Dnes je streda 5. februára 2025, meniny má Agáta a zajtra Dorota
Mitsubishi L200 - zaseknutá šaltpáka..
Autor |
Správa |
bado
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 27.10.2008, 19:46 Príspevky: 346 Bydlisko: Banska Bystrica
|
ahojte, kolega vcera dostal naspat auto so zaseknutou pakou na redukcnej prevodovke.. zaradene podla displeja by malo byt 4H bez Locku (aj auto sa tak sprava na pevnom povrchu). Paka ale vyzera ze je niekde v polohe 4HLc. neda sa s nou vobec pohnut, ani zatlacit dole.. skusali sme aj presmyknut kolesami, hybat s autom dopredu, dozadu.. nic nepomaha..
dikes
|
Uto, 14.02.2012, 9:57 |
|
|
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
Mne to tiež robí, keď sú silné mrazy a predtým som brodil. Pamätá si to poslednú polohu po odstavení auta. Zmrzne kulisa a rozhýbe sa to po 5 km jazdy.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Uto, 14.02.2012, 10:17 |
|
|
bado
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 27.10.2008, 19:46 Príspevky: 346 Bydlisko: Banska Bystrica
|
auto bolo celu noc v garazi, takze mrznutie odpada.. a vyzera to asi len na servis
|
Uto, 14.02.2012, 16:46 |
|
|
blato-Lubo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 22.11.2006, 13:12 Príspevky: 1103 Bydlisko: Lipt.Hrádok /LM/ Dohňany /PU/ Brezno - práca
|
skús podumat nad týmto, ale tu skor ide o normálne rýchlosti nie o redučku
viewtopic.php?t=11915&highlight=prevodovka+galloper
_________________Niva1,6 Niva1,7i Galloper2,5 TDi Patrol2,8-3,0 LR Disco1 300Tdi Honda CRV2,0 LR Disco1 200Tdi Nissan Terrano2W2,7tdi LR DiscoIITD5 autodolesa.sk Land Rover Club Liptov LandOFF service Offroad Club Luky offroadclubliptov@gmail.com 0908 384 826
|
Uto, 14.02.2012, 17:12 |
|
|
elmino
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 11.08.2009, 15:40 Príspevky: 357 Bydlisko: Sp.Nova Ves
|
riadnu kopačku do nej
_________________ červene cherokee 96 prekopane na98
|
Uto, 14.02.2012, 17:52 |
|
|
bado
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 27.10.2008, 19:46 Príspevky: 346 Bydlisko: Banska Bystrica
|
nooo, vysvetlis majitelovi auta?
|
Uto, 14.02.2012, 21:34 |
|
|
marcek4x4
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 14.11.2006, 22:24 Príspevky: 324 Bydlisko: Dudince
|
Je to tá nová L200ovka?Kolega mal takýto problém:Narozdiel o Teba nevedel zaradiť predok.Auto išlo do servisu,kde zistili,že je poškodený nejaký vzduchový valec cez ktorý sa ovláda prídavná prevodovka.Neviem presne vysvetliť ako to funguje mám len informáciu z druhej ruky.Poškodil ho,keď hupol autom do jamy.
_________________ LANDROVER DISCOVERY bývalá leštenka
|
Uto, 14.02.2012, 21:44 |
|
|
bado
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 27.10.2008, 19:46 Príspevky: 346 Bydlisko: Banska Bystrica
|
hej, nová gulatá, po fejslifte
|
Uto, 14.02.2012, 21:45 |
|
|
petriiik
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 01.01.2008, 14:27 Príspevky: 1286 Bydlisko: Dohnany
|
ja som mal na LR D1 stuhnutu paku, islo tazko zaradit uzavierku (mne sa zaraduje do lava na pridavnej prevodovke) lamal som si nad tym hlavu, dnes som hladal WD 40 ale nasiel som len olej do siacich strojov a striekackou som ho striekol na vsetky tiahla a zlepsilo sa to, uz nemusim vystupit, zapret sa a tahat paku k sebe aby som zaradil lock
_________________ lepší je si to posrat podle svýho, než podle toho, co ti raděj ti druhí !!!
|
Uto, 14.02.2012, 21:50 |
|
|
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
Tak to je horší prípad. Nové Mitsu majú páku prídavnej prevodovky len ako imitáciu. Nie je prepojená tiahlami s prevodovkou, ale elektricky cez snímače polohy páky.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Uto, 14.02.2012, 21:59 |
|
|
jaroD40
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 11:55 Príspevky: 124 Bydlisko: TS
|
Nemusí to byť také strašné ako sa na prvý pohlad zdá. Ak je to tak ako hovorí pejo že to riadi elektronika tak to može byť podobne ako u mna. Ja som mal na D40 podobný problém,ostala zaradená redukcia,skúšal som jazdiť aby sa to zohrialo,potom som dva dni stál v teplej garáži a nič. Nakoniec stačilo vojsť pod auto,zhodiť krokový motor ktorý ovláda režimy reduk. prevodovky,preradiť ručne a poskladať nazad. Tá hriadeľ ostala v medznej polohe 4H a 4L kde to ide ťažšie a motor to nevládal otočiť. Už štvrtý den to funguje ale pre istotu nechávam na noc zaradené 2H. Inač v srvisnom manuale píšu že chyba radenia pohonu môže byť vo viacerých veciach napr. ovládač,relátka a poistky,RJ pohonu,snímače ABS,krokový motor atď.
