Dnes je pondelok 30. júna 2025, meniny má Melánia a zajtra Diana
Autor |
Správa |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|

RENSO píše: Palo nejdem sa s tym drbať, tlak oleja, teplomer a dosť, zatial len aby to naštartovalo a nebol problem s chladením. no to hej, ale je tam trochu inak zapojená spínačka  Čidlo teploty a tlaku by malo byť rovnaké. A otázka je, že či ti bude fungovať otáčkomer a rýchlomer, lebo tam sa to tiež menilo podľa rokov. RENSO píše: Na prevodovku použijem chladič oleja zn Mopar povodne z 5.9 ZJ, prídavná vrtula pred chladič z Touareg 4.4i, chladič ostáva z YJ 2,5 Len ten samotný chladič je pre AT malý. Ale s tou vrtuľou by to mohlo fungovať. RENSO píše: servo čerpadlo od 4.0 napojené na skrinku origo z 2,5 na mieru hadicami, skrinka po repase. originál čerpadlo na 2,5 malo ešte tlakový spínač na zvýšenie voľnobehu pri záťaži a iný prietok. Čerpadlo zo 4.0 to nemá. prevodka fungovať bude, ale budeľ točiť veľmi ľahko. Dobre si nastav dorazy riadenia, tak aby sa stíhali otvárať obmedzováky v krajných polohách. Toto ale bude pri ARO nápravách asi problém, tie majú menší rajd. RENSO píše: Len mám otázku či čerpadlo v nádrži môže ostať to pôvodné, ak nie prečo? mám aj zo 4.2 YJ či by bolo vhodné to? Ale mám pocit že tlaky to má tie isté len tvar trochu iný, telo z 4.2 je dlhšie inak nič.
z 2,5 môže ostať, je také isté ako pre 4.0.
4,2 čerpadlo v nádrži NEMÁ - tá má mechanickú pumpu na bloku motora.
|
Štv, 13.01.2011, 16:02 |
|
 |
RENSO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31 Príspevky: 1393 Bydlisko: Revúca
|

palo-cherokee píše: RENSO píše: Palo nejdem sa s tym drbať, tlak oleja, teplomer a dosť, zatial len aby to naštartovalo a nebol problem s chladením. no to hej, ale je tam trochu inak zapojená spínačka  Čidlo teploty a tlaku by malo byť rovnaké. A otázka je, že či ti bude fungovať otáčkomer a rýchlomer, lebo tam sa to tiež menilo podľa rokov. toho sa nebojím, a to momentálne neni nevyhnutné RENSO píše: Na prevodovku použijem chladič oleja zn Mopar povodne z 5.9 ZJ, prídavná vrtula pred chladič z Touareg 4.4i, chladič ostáva z YJ 2,5 Len ten samotný chladič je pre AT malý. Ale s tou vrtuľou by to mohlo fungovať. Palino to čo použijem je takéto, cvaknem to až dojdem domov ale určite tam vojde viac ako do origo z XJ ktorý je zabudovaný vo velkom chladiči  RENSO píše: servo čerpadlo od 4.0 napojené na skrinku origo z 2,5 na mieru hadicami, skrinka po repase. originál čerpadlo na 2,5 malo ešte tlakový spínač na zvýšenie voľnobehu pri záťaži a iný prietok. Čerpadlo zo 4.0 to nemá. prevodka fungovať bude, ale budeľ točiť veľmi ľahko. Dobre si nastav dorazy riadenia, tak aby sa stíhali otvárať obmedzováky v krajných polohách. Toto ale bude pri ARO nápravách asi problém, tie majú menší rajd. To že pojde lahko je lepšie ako keby to šlo ťažko, dá sa na to zvyknúť, neskor to chcem aj tak prekopať na piestnicu, no, raid má ARO ovela menší oproti origu :-/ myslíš že tak ako to teraz urobím to nebude dobre? alebo má niečo nábeh na odídenie? RENSO píše: Len mám otázku či čerpadlo v nádrži môže ostať to pôvodné, ak nie prečo? mám aj zo 4.2 YJ či by bolo vhodné to? Ale mám pocit že tlaky to má tie isté len tvar trochu iný, telo z 4.2 je dlhšie inak nič. z 2,5 môže ostať, je také isté ako pre 4.0. 4,2 čerpadlo v nádrži NEMÁ - tá má mechanickú pumpu na bloku motora.
tak to čo potom mám je z 4.0 a nie z 4.2 ale potešil si ma že to pojde aj na tom z 2,5
_________________ vek: 25 ex: Wrangler 2,5i ex: Wrangler 4,0i ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 2,5TD ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka now: Ford Explorer
|
Štv, 13.01.2011, 17:00 |
|
 |
RENSO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31 Príspevky: 1393 Bydlisko: Revúca
|
Palo tak chladič automatu išiel nakoniec presne tento čo je hore vyššie na fotke... určite má vačší objem ako originál. šupol som tam nakoniec medzi chladič a masku el. vrtulu zo 4.0 XJ.
auto je už odtiahnuté u chalana na elektriku, robil viacero Jeepov a trufa si. teraz už len čakám  má kopec inej roboty tak do mesiaca to bude popri tom všetkom už frčať. hádam
niečo v skratke som napísal aj na novú offroad stránku kde je už regnutých pár ludí, a zaujímavá je súťaž o navijak atd...
http://www.offroadweb.sk/jeep/wrangler-by-renso.html

_________________ vek: 25 ex: Wrangler 2,5i ex: Wrangler 4,0i ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 2,5TD ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka now: Ford Explorer
|
Pon, 14.02.2011, 22:42 |
|
 |
RENSO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31 Príspevky: 1393 Bydlisko: Revúca
|
a došli mi bikiny na leto som sa zabudol pochváliť  keby niekto chcel viem rozne doplnky na YJ/TJ/JK/XJ/ZJ atd za celkom slušné ceny, od nárazníkov cez tuning karburátory na ameriky, lemy, výfuky, sania......
_________________ vek: 25 ex: Wrangler 2,5i ex: Wrangler 4,0i ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 2,5TD ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka now: Ford Explorer
|
Pon, 14.02.2011, 22:58 |
|
 |
RENSO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31 Príspevky: 1393 Bydlisko: Revúca
|
káblovačka provizorne zapojená, motor nám chytil ráno o pol siedmej po dvanástich hodinách nočnej zmeny v dielni... 
_________________ vek: 25 ex: Wrangler 2,5i ex: Wrangler 4,0i ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 2,5TD ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka now: Ford Explorer
|
Sob, 19.02.2011, 20:04 |
|
 |
YJ KAO
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27 Príspevky: 383 Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
|
super tak už to naozaj nebude dlho trvať!!! Idem aj ja do dielne a meniť kôš na diffe! Sa mi dáko nece!
_________________ všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......
|
Sob, 19.02.2011, 21:05 |
|
 |
denyz
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 12.01.2010, 22:33 Príspevky: 390 Bydlisko: Rožňava
|
nó len kopnite do vrtule sezona záčína 
|
Sob, 19.02.2011, 23:01 |
|
 |
RENSO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31 Príspevky: 1393 Bydlisko: Revúca
|
tak včera padla prvá jazda... nad moje očakávania, najviac zla nám robil zlý predzápal... na volnobeh šiel pekne, ak sa mu pridalo nie a nie do otáčok, strielal, dusilo ho... nevedeli sme aká hodnota na stupnici je tá správna... vo finále asi na 15-tu skúšku natočenia to zbrechlo na prvý šup a behon pár sekúnd si to priadlo ako mačička... balzam na dušu... hovorím teraz to pojde, nože mu pridaj... pridal a všetci susedovci odrazu v dielni... že aký rachot, obmedzovač okolo 6200, no paráda... ostávaju už len pozapájať svetlá, strierače, vrtulu, pouchycovať nádržky a také hranie... som velmi spokojný, krútiaci moment od uplneho spodku, a to som s ním nerobil to čo Pal, tak ako sa vybral sa aj založil... akurát nové všetky oleje, sviečky, káble. nedá sa to porovnať s 2,5 absolutne
_________________ vek: 25 ex: Wrangler 2,5i ex: Wrangler 4,0i ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 2,5TD ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka now: Ford Explorer
|
Uto, 01.03.2011, 18:26 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
na akej stupnici ???
AMC 242 ma predzapal riadeny cez RJ, tam sa nic nenastavuje 
|
Uto, 01.03.2011, 18:54 |
|
 |
RENSO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31 Príspevky: 1393 Bydlisko: Revúca
|
nad klukovou remenicou je stupnica.
_________________ vek: 25 ex: Wrangler 2,5i ex: Wrangler 4,0i ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 2,5TD ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka now: Ford Explorer
|
Uto, 01.03.2011, 19:05 |
|
 |
Bubo
Začínajúci koumák
Registrovaný: Štv, 14.12.2006, 22:22 Príspevky: 134 Bydlisko: Martin
|
|
Uto, 01.03.2011, 23:08 |
|
 |
ferjon
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24 Príspevky: 604 Bydlisko: Polomka - okr. BR
|
neviem sice či idete na tisovec ale pokial ano tak tam bude mat asi vela auto svoju premieru.
Držim vam s upravami palce. 
|
Uto, 01.03.2011, 23:15 |
|
 |
RENSO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31 Príspevky: 1393 Bydlisko: Revúca
|
prešiel nejaký čas a wrana si pýta nový podvozok, tu otváram novú dylemu a som dosť nesvoj čo dalej, možností je dosť. v skratke by som napísal že chcem krížiaci podvozok a nie záťažový. doposial som na aute prehodil nápravy pod listy (listy mi treba riešiť tiež lebo su dead takisto ako tlmiče) a teraz otázka, čo tam dať, resp. ako to prekopat. pozeral som napr ponuku od TRAIL MASTER, máte niekto skúsenosti? životnosť? vlastnosti v teréne atd atd. pokial tento podvozok tak ako to zladiť s nápravami pod listami, alebo nejaký iný podvozok napr pre wrangler TJ a dať to na ramená? alebo vyskladať niečo? pokial ano, ake struny, ake tlmiče, kolko link. dakujem za rady
_________________ vek: 25 ex: Wrangler 2,5i ex: Wrangler 4,0i ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 2,5TD ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka now: Ford Explorer
|
Pon, 01.08.2011, 22:30 |
|
 |
RENSO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31 Príspevky: 1393 Bydlisko: Revúca
|

