Dnes je nedela 16. júna 2024, meniny má Blanka a zajtra Adolf
Autor |
Správa |
Senator
Koumák
Registrovaný: Uto, 07.09.2010, 11:42 Príspevky: 178 Bydlisko: Košice-okolie
|
http://sawer.meu.zoznam.sk/
ked to takto pojde dalej a dan za palivo nepojde dole a budeme tankovat liter za 2e tak prisam veru bud dam do auta elektromotor z desty alebo naserem do auta tie vyvijace aspon 3 naj ho guta lapi.
vsetci otom hovoria a este som nikoho s takymto systemom nevidel hovorit otom ze je to fakt pravda a funguje to. v principe ano funguje ale preco to este nikto nema v aute
_________________ Nissan patrol 2,8D (1998) Španiel
Dinli DL-802 (2010)
|
Ned, 13.03.2011, 16:20 |
|
|
Tunki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34 Príspevky: 2183 Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
|
Nech mi prepáči výrobca Mňa z tej jeho sady zaujal iba ampérmeter
Keď už, tak väčší vyvíjač a elektronicky riadený. Bez elektroniky sa nepodarí vyvíjať používateľné množstvo plynu.
_________________ ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP) .... alebo .... *Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*
|
Ned, 13.03.2011, 16:37 |
|
|
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 7929 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
hm, Petko ale do dieselaka je cim vacej tym lepsie,,mal bys to dat do tvojho cerveneho uraganu a trhal by asfalt,, ja to vyskusam, na diesel motor, uz dlchsie spekulujem nad tym..kamos to dal do trolaa, a povedal ze vacsi vykon pocituje iba pri zaradeni 5 rychlostneho stupna,,pri nizsich nepocituje, bo motor je beztak silny,,,
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Ned, 13.03.2011, 19:18 |
|
|
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3012 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Nechapem preco to predavaju bez elektronickych kompotentov. Aspon generator pulzov k tomu mohli pribalit a napisat, "urcene len pre diesel".
|
Ned, 13.03.2011, 19:20 |
|
|
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 7929 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
a ten generator pulzov k comu sluzi vlastne??
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Ned, 13.03.2011, 19:55 |
|
|
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3012 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Sluzi na uvedenie vyvijaca do rezonancie. Potenciometrom sa nastavuje kmitocet. Pomaly sa kmitocet zvacsuje, na ampermetri si sledujes prud, ktory sa so stupajucim kmitoctom znizuje. Optimalne naladenie je vtedy, ked prud je najnizsi, ale stabilny. Je to pri kmitocte cca. 20 - 30 kHz Vtedy je najoptimalnejsie ovolnovanie Brawnovho plynu ( v SR to nazyvaju vodik,ale nie je to spravne ), k spotrebe prudu.
Napr. zapnem vyvijac, ampermeter ukazuje 30 A a kmitocet ma nastaveny na 5 kHz, plyn produkuje 2 l min. Zvysenim kmitoctu na napr. 25 kHz, mi prud klesne na 2 A, ale produkcia plynu je stale 2 l min.
Da sa to pozorovat najlepsie osciloskopom, kde to vidno v krivkach. Ale do auta je to nepouzitelne.
Podstata zariadenia je teda jasna.
|
Ned, 13.03.2011, 20:39 |
|
|
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
prečo je to v aute nepoužitelné? či to sa týkalo len toho osciloskopu?
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Ned, 13.03.2011, 20:46 |
|
|
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3012 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
jasan21 píše: ... dam do auta elektromotor z desty
Tiez ma to lakalo. V SR sa daju kupit el. motory priamo do diskov kolies. Sice len 7 kW, ale na Quad by to stacilo. Spotreba prudu je vynikajuca.
Problem su baterky, ked opomeniem pociatocne investovanie, musis ich po cca. 5 rokoch vymenit, pri najazdeni 10 000 km rocne. Ked si to rozratas, tak vozenie na benzin je stale podstatne lacnejsie.
|
Ned, 13.03.2011, 20:49 |
|
|
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3012 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
diesel píše: prečo je to v aute nepoužitelné? či to sa týkalo len toho osciloskopu?
Len toho osciloscopu. Je zbytocne velky oproti tomuto generatoru pulzov :
Ja mam tento .
Ja som momentalne v stadiu, ze elektronika je uz doma, akurat plech 316 L nie, a nie dostat do RS.
Pre benzinove motory este potrebujes :
Okrem roho potrebujes este MAP / MAF ovplivnovac, a (alebo) odrbavac lambda sondy, alebo EFIE .
EFIE je pre automobili s 2 - mi lambda sondami a je to celkom komfortne ovladanie.
MAP / MAF ovplivnovac - je pre 1 - dnu lamda sondu. Akurat tu su moje informacie dost neuste.
Jeden zdroj tvrdi, ze ked si dam MAP / MAF ovplivnovac uz nepotrebujem odrbavac lamda sondy.
Druhy zdroj tvrdi ze ku MAP / MAF ovplivnovac treba aj odrbavac lambda sondy. ( kedze Brownov plyn obsahuje 30 % kyslika +, tak lamda sondu treba odrbat, aby sa nestal opak a auto nezralo viac. )
Rozporuplna informacia je aj o umiestenni privodu Brownovho plynu do sania. V US to nejak neriesia. V EU vsak tvrdia, ze vyvod ma ist pod MAP senzor na throtle body.
Zapojenie MAP/ MAF http://www.marchlabs.com/map_maf_enhanc ... s_s/31.htm
Zapojenie genratora pulzov : http://www.marchlabs.com/pwm_and_hho_sy ... s_s/27.htm
Zapojenie EFIE :
http://www.marchlabs.com/EFIE_for_narro ... s_s/30.htm
|
Ned, 13.03.2011, 20:52 |
|
|
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
využíva sa to aj pri výrobe vodíka pre palivové články? ...tie pulzy. myslím na uskladňovanie solárnej a veternej energie miesto tých mizerných batérií.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Ned, 13.03.2011, 21:09 |
|
|
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3012 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Nie, do palivovych clankov ide skvapalneny vodik vyrobeny klasickou elektrolizou, (oslov nejaky lepsi labak, urcite tam budu mat vyrobnik vodika) nie vysokofrekvencnym rozkladom vody.
|
Ned, 13.03.2011, 21:26 |
|
|
Tunki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34 Príspevky: 2183 Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
|
Takže v skratke. Na diesel netreba uvažovať o zložitom zapájaní nejakého oblbovača lambda sondy alebo podobnej záludnosti?
Z nákresov (od Dada) som pochopil asi toľko, že je v tomto prípade treba nejaká kôpka plechov , tesnení medzi plechy, zásobník na roztok, nejaký spôsob automatického dopĺňania roztoku, vysokofrekvenčný generátor pulzov, káble a hadice ........ a kopu trpezlivosti na pokusy.
To že mi to motor nasáva potom z vyvíjača ale neznamená automaticky, že nastala úspora. Pravdepodobne sa to prejaví až po vyjazdení pár nádrží.
_________________ ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP) .... alebo .... *Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*
|
Ned, 13.03.2011, 22:07 |
|
|
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 7929 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
neee, Petko ak to mas vsetko OK, tak uspora pohonnej hmoty sa ti prejavy okamzite jak to das do prevozu,,, jeden tak beha v RS a ma to madi in home,,v dvojlitrovej honde, a vraj cca1,1,5 litra mu to setry, a lepsi tah,, tak asi tolko k tomu,, s tym chalanom som osobne hovoril o tom..a povedal ze este to nema celkkom dokonale,,potrebuje na toim este makat, vylepsit,,potrebuje si tam dsat to co pisal dado,,ten oblbovac lambdy..
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Ned, 13.03.2011, 22:16 |
|
|
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3012 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
V skratke ano, ale bez dodrzania potrebnych parametrov, je to na figu.
Napr. nepouzijes plech 316 L, ale len 304, tak to tiez bude fungovat, akurat zivotnost elektrod vo vyvijaci bud evelmi nizka.
To s tymi nadrzami nechapem.
Toto ma zaujalo :
Tento vyvyjac http://www.marchlabs.com/product_p/supernova.htm
dokaze vyrobit 15 l - 20 l / min. HHO. Zapojenim 2 - och 30 - 40 l HHO co by stacilo na napajanie kotla
KOTOL
na max. vykon.
Prikon vyvijaca je 1980 W, pri max. vykone, pocas 14 hodin denne, pocas 6 vykurovacich mesiacov obycajne tarife DD2 0,14 € / kWh to robi 698 €, co je velmi zaujimave - 58 € mesacne.
Naposledy upravil dado dňa Ned, 13.03.2011, 22:22, celkovo upravené 2
|
Ned, 13.03.2011, 22:18 |
|
|
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3012 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
efendi píše: neee, Petko ak to mas vsetko OK, tak uspora pohonnej hmoty sa ti prejavy okamzite jak to das do prevozu,,, jeden tak beha v RS a ma to madi in home,,v dvojlitrovej honde, a vraj cca1,1,5 litra mu to setry, a lepsi tah,, tak asi tolko k tomu,, s tym chalanom som osobne hovoril o tom..a povedal ze este to nema celkkom dokonale,,potrebuje na toim este makat, vylepsit,,potrebuje si tam dsat to co pisal dado,,ten oblbovac lambdy..
On to ma spravene dost na hovno. Nepouziba suchu bunku vyvijaca a ma problemy z netesnostami. HHO mu unika.
|
Ned, 13.03.2011, 22:19 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|