Dnes je piatok 20. júna 2025, meniny má Valéria a zajtra Alojz
Autor |
Správa |
mamipeg
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 27.04.2008, 19:18 Príspevky: 309 Bydlisko: Humenné
|
petriik ak sa mozem opytat ake tam mas pneu
mam na mysli rozmer pneu
|
Štv, 30.12.2010, 18:46 |
|
 |
biker
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00 Príspevky: 1239 Bydlisko: Senica
|
petriiik píše: no na € ani tak nehladim ako na kvalitu ale tak aby som sa zmestil do 400€ lebo za ten 240D som dal 200€ a co zneho? holy kkt
tak to mas dost. za to kupis dobry. ale v CR skor ako u nas
niekedy sa objavi za taku cenu + - 10 000 ceskych korun aj 250D a 300D zo 124ky. a niekedy za taku cenu aj cele auto napr:
http://www.mercedes-classic.cz/phorum/v ... =5&t=24697
http://www.mercedes-classic.cz/phorum/v ... 36&t=25679
a pianovy 300D ktory chyti na 44ku baterku pri minus 15 je vazne dobry motorek 
|
Štv, 30.12.2010, 19:11 |
|
 |
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1805 Bydlisko: Bratislava
|
OFFroad4wd píše: romo11 píše: :roll: čo to zas táraš Pandík za voloviny? Maximálne sa môže stať to že alternátor nebude stíhať ten velký akumulátor dobíjať. no presne toto som myslel 
potom by malo stačiť raz za týždeň - dva zapojiť na nabíjačku a akumulátor doplna nabiť aby nedagradoval 
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Štv, 30.12.2010, 20:45 |
|
 |
petriiik
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 01.01.2008, 14:27 Príspevky: 1286 Bydlisko: Dohnany
|
mamipeg píše: petriik ak sa mozem opytat ake tam mas pneu mam na mysli rozmer pneu
265/75 R16
tu 150Ah chcem koli kapacite v zime pretoze 105 sa rychlo vybije, roztiahnut sa to na nasej ceste neda pretoze tu je lad na ceste nie snah a retaze nemam
_________________ lepší je si to posrat podle svýho, než podle toho, co ti raděj ti druhí !!!
|
Štv, 30.12.2010, 21:03 |
|
 |
kentus
Frajer
Registrovaný: Sob, 11.11.2006, 23:49 Príspevky: 243 Bydlisko: okolie Žiliny
|
Ja by som určite zháňal 300D, prípadne ešte niečo silnejšie (okrem AVIE), mám v uaze 2,3D takže podobne ako tvoj motor, 49kW a 140Nm, kým som mal gumy 8,40-15 alebo šípy 7,50-16 išlo to dobre, potom som prezul na 10/75-15,3 (obute na diskoch mali priemer cca 80cm), no a za mesiac som ich musel predať, jednoducho motor s nimi odmietol spolupracovať a kupil som Voltyre VL30 tiež 10/75-15,3 ale priemer už len 76cm a je to tak akurát.
_________________UAZ 469 2.3D  Kde zatočím, tam ide.
|
Pon, 03.01.2011, 21:26 |
|
 |
petersi
Začínajúci koumák
Registrovaný: Str, 07.04.2010, 6:57 Príspevky: 114 Bydlisko: Lipany
|
A prečo okrem AVIE? Práve s aviackým motorom sa mi núka kúpiť jeden Uazík. Má "aviacké" riešenie v UAZE nejaké zásadné nedostatky alebo problémy?
|
Pon, 03.01.2011, 21:44 |
|
 |
petriiik
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 01.01.2008, 14:27 Príspevky: 1286 Bydlisko: Dohnany
|
ja som nemal problem s vykonom, zatial to stacilo ale v terene som skoro ani nesiel
ten motor je dost tazky cize preto vsetko okrem avie, najprv som myslel aj ja nad aviou ale dostal som ponuku na mb tak som siel do mb
_________________ lepší je si to posrat podle svýho, než podle toho, co ti raděj ti druhí !!!
|
Pon, 03.01.2011, 22:00 |
|
 |
kentus
Frajer
Registrovaný: Sob, 11.11.2006, 23:49 Príspevky: 243 Bydlisko: okolie Žiliny
|
Napiš sem parametre tej 240tky a aj priemer gum
_________________UAZ 469 2.3D  Kde zatočím, tam ide.
|
Pon, 03.01.2011, 22:41 |
|
 |
blahos
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 18:20 Príspevky: 806 Bydlisko: Lednicke Rovne
|
PETRIIK napisal:ja som nemal problem s vykonom, zatial to stacilo ale v terene som skoro ani nesiel
ten motor je dost tazky cize preto vsetko okrem avie, najprv som myslel aj ja nad aviou ale dostal som ponuku na mb tak som siel do mb
Petriik to nešlo preto že 240D je slaby motor na teren tak nečiem žiadne točky.
A vahovo neverím že je tažši ako origo benzinovy UAZ motor????
Ak cheš ozaj niečo dobre daj tam Patrol 3,3TDa ani Pablo nebude mat na teba šancu.
_________________ ARO M 461 2,3TD 2xprevodovka,
ARO M 461 2,3D VALNIK 2xprevodovka, prototyp,navijak,
AROMOG 461-3,0Diesel 3stran.sklapač,2xprevodovka,kabina BARKAS,radlica-Vo Vystavbe
|
Pon, 03.01.2011, 22:52 |
|
 |
doricka75
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 16.06.2010, 22:26 Príspevky: 301 Bydlisko: OMSENIE
|
no chlapci ja som mal MERCEDESOV od 200 ,220,240 300 ba aj 300TD ale typ 123 a vsetko bolo o tlakoch vo valcoch a zavicoch najlepsie su z MULTYKARI 24 a ak mas motor prekruzkovany tak cakaj ze si sadne najskvor asi po 2000-3000km co v uaze nabehas za kolko? samozrejme necakaj to od nejakych cin-cin alebo polskych kruzkov ale od orig. najlepsie GC a ak ti motor chiti na lane a nie starter asi ma slabe tocky ja som to viriesil zo starterom z AVIE ale s prevodovkou a stacila mi 80AH baterka, a este nieco nemas nahodov motor z 115ky ? ten sa musel trafit na nastavenie, cerpadlo sa ovladalo z podtlaku v sani cez membranu v cerpadle co po 20tich rokoch na malo kusoch fungovalo na 100% a tam pomohlo len cerpadlo mechanicke ! nemas foto motora ?
_________________ ARO 243TD motor PAJERO 2,5TD v predu naprava 461+ ausina,v zadu 100% uzavierka, navijak 5,4t.prekopany podvozok, kompresor,gurtne ,hi-lift. atd....
|
Pon, 03.01.2011, 23:02 |
|
 |
petersi
Začínajúci koumák
Registrovaný: Str, 07.04.2010, 6:57 Príspevky: 114 Bydlisko: Lipany
|
No ale konkrétne: V čom je, alebo môže byť problém s UAZ-om s Aviackým motorom?
|
Uto, 04.01.2011, 6:57 |
|
 |
petriiik
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 01.01.2008, 14:27 Príspevky: 1286 Bydlisko: Dohnany
|
blahos píše: ...Petriik to nešlo preto že 240D je slaby motor na teren tak nečiem žiadne točky. A vahovo neverím že je tažši ako origo benzinovy UAZ motor???? . blahos nerob sa mudry ked niesi a citaj poriadne!!!  ja som nepovedal ze mi to v terene neslo, napisal som ze som v terene nesiel cize som v terene stym nebol!!! avia je naozaj taksia ako uaz, boli na vahe oba motori tak viem, ako M-ka je avia laksia
motor by mal byt 123, fotto motora:
http://4x4nazory.sk/download/file.php?id=1704&mode=view http://4x4nazory.sk/download/file.php?id=1705&mode=view http://4x4nazory.sk/download/file.php?id=1706&mode=view
_________________ lepší je si to posrat podle svýho, než podle toho, co ti raděj ti druhí !!!
|
Uto, 04.01.2011, 14:35 |
|
 |
pablo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24 Príspevky: 1377 Bydlisko: Púchov
|
blahos píše: Petriik to nešlo preto že 240D je slaby motor na teren tak nečiem žiadne točky. A vahovo neverím že je tažši ako origo benzinovy UAZ motor????
Ak cheš ozaj niečo dobre daj tam Patrol 3,3TDa ani Pablo nebude mat na teba šancu.
petriiikov MB je slabý, ale tvoje 2.3 sú všetky špičkové
to auto nieje stavané na rýchlostné špeciálky , ale na to naše "kochanie sa krajinou"
ak to teda niekedy pojede
to petersi:
prečo nie áviacky motor v uaze, ?
nieže by to bol zlý motor, alebo slabý,,ten motor má dobrý záťah úplne od spodu, ale je moc ťažký,
predná náprava bude trpieť a budeš na nej každú chvílu niečo meniť,
predné listové perá budú v rovine
ak obuješ nejaké šípaky/ T3 tak diferák / poloosi budú často KO 
_________________ ~`<| _________ oooo __ ~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\ ~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\ ~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )
Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného.. Jeep XJ 4.0 cestná leštenka
|
Uto, 04.01.2011, 18:57 |
|
 |
doricka75
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 16.06.2010, 22:26 Príspevky: 301 Bydlisko: OMSENIE
|
mas pravdu ,ak das AVIU ta je od original tazsi,UAZ a M461 ma 200kg uz sum ich par visrotoval AVIA ma 305kg, a hlavny problem je v krutiacom momente ,AVIA ho ma podstatne o mnoho vecsi a na prdel dostanu hlavne dyfi pri rozbehu sak ten AVIACKY zotrvak je 3krat tazsi ako UAZOV a to sa nepaci tym dyfom.moja osobna skusenost s AROM ci UAZOM+ GAZOM69 s motorom AVIA alebo ZETOR tak napravi ´=chuderi.
ak ti mozam poradit daj tam nejaky 2,5TD ,ja mam osobne PAJERO aj s prevodovkou a nema to chibu , nemusis dorabat prirubu+spojku motor je s prevodovkou zohraty a bude to s UAZOM cvici ( kamos ma na predaj motor DAIHATSU ROCKY 2,8TD komplet+ prevodovka=moznost odskusat a tusim za 450-500eur. )
_________________ ARO 243TD motor PAJERO 2,5TD v predu naprava 461+ ausina,v zadu 100% uzavierka, navijak 5,4t.prekopany podvozok, kompresor,gurtne ,hi-lift. atd....
|
Uto, 04.01.2011, 20:28 |
|
 |
petersi
Začínajúci koumák
Registrovaný: Str, 07.04.2010, 6:57 Príspevky: 114 Bydlisko: Lipany
|
doricka75 píše: mas pravdu ,ak das AVIU ta je od original tazsi,UAZ a M461 ma 200kg uz sum ich par visrotoval AVIA ma 305kg, a hlavny problem je v krutiacom momente ,AVIA ho ma podstatne o mnoho vecsi a na prdel dostanu hlavne dyfi pri rozbehu sak ten AVIACKY zotrvak je 3krat tazsi ako UAZOV a to sa nepaci tym dyfom.moja osobna skusenost s AROM ci UAZOM+ GAZOM69 s motorom AVIA alebo ZETOR tak napravi ´=chuderi. ak ti mozam poradit daj tam nejaky 2,5TD ,ja mam osobne PAJERO aj s prevodovkou a nema to chibu , nemusis dorabat prirubu+spojku motor je s prevodovkou zohraty a bude to s UAZOM cvici ( kamos ma na predaj motor DAIHATSU ROCKY 2,8TD komplet+ prevodovka=moznost odskusat a tusim za 450-500eur. )
O rozdiele v krútiacich momentoch (a i s tým spojených rizikách) chápem, ale váha? Keď nahodíš naviják, pevnosťáky,... tak sa to vyrovnáva a je to takmer to isté s Aviou, nie?...
|
Uto, 04.01.2011, 22:16 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|