Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	 Jeep Cherokee 2004 2.8 CRD   
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 piggybank 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Pon, 30.11.2009, 20:29 Príspevky: 37 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 to mam ist priamo do jeepu? 
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 24.04.2010, 8:06 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 laci73 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03 Príspevky: 553 Bydlisko: xx
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 ano, chod do jeepu, natukaju tvoj vin code do pocitaca a budu vediet co a ako, samozrejme ak budu ochotni ....inak recalls na tvoje auto si mozes zistit sam na jeep.com v sekcii owners. Vsetky recalls su zadarmo a dealer si to vyrovnava s vyrobcom.
 
 
 Chcel by som sa opytat kolko vam to zerie? 2,8 CRD ale len s automatom, nakolko u nas nic ineho nieje. Planujem skor dlhe cesty po dialnici okolo 100 km /h do prace mam cca 70 km jednym smerom. Nie som rozhodnuty pre kupu, nakolko je mi liberty maly a neviem ci sa zbalim do neho...ale ak je spotreba relativne normalna, a nepotrebuje prilis vela nahradnych dielov...tak asi dam mojej  F150 zbohom. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Sob, 24.04.2010, 17:51 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 laci73 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03 Príspevky: 553 Bydlisko: xx
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 To tu vazne nikto s 2,8 nejazdi? 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 26.04.2010, 3:37 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 marisko 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2029 Bydlisko: Košice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 k spotrebe ND sa nevyjadrím ale k spotrebe paliva - mám auto s podobnými parametrami (4valcový diesel s automatom v relatívne ťažkom aute) a na diaľnici si pýta okolo 11, v meste okolo 14. 
					
						 _________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 26.04.2010, 5:20 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 brano2 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Str, 29.04.2009, 8:38 Príspevky: 26 Bydlisko: nitra
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 tak moja 2,5 manual na BGF at ma 10l tak automat okolo 11urcite 
					
						 _________________ jeep cherokee 2,5CRD KJ - Liberty , Mud-Terrain T/A KM2
 Freelander td4 
 LR Discovery2 - komplet preoperovany 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 26.04.2010, 9:41 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 palo-cherokee 
				koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 s KJ 2,8 crd / AT som presiel dokopy asi 700 km, takze nejake zavazne dojmy ti nepoviem, ale v porovnani s 2,5crd mi to auto prislo take "primeranejsie" 
 Ak si spominam, tak spotreba sa motala niede medzi 8-9 (lahka noha mimo mesta, pripadne tempomat, cca 100km/hod)  az  12-13 (mesto) litrov nafty
 na 100 km. Aspo podla udajov z palubneho pc.
 
 k servisu - Liberty je SUV. Nie je to pracovny pick-up ani trialovy special.
 A tomu je podriadena cela konstrukcia auta.
 
 castejsie odchadza gufero hrusky predneho diferencialu 
 sem-tam kolesove naboje (velke pneu, podlozky, ine disky tomu pomahaju)
 Starsie modely mali recall na spodne ramena a ich capy (tusim do roku 2003)
 
 U ktorejsi serie bol recall na dverove panty
 
 prevodovka je 45RFE alebo 5-45RFE, takze klasika Chrysler (Torqueflite) - pokial ma spravny olej a filtre , tak vydrzi. 
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 26.04.2010, 12:30 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 piggybank 
				Učeň 
				
					 Registrovaný: Pon, 30.11.2009, 20:29 Príspevky: 37 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ahoj, mam ho rok..je to model 12/2004 2.8 automat...musim zaklopat ze zatial ziadne problemy,treba tam trochu vysunut podlozkami kolesa, lebo to vyzera jak kacica ale inak v pohode...Neni to auto do tazkeho terenu, dost ho setrim radsej nez si nieco odjebat...Meral som spotrebu, v meste ked jazdim normalne ( nie besne) tak tych 12-12.5 ale akurat som meral pri kludnej jazde mestom, to znamena po rovinkach (obchvat) 80km/h, tak sa da v meste jazdit aj za priemer 11l - co si myslim ze na 2tonove auto neni az tak zle... (nehovorim o novych modernych x5 3.0diesle) 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 26.04.2010, 17:24 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 laci73 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03 Príspevky: 553 Bydlisko: xx
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 dakujem vam...aspon mam predstavu...moj posledny diesel 2,4 transpotrer bol na tom lepsie...priemerna spotreba viacmenej mesto 7.2......len som nemal potuchy kolko moze zrat jeepka. V kanade je to jediny maly diesel 4x4, takze nemam velmi na vyber. Uvidim kolko mi bude zrat ford F150 na take dlhe trasy, teraz sa hybem okolo 14-15 mesto, takze mozno to stlacim na 12-13 a ked dam troska vacsie pneu mozno mu to pomoze na spotrebe. Dialnica sa tu aj tak viac ako 100 nejadzi. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 27.04.2010, 0:58 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 palo-cherokee 
				koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 asi trochu offtopic v jeep sekcii, ale Laci, v kanade sa nenosí LPG?
 keby si vzadu na korbe (alebo pod korbou ) umiestnil nejakú 100-120 ltr LPG nádrž... 
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 27.04.2010, 10:20 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 laci73 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03 Príspevky: 553 Bydlisko: xx
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Nie palo...nenosi...liter benzinu cca 1.15, nafta asi 1.10, lpg cca 87 centov...prestavba par tisic $$$....to sa nevrati, mozno na uplne novom aute ano, ak ho drzis vela km, ale moja f150 ma uz 200 tisic za sebou...mozno este 100---150 tisic potiahne a to uz bude treba do nej investovat...a aj tak nebude mat cenu.
 
 Jedine + prestavby na plyn je ze nemusim ist na AIR CARE...nieco ako stk a emisna.
 
 Rozmyslal som aj nad velkym dieslom, najskor asi 5,9 cummins dodge RAM, 6 st. manual....ale zase servis ak sa nieco poserie...ide do nekrestanskych penazi a spotreba tiez nebude boh vie co s takym motorom, a nemam na to ani vyuzitie, netaham tazke privesy a naco mi je 800 NM a 400 koni ked sa veziem sam a naradie. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 28.04.2010, 0:51 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 laci73 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03 Príspevky: 553 Bydlisko: xx
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Dnes som sa bol povozit na zopar 2,8 crd liberty. vsetky mali tak 70 -90 tisic KM. full-time 4x4, ESP. Prve dojmy....troska stiesnene, hlucne, na ceste poskakujuce SUV z celkom slusnym tahom. F 150 mi potom pripadala ako mrtvola....ticha pohodlna leniva. Idem este zajtra odskusat nejake...este ich mam 5 v zozname a uvidim. Zvazujem aj verziu granda 3,0 CRD ale ten je trocha v inej cenovej relacii...cca 10000$ navyse a je mi luto take pekne auto zajebabrat na stavbe.
 Dost vela ludi sa stazuje v US a canade na problemy s EGR ventilom....nemate podobne skusenosti? je to vraj koli nekvalitnej nafte, teda nafte z nizkym cetanovym cislom ( 40 US vs 50 eu) a vysokym obsahom siry.
 
 
 Este sa skusim povozit na RAM 5,9 cummins  6 sp manual a uvidime.... 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 02.05.2010, 7:43 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Oron72 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Uto, 20.04.2010, 18:55 Príspevky: 442 Bydlisko: Zilina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						ja som si tiez dvihal ZJ len tak trochu o 2,5cm v zadu a o 2 v predu a kludne mi o na tie moje rekreacne jazdy v terene staci a na pohlad sa mi to zda akurat,viac bi som ani nechcel lebo som s tim viac na ceste ako v terene a je pravda,ze to moze odfajcit tlmice lebo nie su v pracovnej casti a stabilita uz tiez  nebude taka ako bola.Takze musis vediet,co s toho auta chces urobit.
   Ale na margo dvihania.Na blbnuie mam XJ a dvihal ho uz ten predomnou vpredu iba obycajnym kusom 5cm  zelezneho kolesa( a myslim,ze stred ma vypaleny autogenom) a v zadu len nejakou pasovinou a tlmice su v poho a to uz na nom blbnem 4 roky
 http://www.youtube.com/watch?v=noD2zu53Kn0 
					
						 _________________ XJ 4.0 ex,ZJ 4.0 ex ,ZJ 5.2 V8 ex,ZJ 4.0 ex,WJ 4,0 ex,ZJ 5,9 V8 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 02.05.2010, 10:07 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Andrej 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4603 Bydlisko: Hlavná dedina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Laci73 EGR tu vyradujeme a blendujeme len asi v Canade to nepojde koliva emisiám.
 
 Hold je to dať za hranie sa na ekologiu. FUnguje to iba chvílu ako má potom to buď prepúšťa olej, alebo sa to zasekáva.
 
 
 A. 
					
						_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email:  andrej.durda@gmail.com 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 02.05.2010, 15:47 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 marisko 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2029 Bydlisko: Košice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 ako sa do EGR dostane olej? 
					
						 _________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 02.05.2010, 15:54 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Andrej 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4603 Bydlisko: Hlavná dedina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						No keby vedel     
Každopádne na 2,5TD je egr ventil ovládaný podtlakom. Pár čo mi ich prešlo rukami tak ten ovládací mechanizmus bol celý od oleja a zakarbonovaný, prípadne sa to celé zasekávalo. Ale problém tých motorov bol ten že prepúšťali hadice od turab jednak vzduchové jednak olejové, a potom to tlačilo olej aj do sania.
 2,8 CRD to má trochu ináč umiestnené ako 2,5 TD ale aj tak je to ftakovina.
 A.  
					
						_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email:  andrej.durda@gmail.com 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 02.05.2010, 16:33 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |