| Dnes je piatok 31. októbera 2025, meniny má Aurélia a zajtra Denis, Denisa 
 
 
 
 
	
	
		
			|   | Stránka 1 z 1 
 | [ Príspevkov: 12 ] |  |   Pripravok na ohybanie rurok 
        
        
            | Autor | Správa |  
			| urgo Učeň 
					Registrovaný: Uto, 04.01.2011, 21:31
 Príspevky: 56
 Bydlisko: Valca
   | _________________
 Nedávna minulosť Suzuki samurai 1,3 benzin , japonec -plachta, donedávna Suzuki samurai Santana 1,3 celoplech a teráááz: Land Rover Discovery, 2,5 TD5,zatial v zaklade na mechoch,medzinápravová uzávierka,obutie  KM 2 ,manual 2003.
 
 
 |  
			| Ned, 13.02.2011, 23:07 | 
					
					   |  
		|  |  
			| blahos OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 18:20
 Príspevky: 806
 Bydlisko: Lednicke Rovne
   | _________________
 ARO M 461 2,3TD 2xprevodovka,
 ARO M 461 2,3D VALNIK 2xprevodovka, prototyp,navijak,
 AROMOG 461-3,0Diesel 3stran.sklapač,2xprevodovka,kabina BARKAS,radlica-Vo Vystavbe
 
 
 |  
			| Pon, 14.02.2011, 21:13 | 
					
					   |  
		|  |  
			| OFFroad4wd Pandík 
					Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33
 Príspevky: 3300
   | 
 
 |  
			| Pon, 14.02.2011, 21:32 | 
					
					   |  
		|  |  
			| urgo Učeň 
					Registrovaný: Uto, 04.01.2011, 21:31
 Príspevky: 56
 Bydlisko: Valca
   | OFFroad4wd píše: :smt023         tak toto už je niečo to sa do toho fr. kľúča stlači nahreje a ohne okolo tej trúbky čo je hore?či ako? No skoro tak, ale najprv si vyznačim stred ohybu najlepsie kriedou , potom nahrejem autogenom nasadim , pritiahnem francuzák a až potom začinam ohybat obluk , popritom kontrolujem či nedeformuje sa trubka, robim to bez pieskovania len sa to nahreje a ohyba, dokaže sa ohnut až 1" trubka teda priemer 3,5 cm._________________
 Nedávna minulosť Suzuki samurai 1,3 benzin , japonec -plachta, donedávna Suzuki samurai Santana 1,3 celoplech a teráááz: Land Rover Discovery, 2,5 TD5,zatial v zaklade na mechoch,medzinápravová uzávierka,obutie  KM 2 ,manual 2003.
 
 
 |  
			| Pon, 14.02.2011, 22:32 | 
					
					   |  
		|  |  
			| OFFroad4wd Pandík 
					Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33
 Príspevky: 3300
   | tak super hádam to raz od teba okopírujem     1" nie je náhodou cca 2,5cm?  
 
 |  
			| Pon, 14.02.2011, 23:05 | 
					
					   |  
		|  |  
			| urgo Učeň 
					Registrovaný: Uto, 04.01.2011, 21:31
 Príspevky: 56
 Bydlisko: Valca
   | OFFroad4wd píše: tak super hádam to raz od teba okopírujem     1" nie je náhodou cca 2,5cm?         Kua pandik: Rura tahana bezošva 1"-Dn 25 
                                                        alebo priemer 3,37 cm 
 _________________
 Nedávna minulosť Suzuki samurai 1,3 benzin , japonec -plachta, donedávna Suzuki samurai Santana 1,3 celoplech a teráááz: Land Rover Discovery, 2,5 TD5,zatial v zaklade na mechoch,medzinápravová uzávierka,obutie  KM 2 ,manual 2003.
 
 
 |  
			| Pon, 14.02.2011, 23:28 | 
					
					   |  
		|  |  
			| petersi Začínajúci koumák 
					Registrovaný: Str, 07.04.2010, 6:57
 Príspevky: 114
 Bydlisko: Lipany
   | Švova - bezšvová... to je jedno! V podstate každá oceľová rúrka čo je zvárateľná sa dá s autogénom krásne ohnúť. Pre ohýbanie za studena toto pravidlo už až tak neplatí pri všetkých rúrkach. 
 
 |  
			| Str, 16.02.2011, 8:26 | 
					
					   |  
		|  |  
			| marisko OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
 Príspevky: 2029
 Bydlisko: Košice
   | najmä pri tých čo sú dostupné posledných pár rokov _________________
 Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
 
 
 |  
			| Str, 16.02.2011, 21:45 | 
					
					     |  
		|  |  
			| urgo Učeň 
					Registrovaný: Uto, 04.01.2011, 21:31
 Príspevky: 56
 Bydlisko: Valca
   | ano, to maš pravdu , za par rokov čo robim z trubkami išla hrubka steny dole ale cena hore, ja použivam len bežšvove nakolko na rozvody plynu je to stanovene, a ešte sa mi nestalo že by mi praskla nejaka pri ohybani, kdež to pri švovej sa mi to stalo. _________________
 Nedávna minulosť Suzuki samurai 1,3 benzin , japonec -plachta, donedávna Suzuki samurai Santana 1,3 celoplech a teráááz: Land Rover Discovery, 2,5 TD5,zatial v zaklade na mechoch,medzinápravová uzávierka,obutie  KM 2 ,manual 2003.
 
 
 |  
			| Str, 16.02.2011, 22:07 | 
					
					   |  
		|  |  
			| marisko OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
 Príspevky: 2029
 Bydlisko: Košice
   | aj niektoré švové majú atest pre použitie na plyn _________________
 Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
 
 
 |  
			| Str, 16.02.2011, 22:10 | 
					
					     |  
		|  |  
			| petersi Začínajúci koumák 
					Registrovaný: Str, 07.04.2010, 6:57
 Príspevky: 114
 Bydlisko: Lipany
   | Všetko, hlavne to so stále sa zmenšujúcou  hrúbkou steny trúbky, je svätá pravda. 
 Aj keď logika by mala vravieť niečo iné, ale ja som sa častejšie stretol s chybami z výroby pri bezšvových ako pri švových rúrkach.  Tie bezšvové sa vyrábajú valcovaním a tie chyby vznikajú nedovalcovaním a vzájomným nespojením sa materiálu.  Napriek všetkému, ak mám na výber, tak stále dávam prednosť bezšvovým - ani neviem prečo...
 
 
 |  
			| Štv, 17.02.2011, 8:14 | 
					
					   |  
		|  |  
			| rustycj OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49
 Príspevky: 687
 Bydlisko: TN
   | vidim ze vyrobcovia rotacnych ohybaciek budu normalne musiet coskoro zavriet kram 
 
 |  
			| Štv, 17.02.2011, 8:48 | 
					
					   |  
		|  |  
		|  |  
	
		
			|   | Stránka 1 z 1 
 | [ Príspevkov: 12 ] |  |  
 
	
		| Kto je on-line |  
		| Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |  
 
	|  | Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
 Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
 
 |  
   |