Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 10.11.2024, 21:48
Dnes je nedela 10. novembra 2024, meniny má Tibor a zajtra Martin, Maroš




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 42 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší
 problem SW - EPi 9,5 12v 
Autor Správa
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no pokial viem tak trebars ten winc od teba - RAMSEY , ale aj powerwinch(kopia RAMSEY) pouzivali zapojenie dvojvyvodove, kde je treba otocit polaritu polov ..
a SW EP aj EPi pouziva zapojenie 4 vyvodove pricom -pol je trvalo pripojeny k statoru a +pol je pripajany cez vykonny releovy spoj (solenoid) na rozdielne vinutia.

ale to ty predsa vies...

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Str, 21.04.2010, 8:03
Profil WWW
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
na 90% je vypadnuty konektor pre jeden smer z solenoidu (obvykle)

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Str, 21.04.2010, 8:52
Profil ICQ WWW
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
fajer píše:
no pokial viem tak trebars ten winc od teba - RAMSEY , ale aj powerwinch(kopia RAMSEY) pouzivali zapojenie dvojvyvodove, kde je treba otocit polaritu polov ..
a SW EP aj EPi pouziva zapojenie 4 vyvodove pricom -pol je trvalo pripojeny k statoru a +pol je pripajany cez vykonny releovy spoj (solenoid) na rozdielne vinutia.

ale to ty predsa vies...


4 vývody....

matematicky mám rovnicu o jednej skovanej neznámej

1ks - pol
2ks + pól na striedačku
1ks pól na diagnostiku čičo???? :-D

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Str, 21.04.2010, 8:54
Profil WWW
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
1ks = + pol
1ks = + pol odvijanie
1ks = + pol navijanie
1ks = - pol

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Str, 21.04.2010, 9:35
Profil ICQ WWW
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
:-D dík, to je moc pozitívne na mňa :-D

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Str, 21.04.2010, 9:55
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51
Príspevky: 1758
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
fajer píše:
no pokial viem tak trebars ten winc od teba - RAMSEY , ale aj powerwinch(kopia RAMSEY) pouzivali zapojenie dvojvyvodove, kde je treba otocit polaritu polov ..
a SW EP aj EPi pouziva zapojenie 4 vyvodove pricom -pol je trvalo pripojeny k statoru a +pol je pripajany cez vykonny releovy spoj (solenoid) na rozdielne vinutia.

ale to ty predsa vies...
No fajn, už rozumiem, čo si chcel povedať, ale v mojom jazyku vinutie a svorka nie je celkom to isté.

Síce nerád, ale musím konštatovať, že Dana si neopravil správne - len aby v tom ostatní nemali po technickej stránke hokej.


Str, 21.04.2010, 10:51
Profil
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
neser ma.. ta druha svorka ide do druhej dvojice vinuti na statore ked to uz teda potrebujes takto... ale stale je to o pripojeni ineho vinutia..

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Str, 21.04.2010, 12:46
Profil WWW
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Už se perou, už se perou :-D :-D :-D

Radšej to nehajte bohajác, zmerčí to Panďoch a zas bude vrtať krivé šrobiky aby mal 4 droty, kua

-ka-

PS: soradž za offtopíííííč

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Str, 21.04.2010, 12:48
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51
Príspevky: 1758
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
fajer píše:
neser ma.. ta druha svorka ide do druhej dvojice vinuti na statore ked to uz teda potrebujes takto... ale stale je to o pripojeni ineho vinutia..


Už som si myslel, že v tom mám jasno, a Ty si sem opäť vliezol.

Vyjasňujem si, toto je kontrolná otázka:

keďže máme prvú (zrejme) a druhú (isto) dvojicu vinutí, tak potom máme dve dvojice vinutí, čiže dokopy štyri vinutia?

A nie je to trochu zbytočný prepych?


Str, 21.04.2010, 12:58
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19
Príspevky: 1872
Bydlisko: Východ pri KE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
fajer píše:
starsie wince pouzivali zapojenie motora na 2 vinutia. Aktualne wince pouzivaju 3 vinutia. a sice:


... nastuduj si pojem "seriovy motor", este lepsie rozober si nejaky ten motor

... ma 4 vyvody a pre kazdy smer otacania sa pouzivaju vsetky 4 vyvody

... polarita sa meni iba na vyvodoch F1 a F2 co su v podstate v serii zapojene ( 4 ) statorove vinutia a tymi vynutiami sa vytvara elektromagnet, ktory svojim magnetickym polom urcuje smer otacania motora

... v seriovom motore su vinutia statora a rotora zapojene v serii

... kedze stator ma jedno vinutie na koncoch oznacene F1 a F2 ( v skutocnosti su to 4 vinutia zapojene v serii ) tak ak sa motor toci jednym smerom musi sa tocit aj druhym pri spravnom zapojeni

_________________
Ak mozem vytiahnem....potiahnem.


Str, 21.04.2010, 14:18
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dano, takže to je vlastne elektromotor zo štartéra zo škodovky naprcaný štartérom z 1203ky (tá sa točí opačne) :-D

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Str, 21.04.2010, 14:25
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51
Príspevky: 1758
Bydlisko: SK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dano, on to veľmi dobre vie, dokonca aj prakticky a zvnútra,

len sa vyjadruje ako Hotentót.


Str, 21.04.2010, 14:56
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19
Príspevky: 1872
Bydlisko: Východ pri KE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
rado nd píše:
Dano, on to veľmi dobre vie, dokonca aj prakticky a zvnútra,

len sa vyjadruje ako Hotentót.


... ale je to poucne pre neznalych.

_________________
Ak mozem vytiahnem....potiahnem.


Str, 21.04.2010, 15:21
Profil
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dano pekne si to napisal ALE napis mi zopar ludi neelektrikarov ktory prispievaju takymto vlaknom a rozumeli tomu co si napisal...
napisal si to spravne ale nezrozumitelne pre lajka. v konecnom dosledku dospejeme k tomu istemu = otacanie polarity polov, inak sa jednosmerny motor neda donutit k reverzu. akurat je topre lajka ine ked mas motor kompletne zapojeny a LEN otacas polaritu dvoma rele a nieco celkom ine ked mas ten pokurvenec co je SW. nakolko je tam 4 vyvodove zapojenie a naviac zle navrhnuta konstrukcia el. vodicov v motore.
Preto cela ta omacka a tak ci onak nutna generalka po max 2 rokoch jazdenia po nasolenych cestach.

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Str, 21.04.2010, 19:27
Profil WWW
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kajo, kazdy znackovy navijak ma 4 vyody a to s tou generalkou, je pekna haluz, predavam ich 10 rokov a dokopy bolo pripadov poskodenia motora cca 10 ks z cca 600 ks (len u nas v SR)

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Str, 21.04.2010, 20:11
Profil ICQ WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 42 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron