Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 18.07.2025, 18:12
Dnes je piatok 18. júla 2025, meniny má Kamila a zajtra Dušana




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 42 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší
 Mitsubishi Pajero vs. Toyota Landcruiser 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40
Príspevky: 1447
Bydlisko: povazska bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to pitu medzi icm je rozdiel ?:)

no lubi sami veta ze sa ches doviest tam kde bezne chodia traktory ale to je jedno tie zsa nevyzivame v chodeni cez 40cm obrubniky ale to je tiez ejdno chapem ta a rataaj s tym ze ljel en otazka casu ked to auto spominane hore niekde buchne do stromu prejde pen ohne disk a tak no keby kupi auto starsie nebude ta to tak mrziet ....ked tu pises mrku chalni si pomyslia ze chces jeepa :D a stale si myslim ze to ze su auta v rovnakej triede aj tak su neporovnatelne jazdne vlastnosti uhly najazdove a hlavne napravy mylsim ze v tomto toyota kraluje ... no je len n a tebe toto su len nazory nas inych no kazdy ti odporuci to svoje to co sa poolubuje jemu :))) a rozsdiel medzi pajerom 3dv a wagioonom si mozno myslis ze j meter no je to 23cm tusim :)takze priatelka by nemala problem ...:)))

_________________
Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom :)

OFFROAD CLUB LÚKY


Uto, 15.11.2011, 16:44
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 15.11.2011, 10:15
Príspevky: 17
Bydlisko: Trnava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ale trochu sme odobočili, nie je podstatný ani správnosť tohto môjho výberu ohľadne veľkosti, modelu, ale skôr ma zaujímali technické veci ohľadom techniky a motorov...

Či sú to spoľahlivé motorizácie a pod., prípadne čo sa serie...

Ako napr. čo viem z Audiklubu čo sa týka AUDI, resp. koncernu viem poradiť čo sa všeobecne radí nekupovať (2.5TDI V6, 2,0TDi) a pod.

Či aj tu nemáte niečo také ohľadne týchto, napr. ten motor 3.2 DI-D je nešťastná kombinácia, odcházda to a to, radšej sa vyhnúť alebo takéto info.


Uto, 15.11.2011, 16:50
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40
Príspevky: 1447
Bydlisko: povazska bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ohaldom pajera by ti poradil RUDI pripadne ROLAND alebo aj iny no ohladom toyotu chalani z prievidze by vedeli, priapdne RADOOFROAD a iny :) no pockaj niekto sa najde ja osobne mam skusenosti s pajerom 2:)

_________________
Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom :)

OFFROAD CLUB LÚKY


Uto, 15.11.2011, 16:53
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 15.11.2011, 10:15
Príspevky: 17
Bydlisko: Trnava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pavol2078: Takto, ja som s Pajerom III Wagon jazdil, viem že to nie je zas o meter, ale väčšie je... Ale toto je ako som písal nepodstatné...

Tak stať sa to môže, ale Samuraja máme 5 rokov, nestalo sa mu nikdy nič, okrem pár škrabancov od vetiev... (nie sme zas nejaký nováčikovia)


Uto, 15.11.2011, 16:56
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 15.02.2007, 19:45
Príspevky: 679
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Pajero je v pohode na polne cesty:

http://www.vwfs.sk/odobrate-vozidla?p_p ... .mode=view


sorry za full link

_________________
Patrol 3,0 TDi


Uto, 15.11.2011, 17:03
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4332
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tak mam pocit, ze az teraz som sa zorientoval...

...ty si ako ja, nechces poradit, skor odobrit, ze si si vybral spravne... :-D

bez urazky, ale miestami trepes od veci, totiz ja chapem, ze sa ti pajo paci a tiez som nenapisal, ze nedokaze prejst cez les, len som sa snazil poradit, ze ak ho tam budes bravat casto, bude od teba chciet viac € ako samuraj pri tom istom pouziti a tym nemyslim urvane spetaky ...

nepaci sa mi, ze pomerne husto zhadzujes upravy, ktorym absolutne nerozumies, totiz zdvohat sa da aj 20-30 mm a ide o "zodolnenie podvozku vozidla" mozno ak by som ti to na niektorom inak seriovom aute nepovedal, tak to ani nepostrehnes, ale jazdne vlastnosti a odolnost uplne inde, podotykam aj jazdne vlastnosti na ceste lepsie = to pisem aby do teba chalani nerypali, kedze sa to tu tak zvrhne ak budes odsudzovat, comu celkom nerozumies bez toho aby si si to dal vysvetlit (je pri tom jedno, ci ty taku upravu planujes alebo nie)...

co sa tyka motora a auta ako takeho, su obe OK a nenajdes na nich podobne konstrukcne vady ako vacky z nekvalitneho materialu a zlej konstrukcii rozvodu pri koncernovom motore, ktory popisujes ...

nie som ovplyvneny, nakolko mne sa nepaci ani jedno z tychto aut, ale moze to byt aj preto, ze som extremista a na kazdy ucel co potrebujem mam ine auto a tym padom kompromisy neriesim... tak si myslim, ze som objektivny, oba modely pomerne poznam aj som na nich nieco najazdil, v ruke mi lepsie sedelo pajo, ale v terene som mal pocit, ze mu ublizujem a toyote nie, na ceste jednoznacne pajo lepsie...

niekto sa tu pytal na priepastny rozdiel medzi tymito autami, hm, takto som to presne nenapisal, totiz, ci viac dostanu tie auta na frak, tym bude rozdiel v udrzbe atd vacsi v prospech toyoty a naopak, cim viac 1000 km sluzobiek po ceste tym vyzsie naklady na toyotu (myslim skor prevadzkove pri podobnom style jazdy ako na pajo) a samozrejme bude toyota pre sofera otravnejsia, nakolko to co ju v terene posuva pred pajo ju zas na ceste adekvatne posuva za pajo

hlavne rozdiely polopatisticky :

zadna naprava nezavisla versus tuha
tym padom samozrejme komplet ulozenie zadnej napravy
svetla vyska v seriovom stave (toyota vysoka pajero nizke)
tym padom stabilita na ceste versus prejazdnost
tvrdost pruzenia a charakteristika tlmicov (pajo pohodlne makke toyota tvrdy skokan)
tym padom pajo pohodlne ako limuzina, toyota tvrdsia a na ceste nepohodlnejsia a vratkejsia, ale tym odolnejsia a v terene lepsie "cita teren" pajero sa v terene prepada az na dorazy, pricom dorazy su casto samotny spodok karoserie a dalsie spodne casti auta, okrem blatistych vyjazdov, kde nehrozil kontakt s terenom, som velky vykon motora nevyuzil viac ako 60% hoci som mal M/T cca 31" a chcel som, ale nieco by som naspodu rozbil, s podvozkom IM to bolo podstatne lepsie, ale nie lepsie ako zanovna toyota so seriovym podvozkom
motor v seriovom stave ostrejsi a vykonnejsi na pajere, pocitovo o dost...
interier pajero ako limuzina (prehanam umyselne) a toyota trochu krajsi pracant


nechcem pisat 3 strany, tak hadam na ozrejmenie staci...

ak by som chcel vybrat od toyoty na porovnanie voci pajeru nejaky model, skor asi RAV 4 aj ked je mensia

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Uto, 15.11.2011, 17:47
Profil ICQ WWW
Učeň

Registrovaný: Pon, 08.08.2011, 11:26
Príspevky: 12
Bydlisko: mam
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Vdaka za podrobnejsi popis Rado. Viezol som sa v oboch viacmenej len prilezitostne, ale nevidel som zasadny rozdiel medzi velkym pradom a pajerom odhliadnuc od faktu ze prado mi pripominalo liazku a pajero obyvacku :) ... mimo cesty by to asi bolo ine.


Uto, 15.11.2011, 18:54
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 05.01.2010, 20:33
Príspevky: 360
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
v podstate suhlasim s radom, dennodenne obzeram pajko co ma pan Holly tu v BB a mozem akurat tak snivat :-D , je to krasne auticko, kazdy kto ho videl vie o com hovorim.

to znamena ze aj do terenu sa to da spravit, a bez toho aby to vyzeralo drazdivo a daleko od serioveho vzhladu.

ale mne je luto do horsieho terenu vziat 13rocneho nissana, ked viem ze je moznost nieco suchnut, odret a pod.,a nie to skoro nove pajerko :wink:

ZAVER : ak mas dost penazi na pajko + nejaka uprava,a planujes to vyuzivat v lahkom terene, a tu chalupu, tak jednoznacne PAJKO, a myslim ze ked obujes nejake AT gumy, tak sa veselo mozes vybrat aj na dovolenku niekde k moru a neolutujes to.

este dodatok, ako vravi jenki, pajero ma to caro, ze je to limuzina krizena s tankom .... teda dufam ze som to prilis nedomotal (dufam ze ma nezabije), ved aj on ma ale II 3,5 V6 benzin

ta Toyka, uz spominal rado, je viac pracant,nizsia nadobudacia cena, moznosti uprav aj do narocnejsieho terenu, poznam ludi co ho pouzivaju dennodenne a spokojnost.

_________________
Nissan Doublecab 2,5 D

Mitsubishi Pajero 2,8 TD


Uto, 15.11.2011, 19:02
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25
Príspevky: 1805
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tá toyota má koľko válcov? Tiež 4 ako pajero?
Michal: nepremýšlal si napríklad nad jeep cherokee? Viem že chcete 3 dverové ale je to na zamyslenie.

_________________
Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG


Uto, 15.11.2011, 20:31
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 15.11.2011, 10:15
Príspevky: 17
Bydlisko: Trnava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
RADOFFROAD: V prvom rade Ďakujem za rozsiahlejšie porovnanie, také niečo som čakal.. :smt023

Čo sa týka tých úprav, neviem, ale celkovo mám voči nim a tuningu averziu (tak to neberte prosím osobne).
A všeobecne, dať teraz 7 000 eur do nejakého OFF ROAD auta a potom do toho vrážať ďalšie, aby sa to dalo vôbec používať aj mimo cesty mi príde divné...
To si radšej môžem kúpiť Feldu za 2000 eur a urobím niečo takéto...
Obrázok
Ale ako som písal, je to "podle vkusu každého soudruha", takže toto fakt neriešme... :wink:

romo11: Obidva sú to 4 valce.
A nepremýšľali...


Str, 16.11.2011, 8:33
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01
Príspevky: 1932
Bydlisko: TO
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Michal, asi si mal hneď na začiatku napísať, že Váš výber je zameraný skôr imidžovo ako úžitkovo. Ako Rado napísal, evidentne sa úpravám nerozumieš. Toto nie je tuningové fórum, kde sa všetci predbiehajú aby mali na aute navešané blikačky a iné "steroidné" blbosti aby vyzerali ako indický autobusári. Úpravy na tomto fóre sú zamerané účelne - na čo najlepší prejazd terénom.
Tá felda na Tvojej fotke je tiež imidžovka - terénne sa iba tvári.

Aby si pochopil o čom sú skutočné úpravy, skús sa dohovoriť s pánom Hollým starším z Mitsubishi v Banskej Bystrici. Keď sa prevezieš na sériovom Pajere a na tom jeho, budeš hneď v obraze.

Ja jazdím Myšáky - L200 a Pajero II 3,5 V6. Takže tiež by som doporučil dvojkové Pájo a wagon. O trojkovej rade viem že mali nejaké problémy s prednými nábojmi - boli na to zvolávačky. Detaily si už nájdi sám.

_________________
Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!


Str, 16.11.2011, 10:26
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.06.2010, 20:24
Príspevky: 295
Bydlisko: Piestany
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Michal.K píše:
traktoristaa: Ako videl som niuekoľko Samurajov polovníkov, ktoré boli neviem ako domršené, podrezávané nárazníky, podvozok aj o 20 čísiel vyššie a jazdia s tým ani nie tade, kade mi so Samurajom bez toho...

A to auto už z diaľky vyzerá hrozne...



Len tolko - treba to vediet zdvihnut.
Preto sa smejem lebo som nedavno bol toho nazoru co ty.
A co JEEPPARTS chcel tak sa aj stalo. Su to provokateri. Davaj si na na takych pozor. :D


Str, 16.11.2011, 10:59
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 15.11.2011, 10:15
Príspevky: 17
Bydlisko: Trnava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Martinoff: Nie nehľadám...
Ja som sa len pýtal na vaše zhodnotenie týchto 2 aut ohľadne ich spoľahlivosti, vydarenosti a motorizácií... V takom stave ako vyšli z linky...
Nie na to, čo by sa z nich dalo urobiť a pod...

traktoristaa: Tak ja Ťa môžem uistiť, že tak isto ako so Samurajom sa žiadne úpravy nerobili, nebudú sa robiť ani s tým novým.
Len poctivý pravidelný servis, drhnutie a vysávanie.

Navyše vy mi tu opisujete tie autá tak, ako by sa s nimi nedalo ísť ani mimo cesty...
Ako ja keď som ešte študoval, tak som robil osobného šoféra jednomu podnikateľovi, ktorý mal mimo iné aj Pajero III 3.2 DI-D Wagon, takže pár tisíc Km s ním mám odlietaných (viac menj iba po cestách, ale aj snehu a pod sa s tým tiež občas jazdilo).
Takže nie je to niečo, čo som nikdy nevidel a nevedel čo a ako a mal strach, že toto auto nebude schopné prejsť tade, kade jazdím...

Takže jazdné vlastnosti Pajera poznám (ale neservisoval som ho), s Land Cruiserom som tiež raz išiel, ale len krátko. Ale čo nepoznám sú tie "info zo zákulisia" o spoľahlivosti a tak...
Samozrejme som viac naklonený k Pajeru, to priznávam (a ak bude to auto čo mám vyhliadnuté OK, tak zoberieme radšej to), ale čakal som či mi nepoviete niečo o tej ne/spoľahlivosti, resp. nejakom probléme konkrétneho modelu (na základe ktorého by som potom korigoval svoje rozhodnutie).
Nič viac, nič menej...
A na to mi odpovedal celkom jasne RADOFFROAD, za čo mu ešte raz ďakujem...


Str, 16.11.2011, 13:03
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01
Príspevky: 1932
Bydlisko: TO
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Spoľahlivosť je rovnaká ako pri všetkých ostatných autách - vždy sa niečo poserie :D . A zase sa vrátim k tým úpravám - keď vymeníš sériový podvozok za nejaký Iron Man, Ome, Koni atď. , môžeš očakávať okrem zlepšenia jazdných vlastností aj väčšiu výdrž ostatných častí auta. Príklad uviedol Rado - pruženie Pajera na dorazy. Keď ešte naložíš do kufra nejaké drevo a pripojíš vozík má podvozok o zábavu postarané. Do toho nejaká jamka, kameň alebo konárik a už niečo vymieňaš.

Jazdím s L200-kou upravenou, v predu IM, v zadu sériové lisťáky. Čoskoro sa budú listy meniť za IM, lebo sú už poprehýbané, a to nevozín nijaké ťažké náklady.
Pajero mám zatiaľ na sériovom podvozku, ale jak budú voľné chechtáky pôjde tam IM alebo OME.

Ak si naklonený k Pajeru, zaregistruj sa na http://www.pajero-club.sk .
Je tam viac ľudí s týmito autami a určite Ti poradia na čo dávať bacha. Pamätám si len, že Pajero III má problémy s prednými nábojmi a ešte niektorí popisovali turbo a čerpadlo.

_________________
Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!


Str, 16.11.2011, 16:21
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2389
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Keďže ma tu už Tomáš spomenul (ano, bolo to správne, Pajero II je limuzína krížená s tankom :) ), pridám svoj pohľad aj ja.
Ak máš pocit, že sa dá nahradiť Samuraj Pajerom III, tak si myslím, že sa mýliš. Pri rovnakom používaní bude Pajero III s nezávislým zavesením zadnej nápravy podstatne viac trpieť náhodnými výletmi do terénu a teda bude náročnejšie na údržbu aj na peniaze. Jednoznačne bude potrebovať minimálne výmenu tlmičov a pruženia. Vozy r.v. 2000 až 2003 neboli vydarené.
Ja na svojom Pajere II urobím cca 30 tisíc km ročne a považujem tento model za posledný vydarený, vrátane pomeru náklady/vlastnosti. Moje má jedinú chybu - a to, že je krátke (napriek tomu, že jazdím často sám a krátke som dlho hľadal). Mám komplet podvozok Ironman.
Model III by som si nevybral, ale súčasný nový model (ktorý majú v B.Bystrici) ma oslovil, je prepracovanejší a hlavne podvozok vyzerá podstatne odolnejší - ale cenovo nepripadá do úvahy v tvojich výpočtoch.
K Toyote sa nechcem vyjadrovať, jazdím na nich často v práci (rôzne krátke modely a volant na opačnej strane) a nevybral som si ju do svojho parku tak ako Pajero III.
Na tvojom mieste by som asi zvážil Pajero II v plnej výbave s motorom 2,8TD SuperSelect s automatom tak roky 1999-2000. Pohľadať auto v slušnom stave, ošetriť podvozok a potom sa už len voziť a voziť. A je úplne jedno či po diaľniciach alebo v lese, stále luxusne, to mi ver. Pri slušnej údržbe je to naviac nezmar.

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Pia, 18.11.2011, 0:43
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 42 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron