost a ak ti ide o rapidny narast vykonu , tak pocitaj s vymenou brzd, vacsou spotrebou a taktiez s "chladenim turba" ... ked ho budes dlhsie nahanat, alebo mu proste budes davat zabrat , tak potom 2-5minut treba na volnobeh nechat odpocinut - to sa odporuca aj seriovo montovanym autam s turbom... ja to robim a nikdy som s turbom problemy nemal. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 08.02.2007, 20:37 | 
			
				
					 
					
					 
				
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 jogistar 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Pon, 23.10.2006, 15:36 Príspevky: 195 Bydlisko: Nove Mesto nad Vahom
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 ako nijako vazne som nad tym este nerozmyslal len som pozeral nieco o motoroch a ma to napadlo... 
					
						 _________________ LR Defender, 2.4 TD, 32x9.25 R16 a usmiaty cloviecik za volantom... 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 08.02.2007, 20:48 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Xader 
				
				
					
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Inak motortech je asi jedna z mala firiem na ktore som pocul aj od chalanov co jazdia kopce dobre referencie ... oni su tiez kopciari sa mi zda    
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 08.02.2007, 20:59 | 
			
				
					 
					
					 
				
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 MoostanQue 
				Mašinista 
				
					 Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1111
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Daj pokoj s turbom, nemam a nechcem     
					
						_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž..     
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.02.2007, 1:39 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 IvoLUCKY 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02 Príspevky: 968 Bydlisko: Trenčín
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Osobne si myslim , ze turbo je tlakoch a tlaky su o loziskach. piestoch a ojniciach ... Vykon je potom o spojke a kardanoch a poloosiach ... Takato uprava by spolu s narastom vykonu mohla (netvrdim, ze musela) priniest aj "zaujimavu" seriovu reakciu typu jedno opravim a druhe po...rie . 
					
						 _________________ OFF the ROAD 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.02.2007, 6:18 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Milan 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3315 Bydlisko: Nitra
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Namontovat turbo sa da vsade,ale potom je realna moznost ze uvidis pobehovat piesty z ojnicami okolo auta.Motor z turbom ma uplne inu konstrukciu ako bez turba.Vecsinou je vsetko zosilene.Ja som mal kedysi na Avii ventilator z Avie ktory mi pretlacal vzduch cez vzduchovy filter a bolo to citit. 
					
						 _________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.02.2007, 11:33 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Rudi 
				Mitsubishi Man 
				
					 Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54 Príspevky: 1375 Bydlisko: Púchov
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						IvoLUCKY píše: Osobne si myslim , ze turbo je tlakoch a tlaky su o loziskach. piestoch a ojniciach ... Vykon je potom o spojke a kardanoch a poloosiach ... Takato uprava by spolu s narastom vykonu mohla (netvrdim, ze musela) priniest aj "zaujimavu" seriovu reakciu typu jedno opravim a druhe po...rie . Súhlasím s Tebou,napr.motor s turbom má chladenie na piesty a bez turba to nemá.Asi to tam nie je len tak,že?Ako písal už IVOLUCKY je to o tlakoch a zaťažení súčiastok.Ono Ti to určite pôjde,ale otázka je dokedy.Myslím že najskôr by odišla nejaká ojnica alebo kľuka.    
					
						 _________________ Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
 Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.02.2007, 12:45 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 MoostanQue 
				Mašinista 
				
					 Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1111
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						IvoLUCKY píše: Osobne si myslim , ze turbo je tlakoch a tlaky su o loziskach. piestoch a ojniciach ... Vykon je potom o spojke a kardanoch a poloosiach ... Takato uprava by spolu s narastom vykonu mohla (netvrdim, ze musela) priniest aj "zaujimavu" seriovu reakciu typu jedno opravim a druhe po...rie .  
V principe si myslim ze mas pravdu, i kde samozrejme zalezi ako su tie-ktore podskupiny dimenzovane... konkretne 4,2 D patrol turbo povodne nema, vyraba ho ovsem nejaka firma ako doplnok, docela bezne (teda nie vynimocne) sa to montuje, a auto to vydrzi, patrol (vo vseobecnosti) je relativne podmotorovany a prevody su masivne; 4,2 D je zase tak masivny ze vydrzi doaleluja... i ked logicky, zvysenie vykonu sa musi prejavit znizenim zivotnosti, v tomto pripade ovsem v znesitelnych medziach. Rozhodne by som nedaval turbo na S120, ta by ukrucala poloosi na kazdej krizovatke     
Pekny den praje  
					
						_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž..     
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.02.2007, 13:50 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 jogistar 
				Koumák 
				
					 Registrovaný: Pon, 23.10.2006, 15:36 Príspevky: 195 Bydlisko: Nove Mesto nad Vahom
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Mate vsetci pravdu... a jaj tak by bola lepsia moznost kupit auto uz s turbom (myslim v serii) ale ako vravim bola to len taka myslienka co ma drzala asi 5 min (kym som dopisal prispevok)       8)  
					
						 _________________ LR Defender, 2.4 TD, 32x9.25 R16 a usmiaty cloviecik za volantom... 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.02.2007, 15:14 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Xader 
				
				
					
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Ved Vitary robili tusim aj 2.0 TD ?      
Ale radsej by som isiel do toho V6    ten musi ist pekne.  
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.02.2007, 17:15 | 
			
				
					 
					
					 
				
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 pejo 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Myslite, ze by bol problem do trola 260 RD28 zabudovat turbo? A co takto vstrekovanie LPG. Ropa len na zapal a LPG na vykon. Zapalovalo by to na volnobeznu davku pri vyssich otackach (nuteny volnobeh)? LPG ma oktany nad 100. Ja mam skusenost, ze pri tlakoch do 15 bar LPG nedetonuje. Dalej uz neviem. Moj Trol ma tlaky 32 a viac. Ale skusim to. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.02.2007, 22:54 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Milan 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3315 Bydlisko: Nitra
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						pejo píše: Myslite, ze by bol problem do trola 260 RD28 zabudovat turbo? A co takto vstrekovanie LPG. Ropa len na zapal a LPG na vykon. Zapalovalo by to na volnobeznu davku pri vyssich otackach (nuteny volnobeh)? LPG ma oktany nad 100. Ja mam skusenost, ze pri tlakoch do 15 bar LPG nedetonuje. Dalej uz neviem. Moj Trol ma tlaky 32 a viac. Ale skusim to.  
S plynom opatrne,lety na mesiac s patrolom su nepovolene    Prepali ti kruzky a potom ti to vydetonuje aj pd nohami ,    
					
						 _________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.02.2007, 23:12 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 IvoLUCKY 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02 Príspevky: 968 Bydlisko: Trenčín
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						no fuj     
					
						 _________________ OFF the ROAD 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 09.02.2007, 23:14 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |