Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Str, 18.06.2025, 18:31
Dnes je streda 18. júna 2025, meniny má Vratislav a zajtra Alfréd




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 8 ] 
 Mitsubishi Pajero 2 2,8 TD rv. 98 - demontáž karosérie 
Autor Správa
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 05.01.2010, 20:33
Príspevky: 360
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
nazdar pani offroadaci, tymto vas chcem poziadat o radu ohladom zhodenia karoserie z rámu na pajere. hlavne body :

1. na co si dat pozor
2. co vsetko treba odpojit, povolit atd
3. co je najlepsie podlozit pod kasnu, na zdvihnutie (cital som o pukoch, rozmyslal som o gumach co sa davali medzi panely, oplati sa kupit origo sadu na zvysenie, ale nechcem ziadny extrem)

budem vdacny za kazdu odpoved, najviac vsak ak to uz niekto absolvoval

diky Tomas


Uto, 26.04.2011, 18:44
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 15.04.2010, 18:34
Príspevky: 321
Bydlisko: Dobšiná
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja by som do pukov už nešiel.Mal som ich na vitare a nepáčilo sa mi to.
Dural s rozmermi 80 na 300 ma vyšiel na 40 ečka.A je to pevnejšie a hlavne dural je určite trvácnejší ako puk.
Ale je to hlavne na tebe čo použiješ :D

_________________
Nissan patrol gr Y61 2,8 wagon....
ex vitarka 1,6 16v wagon....


Uto, 26.04.2011, 20:01
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 16.06.2010, 22:26
Príspevky: 301
Bydlisko: OMSENIE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no ja som si dal narezat silon 80mm X 45mm a je to v pohode.

_________________
ARO 243TD motor PAJERO 2,5TD v predu naprava 461+ ausina,v zadu 100% uzavierka, navijak 5,4t.prekopany podvozok, kompresor,gurtne ,hi-lift. atd....


Uto, 26.04.2011, 21:18
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 05.01.2010, 20:33
Príspevky: 360
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ten silon je len jeden druh ci je nejaky obycajny a nejaky tvrdeny alebo ako ? v robote kupujeme tycovinu silonovu a rezeme ju na mieru.


Uto, 26.04.2011, 22:16
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 16.06.2010, 22:26
Príspevky: 301
Bydlisko: OMSENIE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
klasika bieli,ci je rozdielna tvrdost alebo tuhost netusim ale hlavne je abi boli vsetky spoje dostatocne dotiahnute a nevidim v tom problem - vela stastia .

_________________
ARO 243TD motor PAJERO 2,5TD v predu naprava 461+ ausina,v zadu 100% uzavierka, navijak 5,4t.prekopany podvozok, kompresor,gurtne ,hi-lift. atd....


Str, 27.04.2011, 21:38
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 22.08.2010, 12:38
Príspevky: 698
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tomasb píše:
ten silon je len jeden druh ci je nejaky obycajny a nejaky tvrdeny alebo ako ? v robote kupujeme tycovinu silonovu a rezeme ju na mieru.


...hej hej čierny silon je najtvrdší,treba použiť klasiku biely ten je stredný...

_________________
Nissan Patrol Y60 2,8-kompletka a 36" Super Swaper.


Str, 27.04.2011, 21:46
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34
Príspevky: 2183
Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Na Micine budeš musieť ešte predĺžiť volantovú tyč nejakým vhodným nástavcom. Posunom karosérie hore sa ti zníži motor oproti chladiču, a teda aj hadice trocha prihneš. Kabeláž ti asi problém nespraví. Vzadu trochu naserie predlžovanie hrdla nádrže.

Využi príležitosť, a prevar úchyty nádrže vyššie o koľko si podvihneš búdu. Budeš mať vzadu lepšiu svetlosť.

Podložky pod môžu byť aj o dosť širšie ako guma silentblokov. Vylepšíš tak rozloženie sily pri namáhaní spoja. Nesmieš zanedbať ani jeden spoj. Koľko ich bolo pred bodyliftom, toľko ich musí byť aj po ňom.

A podložky môžu byť kľudne aj z ocele.

Veľa ma už nenapadá, čo ešte číha pri dvíhaní karosérie. Šak začni, a rieš problémy až potom, keď vzniknú. Veľa ich nebude.

_________________
ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP)
.... alebo ....
*Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*


Str, 27.04.2011, 22:09
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24
Príspevky: 604
Bydlisko: Polomka - okr. BR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
predlženie radiacich pák, sahara, ...


Štv, 28.04.2011, 22:01
Profil ICQ
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 8 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: