Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	 Úprava Jeep Cherokee - WSA   
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 sup.agency 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pon, 23.03.2009, 19:28 Príspevky: 811 Bydlisko: Brezno,Banská Bystrica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						
					
						_________________http://www.wsa.sk/ všetko pre offroad a expedície  
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 08.07.2011, 18:05 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 OFFroad4wd 
				Pandík 
				
					 Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3300
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						paráda
 parádne expedičné vozítko     
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 08.07.2011, 19:12 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 palopu 
				Frajer 
				
					 Registrovaný: Sob, 16.08.2008, 17:18 Príspevky: 242 Bydlisko: Keblie Puchov
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 este mu chyba snorchel.inak na jednotku s hviezdickou. 
					
						 _________________ MiniZuuk 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 08.07.2011, 20:38 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 efendi 
				Velky Kraken 
				
					 Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 8037 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						palopu píše: este mu chyba snorchel.inak na jednotku s hviezdickou.  
zapamataj si jednu vec!!!!! Jeep  je aj bez snorchlu  1 s *       
					
						 _________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 08.07.2011, 21:15 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 palopu 
				Frajer 
				
					 Registrovaný: Sob, 16.08.2008, 17:18 Príspevky: 242 Bydlisko: Keblie Puchov
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						to je mi jasne. ja ho tam tiez nemam a ide to.    
					
						 _________________ MiniZuuk 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 08.07.2011, 21:21 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Abyo 
				Frajer 
				
					 Registrovaný: Ned, 21.03.2010, 19:25 Príspevky: 249 Bydlisko: Nitra
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						toto je inspiracia pre mna     ..takto dako by som chcel aj ja vyzerat...ak smiem vediet co ta stala uprava podvozku?  
					
						_________________Pajero 2,8 TD LWB, 31x10,5 r15 MT, gurtne, ryl, lopata a 10l nafty keby daco  
  Deti, ktoré jedia skrutky, majú bližší vzťah k matke. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 08.07.2011, 21:29 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 traktoristaa 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Štv, 10.06.2010, 20:24 Príspevky: 295 Bydlisko: Piestany
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						No darmo Xj patri po uprave medzi najkrajsie offroady. 
 Prejazdnost terenom slusna , len su troska tvrde.
 Celkom sa mi paci to zadne pero. Ma ich 5 ale to najmensie je navolno. Asi to sposobuje ze auto je ralativne maksie - voci peram od RE. 
    
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 08.07.2011, 22:52 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 palo-cherokee 
				koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Tono pochybujem o tom ze ome je maksie ako re. Skor naopak. Ome je zatazovy podvozok,nie krizivy.
 
 2wsa:vyzera to@celkom "expedicne"
 to je plus kolko? 2palce? Co ste este  robili na podvozku? Ci len struny,listy,tlmice? 
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 10.07.2011, 13:04 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Tiboffroad 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Sob, 20.03.2010, 17:19 Príspevky: 358 Bydlisko: Sklené Teplice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						lukaš venuješ sa iba autíčkam A ČO BREZNO  NEBUDE nenaplánuješ nejaku akciu ČI...    
					
						 _________________ Tiboffroad - Autoservis - Autolakovňa
 Patrol GR 2,8TD Wagon, Ironman C FoamCell, BLACK STAR MUD-MAX 33x12,5x16 ;Collin's Ranger 31x10,5x16 , hi-lift
 navijak CB ONE profi, CB, PMR, 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 10.07.2011, 13:11 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 pepo_ba 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pon, 06.06.2011, 11:47 Príspevky: 655 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				  
				   
					
						traktoristaa píše: No darmo Xj patri po uprave medzi najkrajsie offroady.  Prejazdnost terenom slusna , len su troska tvrde. Celkom sa mi paci to zadne pero. Ma ich 5 ale to najmensie je navolno. Asi to sposobuje ze auto je ralativne maksie - voci peram od RE.     
Musim suhlasit... tiez sa mi vidi XJ ako jeden z mala peknych klasickych dizajnov offroadu...  nech je uprava akakolvek, vzdy vyzera dobre a nestarne...  NADCASOVOST je asi to spravne slovo, ktore som hladal....      
2 Traktoristaa:
 Tono, ak mas pocit ze je XJ tvrde...  netreba zabudat, ze povodnym cielom bolo navrhnut vozidlo na tazku pracu pre americkych farmarov vratane vlecenia privesov...  
 Premyslal si uz o prestavbe listovych per na vinute pruziny?
 Mohlo by to zvysit komfort ale aj zlepsit jazdne vlastnosti v terene. Samozrejme podla konfiguracie tlmicov.
 V júes predavaju kompletne sady dielov na prestavbu, ale da sa asi vela veci vyrobit doma.
 Mne sa taketo riesenie paci, len som zatial u nas nestretol nikoho, kto by mal nejake skusenosti ci uz s prestavbou, alebo s jazdou na takej uprave.
  