_________________ Unimog 408 U100L turbo & Ssangyong Rexton 270Xdi ex Y61 ex Nissan Navara D40 LE ex Nissan Patrol GR Y60 Wagon + podvozok OME, GY Wrangler MT 33x12.5 + Silverstone MT117Extreme 35x11.5, SW Ep9,CB,Hi-Lift,4L-30% atď.
|
Str, 15.02.2012, 14:40 |
|
|
bado
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 27.10.2008, 19:46 Príspevky: 346 Bydlisko: Banska Bystrica
|
diky chalani, posuvam info dalej
|
Str, 15.02.2012, 14:53 |
|
|
ajojo
Učeň
Registrovaný: Str, 13.06.2012, 23:09 Príspevky: 11 Bydlisko: stakčín
|
Zdravim. Chcel by som vas poprosit ci by niekto nevedel poradit. mam pajero, 2,5 Tdi automat a najprv mi išlo tažko radiť predny nahon a redukcia. Teraz sa mi paka zasekla na 4H a nejde nou vobec pohnut. Co by ste navrhli skontrolovat ako prve??? dakujem
|
Str, 13.06.2012, 23:17 |
|
|
geri
Začínajúci koumák
Registrovaný: Sob, 10.03.2012, 21:08 Príspevky: 112 Bydlisko: Žilina
|
nie je vydretá páka ?
malo by sa radiť takto , :
Citácia: 1) Pajero od roku výroby 2001 s automatickou (A/T) prevodovkou. T.j. vä?šinou Pajero s mtorom 3,2 DI-D 2H -> 4H - za jazdy do 100 km/h (pri prera?ovaní sta?í ubra? plyn) 4H -> 4HLc - za jazdy do 100 km/h (pri prera?ovaní sta?í ubra? plyn) 4HLc -> 4LLc - Ke? vozidlo stoji a páka voli?a A/T prevodovky je v polohe "N" Uzavierka zad. diferenciálu (platí len pre vozidlá s uzavierkou) sa dá zaradi? v polohe 4HLc a v polohe 4LLc, ale výlu?ne ke? auto stoji.
2) Pajero od roku výroby 2001 s manuálnou prevodovkou. 2H -> 4H - za jazdy do 100 km/h (pri prera?ovaní sta?í ubra? plyn) 4H -> 4HLc - za jazdy do 100 km/h (pri prera?ovaní sta?í ubra? plyn) 4HLc -> 4LLc - Ke? vozidlo stoji a je vyradená rýchlos?, alebo stla?ený spojkový pedál. Uzavierka zad. diferenciálu (platí len pre vozidlá s uzavierkou) sa dá zaradi? v polohe 4HLc a v polohe 4LLc, ale výlu?ne ke? auto stoji.
3) Všetky ostatné vozidlá Mitsubishi (pajero do roku 2001, Pajero Pinin, L200 od roku 2006) s prídavnou prevodovkou Super select. Vozidlá s takouto prevodovkou majú na páke pohonu 4x4 štyri stupne 2H-4H-4HLc-4LLc. 2H -> 4H - za jazdy do 100 km/h (pri prera?ovaní sta?í ubra? plyn) 4H -> 4HLc - za jazdy do 100 km/h (pri prera?ovaní sta?í ubra? plyn) 4HLc -> 4LLc - Ke? vozidlo stoji a je vyradená rýchlos?, alebo stla?ený spojkový pedál. Uzavierka zad. diferenciálu (platí len pre vozidlá s uzavierkou) sa dá zaradi? v polohe 4HLc a v polohe 4LLc, ale výlu?ne ke? auto stoji.
4) Všetky ostatné vozidlá Mitsubishi (pajero do roku 2001,L200) s prídavnou prevodovkou Easy select. Vozidlá s takouto prevodovkou majú na páke pohonu 4x4 tri stupne 2H-4H-4L 2H -> 4H - za jazdy do 80 km/h (pri prera?ovaní sta?í ubra? plyn) 4H -> 4L - Ke? vozidlo stoji a je vyradená rýchlos?, alebo stla?ený spojkový pedál. Uzavierka zad. diferenciálu (platí len pre vozidlá s uzavierkou) sa dá zaradi? v polohe 4H a v polohe 4L, ale výlu?ne ke? auto stoji.
|
Štv, 14.06.2012, 18:43 |
|
|
ajojo
Učeň
Registrovaný: Str, 13.06.2012, 23:09 Príspevky: 11 Bydlisko: stakčín
|
A ako zitim ze je vydreta paka??? Skusal som uz ist dopredu, cuvat, brzda, bez brzdy a proste pakou nejde pohnut ani o centimeter.... co terz???
|
Štv, 14.06.2012, 18:46 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|