Dnes je piatok 1. novembra 2024, meniny má Denis, Denisa a zajtra nikto
Autor |
Správa |
Snehulak
Učeň
Registrovaný: Uto, 23.06.2009, 22:45 Príspevky: 45 Bydlisko: Skalica/Nový Hrozenkov
|
Zdravim majstri.
Po zahriati motora /20km/ zacne pokaslavat pri nizsich otackach. Ak dost pridam plyn, rozbehne sa a je to v poriadku. Pri mensej rychlosti zacne znova pokaslavat a auto poskakuje.
Motor nezhasne, len sa dusi. Najprv som skusal vypnut plyn, ale robi to i pri benzine.
Pri studenom motore sa rozbieha v poriadku.
Viete niekto v čom je pes zakopany?
Dakujem velmi pekne. Sň
_________________ Jeep Grand Cherokee Limited 5,2 V8, 1995, LPG
|
Pia, 18.05.2012, 23:06 |
|
|
laci73
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03 Príspevky: 553 Bydlisko: xx
|
palivove cerpadlo,filter, dierka v regulatore tlaku paliva. Treba zmerat podtlak na regulatore a hned budes vediet. Ak je podtlak OK tak ostava filter a cerpadlo. tiez skontroluj vstreky.
Co sa tyka plynu, nemam s tym ziadne4 skusenosti, u nas je ropy dost
|
Sob, 19.05.2012, 6:36 |
|
|
Juraj Surovec
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 06.03.2009, 21:14 Príspevky: 1250 Bydlisko: Lednické Rovne
|
Ked kašle uvar mu teplí čaj !! Prepáč nedalo mi to !!
_________________ Do nedávna Toyota 4Runner 2,4TD potom NISSAN PATROL K 160. 3,3TD+dodatočne i .17 šípi a varené disky, profi šnorchel 8euri. Teraz Jeep Cheroke 4.0i závodní špecial . Land Rover sIII Veterán.Sááb 96.BMW 525i. Jeep Grand Cherokee 3.1td. Mercedes SLC 280 .
|
Sob, 19.05.2012, 22:25 |
|
|
OGO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33 Príspevky: 1883
|
Keď som bol ešte mladý, tak som mal furt motorku a sa mi stalo veľakrát, že za studena išla OK a keď sa motor zohrial, tak takisto kašlal, dusil sa, vynechával... no a bola to zapaľovacia sviečka s nesprávnym teplotným rozsahom.
Okrem toho, čo som počul, že plyn dosť ničí zapaľovacie sviečky. Že údajne idú aj na polovicu životnosti ako ked sa používa čistý benzín. Ale ako Laci písal, tam tých možností je viac.
|
Sob, 19.05.2012, 22:56 |
|
|
Oron72
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 20.04.2010, 18:55 Príspevky: 442 Bydlisko: Zilina
|
filter ani nieco s palivom to nebude lebo ti to robi aj benz.aj lpg.Skor by som pozrel sviecky,kable,rozdelovac,krokovy motor volnobehu,MAP senzor.Je toho vela a preto je lepsie napichnut to na diag.
_________________ XJ 4.0 ex,ZJ 4.0 ex ,ZJ 5.2 V8 ex,ZJ 4.0 ex,WJ 4,0 ex,ZJ 5,9 V8
|
Ned, 20.05.2012, 10:57 |
|
|
Oron72
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 20.04.2010, 18:55 Príspevky: 442 Bydlisko: Zilina
|
OGO píše: Keď som bol ešte mladý, tak som mal furt motorku a sa mi stalo veľakrát, že za studena išla OK a keď sa motor zohrial, tak takisto kašlal, dusil sa, vynechával... no a bola to zapaľovacia sviečka s nesprávnym teplotným rozsahom. Okrem toho, čo som počul, že plyn dosť ničí zapaľovacie sviečky. Že údajne idú aj na polovicu životnosti ako ked sa používa čistý benzín. Ale ako Laci písal, tam tých možností je viac.
pekna kravina to s timi svieckami.skor naopak
_________________ XJ 4.0 ex,ZJ 4.0 ex ,ZJ 5.2 V8 ex,ZJ 4.0 ex,WJ 4,0 ex,ZJ 5,9 V8
|
Ned, 20.05.2012, 10:59 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4304 Bydlisko: ZA
|
a co napriklad taka blbost ako rozhodena palivova mapa kvoli blbo nastavenemu lpg? Skus reset riadiacky (odpoj baterku na par minut) a jazdi na benzin. Uvidis co to spravi
|
Ned, 20.05.2012, 11:43 |
|
|
Snehulak
Učeň
Registrovaný: Uto, 23.06.2009, 22:45 Príspevky: 45 Bydlisko: Skalica/Nový Hrozenkov
|
palo-cherokee píše: a co napriklad taka blbost ako rozhodena palivova mapa kvoli blbo nastavenemu lpg? Skus reset riadiacky (odpoj baterku na par minut) a jazdi na benzin. Uvidis co to spravi
Dakujem vsetkym za rady.
Takze, vyskusane najjednoduchsie riesenie. Baterka odpojena - pripojena. Na benzin fachci dobre /vraj, jazdila panimama/. Akurat si nechala cely den svietit v aute a rano ani tuk.
Takze najprv poriesit baterku a potom hor sa plynarom /servismanom/, či?
_________________ Jeep Grand Cherokee Limited 5,2 V8, 1995, LPG
|
Pia, 25.05.2012, 17:14 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4304 Bydlisko: ZA
|
Snehulak píše: palo-cherokee píše: a co napriklad taka blbost ako rozhodena palivova mapa kvoli blbo nastavenemu lpg? Skus reset riadiacky (odpoj baterku na par minut) a jazdi na benzin. Uvidis co to spravi Dakujem vsetkym za rady. Takze, vyskusane najjednoduchsie riesenie. Baterka odpojena - pripojena. Na benzin fachci dobre /vraj, jazdila panimama/. Akurat si nechala cely den svietit v aute a rano ani tuk. Takze najprv poriesit baterku a potom hor sa plynarom /servismanom/, či?
novidis
za plynarom hej, ale najlepsie za takym, co ma diagnostiku, ktore dokaze zobrazit adaptivne hodnoty benzinovej riadiacky.
Co tam mas za znacku lpg systemu?
|
Pia, 25.05.2012, 23:45 |
|
|
Snehulak
Učeň
Registrovaný: Uto, 23.06.2009, 22:45 Príspevky: 45 Bydlisko: Skalica/Nový Hrozenkov
|
palo-cherokee píše: Snehulak píše: palo-cherokee píše: a co napriklad taka blbost ako rozhodena palivova mapa kvoli blbo nastavenemu lpg? Skus reset riadiacky (odpoj baterku na par minut) a jazdi na benzin. Uvidis co to spravi Dakujem vsetkym za rady. Takze, vyskusane najjednoduchsie riesenie. Baterka odpojena - pripojena. Na benzin fachci dobre /vraj, jazdila panimama/. Akurat si nechala cely den svietit v aute a rano ani tuk. Takze najprv poriesit baterku a potom hor sa plynarom /servismanom/, či? novidis za plynarom hej, ale najlepsie za takym, co ma diagnostiku, ktore dokaze zobrazit adaptivne hodnoty benzinovej riadiacky. Co tam mas za znacku lpg systemu?
STAG 300, skocim tam, kde mi to montovali a kde chodim na emisnu, Matservis Zlin
_________________ Jeep Grand Cherokee Limited 5,2 V8, 1995, LPG
|
Uto, 29.05.2012, 17:46 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4304 Bydlisko: ZA
|
95 ZJ = OBD I
Over si ze ci ten Matservis ma DRB III alebo nejaku inu diag co je schopna s tym vobec komunikovat.
da sa to aj ce sledovanie hodnot lambda,ale nie je to take presne.
|
Str, 30.05.2012, 10:14 |
|
|
Snehulak
Učeň
Registrovaný: Uto, 23.06.2009, 22:45 Príspevky: 45 Bydlisko: Skalica/Nový Hrozenkov
|
palo-cherokee píše: 95 ZJ = OBD I Over si ze ci ten Matservis ma DRB III alebo nejaku inu diag co je schopna s tym vobec komunikovat.
da sa to aj ce sledovanie hodnot lambda,ale nie je to take presne.
takuto som dostal odpoved:
" Dobry den,
nejsme spcialni servis na jeep tim padem nemam diagnostiku DRB III. Mam
nekolik diagnostik, ale v tuhle chvili netusim jestli nektera pujde
spojit. Starsi ameriky jsou v tomhle nevyzpytatelne. Nicmene si nemyslim
ze bych se v tuhle chvili bez ni neobesel. Pokud bude chyba jen v plynu
odstranime to i bez DRB III, pokud bude v aute je uz na vas kam s tim
pak zajedete.
S pozdravem Matous "
takze ? Asi pojdeme postupne, ci nie ?
_________________ Jeep Grand Cherokee Limited 5,2 V8, 1995, LPG
|
Pon, 04.06.2012, 15:10 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4304 Bydlisko: ZA
|
Snehulak píše: .... Starsi ameriky jsou v tomhle nevyzpytatelne....
Kecy. Amerika tak ako akekolvek ine auto. Pokial dokazes komunikovat jeho jazykom tak ano. Ak nie, tak nie. Snehulak píše: Nicmene si nemyslim ze bych se v tuhle chvili bez ni neobesel. Pokud bude chyba jen v plynu odstranime to i bez DRB III, pokud bude v aute je uz na vas kam s tim pak zajedete.
Totalne nepochopenie myslienky.
ono sa to da aj bez diagnostiky, len podla sledovania parametrov lambda a podla dlzky casu vstrekov LPG vs. benzin. Ale je to nepriame (a teda menej presne ) meranie a nastavovanie.
Preto je lepsie mat diag, na ktorej vidis okamzity posun adaptivnych hodnot pri jazde na LPG a pri jazde na benzin. Nic viac, nic menej.
|
Pon, 04.06.2012, 15:54 |
|
|
Snehulak
Učeň
Registrovaný: Uto, 23.06.2009, 22:45 Príspevky: 45 Bydlisko: Skalica/Nový Hrozenkov
|
Takze, kaslanie vyliecene - vyriesene.
Niekolko erorov asi 30, zrejme pokles napatia, jeden z nich resetol nastavenia plynu.
Vsetko znova nastavene buble si na plyn ako treba.
Ale !!!
Co robi tie erory?
Obcas sa mi stava, sa mi po nastartovani resetnu hodiny, akoby bola odpojena baterka.
1. chyba baterie - 2,5 rocna EXIDE Maxxima zvitkova
2. zle dobijanie baterie, skratovanie ???
Po sledovani dnes - start s resetom, bateria 14,4V po prijazde asi 20km pokles na cca 12V.
Takze???
Dakujem, Snehulak
_________________ Jeep Grand Cherokee Limited 5,2 V8, 1995, LPG
|
Pia, 15.06.2012, 23:24 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4304 Bydlisko: ZA
|
Snehulak píše: Takze, kaslanie vyliecene - vyriesene. Niekolko erorov asi 30, zrejme pokles napatia, jeden z nich resetol nastavenia plynu. Vsetko znova nastavene buble si na plyn ako treba. Ale !!! Co robi tie erory? Obcas sa mi stava, sa mi po nastartovani resetnu hodiny, akoby bola odpojena baterka. 1. chyba baterie - 2,5 rocna EXIDE Maxxima zvitkova 2. zle dobijanie baterie, skratovanie ??? Po sledovani dnes - start s resetom, bateria 14,4V po prijazde asi 20km pokles na cca 12V.
Takze??? Dakujem, Snehulak
pokles napatia u ZJ sa zapise maximalne do RJ ABS. Vsetko ostatne na to bude reagovat hlaskou 12-odpojena baterka.
RJ plynu to zaznamenat moze, STAG to zapise do chyb. Ale pochybujem ze by sa resetovala.
ak je baterka ok tak reset hodin normalny nie je.
dobijanie je riadene riadiackou cez zmenu budenia pola alternatora. Kolko a kedy sa rozhoduje riadiacka cez meranie palub. napatia.
Ma na to vplyv x veci, napriklad aj cidlo teploty baterky, cidlo teploty vzduchu, motora..... takze aj vadna baterka (staci chyba 1 clanku) moze rozhodit cely system
odber potrebny na nastartovanie je pomerny znacny. K uplnemu dobitiu dochadza az po prejdeni 30-50 km
|
Sob, 16.06.2012, 14:30 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|