 
 
P.  
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 10.07.2011, 14:09 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 pablo 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24 Príspevky: 1375 Bydlisko: Púchov
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						pepo_ba píše: Mne sa taketo riesenie paci, len som zatial u nas nestretol nikoho, kto by mal nejake skusenosti ci uz s prestavbou, alebo s jazdou na takej uprave.
 
 
 
   
treba prísť pozrieť niekam na akciu kde bude aj Pal        
					
						 _________________ ~`<| _________ oooo __  ~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\ ~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\ ~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )
  Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného.. Jeep XJ 4.0 cestná leštenka 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 10.07.2011, 14:32 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 efendi 
				Velky Kraken 
				
					 Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 8037 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						pepo_ba píše: . V júes predavaju kompletne sady dielov na prestavbu, ale da sa asi vela veci vyrobit doma.
  Mne sa taketo riesenie paci, len som zatial u nas nestretol nikoho, kto by mal nejake skusenosti ci uz s prestavbou, alebo s jazdou na takej uprave. P.  
Nuž Palko Zachar z Ružindola ma takeho Jeepa -  pavuka, ako o nom snivas,, len sa kukni na jeho  delo raz,, a uvidis co je ozajstne križenie,,a nehovorym aj o ostatnych upravach,, je ak Edison,,jeho jeepku zavidia velaja..      :, bo v terene je to vozidlo jak pavuk,, podotykam, ze vela veciii - komponentov, si vyrobil sám doma a  perfektne ako aj  uchytenie naprav, co sposobuje ze  napravy dokonale kopiruju teren   ,, 
 ak sa nemylym, tak aj Masurko mal nieco podobnee, aj ked nie celkom tak ako mal Palino, ale asik len prednu napravu ale nie som si isty,, k tomu by sa musel vyjadrit - Barátom- Masurko       
					
						 _________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited 
					
							
  
							
    							Naposledy upravil efendi dňa Ned, 10.07.2011, 16:37, celkovo upravené 2 
    						 
						
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 10.07.2011, 15:35 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 marisko 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2029 Bydlisko: Košice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						pepo_ba píše:  povodnym cielom bolo navrhnut vozidlo na tazku pracu pre americkych farmarov vratane vlecenia privesov...  
   
No o tom pochybujem, na pomery USA je XJ malé SUV, na prácu a ťahanie tam mali v časoch keď sa XJ predávalo iné autá, hlavne fullsize, napr. pickupy F-250 a najmä F-350, alebo GMC K30, či Dodge Ram  
					
						 _________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 10.07.2011, 16:28 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 masurko 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05 Príspevky: 1816 Bydlisko: Trencin
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Efi, kdeze ja som mal len predne custom army na flex jointoch a osobne by som ani neriesil zadok na struny. Podla mna je vyhoda XJcka prave v tom, ze zadok je tuhy a dobre spraveny predok artikuluje az az. Ak sa mi podari este niekedy XJcko, tak budem riesit maximalne long army na predok ale zadok ostane na listakoch ako ma byt. A myslim si, ze ani pal by uz druhykrat nedaval zadok na struny.     
					
						 _________________ "Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"  Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba 
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 10.07.2011, 21:21 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 pepo_ba 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pon, 06.06.2011, 11:47 Príspevky: 655 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				  
				
					
						masurko píše: Efi, kdeze ja som mal len predne custom army na flex jointoch a osobne by som ani neriesil zadok na struny. Podla mna je vyhoda XJcka prave v tom, ze zadok je tuhy a dobre spraveny predok artikuluje az az. Ak sa mi podari este niekedy XJcko, tak budem riesit maximalne long army na predok ale zadok ostane na listakoch ako ma byt. A myslim si, ze ani pal by uz druhykrat nedaval zadok na struny.     
Masurko, ked sa mozem opytat...
 Dnes je na trhu zopar uznavanych offroadov so strunami aj vpredu, aj vzadu...  mnoho "odbornikov" v roznych specializovanych publikaciach vyzdvihuje vyhody strun voci listom.... ze vraj vela komfortu, vela krizenia, vela kopirovania terenu, atd.. proste super...
 Listy su vraj dobre pri velkom zatazeni...  tazke naklady na korbe, alebo vlecenie tazkych privesov...
 Aku ma teda nevyhodu prestavba zadneho vypruzenia u XJ na struny, ked nechem vlacit nic tazke, len sa komfortne vozit?
 Zaujimal by ma aj nazor cloveka, co struny na zadku XJ osobne okusil, pripadne na tom dlhodobo jazdi a vie to zhodnotit a porovnat s listami.
 Preco je ten Pal taky nespokojny?
 P.  
					
  
			 | 
		 
		
			| Ned, 10.07.2011, 23:17 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |