Dnes je streda 5. júna 2024, meniny má Laura a zajtra Norbert
Autor |
Správa |
tibik
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 15.03.2009, 22:18 Príspevky: 2347 Bydlisko: Banská Štiavnica
|
neviem sice ako to ma fungovať možno trepnem somarinu ale nie je chyba v ovladani . Je to el.motor a ako takí podla mna aspon co som ja mal problem na miešačke tak bol v pip. prepinač smeru ( tiež som motor vybral premeral a všetko bolo ok. a netocil a netočil na spetný chod kým sa nevymenil prepinač)
_________________ Ex. XJ. 2,5td 1998. WJ 2,7 crd 2002. zatial leštenka . Grand Vitara 2,0td 2006 3dv. WK/WH 3crd. 2006. Prejdem kade chcem - skoro všade !
|
Ned, 17.04.2011, 20:49 |
|
|
DanoDEF
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
|
tibik píše: neviem sice ako to ma fungovať možno trepnem somarinu
... tak to si trepol poriadnu k...nu !
... Tibik Ty nevies citat !!!
_________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem.
|
Ned, 17.04.2011, 20:53 |
|
|
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2031 Bydlisko: Košice
|
možno je vybehané uloženie uhlíkov a tým pri spätnom chode sa dotýkajú menšou plochou?
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Ned, 17.04.2011, 21:00 |
|
|
DanoDEF
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
|
marisko píše: možno je vybehané uloženie uhlíkov a tým pri spätnom chode sa dotýkajú menšou plochou?
... nie nic take je to pomerne novy motor
_________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem.
|
Ned, 17.04.2011, 21:01 |
|
|
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2031 Bydlisko: Košice
|
no, nič nedáš za to ak zmeriaš napätie na kotve pri oboch zmysloch otáčania
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Ned, 17.04.2011, 21:05 |
|
|
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2031 Bydlisko: Košice
|
tibik na miešačke máš trojfázový asynchrónny elektromotor, to je niečo úplne iné, spoločné s navijakovým elektromotorom to má len názov
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Ned, 17.04.2011, 21:06 |
|
|
DanoDEF
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
|
marisko píše: no, nič nedáš za to ak zmeriaš napätie na kotve pri oboch zmysloch otáčania
... to som meral
... ked to ide OK tak je tam cca 6V
... ked to nejde tak cca 2V
_________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem.
|
Ned, 17.04.2011, 21:07 |
|
|
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2031 Bydlisko: Košice
|
no, ešte zistiť kde je úbytok napätia, tam by sa to malo aj prehrievať, zmeraj tie uhlíky dotykovým teplomerom po chvíli točenia v tom problémovom zmysle či sa nehrejú
EDIT keďže vinutiam kotvy je to jedno akým smerom nimi tečie prúd
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Ned, 17.04.2011, 21:18 |
|
|
DanoDEF
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
|
... ale co tym dosiahnem ?
... kotvou teda rotorom tecie prud vzdy jednym smerom.
_________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem.
Naposledy upravil DanoDEF dňa Ned, 17.04.2011, 21:26, celkovo upravené 1
|
Ned, 17.04.2011, 21:24 |
|
|
Fido
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 29.12.2008, 21:58 Príspevky: 364 Bydlisko: ZM
|
No ako to tu tak čítam, vyzerá to na slušnú záhadu, keď si mi v robote nevieme s nečím rady tak pomôže komplet rozhadzať , nachať tak mesiac odležať a potom zložiť a pôjde to, určite
_________________SUZUKI Vitara 1.6 16V, Lift +5cm a bodylift +2,5cm,235/75R15 MT Wisentta a Discover M+S,CB, navijak, predný pevnosťák, šekle,Hi-lift zdvihák, gurntne,majak,lopata,kompresor,dynamická gurtňa
|
Ned, 17.04.2011, 21:26 |
|
|
DanoDEF
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
|
Fido píše: nachať tak mesiac odležať
... no ozaj si to trafil
... toto uz stoji pol roka
_________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem.
|
Ned, 17.04.2011, 21:28 |
|
|
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2031 Bydlisko: Košice
|
no miesto ktoré sa hreje je to kde je problém
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Ned, 17.04.2011, 21:31 |
|
|
DanoDEF
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
|
marisko píše: no miesto ktoré sa hreje je to kde je problém
... ak si odmyslime stator teda vyvody F1 a F2 a uvazujeme iba o uhlikoch a rotore teda vyvod A a kostra tak aky rozdiel tam moze byt v suvislosti s otacanim do jednej alebo druhej strany
_________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem.
|
Ned, 17.04.2011, 21:36 |
|
|
fajer
Proviantak
Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
|
to marisko:
to vobec nemusi byt pravda,
je to dosledok , nemusi to byt aj pricina..
dano mam rad taketo zahady, nemozes mi to poslat??
|
Ned, 17.04.2011, 21:39 |
|
|
DanoDEF
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
|
fajer píše: to marisko: to vobec nemusi byt pravda, je to dosledok , nemusi to byt aj pricina..
dano mam rad taketo zahady, nemozes mi to poslat??
... nie nemozem lebo sa tu bavime preto, ze to zaujima aj mna
... niekto sa v tom uz sprtal a povedal, ze rotor je vadny
... kebyze mam rovnaky motor akoze nemam tak by to bolo jednoduchsie
... nebavi ma jednoducho vymenit motor a ist dalej. ( samozrejme novy motor tam funguje)
_________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem.
Naposledy upravil DanoDEF dňa Ned, 17.04.2011, 21:44, celkovo upravené 1
|
Ned, 17.04.2011, 21:42 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|