vie mi niekto povedať aké dĺžky majú sériové tlmiče z trola Y60? dal by som ich na wranu. mne tam vychádza vpredu rozteč dier okolo 52cm a vzadu cca 45cm. niečo také zhánam no neviem sa dopátrať z čoho tam dať tlmiče aby to bolo good, jeep už jazdí, všetko ide ako má, som plne spokojný, treba mi ešte podoťahovať nejaké detaily ako prepojenie XJ prístrojovky ktorú mám zatial len tak na kábloch, na YJ budíky. dalej výroba stredového tunela s umiestnením páky automatu, prídavky, a spínače prídavných svetiel, kompresora, prídavného ventilátora, spiatočkových svetiel atd atd... podlahu som nastriekal na červeno  čaká ma výmena sviečok a ich káblov, a nejaký tuning káblovačky ešte, stále tam je toho vela
pribudli mi tieto disky od YJ kao, pôvodne sú to Mangelsy 15-ky, 10" na šírku, no že tam pošiel beadlock tak som ich dal zúžiť z vnútornej strany o cca 2", teraz je to okolo 8,5 palca čo mi k 13,5 gumám vyhovuje, stredy su prevarené nanovo, lebo triasli... už len nastriekať (celé na čierno, beadlock červený)
staršia fotka motorového priestoru, všetko tam je na milimeter presne tak ako originál Wrangler YJ (HO) jedinú chybu čo som si všimol je to čo mi radil Palo, natočiť prídavku o tých pár stupňov, dosť by mi to odlahčilo robotu a nemusel by som ísť tak nízko s naváranými časťami na skid plate-e, dalej som mohol motor na úchytoch spustiť nejaký centimetrík dva nižšie, lebo je dosť v uhle, ale stále to je OK

_________________ vek: 25 ex: Wrangler 2,5i ex: Wrangler 4,0i ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 2,5TD ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka now: Ford Explorer
|
Sob, 03.09.2011, 15:15 |
|
 |
denyz
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 12.01.2010, 22:33 Príspevky: 390 Bydlisko: Rožňava
|
Konečne postupuješ do predu , Renso skúšal si tesnosť tých zvarou ? tie zvary vyzerajú strašne na tom disku , ja len aby si to neskladal 6 x , existuje na to spray ktorý Ti ukáže netesnosti.
|
Sob, 03.09.2011, 20:32 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|